|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim is geen basisspeler, geen afmaker. Kazim is goed genoeg om in te vallen op momenten dat er met ijzer tussen de tanden gestreden moet worden.
Met uitsluitend technische jonkvrouwtjes win je dat niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 18:56 schreef kenny het volgende:hij heeft totaal geen recht om zo te reageren , als je er zo weinig van bakt moet je niet zoveel praatjes hebben , v geel zou er goed aan doen om hem zo vlug mogelijk te slijten , voegt totaal niks bij aan dit elftal Nee, dat recht heeft hij natuurlijk ook niet. En ik heb me er ook enorm aan geërgerd. Lul dit en lul dat enzo. Maar als ik hem dan voor de camera hoor, is eigenlijk alles wel weer vergeven. Ik vond hem menselijk. Ik scheld ook wel eens tegen mijn computer. En als je er dan een camera opzet, is het vast niet fraai. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Emotie tonen is ook so not done, wat een gelul zeg .... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zouden reacties zelfde zijn als Pelle dit zou doen? Denk het niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, die heeft meer krediet. Maar dat kun jij je toch ook wel voorstellen? Het is natuurlijk ook een optelsom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 00:19 schreef Els het volgende:[..] Nee, die heeft meer krediet. Maar dat kun jij je toch ook wel voorstellen? Het is natuurlijk ook een optelsom. Tuurlijk, zo werkt dat nou eenmaal. Hij irriteert, is beperkt, maar maakt ook wat los bij een team. Gozer met beleving, bij zekere momenten ook van belang Zie dat graag tussen vele ehhh...meer introverte types. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 00:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tuurlijk, zo werkt dat nou eenmaal. Hij irriteert, is beperkt, maar maakt ook wat los bij een team. Gozer met beleving, bij zekere momenten ook van belang Zie dat graag tussen vele ehhh...meer introverte types. Ik zie liever iemand als Kuijt. Ook gedreven, beleving, maar wat meer sociaal wenselijk gedrag. De emotie en de passie van Kazim vind ik niet verkeerd, maar ik dicht hem ook wat arrogante trekjes toe. En dat maakt hem controversieel. En regelmatig contra-productief. Jouw laatste punt is trouwens ook de reden waarom ik zo voor de komst van Guidetti was. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wel wat minder erg dan bijvoorbeeld een Lazovic of een el Hamdaoui, al scoorden die meer :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 00:31 schreef Els het volgende:[..] Ik zie liever iemand als Kuijt. Ook gedreven, beleving, maar wat meer sociaal wenselijk gedrag. De emotie en de passie van Kazim vind ik niet verkeerd, maar ik dicht hem ook wat arrogante trekjes toe. En dat maakt hem controversieel. En regelmatig contra-productief. Jouw laatste punt is trouwens ook de reden waarom ik zo voor de komst van Guidetti was. Die argumentatie tav Guidetti snap ik. Maar is Guidetti óók zo onderscheidend en extrovert als hij niet succesvol kan zijn? Schat hem in als mannetje dat hoog in de pikorde wil staan. Maar kan hij ook met een reserverol omgaan? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 00:46 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die argumentatie tav Guidetti snap ik. Maar is Guidetti óók zo onderscheidend en extrovert als hij niet succesvol kan zijn? Schat hem in als mannetje dat hoog in de pikorde wil staan. Maar kan hij ook met een reserverol omgaan? We weten niet hoe het gelopen zou zijn. Hij had alleen Kuijt boven zich moeten dulden. En je kunt je afvragen of Gio ervmee om had kunnen gaan. Maar Kuijt en Gio zijn gelouterde profs. En hebben genoeg gezien en meegemaakt. Had hij vast wel respect voor gehad. Maar dat boek is voorlopig gesloten. Laat Kramer nu maar 30 goals er in schoppen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 00:31 schreef Els het volgende:[..] Ik zie liever iemand als Kuijt. Ook gedreven, beleving, maar wat meer sociaal wenselijk gedrag. De emotie en de passie van Kazim vind ik niet verkeerd, maar ik dicht hem ook wat arrogante trekjes toe. En dat maakt hem controversieel. En regelmatig contra-productief. Jouw laatste punt is trouwens ook de reden waarom ik zo voor de komst van Guidetti was. Ik ben blij dat ie uiteindelijk niet is gekomen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou van mij had ie zo mogen komen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''De grote, stoere Kazim-Richards is een zacht eitje''
tegen SC Cambuur al voor de nodige 'bla-bla' in de media en hij heeft gelijk gekregen. Columnist Valentijn Driessen van De Telegraaf haalt hard uit naar de spits van Feyenoord.
