|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik gaf maar 1 onvoldoende. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das wel waar, maar de rest van je cijfers vond ik toch wel matig.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat kan, maar de tweede helft was echt heel matig. En een wedstrijd gaat over 90mins. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: T zei het al van tevoren, wedstrijd was al gespeeld na de eerste.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Telt t nog wel mee. Er waren er in de eerste helft een paar echt fantastisch of heel goed. Kuyt, Gustafon, Vejinovic en vd Heijden in de passing.
Maar die vielen de tweede helft echt helemaal weg. Plus degenen die goed of redelijk speelden zakten door de ondergrens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Laatstgenoemde mag op de plek van Karim of naar de bank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was in de passing wel heel sterk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kom je tegen 020 niet mee weg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ga ik straks vragen of ze dat eens wil doen. Ik kom erop... terug. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zuigt met de punt naar voren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag toch hopen dat deze clown niet de vervanger van Kramer is, mocht Michiel geschorst worden.
Wat een hopeloos geval weer gisteren. Doe maar Achahbar! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Had wel een pingel moeten krijgen. Daarna was het weer alleen maar vallen en verongelijkt kijken naar zijn landgenoot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 09:04 schreef MMM het volgende:Mag toch hopen dat deze clown niet de vervanger van Kramer is, mocht Michiel geschorst worden. Wat een hopeloos geval weer gisteren. Doe maar Achahbar! Helaas waarheid, zo aantreden met hem tegen 020... kan niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch vrees ik dat Gio voor de gemakkelijkste weg gaat en kazim opstelt. Achahbar tja tis een mogelijkheid of anders Kuyt met Bilal op de rechtervleugel.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Gio hem niet opstelt als Kramer geschorst is, krijg je helemaal gezeik met die gozer. Daarom moet je zo SNEL mogelijk van hem af, je bent niet meer de baas in eigen huis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja dag. Als dat zo is ga ik hem dat persoonlijk wel ff duidelijk maken. Die Turk moet niet de ken dat ie Allah is.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Kan één van de andere spelers hem op de training niet per ongeluk naar het Zuiderziekenhuis laten verhuizen? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Van Kazim, verlos ons Van Geel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was gisteren dramatisch, maar dat was iedereen de tweede helft. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim: ''Als ik Kramer zie spelen denk ik af en toe: wow!''
Michiel Kramer moet vrezen voor een schorsing van drie wedstrijden en dus lijkt Colin Kazim-Richards, de tweede spits bij Feyenoord, de komende weken te gaan spelen. De Turk hoopt dat hij zich weer in de kijker kan spelen bij het nationale elftal.
''Als je me nu vraagt wat mijn kansen zijn op het EK, moet ik eerlijk zijn: niet zo groot'', erkent de aanvaller in Metro. ''Ik speel namelijk niet veel bij Feyenoord. De afgelopen weken zat ik niet bij de eerste elf, maar volgende week is Kramer geschorst. Ik weet niet wat onze coach van plan is, maar als ik speel en enkele doelpunten maak, merkt de bondscoach mij misschien weer op.''
Kazim zou graag samen met Kramer in de spits spelen, want op de bank geniet hij van zijn concurrent. ''Michiel is positioneel heel erg goed. Hij weet precies waar het doel is, wanneer hij moet komen, wanneer hij moet wegblijven. Als ik hem zie spelen denk ik echt af en toe: wow! Dat kun je niet leren, dat zit in je. Natuurlijk zit het Turkse elftal in mijn achterhoofd. Maar mijn eerste doel is goals maken voor Feyenoord, daarna zie ik het wel.'' |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En weer terug naar de bank! Kramer niet geschorst.... Gelukkig maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst wat beters aantrekken in de winterstop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
He Colin, PUSSY.
