|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 16:16 schreef G-child het volgende:Henk, steun jij uit een bepaald principe Feyenoord onwaardige spelers (Kazim, Immers)? Of begint het je blinde vlek te worden? Welnee. Immers mag weg, zeg ik al geruime tijd. Kazim mag weg, mits er een betere powerspeler voor terugkomt. Nu is hij een goede reserve. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kramer is er dus Kazim pleite? Kuyt powerspeler, Anass technicus? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alles wat in het veld staat steun, zo niet tyft je maar op uit de Kuip want dan heb je er niks te zoeken. ONVOORWAARDELIJKE STEUN..!
Het zijn de joden die fluiten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Anass...Schei uit. Te licht. Kuijt = power. Kazim ook, maar verder vrij beperkt. Pinchhitter meer. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Kazim moet snappen dat hij te weinig scoort als spits van Feyenoord. Hij kan als sub nog best waarde hebben, maar moet wel normaal gaan doen. Niet die interessant doenerij. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Kazim moet niet in de spits, anders gebruiken. Wat dat betreft weinig verschil tussen Gio en Fredsje. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 14:33 schreef RenatoBos het volgende:Het is geen geheim dat Hugo Borst geen fan is van Colin Kazim-Richards. De journalist heeft dat maandag met een cynische column in het Algemeen Dagblad nog maar eens benadrukt. "Laten we mekaar geen mietje noemen: dat krat met bidons stond er heel lekker voor. Logisch dat je daar tegen trapt als je net ten onrechte bent gewisseld. Wie had dat krat trouwens laten slingeren? Laten we het daar over hebben. Ik denk Bas, Bas van Noortwijk. Terwijl Feyenoords teamleider dondersgoed geweten moet hebben dat Casper, clubarts Casper van Eijck, gisteren was vergeten om Kazim in Leeuwarden zijn Ritalin te laten innemen. Tja, dan vraag je om zo'n reactie", schrijft Borst. "Nog even over de schuldvraag. Hoe durfde Michiel Kramer eigenlijk te scoren gisteren? Hoe onbescheiden, inhalig, vuig en oncollegiaal kan een mens zijn? Weet Kramer wel wat zijn heldenstatus met het ego van Kazim doet? Kramer maakt zijn ploeggenoot kapot. Hij weet ook wel dat Kazim met zijn zielige doelpuntengemiddelde (tijdens zijn loopbaan 1 goal per 7 wedstrijden) niet overloopt van het zelfvertrouwen, Kramer weet dat Feyenoord niet draait om Het Legioen of Dirk Kuyt maar alleen om Colin Kazim-Richards. Gun deze schlemiel zijn Rotterdamse universum." De niet altijd even intelligent overkomende Kazim-Richards krijgt tot slot nog een duidelijke veeg uit de pan van Borst. "Waarom heeft niemand maar dan ook niemand een beetje compassie met de sympathieke, slimme, getalenteerde Colin Kazim-Richards?" Het is ook 3 keer niks die Kazim ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik zie parallellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 16:25 schreef RenatoBos het volgende:Alles wat in het veld staat steun, zo niet tyft je maar op uit de Kuip want dan heb je er niks te zoeken. ONVOORWAARDELIJKE STEUN..! Het zijn de joden die fluiten.. Weet niet of dit naar mij gericht was?! Steun iedere speler die in het veld staat, maakt echter geen verschil in wie ik wil zien weggaan of komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 18:45 schreef G-child het volgende:[..] Weet niet of dit naar mij gericht was?! Steun iedere speler die in het veld staat, maakt echter geen verschil in wie ik wil zien weggaan of komen. Nee natuurlijk niet.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Gelukkig ;-) de associatie met een jood past me niet... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 18:45 schreef G-child het volgende:[..] Weet niet of dit naar mij gericht was?! Steun iedere speler die in het veld staat, maakt echter geen verschil in wie ik wil zien weggaan of komen. Absoluut niet, ik bedoelde het in het algemeen. Ik word af en toe een beetje misselijk hoe mensen hun spelers hier afvallen. Kritiek is prima hoor, maar ik word zo moe van dat gezaag..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, snap, ik word gek,als iemand mij een jood noemt.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 16:25 schreef RenatoBos het volgende:Alles wat in het veld staat steun, zo niet tyft je maar op uit de Kuip want dan heb je er niks te zoeken. ONVOORWAARDELIJKE STEUN..! Het zijn de joden die fluiten.. Ik heb altijd geleerd dat dat bouwvakkers zijn? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet je eens een langere rok aan trekken meid..😉 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Een hoop branie maar weinig scorend vermogen ,en al helemaal geen techniek.Martin jij hebt hem snel binnen gehaald ,nu nog sneller uit de kuip please. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Te koop zetten tegen elk aannemelijk bod. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Dat is snel, nu Kramer al 1x scoort. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Of je nu voor of tegen Kazim bent, zo lang een speler voor Feyenoord speelt en zich als Feyenoorder gedraagt dienen we hem te steunen. Maar als ik al die reacties hier lees zorgt zijn gedrag nu er al voor dat hij ook op dit forum als splijtzwam werkt. Zo lang hij echter bij ons onder contract staat en zich, ook als bankzitter, normaal gedraagt moeten we hem accepteren zo als hij is. Hij moet en mag onder ging beding "zielig" gevonden worden waardoor wij als supporters in twee kampen verdeeld worden. En nu ga ik er morgen voor een aantal weken tussenuit, heerlijk van een lange vakantie genieten. Het voordeel van gepensioneerd zijn. Ben benieuwd of Kazim er dan nog is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Een prof verdiend respeckt Daan maar deze man dwingt dat niet af integendeel ,hij draagd het shirt van feijenoord maar respecteerd de club code niet en doet of alles om hem draait.Verder een fijne vakantie en tot horens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Boehoehoe, hij heeft tegen een kratje getrapt, het lijkt wel of hij in zijn eentje Griekenland geld heeft gegeven en alle Syriërs op een boot naar Italië heeft gezet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kazim mag Pellè zn schoenen nog niet eens poetsen ! En sorry, ik loop een beetje achter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als je hem een tijdje zoet kan houden bij de beloften. Maar ik vrees t ergste als die op maandagavond moet gaan lopen ballen 😝 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat je zeg ben je zelluf Met je kop door de helluf Met je kop door de muur Morgen nog steeds zuur |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Inderdaad een nuttige gozert. Een stormram als er oorlog op het veld is. Maar iemand moet wel zorgen dat alle draadjes een beetje contact houden. Moet stevig gemanaged worden, want als de lampies uitgaan kan het rode kaarten,schorsingen etcetera regenen. Maar een ontiegelijk groot ego met bijbehorende lange teentjes. Love him or hate him. He does'nt gives a shit that's for sure. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan dat blessureleed van dat kratje, weken buiten spel man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat kratje interesseert me geen ruk, maar toen ik hem met 0-0 op het bord richting zijlijn zag sjokken begon mijn bloed te koken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T is er geen één die er 20 gast maken in een seizoen, dat is gewoon een foute inschatting van hem zelf. Hij moet zich gaan concentreren op zijn kwaliteiten en daar genoegen mee nemen en hiermee in dienst van het team spelen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Gaat om die arrogante houding van hem. Alsof ie gvd Christus zelf is. Zijn collega die zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord gaat spelen, geen blik waardig gunnen. Omdat ie een kans mist, mijn veter. Hij had er de pest in dat ie gewisseld werd omdat voor de zoveelste keer duidelijk werd dat ie geen klote toevoegt en speelt als een nat gepiste telegraaf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar geloof ik dus weer geen reet van. Heb je zijn beleving gezien toen Vilhena scoorde.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, maar heel eerlijk gezegd, als je zijn gedrag tijdens de (oefen)wedstrijden analyseert, dan kom je toch uit op een ernstige persoonlijkheidsstoornis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Narcistische trekken met een grote theatrale component. Sorry Stylzz, manisch is geen as2, persoonlijkheidstoornis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zeg ik ook niet :)
Ik bedoel manisch cq bipolair als in de extremen in zijn stemmingswisselingen ... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Haha ja dies ook toepasbaar... ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 08:59 schreef Els het volgende:[..] Ja, maar heel eerlijk gezegd, als je zijn gedrag tijdens de (oefen)wedstrijden analyseert, dan kom je toch uit op een ernstige persoonlijkheidsstoornis. Ik wil hier gewoon echt niet aan. Zo iemand bied je toch geen contract aan dan. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Het komt helaas veelal pas tot uiting bij stress/tegenzittende situaties. Is toch niet gek, veel geld verdienen - onreeel zelfbeeld - 10 clubs in 10 jaar... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar dan gaan we er vanuit dat clubs niet met elkaar praten.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 09:21 schreef G-child het volgende:Narcistische trekken met een grote theatrale component. Sorry Stylzz, manisch is geen as2, persoonlijkheidstoornis PTSS |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Liever kwijt dan rijk principe...? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat lijkt me dan logisch.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tuurlijk wel. ALs de grootste psychopaat beter is dan Messi, Ronaldo Marodonna bij elkaar, dan wil elke club hem hebben. Anders had Ibrahimovic toch nooit gespeeld? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Klopt gek of geniaal is het toch. Wij hebben altijd alleen de gekken rondlopen hier. |
|
|
|