"Onderhand is Colin Kazim-Richards de nar van de Eredivisie. De Engelse Turk maakt zich met de week belachelijker en ongeloofwaardiger. Het blijkt dat hij maar moeilijk met de druk kan omgaan van een serieuze concurrent in de persoon van Michiel Kramer. Hij deed altijd al rare dingen vorig seizoen nam hij de spelers van AZ de maat omdat zij hun jonge debuterende collega Derrick Luckassen zouden hebben laten zakken maar sinds Kramer in één adem met Feyenoord wordt genoemd, is Kazim de weg kwijt", schrijft Driessen.
De journalist heeft genoeg voorbeelden om zijn stelling te onderbouwen. "Zo ging hij uit zijn plaat bij een gewone openingsgoal tegen FC Utrecht. Hij gedroeg zich als een idioot toen hij als wissel het doelpunt van Tonny Vilhena vierde. Hij leest en ziet niets, maar ontplofte toen Mitchell te Vrede in een lokale Friese krant aangaf zich niet minder dan Kazim te voelen."
"Kazim zei trots te zijn op het voorbeeldige gedrag van Vilhena hoewel die de moeilijkste tijd van zijn carrière doormaakt. Maar vervolgens gaat de spits zelf door het lint als hij wordt gewisseld tegen Cambuur en geeft zijn vervanger Kramer een handje omdat het moet. Een slap handje. Die grote, stoere, sterke en zelfverzekerde Kazim-Richards is in werkelijkheid een zacht eitje. Met een groot probleem: hij is niet goed genoeg voor Feyenoord", besluit Driessen met een harde conclusie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al weg? Midden-Oosten nog interesse? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valentijn Driessen. Vliegt ook zo graag uit de bocht... Wel van belang dat Kazim zichzelf komende tijd low-profile gaat gedragen. Anders geeft ie afvlakkend- en spruitjesetend Nederland nieuwe munitie om hem aan een touw te knopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Interesseert hem geen donder.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als dat waar was, zou hij niet van elk klein nieuwsitem op de hoogte zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@Renato Zal blijken. Zo ja, hangt ie ook zichzelf op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij had overigens wel gelijk dat de media weer bla bla bla zou doen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het beste voor Feyenoord is om Kazim te slijten ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim kan nog wel eens van nut zijn.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ook samen met Nelom en Immers er ook nog bij ... |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote: had alleen eerder kazim we gedaan, dan tevrede |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ben bang dat deze speler een splijtzwam in de selectie wordt. Snel afvoeren om het risico van een verziekte sfeer voor te blijven. We hebben nu eindelijk een goede selectie met veel perspectief, dat moeten we door deze dombo niet kapot laten maken. Al met al ben ik een tevreden mens met dit Feyenoord en ga ik met een gerust gevoel op een heerlijk lange op vakantie. In Oktober horen jullie wel weer van me. Ben wel benieuwd hoe we er dan voor staan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 10:08 schreef daan limbos het volgende:Ben bang dat deze speler een splijtzwam in de selectie wordt. Snel afvoeren om het risico van een verziekte sfeer voor te blijven. We hebben nu eindelijk een goede selectie met veel perspectief, dat moeten we door deze dombo niet kapot laten maken. Al met al ben ik een tevreden mens met dit Feyenoord en ga ik met een gerust gevoel op een heerlijk lange op vakantie. In Oktober horen jullie wel weer van me. Ben wel benieuwd hoe we er dan voor staan. Daar ben ik ook bang voor , dat Kazim de sfeer in de selectie gaat verzieken ... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Plus, dat hij met deze houding ook moeilijker te verkopen is. Zal er dan toch een gedachte achter zitten? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 10:17 schreef windoweyes het volgende:Plus, dat hij met deze houding ook moeilijker te verkopen is. Zal er dan toch een gedachte achter zitten? Of juist beter te verkopen. Er zijn clubs die dit soort fanatieke spelers juist nodig hebben. In het buitenland. Kan óók de gedachte zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee niet als je de wetenschap hebt dat Kramer zou komen, dan zou je twee identieke spelers hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 10:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Of juist beter te verkopen. Er zijn clubs die dit soort fanatieke spelers juist nodig hebben. In het buitenland. Kan óók de gedachte zijn. Feyenoord ook.