|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 18:20 schreef Stylzz het volgende:Dat is prima. Ik vind beide spitsen weinig toevoegen op dit moment. Elk redelijk alternatief meteen proberen. Eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kramer gewoon laten staan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij gebrek aan beter.
Zou Achahbar wel een keer in willen zien vallen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Had de hele wedstrijd moeten spelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 18:20 schreef Stylzz het volgende:Dat is prima. Ik vind beide spitsen weinig toevoegen op dit moment. Elk redelijk alternatief meteen proberen. Duidelijk. Kramer begon aardig maar is al snel op bedenkelijk niveau. Voetballend heb je weinig aan hem. Aan van Geel taak om in winterstop slag te slaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 20:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Duidelijk. Kramer begon aardig maar is al snel op bedenkelijk niveau. Voetballend heb je weinig aan hem. Aan van Geel taak om in winterstop slag te slaan. Uit opportunisme teveel poen uitgeven in de winter. En dat terwijl je niet eens Europees speelt. Lijkt mij niet de juiste gang van zaken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie heeft het over teveel poen? En eerst verkopen en dan ga je kopen. Of huren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wie verkopen we dan? En wat denk je dat het op gaat leveren? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vergeten dat er nog n aardige spaarpot is ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Idd, tegen de 10 miljoen als ik me niet vergis. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En dan moeten we dat in de winter maar uitgeven? Duur raam... en bovendien spelen we niet Europees. Gewoon Kramer opstellen. De titel is nog ver weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 20:35 schreef Barabas het volgende:[..] En dan moeten we dat in de winter maar uitgeven? Duur raam... en bovendien spelen we niet Europees. Gewoon Kramer opstellen. De titel is nog ver weg. Met deze spitsen kun je ook Europees voetbal voor een nieuw seizoen verspelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Kazim. Niks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door Els -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik beschouw ons nog steeds niet als titelkandidaat, want onze selectie is zelfs met 2 échte versterkingen niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nelom, Immers en Toonstra gaan vast miljoenen opleveren om al die nieuwe spelers te betalen! 😂 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met kramer mag je blij zijn dat je van hem afkomt als je een miljoentje bijlegt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die hoeven we niet te verkopen in de winter... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zit van Geil hier nou om zichzelf te lachen? Ban. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kazim was weer ruk, maar slechts twee overtredingen tegen. die ene op vuilman was wel een heerlijke. Recht onder de (excusez le mot) neus van frons de boer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kazim maakt alles belachelijk om bij die Cillesen te gaan pisnichten na de wedstrijd..Had beter die kans kunnen benutten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kazim was niks, is niks en zal nooit wat worden.
Wegwezen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook weg dan, ruimt lekker op zo.
Kopen we voor die vijftig cent weer een nieuwe. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Is het al duidelijk wat die ongelofelijke lul nu weer uit te vechten had. Wat een ongelofelijke klootzak is het eigenlijk. Zo snel mogelijk ophoeren met die gast. Contract gewoon ontbinden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 11 november 2015 - 08:15 schreef nr 10 het volgende:Is het al duidelijk wat die ongelofelijke lul nu weer uit te vechten had. Wat een ongelofelijke klootzak is het eigenlijk. Zo snel mogelijk ophoeren met die gast. Contract gewoon ontbinden. Hè, t's Ajax weet je. Er is altijd wat uit te vechten als er neuzen zijn. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Maar gaat toch helemaal nergens over. Altijd die clown. als die er ook nog drie inschiet, mag het. Maar laat eerst je voeten spreken. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
