|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat ga ik jou niet tuitleggen. Dan moet je maar opletten... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 11:30 schreef G-child het volgende:In zekere zin kan je dat wel Arie. Ook van Kazim wordt een professionele houding verwacht zowel in als buiten het veld. Hij heeft met zijn maniertjes de club diverse keren in diskrediet gebracht. Als hij dit niet kan onderdrukken dan is hij m.i. zijn salaris niet waard. En het is makkelijk zeggen "hoort bij zijn persoontje", Hij zal zijn emoties moeten reguleren en op een "gangbare" manier moeten uiten. De reactie van een deel van het publiek is niet netjes, heeft niet mijn voorkeur echter heeft hij best al wat respijt gehad. Een constante hand boven het hoofd van hem houden zal zijn gedrag niet veranderen m.i. Van wie moet dat dan? Van jou? Waarom? Laat die jongen nou. Guidetti was er ook een met maniertjes, maar van hem pikken we het wel omdat hij ze er wel inschoot. Dat is naar mijn mening schijnheilig, maar het deert mij niet, zolang ze maar blijven doen waarvoor ze gehaald zijn. Als het nou misdragen is, is het natuurlijk anders, maar dat valt nog wel mee. Dat hij het beter niet kan doen, is helder, maar hij is nou eenmaal een gevoelspersoon. Die moet je lekker laten gaan, zolang het maar binnen de perken blijft. Van Bronckhorst en co. geven dat wel aan. De pers niet, maar die schrijven er wel over en er zijn altijd van die lui die daar dan zo in mee gaan.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 11:49 schreef G-child het volgende:Uiteraard Wout, meerdere keren spelers opzoeken in catacomben, kleedkamer tegenstander ingaan. Dat is niet voor jezelf opkomen das wangedrag. Wanneer hij dat doet, moet Van Bronckhorst in actie komen, dat klopt, maar als hij even een woordenwisseling heeft met een Roda-speler, so what? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij zegt dat hij word uitgefloten omdat hij een mening heeft. Oh. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 12:09 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Van wie moet dat dan? Van jou? Waarom? Laat die jongen nou. Guidetti was er ook een met maniertjes, maar van hem pikken we het wel omdat hij ze er wel inschoot. Dat is naar mijn mening schijnheilig, maar het deert mij niet, zolang ze maar blijven doen waarvoor ze gehaald zijn. Als het nou misdragen is, is het natuurlijk anders, maar dat valt nog wel mee. Dat hij het beter niet kan doen, is helder, maar hij is nou eenmaal een gevoelspersoon. Die moet je lekker laten gaan, zolang het maar binnen de perken blijft. Van Bronckhorst en co. geven dat wel aan. De pers niet, maar die schrijven er wel over en er zijn altijd van die lui die daar dan zo in mee gaan.... Volgens mij heeft Guidetti nooit de dingen geflikt die Kazim wel doet. Maar je mag met voorbeelden komen, qua wangedrag. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 12:09 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Van wie moet dat dan? Van jou? Waarom? Laat die jongen nou. Guidetti was er ook een met maniertjes, maar van hem pikken we het wel omdat hij ze er wel inschoot. Dat is naar mijn mening schijnheilig, maar het deert mij niet, zolang ze maar blijven doen waarvoor ze gehaald zijn. Als het nou misdragen is, is het natuurlijk anders, maar dat valt nog wel mee. Dat hij het beter niet kan doen, is helder, maar hij is nou eenmaal een gevoelspersoon. Die moet je lekker laten gaan, zolang het maar binnen de perken blijft. Van Bronckhorst en co. geven dat wel aan. De pers niet, maar die schrijven er wel over en er zijn altijd van die lui die daar dan zo in mee gaan.... Op het eerste ga ik inhoudelijk niet eens reageren. Zonde dat het woord professionaliteit en de functie ervan jou vreemd lijkt te zijn. Guidetti is m.i. in verre niet te vergelijken met Kazim. En zijn gedrag blijft niet altijd binnen de perken, en dit heb ik niet uit de media.. heb dit zelf gezien op beeld meerdere keren afgelopen seizoen. En ook dit seizoen kon hij zichtbaar zijn emoties niet de baas. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 11:49 schreef G-child het volgende:Uiteraard Wout, meerdere keren spelers opzoeken in catacomben, kleedkamer tegenstander ingaan. Dat is niet voor jezelf opkomen das wangedrag. Staat ook geschreven dat ie voor andere opkomt, selectief aan het lezen of zo. Dat ging toen om een speler die door zijn mede spelers helemaal de grond in werd getrapt. Hij vond dat ergerlijk dat zijn eigen mensen hem zo afvielen, en daar heeft ie gelijk aan. Een deel van de supporters in het stadion vertoond ook dit neuzengedrag en valt mede strijders om het minst af, zo snel. Ik kots er gewoon van, jullie(jep dat zijn die van daar boven) zijn zowat nog erger als de media aan het worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Je kunt inderdaad iets uit de lucht grijpen en er aan vast blijven houden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Die jongen durft zichzelf te zijn, ik dacht dat dat soort spelers altijd juist extra gewaardeerd werden in de Kuip. Hoop dat het voorlopig weer even de laatste keer is dat er een speler bij Feyenoord wordt uitgefloten, dat soort gedrag hoort niet bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt door de manier waarop.