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mee eens natuurlijk. Maar dan wel tot hier en voorlopig niet verder. Colin moet weer effe dimmen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is niet de eerste keer dat hij zich misdraagt , het is duidelijk dat hij niet kan omgaan om wissel te zijn , vorig seizoen zag je dat al in de nacompetitie , elke week dat ruzie zoeken met iedereen slaat toch ook nergens op , duidelijk is gewoon geworden dat hij er werkelijk niks van bakt en een grote stoorzender aan het worden is , v geel moet hem zo vlug mogelijk van de hand doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De strop wordt alweer klaargelegd. |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote: zet dan de harde kern op het veld ...kazim heeft jullie al zoveel doelpunten gekost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door scout_2 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mja monstert is het vriendje van Michiel dus zijn reactie is te begrijpen😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
zwart gedrukte niet de bedoeling |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote: maakt dat uit ? ... leven is te kort voor onzinnige haat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je wel zeggen ja, iedereen lult de negatieve hetze achterna. Kazim is namelijk een nuttig wapen om wedstrijden open te breken bij een stugge verdediging, maar een hoop gaan liever mee in het gejank van de Media. Ik weet zeker dat de tegenstanders van Feyenoord maar wat blij zijn als ze niet meer met Kazim te maken zouden kunnen krijgen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Krijgen we dat weer. Ga lekker lopen trollen op je eigen forum! |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 10:58 schreef VVout het volgende:[..] Kan je wel zeggen ja, iedereen lult de negatieve hetze achterna. Kazim is namelijk een nuttig wapen om wedstrijden open te breken bij een stugge verdediging, maar een hoop gaan liever mee in het gejank van de Media. Ik weet zeker dat de tegenstanders van Feyenoord maar wat blij zijn als ze niet meer met Kazim te maken zouden kunnen krijgen. als hij die 100 % kansen erin schiet hoef je niets open tebreken...daarbij is kramer gewoon beter tegenstanders hopen juist dat hij erin staat weten ze zeker dat ze de nul houden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schept verwarring jij hebt het over dat kazim bij jullie.....hij speelt bij Feyenoord en niet bij 'jullie' dus. Je snapt wel dat je op een Feyenoord forum zit toch. Heeft verders niks met haat te maken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kazim toont week in week uit totaal ongeschikt te zijn als spits en wordt hoogst irritant met zijn fratsen , neem van de week dat gedoe met tevrede , die zegt gewoon dat hij zichzelf niet minder vind dan kazim , dat is weer reden voor kazim om hem wel ff op te zoeken , dat slaat toch nergens op , en dit gaat maar door met dit mannetje elke week weer wat nieuws met hem , feyenoord onwaardig exit |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 11:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Schept verwarring jij hebt het over dat kazim bij jullie.....hij speelt bij Feyenoord en niet bij 'jullie' dus. Je snapt wel dat je op een Feyenoord forum zit toch. Heeft verders niks met haat te maken. nee laat maar had hier niet moeten reageren, gaat jullie goed.
Ja dat besefte ik... gr |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vorige week brak Kazim de wedstrijd open en haalde dikke voldoendes En nu speelt ie beroerd, doet iets stouts en hij moet aan de galg.
Fucking opportunisme. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je kunt hier reageren. Moet je het wel met benul van een ander Forum doen. En wat voor 1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joh, niet zeiken als je hier wilt reageren prima man.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 11:10 schreef kenny het volgende:kazim toont week in week uit totaal ongeschikt te zijn als spits en wordt hoogst irritant met zijn fratsen , neem van de week dat gedoe met tevrede , die zegt gewoon dat hij zichzelf niet minder vind dan kazim , dat is weer reden voor kazim om hem wel ff op te zoeken , dat slaat toch nergens op , en dit gaat maar door met dit mannetje elke week weer wat nieuws met hem , feyenoord onwaardig exit Ware woorden. Hij had al verkocht moeten zijn. MvG beetje te druk geweest met inkomende transfers of zo? Nu tijd om een hele rits spelers te lozen, met Kazim voorop. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|