contract had na de deceptie van vorig seizoen gewoon ontbonden moeten worden. Is verre van het niveau dat Feyenoord moet nastreven. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Als je in de winterstop het elftal op twee plaatsen versterkt blijf je meedoen. Juist...Haller en Ziyech. Dat moet mogelijk zijn. Maar van Geel was op zijn pik getrapt toen Ziyech voor Twente koos en wil nu niet meer met hem praten. van Geel is dus belangrijker dan Feyenoord mag je hieruit concluderen. Voor mij mag hij 4 spelers van 020 halen als we daar kampioen mee kunnen worden. Voetballers zijn bijna nergens meer clubiconen, het zijn gewoon werknemers die graag het meeste willen verdienen, waar dat ook is. Ze verlagen zich zelfs door in de Engelse Champions League,(zeg maar onze Juper League) te gaan spelen, puur alleen voor het grote geld. Voor mij is alles wat Feyenoord kampioen kan maken en binnen de portemonnee past welkom. MET HALLER EN ZIYECH ER BIJ IS FEYENOORD SPEKKOPER!!! Daarom een stel van die net-niet of helemaal-niet spelers in de winterstop in de aanbieding. die kosten alleen maar geld. Wel eens uitgerekend wat Kazim ons tot nu toe per doelpunt gekost heeft? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op woensdag 11 november 2015 - 15:12 schreef daan limbos het volgende:Als je in de winterstop het elftal op twee plaatsen versterkt blijf je meedoen. Juist...Haller en Ziyech. Dat moet mogelijk zijn. Maar van Geel was op zijn pik getrapt toen Ziyech voor Twente koos en wil nu niet meer met hem praten. van Geel is dus belangrijker dan Feyenoord mag je hieruit concluderen. Voor mij mag hij 4 spelers van 020 halen als we daar kampioen mee kunnen worden. Voetballers zijn bijna nergens meer clubiconen, het zijn gewoon werknemers die graag het meeste willen verdienen, waar dat ook is. Ze verlagen zich zelfs door in de Engelse Champions League,(zeg maar onze Juper League) te gaan spelen, puur alleen voor het grote geld. Voor mij is alles wat Feyenoord kampioen kan maken en binnen de portemonnee past welkom. MET HALLER EN ZIYECH ER BIJ IS FEYENOORD SPEKKOPER!!! Daarom een stel van die net-niet of helemaal-niet spelers in de winterstop in de aanbieding. die kosten alleen maar geld. Wel eens uitgerekend wat Kazim ons tot nu toe per doelpunt gekost heeft? Jij als gewaardeerd econoom weet wat Ziyech en Haller moeten kosten, en wat wij te besteden hebben? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Haller? Omdat hij drie goede wedstrijden heeft gespeeld? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Aangaande Ziyech, schat de kans klein in dat hij naar ons zou willen komen. Zou wel heel mooi zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als dat de enigste drie wedstrijden zijn die jij gezien hebt. Ik heb er mer gezien.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
My favorite, elke dag een pakje.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Twee blikken stroopwafels gewonnen, postcodeloterij. Jackpot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim-Richards: ''Ik gaf nooit minder dan honderd procent''
Colin Kazim-Richards heeft tot nu toe een moeilijk seizoen bij Feyenoord. De spits moet het dit seizoen doen met een plaats op de reservebank, maar wist wel één keer te scoren. Ook de fans zijn de laatste tijd steeds kritischer op de Turk, maar ondanks dat blijft 'Kazim-Kazim' vechten voor zijn speelminuten.
"Ik wil niet zeggen dat het moeilijk was toen ik een keer inviel en uitgejouwd werd", begint de spits tegenover Feyenoord TV. "Ik was vooral heel erg geshockeerd. Als fan mag je zeggen dat ik niet in de basiself hoor te staan, maar ik heb nooit minder gegeven dan honderd procent. Het maakte me ook boos, omdat er tijden zijn geweest waar mensen niks van weten. Ik heb gespeeld met blessures en zorgde ervoor dat ik zo snel mogelijk weer terug zou zijn.
Ik train om mezelf beter te maken en zal moeten wachten op mijn kans. En tegelijkertijd maken mensen er zo'n groot ding van, maar dat is voetbal. Voetbal is het beste en het verschrikkelijkste spel ter wereld. Want voetbal is opgebouwd uit meningen. En ieders mening kan anders zijn. Het maakt me niet uit wat iedereen zegt of denkt. Het maakt niet uit wat de media zeggen. Het maakt me alleen uit wat de trainer denkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klinkt stabiel. Maar oogt labieler als n geflipte B acteur. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij lult beter dan dat ie voetbalt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk inderdaad qua inzet en dadendrang dat t wel goed zit.
T is de andere 60% tussen de oren waar iets mis is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep en daar zijn dan ook nog eens Feyenoorders die dat met een fluitconcert goed bevorderen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Transfer Kazim geen optie voor Feyenoord'
Feyenoord deed afgelopen zomer goede zaken op de transfermarkt. De Rotterdammers beschikken daardoor momenteel over een zeer brede selectie. Eén van de slachtoffers is Colin Kazim-Richards. De Turkse aanvaller raakte zijn basisplaats kwijt aan zomeraanwinst Michiel Kramer.
"Voor een speler met zo'n fors jaarsalaris komt hij bitter weinig in actie", schrijft het landelijke dagblad. "Michiel Kramer is de eerste keuze. Kazim had dat misschien kunnen veranderen, maar tegen ADO en Ajaks faalde hij als invaller. Een transfer? Geen optie. Feyenoord wil geen problemen bij blessureleed van de eerste spits", aldus de krant.
Het Algemeen Dagblad kwam verder tot de conclusie dat de reserves van Feyenoord een Eredivisiewaardig elftal zouden kunnen vormen. "Ze hebben een tweede elftal dat in de eredivisie in het linkerrijtje zou kunnen eindigen", meent het medium.
|
|
|
|