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee dat komt door hoe een hoop mensen zich door de media laat beïnvloeden en niet meer zelf oordelen op basis van waarheden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 13:03 schreef VVout het volgende:Nee dat komt door hoe een hoop mensen zich door de media laat beïnvloeden en niet meer zelf oordelen op basis van waarheden. Er zijn kennelijk veel mensen die zich laten leiden door de snor en gijp, een satirisch leuter programma dat draait om kijkcijfers. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nou, laat ik het dan omdraaien. Jij wilt dus beweren dat hij geen mening heeft..... dahaaa, echt wel en hij steekt hem niet onder stoelen of banken, maar nu ga ik het nog uitleggen en dat was ik eigenlijk niet van plan...
Het komt er op neer, dat het prima is als hij zich uit, maar natuurlijk moet hij wel binnen de grenzen van fatsoen blijven. Doet hij dat niet, dan moet de club ingrijpen. en als de mensen dat beu zijn, prima dat ze commentaar geven, maar dit fluitconcert sloeg nergens op. Wat heeft hij nou fout gedaan bij Roda? Helemaal niets. Hij neemt het alleen maar op voor een ploeggenoot en als ik het geloven moet deed hij dat op een niet asociale manier... en dan wordt hij toch uitgefloten. Waarom? Nou, dat kan ik je wel vertellen: omdat de pers er een dingetje van maakt, waar altijd mensen zijn die er in meegaan. Man, denk beter na en ga achter je ploeg staan. Kazim gaat voor ons door het vuur en krijgt een soort van stank voor dank, bah, absoluut niet des Feyenoords zo te doen tegen eigen spelers... tot zondag!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 13:42 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nou, laat ik het dan omdraaien. Jij wilt dus beweren dat hij geen mening heeft..... dahaaa, echt wel en hij steekt hem niet onder stoelen of banken, maar nu ga ik het nog uitleggen en dat was ik eigenlijk niet van plan... Het komt er op neer, dat het prima is als hij zich uit, maar natuurlijk moet hij wel binnen de grenzen van fatsoen blijven. Doet hij dat niet, dan moet de club ingrijpen. en als de mensen dat beu zijn, prima dat ze commentaar geven, maar dit fluitconcert sloeg nergens op. Wat heeft hij nou fout gedaan bij Roda? Helemaal niets. Hij neemt het alleen maar op voor een ploeggenoot en als ik het geloven moet deed hij dat op een niet asociale manier... en dan wordt hij toch uitgefloten. Waarom? Nou, dat kan ik je wel vertellen: omdat de pers er een dingetje van maakt, waar altijd mensen zijn die er in meegaan. Man, denk beter na en ga achter je ploeg staan. Kazim gaat voor ons door het vuur en krijgt een soort van stank voor dank, bah, absoluut niet des Feyenoords zo te doen tegen eigen spelers... tot zondag! Je mist het punt.... voortdurend. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 13:03 schreef VVout het volgende:Nee dat komt door hoe een hoop mensen zich door de media laat beïnvloeden en niet meer zelf oordelen op basis van waarheden. Een deel van die fluiters in De Kuip gisteravond misschien.... Maare.. ik spreek voor eigen rekening. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 12:32 schreef VVout het volgende:[..] Staat ook geschreven dat ie voor andere opkomt, selectief aan het lezen of zo. Dat ging toen om een speler die door zijn mede spelers helemaal de grond in werd getrapt. Hij vond dat ergerlijk dat zijn eigen mensen hem zo afvielen, en daar heeft ie gelijk aan. Een deel van de supporters in het stadion vertoond ook dit neuzengedrag en valt mede strijders om het minst af, zo snel. Ik kots er gewoon van, jullie(jep dat zijn die van daar boven) zijn zowat nog erger als de media aan het worden. Nog steeds heeft hij niks te zoeken in de kleedkamer van de tegenstander, welk recht hij ook denkt te hebben. En met "jullie" heb ik niets te maken. En voor jou nog even, hij is meerdere keren de catacomben achter iemand aan gesprint en dat heb ik gewoon op mijn beeldscherm mogen aanschouwen, heb ik geen snor bij nodig. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
En dan wacht je al die tijd met uitfluiten? Waarom nou gisteravond wel dan? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Oké, leg maar uit dan. Welk punt? ik zie helemaal geen punt, maar volgens jou is er een punt... Vertel! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 14:06 schreef Barabas het volgende:[..] Een deel van die fluiters in De Kuip gisteravond misschien.... Maare.. ik spreek voor eigen rekening. Een Feyenoorder/Rotterdammer laat zijn mensen niet vallen, zegt wel veel over je dan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik fluit onze spelers niet uit. Staat ook nergens....
