|
|
nr 10
|
|
|
Eigenlijk hebben de Elia net als de UEFAcup aan Pi-euro te danken. Het leven is simpel als je er doorheen kijkt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bank als Kramer erbij is? Word niet gezien als vleugelspeler las ik. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
Man Kazim lijkt hier op Planet of the Apes :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor de rest gaat t wel? |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goede stand n kan een wedstrijd een boost geven |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt een sloper, daarom wordt ie ook in alle neuzenmagazines kapot geschreven en dan trap je er ook nog in??? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wanneer hij wordt ingewisseld ben ik wel bang voor rood binnen 1 minuut. Zie Olympiakos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: haha. zijn uiterlijk en innerlijk ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met Immers en Kuyt sloopt hij elke verdediging |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Elek keer als hier gepost is, hoop ik dat hij verhuurd of verkocht is. Die deceptie elke keer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kazim is een Feyenoorder. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Hij heeft een Feyenoordshirt aan, ja. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En mocht die nog voor een leuk bedragje weg gaan is ie van grote waarde geweest, zo niet gaat hij voor nog meer waarde zijn. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
En toen werd je wakker en realiseerde je dat het toch een natte droom betrof Wout? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 1e Is van Turkije over gekomen en heeft ons afgelopen seizoen bedient met passie. 2e Gratis over genomen en eventueel door te verkopen. 3e Goed woordje gedaan over Feyenoord bij Elia.
Heb je echt een plaat voor je harses om Kazim zo slecht te maken. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Waarschijnlijk een grote plaat Wout, zal me geen reet interesseren of hij passie toont, Elia binnen lult of transfervrij zo wegloopt. Zelden zo'n slechte spits/voetballer gezien... Totaal op alle fronten Feyenoord onwaardig helaas... Had het ook heel graag anders gezien. Maar excuus blijf jij lekker genieten! Gelukkig verschillen mensen nog van mening! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Technisch gezien niet echt om te genieten maar op andere vlakken weer wel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Brengt veel strijd, fysiek erg sterk, pikt zijn doelpuntjes mee, misschien niet geschikt als spits in de basis van Feyenoord maar op het middenveld of hangende vleugel kan hij denk ik heel nuttig zijn. Daarbij heb je een speler die oorlog kan maken als het nodig is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij heeft zichzelf het afgelopen seizoen kunnen en mogen rehabiliteren in Rotterdam. We hebben allemaal kunnen zien wat voor een voetballer hij is. Persoonlijk vind ik het een zeer goede zet van MvG, welke geniaal wordt als hij hem vervolgens voor een paar miljoen weet te slijten. Feyenoord heeft Kazim niet nodig en zelf vind ik hem een vervelende speler. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 17:47 schreef Barabas het volgende:Hij heeft zichzelf het afgelopen seizoen kunnen en mogen rehabiliteren in Rotterdam. We hebben allemaal kunnen zien wat voor een voetballer hij is. Persoonlijk vind ik het een zeer goede zet van MvG, welke geniaal wordt als hij hem vervolgens voor een paar miljoen weet te slijten. Feyenoord heeft Kazim niet nodig en zelf vind ik hem een vervelende speler. Eens, kan toch wel nuttig zijn! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boze Kazim wil hartig woordje spreken met Te Vrede
Colin Kazim-Richards was uiteraard blij met de 3-2 overwinning, maar de aanvaller zou zichzelf niet zijn als hij weer met iets spraakmakends kwam in het interview achteraf. En dat kwam hij ook. Kazim-Richards is niet blij met de uitlatingen van Mitchell te Vrede, alhoewel hij zijn naam tegenover Fox Sports niet direct noemde.
'''Ik was boos, omdat ik deze week iets had gelezen over een oud-speler die wat over mij heeft gezegd. Ik noem geen namen, maar als ik hem zie dan spreek ik hem daarop aan. Zo ben ik. Maar als je hier weggaat en dan zo praat over een oud-ploeggenoot, dat kan niet'', doelde hij hoogstwaarschijnlijk op Te Vrede, die deze week niet kon geloven dat hij bij Feyenoord al snel werd gepasseerd door Kazim.
