|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit herken ik. Alsof je elke dag dezelfde smartlappen hoort. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En zo'n zanger staat dan wekelijks op t veld. N zanger zonder noten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bas 'als een kind zo blij' met shirt van Kazim
Bas Elst uit Oudleusen, fervent supporter van de Rotterdamse club, kon zijn geluk zelfs uren na afloop van de gewonnen competitiewedstrijd nog niet op. Hij werd de apetrotse bezitter van het wedstrijdshirt dat Feyenoordspits Colin Kazim Richards na het laatste fluitsignaal uittrok om Bas uitgebreid te bedanken voor de 'fantastic support'.
''Niet te bevatten, zo ontzettend blij'', vertelt Bas tegenover het Algemeen Dagblad. ''Kijk, afgelopen weken is er over Kazim veel vervelends gezegd en geschreven. Dus stonden mijn vriend en ik op de tribune met een spandoek om hem aan te moedigen. Na afloop liep hij naar ons toe en riep me. Ik ben nog nooit zo snel van de tribune afgekomen. Spontaan gaf hij z'n shirt cadeau. Helemaal top!"
Nog één wens dan: een handtekening van Kazim op het shirt dat Bas gaat inlijsten. ''Over twee weken speelt PEC Zwolle in de Kuip en dan probeer ik die krabbel ook nog te scoren." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim: ''Ik hoef beslissing trainer niet te begrijpen''
Giovanni van Bronckhorst koos zondagmiddag voor Michiel Kramer en niet voor Colin Kazim-Richards. De Turk zag zijn concurrent uiteindelijk uitvallen, maar de schade blijkt mee te vallen.
"Gelukkig maar", stelt Kazim in Metro. "Natúúrlijk hoop ik dat het meevalt. Ik word er een beetje moe van dat de media ons tegen elkaar opzetten. Michiel en ik kunnen het uitstekend vinden. We zitten letterlijk naast elkaar in de kleedkamer. Kijk, dit is het kenmerk van een goed team: concurrentie op elke plek. Ik snap dat, ik ben een professional."
Kazim snapte het besluit van Van Bronckhorst niet. "Ik hoef de beslissing van de trainer niet te begrijpen. Ik moet het accepteren. That's it", aldus Kazim. ''Precies een jaar geleden speelden we zeker niet groots tegen Willem II. Dat herinner ik me nog goed. We verloren dan ook. Nu was het ook niet best, maar we winnen wel. Daaraan zie je dat er veel is veranderd in het jaar dat ik nu bij deze club zit." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verlengen, die weet zelfs vanaf de bank een tegenstander te ontregelen :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
In de winterstop verkopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach de Wolf en Frazer deden niets en riepen niets, meneer v Hanegem riep nooit wat.........laat die gozer lekkef ze gang gaan tegen die huilebalk voetballers. Spreek dan na het voetbal af jankers maar dat durven die media geile stoer jongens niet. LAF |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze zoeken m ook op.
Maar je hebt er geen ruk aan. |
|
|
|
|
locard64
|
|
|
lopen ze Kazim weer af te zeiken maar wie kwam nou naar wie na de wedstrijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje oorlogmaker. Soms wel goed. Hij doet het niet altijd slim. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker toch, Sankoh is helemaal opgefokt als ie met Roda naar de Kuip komt en gaat de 7e minuut rood pakken :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Derksen eerst verkondigen hoe stoer hij was als 3 e rangs verdediger, en verkondigen hoe zwak fysiek het nl voetbal is geworden.......pfffffff Kazim is Turks internatinal, speelt inde top van NL en jij Derksen oetlul |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Derksen eerst verkondigen hoe stoer hij was als 3 e rangs verdediger, en verkondigen hoe zwak fysiek het nl voetbal is geworden.......pfffffff Kazim is Turks internatinal, speelt inde top van NL en jij Derksen oetlul |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan er niet over oordelen, kijk er niet meer naar. Zijn natuurlijk zelf ook nooit echt frisse gasten geweest,dus nu niet in één keer de moraalridderT gaan uithangen daar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd en die snor gaat nog prat op zijn harde !??????????? Voetbal verleden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het valt me tegen dat Kazim nog niet op NON actief is gezet door Feyenoord ... Zou ik voor 100% achter staan !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:23 schreef piet de paler het volgende:Die Derksen eerst verkondigen hoe stoer hij was als 3 e rangs verdediger, en verkondigen hoe zwak fysiek het nl voetbal is geworden.......pfffffff Kazim is Turks internatinal, speelt inde top van NL en jij Derksen oetlul was turks international ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan ie geen asiel aanvragen in Jordanië? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Los van die VI-circusartiesten: Kazim brengt wel een bepaald soort gif die je bij de rest niet ziet. Elia ook niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:36 schreef FR-Henk het volgende:Los van die VI-circusartiesten: Kazim brengt wel een bepaald soort gif die je bij de rest niet ziet. Elia ook niet. Triest dat je daar EEN speler voor nodig heb! Dat moet vanzelf gaan als je bij Feyenoord speelt ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Triest dat je daar EEN speler voor nodig heb! Dat moet vanzelf gaan als je bij Feyenoord speelt ... Nee, die tijd lijkt voorbij. Geen ijzervreters meer, maar roze schoenen jochies. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Triest dat je daar EEN speler voor nodig heb! Dat moet vanzelf gaan als je bij Feyenoord speelt ... Wat zeg je nou, geef je toe dat je met Kazim gif in het spel brengt wat de rest te weinig heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:33 schreef lijdensweg het volgende:Het valt me tegen dat Kazim nog niet op NON actief is gezet door Feyenoord ... Zou ik voor 100% achter staan !!! Dan adviseer ikmtafelvoetbal en korfbal en oude helden vereerenzoals de Wolf ach man die deden hetzelfde moraalridder |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:33 schreef lijdensweg het volgende:Het valt me tegen dat Kazim nog niet op NON actief is gezet door Feyenoord ... Zou ik voor 100% achter staan !!! Slap gelul...Omdat ie geen sterspeler is moet ie aangepakt worden? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gif in het spel hardstikke fijn maar Kazim is totaal geen meerwaarde. Hij is in alles een irritatiefactor. Een dreinend jochie dat meent overal een beetje verongelijkt te gaan moeten doen. Lijkt een beetje op een "goon" (dat is een figuur dat altijd probeert mensen te intimideren met een soortje gangster attitude) Is geen pluspunt te noemen bij deze gast. Ik noem dat eerder strontververvelend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kazim is een clown die Feyenoord onwaardig is! Contract ontbinden en mooie zak geld meegeven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:33 schreef lijdensweg het volgende:Het valt me tegen dat Kazim nog niet op NON actief is gezet door Feyenoord ... Zou ik voor 100% achter staan !!! In de middeleeuwen was jij hoogstwaarschijnlijk op de brandstapel beland.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik zeg alleen dat het triest is als je een speler nodig heb om gemotiveerd betaald voetbal te spelen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 06:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zeg alleen dat het triest is als je een speler nodig heb om gemotiveerd betaald voetbal te spelen ... Het is nog triester dat kleine beetje spirit dan ook nog de grond in te boren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op de tribune zetten! Wat kan hij toevoegen als invaller?
Doe Achahbar maar op de bank. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is ie nou een Blood of een Crip? Raak steeds in de war.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Welke spirit dan? Goals? goed voetbal? Collegialiteit? Hij toont passie en emotie waarmee die meer wanorde schept dan een toegevoegde waarde heeft. Die opstootjes en dat kinderachtige gedrag hoort niet bij onze club m.i. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Inderdaad,je hebt er helemaal niets aan. Werkelijk alles aan die jongen stoort mij. Huphup..weg ermee. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Denk je dat we ooit kampioen worden met die ventjes op hun kleurige schoentjes? Dan liever Kazim. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 16:13 schreef Appie53 het volgende:[..] Denk je dat we ooit kampioen worden met die ventjes op hun kleurige schoentjes? Dan liever Kazim. Ieder z,n mening. Ik vindt Kazim een schande voor de club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 16:13 schreef Appie53 het volgende:[..] Denk je dat we ooit kampioen worden met die ventjes op hun kleurige schoentjes? Dan liever Kazim. Kazim draagt ook die roze schoenen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nog een keer misdragen = statement maken en naar de tribune en Achahbar op de bank. Is twee vliegen in één klap! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 22:48 schreef tomson het volgende:Gif in het spel hardstikke fijn maar Kazim is totaal geen meerwaarde. Hij is in alles een irritatiefactor. Een dreinend jochie dat meent overal een beetje verongelijkt te gaan moeten doen. Lijkt een beetje op een "goon" (dat is een figuur dat altijd probeert mensen te intimideren met een soortje gangster attitude) Is geen pluspunt te noemen bij deze gast. Ik noem dat eerder strontververvelend. Eens. Er bij toevoegend dat bijna iedereen dit n half jaar geleden al zag aankomen, en onze TD weer eens niet. kom er maar weer in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik erger me meer aan Gio Kazim stoort me niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, zonder Kazim speel je dus gelijk, en het voetbal iss nog ellendiger en lamlendiger dam met Kazim. Logica? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is dan ondanks of dankzij |
|
|
|