Maar kritisch zijn mag toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 14:15 schreef G-child het volgende:[..] Nog steeds heeft hij niks te zoeken in de kleedkamer van de tegenstander, welk recht hij ook denkt te hebben. En met "jullie" heb ik niets te maken. En voor jou nog even, hij is meerdere keren de catacomben achter iemand aan gesprint en dat heb ik gewoon op mijn beeldscherm mogen aanschouwen, heb ik geen snor bij nodig. Ik heb blijkbaar iets gemist. Wanneer is hij in de kleedkamer bij de tegenstander geweest? Hoeveel keer precies is hij achter een speler aan de catacomben in gesprint? Niet de herhalingen meetellen . |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 13:03 schreef VVout het volgende:Nee dat komt door hoe een hoop mensen zich door de media laat beïnvloeden en niet meer zelf oordelen op basis van waarheden. Ik zie hem niets fout doen, vind het niet erg dat hij zijn tegenspelers uit het spel probeert te halen, de boel provoceert e.d.
Alles is geoorloofd zolang de winst het doel is. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 14:15 schreef G-child het volgende:[..] Nog steeds heeft hij niks te zoeken in de kleedkamer van de tegenstander, welk recht hij ook denkt te hebben. En met "jullie" heb ik niets te maken. En voor jou nog even, hij is meerdere keren de catacomben achter iemand aan gesprint en dat heb ik gewoon op mijn beeldscherm mogen aanschouwen, heb ik geen snor bij nodig. Dat vind ik een pluspunt aan Kazim, er was een tijd dat tegenstanders met knikkende knieën het veld op kwamen in de Kuip omdat er volop intimidatie in de tunnel was en publiek het stadion liet trillen.
Nu hebben we 1 speler die probeert te intimideren en fluiten "wij" hem uit, lekker dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal datzelfde groepje wel zijn die Vilhena zijn moeder ook bejegende, namaaksupporterts.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar dat was wel het kardinale punt van de discussie, neuzen in de Kuip die hun eigen spelers uitfluiten.