Kazim is wel blij met Dirk Kuyt en Tonny Vilhena. ''Kuyt is heel ervaren, hij doet alles voor het team. Daar kan ik alleen maar van profiteren.'' Over Vilhena: ''Iedereen weet dat Tonny altijd doorgaat, wat er ook achter de schermen gebeurt. Hij is een speler van Feyenoord en wil spelen, dat kan je alleen maar respecteren. Als hij speelt laat hij zijn privézaken thuis. Hij maakt vandaag de 2-1, die heel belangrijk was voor ons op dat moment.''
Kazim: Ik was geïrriteerd vandaag
Colin Kazim-Richards na afloop van de wedstrijd in de Eredivisie tussen Feyenoord en FC Utrecht.
http://www.foxsports.nl/video/kazim-was-geirriteerd-vandaag/ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Colin-Kazim Richards Feyenoord-FCutrecht 1-0
(QmYufT8uc-4) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim: you love or hate him. Sla Te Vrede maar op z'n bek. Leert Mitta die eens dicht te houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beleving, strijd en passie. Toen Vilhena scoorde, zo hoort t. Hoezo vervelend op de bank? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toch is er altijd zoveel gedoe rond hem. Hij maakt zich vaak onnodig druk. Spaar je energie voor acties waarbij het erom gaat.
Wel goeie goal. Maar van mij mag Kramer het stokje overnemen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Wat een pracht vent! Kazim///held!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim: ''Ik ben blij met alle aankopen, echt waar''
Colin Kazim-Richards lepelde het rijtje aanvallers in de selectie na afloop van de wedstrijd tegen FC Utrecht moeiteloos op. Dirk Kuyt, Michiel Kramer, Eljero Elia, Bilal Basacikoglu, Elvis Manu en Anass Achahbar zijn allemaal spelers die moeiteloos in de basis kunnen staan, en dan is de Turk er zelf natuurlijk ook nog.
"Je moet concurrentie hebben", zegt Kazim tegen FCUpdate.nl. "Altijd. Dat hebben we nu, overal. Voorin, maar ook op het middenveld en achterin. Ik maak me geen zorgen nu er nieuwe aanvallers gekomen zijn, hoor. Overal waar ik gespeeld heb, heb ik te maken gehad met concurrentie. Dat maakt mij echt niet uit. Je hebt meer dan elf spelers nodig om succesvol te zijn. Je gaat met achttien spelers naar een wedstrijd toe en je moet het met z'n allen doen. Dat zag je tegen FC Utrecht ook aan Tonny Vilhena."
De Turk vreest niet voor zijn basisplaats. "Zo denk ik helemaal niet", schudt hij meewarig het hoofd. "Ik ben blij met alle aankopen, echt waar. Waarom zou ik dat niet zijn? Als er concurrentie is, profiteert iedereen daar toch van? Niemand mag denken dat hij altijd speelt of op basis van zijn naam of verleden al zeker is van een basisplaats. We hebben nu zeven aanvallers die allemaal kunnen spelen, dat is goed. Het is bekrompen om te denken dat je maar elf spelers nodig hebt. Daarmee red je het echt niet." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Zo druk als hij deed snap ik dat een trainer hem opstel Zo iemand wil je geen 90 minuten naast je |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Je moet het hem nageven, met zijn drive en positiviteit is niks mis. Prima goal overigens ook, verder blijf ik hopen dat hij snel plaats maakt voor Kramer en/of Achahbar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 06:31 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Zo druk als hij deed snap ik dat een trainer hem opstel Zo iemand wil je geen 90 minuten naast je Ghehe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim-Richards toont medeleven: 'Hij praat geen shit over anderen'
Colin Kazim-Richards is blij met zijn eerste goal van het seizoen, blij met de zege van Feyenoord op FC Utrecht (3-2), maar vooral blij voor Tonny Vilhena. De middenvelder nam zaterdag als invaller de tweede treffer tegen de Domstedelingen voor zijn rekening. "Vooral vanwege de situatie waarin hij zit", verklaart de Turks international.
