|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, naast die tweet drie weken terug (vliegveld) nieuw teken van ontevredenheid. Dwingt zo onomkeerbare weg naar de uitgang af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima, kan niemand mee zitten. Helaas zal t nog wel een half jaar duren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog een half jaar klaagbanken. Vooral ook op het Forum. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou, liever vandaag dan morgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Kazim' gefileerd: ''Bezorgt Feyenoord schaamrood op kaken''
Het huwelijk tussen Feyenoord en Colin Kazim-Richards begint steeds meer scheuren te vertonen. De eigenzinnige aanvaller zorgt voor irritatie binnen de spelersgroep en is ook buiten het veld een bron van ergernis.
''Diverse sponsors klaagden afgelopen week steen en been over het gedrag van de spits tijdens het traditionele diner met de businessclub'', schrijft clubwatcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. ''Daar zou zijn gedrag het best kunnen worden samengevat als ongeïnteresseerd, ongeïnspireerd en ongepast. Supporters zagen ook hoofdschuddend aan hoe Kazim-Richards tijdens een afwerkoefening vrijwel alle ballen die hij ook had kunnen koppen, doodleuk met zijn brede borstkas richting het doel duwde.''
''Hij verzuimde om op te komen draven bij een voor Feyenoord belangrijke ontmoeting met Turkish Airlines. En zijn wilde achtervolging door de spelerstunnel van de Kuip om Zakaria Labyad van Vitesse een kopstoot te geven, bezorgde de club het schaamrood op de kaken. Dat de clubleiding eind vorig seizoen de optie om de spits twee jaar onder contract te nemen lichtte, daar lijkt zij nu spijt van te hebben'', aldus de goed ingevoerde journalist. Oprotten! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: We hebben nog 19 dagen de tijd, blijven hopen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ook lopen kloten op de training in Portugal. Hoopt waarschijnlijk op ontbinding van zijn contract. Gewoon op de tribune zetten. Treiteren op de training, kiest ie vanzelf wel eieren voor zijn geld. Maar is waarschijnlijk Lex Goudsmit II. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon n blunder v v Geel..bijna iedereen op dit forum zag dit n jaar geleden al aankomen.Maar meneer werd verlengd en opgewaardeerd... |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Er is maar één schuldige dat deze clown hier nog loopt. Onze hooggeprezen TD die er blijkbar niets van begrijpt, want deze pias is niet zijn enige miskoop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schijnt in dat oefenpotje tegen Charleroi met zijn telefoon in zijn broek gespeeld te hebben, gooide hem later naar de bank.
Hopelijk komt alles in de buitenwereld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kazim had rapper moeten worden want voetballen kan die niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maakt voor de beeldvorming al lang al niet meer uit. Je kan beter hopen van niet, anders kom je er nooit meer van af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zak geld meegeven en afschrijven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:Maakt voor de beeldvorming al lang al niet meer uit. Je kan beter hopen van niet, anders kom je er nooit meer van af. Dan kan Gio niks anders meer dan hem op de tribune plaatsen.
Blijft hij dan nóg vervelend doen, gewoon naar de rechter stappen om het contract te ontbinden. Lijkt mij mogelijk?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jammer, ik vond dat hij nog iets toe kon voegen. maar helaas. Ontbinden en wegwezen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van tokkie naar weekdier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn riante salaris ligt volgens berichten rond het miljoen. Geen wonder dat hij op de bank MOEST, ipv de tribune. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goeie voetballer, strijder en boegbeeld. En iedereen tegen zich. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Henk, ga nou eens niet met je rug naar het veld zitten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
IEMAND NOG EEN HANDDRUK?
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Is DE paardelul binnen de Feyenoord selectie nog niet weg? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een lijdensweg he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geloof niet wat de media over @colin_kazim08 zegt. Ik heb nog nooit zoo een teamgenoot in me leven mee gemaakt die door het vuur gaat.
Volgens Elia |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:Geloof niet wat de media over @colin_kazim08 zegt. Ik heb nog nooit zoo een teamgenoot in me leven mee gemaakt die door het vuur gaat. Volgens Elia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Let wel lui, alles komt via de media, 95% is lulkoek. Beter zijn medespelers vragen, die maken hem van dicht bij mee! Dat hij een matige speler is OK, de rest ga ik niet op in, tís via, via , via........... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is n complot tegen n wisselspeler van Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep, opgezet door pussy's die bang waren een vent te zijn op het veld. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Pussy's die verstand boven emoties verkiezen... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Hoe je het ook bekijkt Kazim is een bankpositie niet waard bij de mooiste club van Nederland |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En uitgerekend Gio denkt daar anders over. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Gio ziet wel vaker dingen anders en kijkt volgens mij te vaak door een "van Geel" bril. Maar is best een aardige jongen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sport is emotie.
Welke speler, vooral ook de hele grote hebben domme fouten gemaakt door emotie. Het gaat er om dat er doelbewust op Kazim gejaagd wordt en elk dingetje aangepakt wordt om de stoelpoten onder zijn lijf te zagen. Ja zelfs iets onbenulligs als tegen een bidonnetje aan te trappen en dat vind ik tot aan het belachelijke gaan op dit moment.
Op basis van gele en rode kaarten heeft hij sinds dat ie bij Feyenoord zit 7 Gele kaarten gepakt en geen enkele rode kaart. Dan zeg ik dat er andere spelers zijn die veel meer en ook stommere kaarten weten te pakken, Ahmadi is er wel een recent voorbeeld van dacht ik, om maar niet dat shirt incident van Guidetti te vergeten of op een volledig onzinnige manier tegen het middenveld een overtreding maken verdedigend van Karsdorp.
Oh wat een domkop is die Kazim toch hè, je zou er bijna een hekel aan krijgen als tegenstander. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2016 - 11:48 schreef daan limbos het volgende:Gio ziet wel vaker dingen anders en kijkt volgens mij te vaak door een "van Geel" bril. Maar is best een aardige jongen. Als dat zo zou zijn, heeft Gio c.s. volstrekt geen eigen visie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft ie dat dan? Elke trainer die eerlijk naar zichzelf toe is had allang afscheid genomen van bepaalde spelers ondanks hun contracten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2016 - 13:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heeft ie dat dan? Elke trainer die eerlijk naar zichzelf toe is had allang afscheid genomen van bepaalde spelers ondanks hun contracten. Heeft iets gezegd daarover, dominant voetballen? Ik zie het op het veld niet terug. En als ie een visie verkondigd heeft, heeft ie zich behoorlijk in z'n spelers vergist.
Ik weet het niet zo goed met Gio. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgens mij is ie verdwaald. Kan iemand hem de weg naar ome Jan Schildkamp wijzen ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Paar maandjes wachten dan maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 - 17:12 schreef van geil het volgende:Zijn riante salaris ligt volgens berichten rond het miljoen. Geen wonder dat hij op de bank MOEST, ipv de tribune. Scherp. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|