|
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Deze week (22 en 24 oktober 2015) bij de trainingen wezen kijken. Met grote verbazing gezien hoe Kazim vanuit elke hoek en stand de ballen in het doel ramde.....zo lange tijd zitten zeiken op deze gozert maar vanaf nu ben ik helemaal om! Ik vond hem trouwens tot 1 van de besten horen. Toornstra en Immers vielen zwaar tegen.....de rest deed t goed en er heerste een goeie sfeer in de groep....maar wat betreft Kazim neem ik mijn woorden terug! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Elke keer dat er in dit topic gepost wordt hoop ik dat het een bericht is dat ie is verkocht, helaas weer een grote teleurstelling.:( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:19 schreef Tjabba het volgende:Elke keer dat er in dit topic gepost wordt hoop ik dat het een bericht is dat ie is verkocht, helaas weer een grote teleurstelling.:( Ga ffe bij de training kijken...ga je zien dat Kazim beter is dan wij tot nu toe gezien hebben |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:19 schreef Tjabba het volgende:Elke keer dat er in dit topic gepost wordt hoop ik dat het een bericht is dat ie is verkocht, helaas weer een grote teleurstelling.:( Van jouw teleurstelling kan ik dan weer genieten. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Helemaal niet, dat dier heeft het flink benauwd. Dierenmishandeling. En dat zomaar op dit Forum. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dat geloof ik. Ik hoop dat jij nog kan genieten van kazim.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door Tjabba -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen basisspeler natuurlijk, maar in deze fase nog niet overbodig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:02 schreef jacky chan het volgende:[..] Ga ffe bij de training kijken...ga je zien dat Kazim beter is dan wij tot nu toe gezien hebben Ik sta geregeld bij de training te kijken, maar dat Kazim zo imponeert? Niet gezien ... Het is duidelijk wie de 'minderen' zijn in de huidige selectie. Die zijn niet voor niets uit de basis verdrongen! Al hadden die spelers onder andere trainer wel een basisplaats. Iets wat helaas te lang heeft geduurt !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 07:44 schreef RenatoBos het volgende:Kazim: ''Als ik Kramer zie spelen denk ik af en toe: wow!''[ afbeelding ] Michiel Kramer moet vrezen voor een schorsing van drie wedstrijden en dus lijkt Colin Kazim-Richards, de tweede spits bij Feyenoord, de komende weken te gaan spelen. De Turk hoopt dat hij zich weer in de kijker kan spelen bij het nationale elftal.''Als je me nu vraagt wat mijn kansen zijn op het EK, moet ik eerlijk zijn: niet zo groot'', erkent de aanvaller in Metro. ''Ik speel namelijk niet veel bij Feyenoord. De afgelopen weken zat ik niet bij de eerste elf, maar volgende week is Kramer geschorst. Ik weet niet wat onze coach van plan is, maar als ik speel en enkele doelpunten maak, merkt de bondscoach mij misschien weer op.'' Kazim zou graag samen met Kramer in de spits spelen, want op de bank geniet hij van zijn concurrent. ''Michiel is positioneel heel erg goed. Hij weet precies waar het doel is, wanneer hij moet komen, wanneer hij moet wegblijven. Als ik hem zie spelen denk ik echt af en toe: wow! Dat kun je niet leren, dat zit in je. Natuurlijk zit het Turkse elftal in mijn achterhoofd. Maar mijn eerste doel is goals maken voor Feyenoord, daarna zie ik het wel.'' Haha, die Kazim dacht echt dat ie ging spelen .... Misschien had Gio eens moeten ingrijpen in dat ongelooflijk stom gedrag van sommige spelers , daar kunnen ze hun eigen vingers aan gaan branden. Dat debielen gedrag, laat de tegenstanders hun debielen gedrag maar tonen. Feyenoord moet lekker frank en vrij blijven spelen zoals de eerste helft in Hoerenfan ... |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 10:48 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik sta geregeld bij de training te kijken, maar dat Kazim zo imponeert? Niet gezien ... Het is duidelijk wie de 'minderen' zijn in de huidige selectie. Die zijn niet voor niets uit de basis verdrongen! Al hadden die spelers onder andere trainer wel een basisplaats. Iets wat helaas te lang heeft geduurt !!! Had je deze week aanwezig moeten zijn! Ik was tot deze week ook niet zo weg van hem....maar hij schoot ze vanuit alle hoeken en standen erin. Daar waren nog eens 50 a 60 man getuigen van! De eerste jaren werd jozef kiprich ook vervloekt en later was hij de held. Ik maak mij er ook vaak schuldig aan maar als je een echte Feyenoorder bent steun je je spelers ......ook in slechte tijden......daar ben je Feyenoorder voor.....zo niet? Moet je lekker elke week in de Arena-jampot gaan zitten..... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij heeft in geen enkele wedstrijd overtuigd. Wat mij betreft ten minste ... Niet één keer een goal gemaakt die bevestigd wat jij op de training hebt gezien. Was vast leuk om te zien, maar trainen is voor hem duidelijk wat anders dan wedstrijden spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, zo kun je alles naar je mening praten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vind dat wel meevallen.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo, nu ga je eens een happy Turk wezen en er tegen Ajakkes een paar inschieten als je mag invallen. Niet zo zeuren Kazimmeke als het gelijk niet lukt. |
|
|
|