|
|
BertusBadeend
|
|
|
Heel netjes hoor, dat op de bank hebben zitten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2015 - 19:35 schreef RenatoBos het volgende:'Transfer Kazim geen optie voor Feyenoord'[ afbeelding ] Feyenoord deed afgelopen zomer goede zaken op de transfermarkt. De Rotterdammers beschikken daardoor momenteel over een zeer brede selectie. Eén van de slachtoffers is Colin Kazim-Richards. De Turkse aanvaller raakte zijn basisplaats kwijt aan zomeraanwinst Michiel Kramer."Voor een speler met zo'n fors jaarsalaris komt hij bitter weinig in actie", schrijft het landelijke dagblad. "Michiel Kramer is de eerste keuze. Kazim had dat misschien kunnen veranderen, maar tegen ADO en Ajaks faalde hij als invaller. Een transfer? Geen optie. Feyenoord wil geen problemen bij blessureleed van de eerste spits", aldus de krant. Het Algemeen Dagblad kwam verder tot de conclusie dat de reserves van Feyenoord een Eredivisiewaardig elftal zouden kunnen vormen. "Ze hebben een tweede elftal dat in de eredivisie in het linkerrijtje zou kunnen eindigen", meent het medium. [ afbeelding ] Echte kwaliteitskrant... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zijn stoeltje wordt gemonteerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ik kan bijna elke zondag Henk... zowel spits als links op de vleugel. Rendement niet veel hoger dan Kazim wel voor een prikkie van zijn salaris |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee we hebben geen betere opties. Wel mindere. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2015 - 14:55 schreef G-child het volgende:Ik kan bijna elke zondag Henk... zowel spits als links op de vleugel. Rendement niet veel hoger dan Kazim wel voor een prikkie van zijn salaris Hee G....Is dat een motie van wantrouwen naar Gio en z'n staf? Ernstige zaak...3 jaar stadionverbod. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elke wedstrijd dat Kazim op de bank mag zitten is er 1 teveel. Domme kracht, niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik van al ons spitsen Nét niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanaf de bank kan hij zeker miet scoren. Zet hem eens achter Kramer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja daar vraag je me wat, maar ik heb ook nog geen plan gezien bij een uitval van Dirk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tuurlijk, nog minder voetbal in je ploeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Had vandaag nog meer oorlog gemaakt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker, had zo voor de helft van het elftal minimaal ingebracht kunnen worden. Slechter kón niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is echt niet normaal zo slecht. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik had hem eerder in gezet |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ook doei.... Totaal nix extra's gebracht vandaag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim misstond niet in vergelijking met de rest. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: De vraag is? past hij zich aan , aan de rest of is het andersom? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Snapt het spel niet. Speelt ballen over de achterlijn waar iemand net weg loopt en stopt met rennen wanneer iemand hem met een paas vooruit wil sturen. De vonk in zijn kop slaat gewoon te traag over naar zijn lichaam waardoor hij overal te laat op reageert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kazim valt in omdat de rest ook klote speelt. Da's op zich al erg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom kwam deze nietsnut erin? Deed geen stap extra |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O ik zat dan naar een andere wedstrijd te kijken hij stoorde goed en bont een speler die aanvallend niet mee kon doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maakt alleen maar achterlijke overtredingen, kan geen bal goed raken. Heel gauw oppleuren met deze nietsnut.
Achahbar had je vandaag rust en voetbal kunnen brengen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als intimidatie een van je weinige wapens is dan kom je 9 van de 10 keer tekort. Alleen debutantjes laten zich door zon dommekracht in de luren leggen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wyberen met die nepgast.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Inderdaad , t was tenenkrommend om te zien. Nog meer paniek en onkunde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was net zo slecht als de rest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee hoor, zijn ondergrens is diepzeeduiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
20.000 mijlen onder zee.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In de winterstop afscheid van nemen. Het interesseert hem allemaal geen reet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gewoon lekker naar club nr 13 voor zolang het daar weer duurt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij mag niet weg..je moet wel de ene "topper" kunnen vervangen voor een andere "topper". |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe dan Michael de Leeuw maar. Voor een habbekrats. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heb je iig meer aan inderdaad. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat een lamlul deze clown. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is samen met Immers en van der Heijden het grootste schandaal van de selectie |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vergeet ons eeuwig talent niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Waarom zit die kutclown nog op de bank. weet ie iets van Van Bronckhorst of zo? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achahbar zal wel aan Gio z'n vrouw hebben gezeten ofzo
Nee zonder dollen, blijft onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker als je meeneemt dat bij al zijn inval beurten hij werkelijk niets goeds heeft gedaan, sterker nog t wordt nog veel slechter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daarom Achahbar proberen. Maar Gio lijkt meer van kracht te houden dan techniek
Zou toch beter moeten weten als je z'n voetbalcarrière bekijkt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 21:39 schreef MMM het volgende:Daarom Achahbar proberen. Maar Gio lijkt meer van kracht te houden dan techniek Zou toch beter moeten weten als je z'n voetbalcarrière bekijkt.. Snak al weken naar Achahbar in de spits. De enige in de selectie die niet als een blinde houthakker in de spits rondloopt. Mij nog steeds een raadsel waarom Bronckhorst die jongen kaltgestelt heeft. Net of hij die 2 beauty's tegen pisvee en de matchwinner de week er voor in Dordt vorig seizoen nooit gemaakt heeft. Klasse droop er vanaf als je t mij vraagt. Is geen messi en is ook geen gedroomde boom van een aanvaller maar er zit wel een goed koppie op en is gewoon een veel fijnere voetballer om te zien. Heeft wat mij betreft meer voetbal in zn kleine teen dan die 2 freefighters in hun hele donder. Leuk die goals die Kramer gemaakt maar hij moet als het team niet draait ook maar eens thuis geven. En Kazim mag voor mijn part lekker op weg naar club nummer 13...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 21:53 schreef tomson het volgende:[..] Snak al weken naar Achahbar in de spits. De enige in de selectie die niet als een blinde houthakker in de spits rondloopt. Mij nog steeds een raadsel waarom Bronckhorst die jongen kaltgestelt heeft. Net of hij die 2 beauty's tegen pisvee en de matchwinner de week er voor in Dordt vorig seizoen nooit gemaakt heeft. Klasse droop er vanaf als je t mij vraagt. Is geen messi en is ook geen gedroomde boom van een aanvaller maar er zit wel een goed koppie op en is gewoon een veel fijnere voetballer om te zien. Heeft wat mij betreft meer voetbal in zn kleine teen dan die 2 freefighters in hun hele donder. Leuk die goals die Kramer gemaakt maar hij moet als het team niet draait ook maar eens thuis geven. En Kazim mag voor mijn part lekker op weg naar club nummer 13... Eens! |
|
|
|