|
|
piet de paler
|
|
|
Ka Kazim indien bijscholing in een beetje verdedigen de stand in zijn van Dirk? Balbehandeling is erg goed, snelheid en inzet goed. En heeft volgens mij ook voetbal intelligentiie , ik zeg niet dat hij het net zo goed doet als Dirk maar als invaller voor Dirk ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geeltjes zijn niet te slijten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Dus morgen valt hij in bij een stand van 2-2 en scoort hij in de 91 ste minuut 3-2.......wat een held die Kazim en alles is vergeten en vergeven! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerder las ik een 0-0 van je..(????) |
|
|
|
|
FeyenoorDré
|
|
|
huh?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door FeyenoorDré -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Elke spits met een redelijk niveau kopt die bal binnen. Maar deze clown presteert het om recht op de keeper te koppen, geniaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:27 schreef MMM het volgende:[..] Elke spits met een redelijk niveau kopt die bal binnen. Maar deze clown presteert het om recht op de keeper te koppen, geniaal. En guidetti maar op de bank zitten bij celta. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En is het allang al kwijt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kazim heeft het nooit gehad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja, zijn eigen schuld.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet helemaal waar. Maar mag van mij weg in de winterstop, samen met Anass. Als er maar een betere spits dan Kramer komt. Word ik ook niet blij van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kramer en Kazin hebben geen bal gehad ja Kazim 1 en die had er in gemoeten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:27 schreef MMM het volgende:[..] Elke spits met een redelijk niveau kopt die bal binnen. Maar deze clown presteert het om recht op de keeper te koppen, geniaal. Hij heeft wel n goede dart kop. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En als hij hem binnenkopt, win je die pot ook nog. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Dan zullen ze met dat "fysiek" van hun eerst eens hun duels moeten winnen. Speel je noodgedwongen de lange bal dan mag je dat minimaal van hun verwachten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Had veel eerder in moeten vallen gisteren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Gelukkig niet. Weer aangetoond heel erg veel tekort te komen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
WEER een grote kans gemist !! Maar ook Gustafson had hem nog kunnen maken ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gelukkig niet zeg, het is al erg dat ie erin komt!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Net als op alle posities; bij gebrek aan beter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar we hebben niets anders dokter snugles, en de ene keer praten we iedereen de hemel in. En de andere keer is niets meer goed, we zijn een ronde verder en staan nog 2 e. Vooruitzichten zijn niet slecht steeds vol stadion. Laten we nog maar effe afwachten toch niet dab |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Lekker weer een hele wedstrijd bij jong gebald, geen pepernoot gescoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deed Te Vrede toch stukken beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje pech. Maar moet er in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorige week en vandaag. Moeten er gewoon in. Pussy |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoelang nog deze clown?
ACHAHBAR!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelul: als Achachbar 'm mist is het geen prutser en Kazim wel? Schei toch uit. Er gebeurde 5x meer met Kazim dan met Kramer voorin, vandaag. Tis geen spits. Dat niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
5x meer overtredingen tegen ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 17:50 schreef FR-Henk het volgende:Gelul: als Achachbar 'm mist is het geen prutser en Kazim wel? Schei toch uit. Er gebeurde 5x meer met Kazim dan met Kramer voorin, vandaag. Tis geen spits. Dat niet. Wat dan? Ik heb het niet gezien. Pussy Kazim, een parodie op een spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij had Kazim geen vrije trap tegen gekregen. T scheelde wel een hoop buitenspel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We kunnen er uren over lullen. De een vind t goed, de ander redelijk of matig, en ik vind t ruk op alle fronten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is prima. Ik vind beide spitsen weinig toevoegen op dit moment. Elk redelijk alternatief meteen proberen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 18:20 schreef Stylzz het volgende:Dat is prima. Ik vind beide spitsen weinig toevoegen op dit moment. Elk redelijk alternatief meteen proberen. Eens |
|
|
|