Kritiek over zijn voetballende kwaliteiten is een ander verhaal, daar kan je ten alle tijden een kritisch oordeel over hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik gun het hem wel dat ie de winnende tegen de joden maakt....Kazim is een voetballer die een generatie of twee te laat geboren is, hij had in de tijd van Vinnie Jones en Dennis Wise beter op zijn plek geweest, tussen de mooiboys van tegenwoordig valt ie buiten de toon. Verder leven we nu ook in een kutjes maatschappij waar van elke scheet een terroristische aanslag wordt gemaakt. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Wat een idioot gedrag van sommigen supporters,dat hoort niet in De Kuip. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2015 - 08:23 schreef hotjumper het volgende:Ik gun het hem wel dat ie de winnende tegen de joden maakt....Kazim is een voetballer die een generatie of twee te laat geboren is, hij had in de tijd van Vinnie Jones en Dennis Wise beter op zijn plek geweest, tussen de mooiboys van tegenwoordig valt ie buiten de toon. Verder leven we nu ook in een kutjes maatschappij waar van elke scheet een terroristische aanslag wordt gemaakt. BAM! You said right. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zal wel allemaal..1 jaar Feyenoord was meer dan genoeg geweest voor hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2015 - 08:23 schreef hotjumper het volgende:Ik gun het hem wel dat ie de winnende tegen de joden maakt....Kazim is een voetballer die een generatie of twee te laat geboren is, hij had in de tijd van Vinnie Jones en Dennis Wise beter op zijn plek geweest, tussen de mooiboys van tegenwoordig valt ie buiten de toon. Verder leven we nu ook in een kutjes maatschappij waar van elke scheet een terroristische aanslag wordt gemaakt. Eens. Mijn zoontje van 2,5 vroeg waarom Kazim ruzie maakt op het veld. Zei ik kijk, dat is nou strijden voor je club. Volgende onderwerp graag, klaar met deze media-hetze. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2015 - 12:50 schreef MightyAce het volgende:[..] Eens. Mijn zoontje van 2,5 vroeg waarom Kazim ruzie maakt op het veld. Zei ik kijk, dat is nou strijden voor je club. Volgende onderwerp graag, klaar met deze media-hetze. Inderdaad, gewoon elke speler altijd steunen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2015 - 12:50 schreef MightyAce het volgende:[..] Eens. Mijn zoontje van 2,5 vroeg waarom Kazim ruzie maakt op het veld. Zei ik kijk, dat is nou strijden voor je club. Volgende onderwerp graag, klaar met deze media-hetze. Het ruzie maken van die kooivechter heeft niets te maken met Feyenoord of je club. Bij hem zit geen draadje los, maar de hele bekabeling ligt er uit. Die knaap zal overal ruzie hebben met tegenstanders. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das dan een probleem voor de tegenstander, dus niets mis mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens van Geel vertolkt hij intern een prima rol. Wat een bollocks. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waarom twijfel je daaraan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die Kazim afkraken en uitfluiten, tja zijn me kwajongens hè. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik twijfel aan alles wat betreft Kazim. Van Geel gaat heus niet in de media roepen dat het eigenlijk een mafkees is die in de winter verkocht moet worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Het is gewoon niks. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Overdreven, misschien Messi voor een zacht prijsje overnemen nu hij geblesseerd is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 12:14 schreef ar het volgende:[..] Ik twijfel aan alles wat betreft Kazim. Van Geel gaat heus niet in de media roepen dat het eigenlijk een mafkees is die in de winter verkocht moet worden. De spelers gaan heus niet in opstand komen omdat ze een lastpak in hun midden hebben? Zie Kuyt z'n rol naar Kazim na de wedstrijd tegen Pec. Zegt veel over hun onderlinge rollen binnen de selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Anders zegt hij wel dat hij over interne zaken geen uitspraken doet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 12:17 schreef FR-Henk het volgende:[..] De spelers gaan heus niet in opstand komen omdat ze een lastpak in hun midden hebben? Zie Kuyt z'n rol naar Kazim na de wedstrijd tegen Pec. Zegt veel over hun onderlinge rollen binnen de selectie. Misschien. Het is meer een persoonlijk iets denk ik dan. Hij past gewoon niet bij Feyenoord vindt ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 12:22 schreef ar het volgende:[..] Misschien. Het is meer een persoonlijk iets denk ik dan. Hij past gewoon niet bij Feyenoord vindt ik. Dat kan natuurlijk. Een betere spits in de winterstop halen, zou ook voor hem verlossend zijn. Publieke- en mediadruk wordt te groot voor zo'n jongen. In Engeland weten ze zo'n gozer beter op waarde te schatten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 18:04 schreef VVout het volgende:[..] Maar dat was wel het kardinale punt van de discussie, neuzen in de Kuip die hun eigen spelers uitfluiten. Kritiek over zijn voetballende kwaliteiten is een ander verhaal, daar kan je ten alle tijden een kritisch oordeel over hebben. Bedoelde alleen maar dat de media niet op iedereen dezelfde mate van invloed uitoefent. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 12:17 schreef FR-Henk het volgende:[..] De spelers gaan heus niet in opstand komen omdat ze een lastpak in hun midden hebben? Zie Kuyt z'n rol naar Kazim na de wedstrijd tegen Pec. Zegt veel over hun onderlinge rollen binnen de selectie. Zegt vooral iets over de professionele houding van Kuijt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook. In een contact zegt dat altijd iets over beiden. |
|
|
|