"Dit was een cadeautje voor hem, dat hij dubbel en dwars verdiende. Die jongen geeft elke training en elke wedstrijd alles. Hij zeurt niet, hij klaagt niet en doet zijn werk voor deze club", vertelt Kazim-Richards maandag in gesprek met De Telegraf. Vilhena weigerde vooralsnog zijn inmiddels aflopende contract te verlengen en dat werd en wordt hem door een deel van de aanhang van Feyenoord niet in dank afgenomen. Een zomers vertrek van Vilhena uit De Kuip behoort tot de mogelijkheden, al maken de gezondheidsproblemen van zijn moeder dat ingewikkeld. "Het is niet makkelijk voor Tonny in deze periode, toont Kazim-Richards zijn medeleven. "Wat ik enorm in hem waardeer, is dat hij geen shit praat over anderen en dat hij het werk doet wat er van hem wordt verlangd hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 02:27 schreef RenatoBos het volgende:Boze Kazim wil hartig woordje spreken met Te Vrede[ afbeelding ] Colin Kazim-Richards was uiteraard blij met de 3-2 overwinning, maar de aanvaller zou zichzelf niet zijn als hij weer met iets spraakmakends kwam in het interview achteraf. En dat kwam hij ook. Kazim-Richards is niet blij met de uitlatingen van Mitchell te Vrede, alhoewel hij zijn naam tegenover Fox Sports niet direct noemde.'''Ik was boos, omdat ik deze week iets had gelezen over een oud-speler die wat over mij heeft gezegd. Ik noem geen namen, maar als ik hem zie dan spreek ik hem daarop aan. Zo ben ik. Maar als je hier weggaat en dan zo praat over een oud-ploeggenoot, dat kan niet'', doelde hij hoogstwaarschijnlijk op Te Vrede, die deze week niet kon geloven dat hij bij Feyenoord al snel werd gepasseerd door Kazim. Kazim is wel blij met Dirk Kuyt en Tonny Vilhena. ''Kuyt is heel ervaren, hij doet alles voor het team. Daar kan ik alleen maar van profiteren.'' Over Vilhena: ''Iedereen weet dat Tonny altijd doorgaat, wat er ook achter de schermen gebeurt. Hij is een speler van Feyenoord en wil spelen, dat kan je alleen maar respecteren. Als hij speelt laat hij zijn privézaken thuis. Hij maakt vandaag de 2-1, die heel belangrijk was voor ons op dat moment.'' Kazim: Ik was geïrriteerd vandaagColin Kazim-Richards na afloop van de wedstrijd in de Eredivisie tussen Feyenoord en FC Utrecht. http://www.foxsports.nl/video/kazim-was-geirriteerd-vandaag/ Mitchell te Vrede en Colin Kazim-Richards hebben de strijdbijl begraven. De Feyenoord-aanvaller reageerde zaterdagavond op uitlatingen van Te Vrede die als nieuwe spits van Heerenveen teleurgesteld terugblikte op zijn tijd bij Feyenoord. Kazim kondigde boos een gesprek aan met zijn voormalige collega waarop Te Vrede zondag de telefoon pakte en het geschil uitsprak.
''Ik ben juist heel goed met Colin", aldus Te Vrede vandaag tegenover het Algemeen Dagblad. ''Ik zat altijd naast hem in de kleedkamer en het was nooit de bedoeling iets vervelends over hem te zeggen. We zijn nog steeds goed met elkaar. Ik ben blij dat het nu de wereld uit is." |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik ben nooit een groot fan van Kazim geweest en ik heb de aankoop van een andere spits/ Kramer altijd toegejuicht. Toch zegt iets mij, dat hij er de komende zondag gewoon 1 of 2 in gaat schieten. Ik ben benieuwd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan verkopen we hem nog wel voordat de transferwindow sluit.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer terug op zijn niveau. N 3 dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was blijkbaar niet kwaad om de wissel.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hoorde op de radio van zijn toneelspel.oprotten met deze splijtzwam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gio wel op hem, sanctie volgt nog. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee, maar uitleg voor wangedrag is het zoveelste teken aan de wand: Zo snel mogelijk verkopen! |
|
|
|