|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Gio overweegt straf voor Kazim na bedreigen journalist'
Coach Giovanni van Bronckorst beraadt zich over de positie van spits Colin Kazim-Richards. De aanvaller bedreigde kort voor de reguliere persconferentie voorafgaand het duel met PSV een verslaggever van de schrijvende pers. De spits beet de verslaggever toe dat 'hij neer zou gaan.' Deze uitspraak herhaalde hij een aantal maal.
De betrokken verslaggever had een artikel geschreven waarin hij kanttekeningen plaatste bij het gedrag van de spits tijdens het trainingskamp van de Rotterdammers in Portugal. Dit baseerde hij op verschillende bronnen binnen de Rotterdamse club, waar Kazim al langer onder vuur ligt.
Van Bronckhorst kreeg kort voor de persconferentie lucht van het incident, waarbij Kazim de betrokken reporter opzocht in de perskamer. 'Dat is niet goed', aldus de coach tegen Voetbal International, die niet vooruit wilde lopen op een sanctie van de aanvaller. Hee pussy, OPTYFEN!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geef hem zijn geld en optyfen ermee |
|
|
|
|
Milano08
|
|
|
Snap niet dat we hem niet ruilen voor Gareth Bale, wat een wanbeleid |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Staat de deur open voor Finnbogason als Kazim buiten de selectie valt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is "you're going down" nu ook al een bedreiging? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja tuurlijk, niet dan? Als iemand tegen mij zegt 'Je gaat neer' en dat zal zeker op een bepaalde toon gezegd zijn, zou ik me bedreigd voelen.
Gewoon OPTYFEN met deze smerige klootzak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerder op de dag ging aanvoerder Dirk Kuijt al in op het gedrag van Kazim bij Feyenoord. Kuijt stelt wel een voorwaarde voor een langer verblijf van de spits, die onlangs aanstalten maakte te gaan vertrekken. 'Als Colin niet langer om kan gaan met zijn reserverol, dan moet hij zijn conclusies trekken. Je moet natuurlijk wel vrij in je kop zijn. De keuze is aan hem.' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 14:29 schreef MMM het volgende:[..] Ja tuurlijk, niet dan? Als iemand tegen mij zegt 'Je gaat neer' en dat zal zeker op een bepaalde toon gezegd zijn, zou ik me bedreigd voelen. Gewoon OPTYFEN met deze smerige klootzak Vind t allemaal wel weer meevallen.
Maar weg moet ie sowieso. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geschorst mag ik hopen. Of contract ontbonden.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
UPDATE 14:45 uur: Kazim-Richards is vertrokken bij Feyenoord. Dat gebeurde na aanleiding van een gesprek met technisch directeur Martin van Geel, zo weet de NOS.
Dat impliceert iets anders dan het waarschijnlijk is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 14:57 schreef Stylzz het volgende:UPDATE 14:45 uur: Kazim-Richards is vertrokken bij Feyenoord. Dat gebeurde na aanleiding van een gesprek met technisch directeur Martin van Geel, zo weet de NOS. Dat impliceert iets anders dan het waarschijnlijk is. Jammer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, Kazim maakt er nu wel een optelsom van. De anti-Kazim adepten wrijven vergenoegd in de handen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:00 schreef FR-Henk het volgende:Tsja, Kazim maakt er nu wel een optelsom van. De anti-Kazim adepten wrijven vergenoegd in de handen. Schei toch uit, Henk. Denk jij dat ik op deze ellende zit te wachten?
Ik had liever ook een goede spits gehad die zich normaal kan gedragen, maar helaas. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:01 schreef MMM het volgende:[..] Schei toch uit, Henk. Denk jij dat ik op deze ellende zit te wachten? Ik had liever ook een goede spits gehad die zich normaal kan gedragen, maar helaas. Tot 2016 vond ik het allemaal wel meevallen met z'n gedrag, MMM. Vond de reacties wel erg overdreven, mogelijk vooral ook omdat ie geen ster is.
Nu maakt ie het zichzelf onmogelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tot 2016 vond ik het allemaal wel meevallen met z'n gedrag, MMM. Vond de reacties wel erg overdreven, mogelijk vooral ook omdat ie geen ster is. Nu maakt ie het zichzelf onmogelijk. Vorig seizoen was hij in het veld ook vaak té irritant. En nu hij niet speelt, is hij gewoon helemaal doorgedraaid.
Feyenoord moet hier heel snel van af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:09 schreef MMM het volgende:[..] Vorig seizoen was hij in het veld ook vaak té irritant. En nu hij niet speelt, is hij gewoon helemaal doorgedraaid. Feyenoord moet hier heel snel van af. Ben ik met je eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En tuurlijk, als je presteert kan je net wat meer maken. Maar teksten zoals vandaag tegen een journalist dan weer, beneden alle niveau.
Guidetti was gek op een leuke manier. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:20 schreef MMM het volgende:[..] En tuurlijk, als je presteert kan je net wat meer maken. Maar teksten zoals vandaag tegen een journalist dan weer, beneden alle niveau. Guidetti was gek op een leuke manier. Guidetti had alleen gekke uitspraken, maar beledigde niet de media. Zijn gekkigheden waren vooral tegen de rivaal gericht en om het vuurtje op te stoken. Hij bedreigde niemand en was ook niet gek in fysieke zin. Heeft alleen een keer zijn shirt op een dom moment uitgetrokken, maar dat is natuurlijk geen vergelijking. Daarnaast presteerde hij in een seizoen meer dan Kazim in zijn carrière.
Het liefst zo snel mogelijk een vertrek van Kazim. Hebben we niks meer aan, denk ik zo. Positieve van zijn actie van vandaag is wel dat Achahbar kansen zal gaan krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit geval heeft/gaat Feyenoord miljoenen kosten voor hij weg is. Heeft het imago van Feyenoord weer terug gebracht onder het vriespunt, en onze TD is weer n's spuit 11 in het waarnemen. Hoe kun je als club uitdragen dat je supporters zich moeten gedragen terwijl je zo'n psycho als professional in je selectie hebt. V Geel bedankt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:36 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Guidetti had alleen gekke uitspraken, maar beledigde niet de media. Zijn gekkigheden waren vooral tegen de rivaal gericht en om het vuurtje op te stoken. Hij bedreigde niemand en was ook niet gek in fysieke zin. Heeft alleen een keer zijn shirt op een dom moment uitgetrokken, maar dat is natuurlijk geen vergelijking. Daarnaast presteerde hij in een seizoen meer dan Kazim in zijn carrière. Het liefst zo snel mogelijk een vertrek van Kazim. Hebben we niks meer aan, denk ik zo. Positieve van zijn actie van vandaag is wel dat Achahbar kansen zal gaan krijgen. Daarom zeg ik ook, gek op een leuke manier. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:37 schreef van geil het volgende:Dit geval heeft/gaat Feyenoord miljoenen kosten voor hij weg is. Heeft het imago van Feyenoord weer terug gebracht onder het vriespunt, en onze TD is weer n's spuit 11 in het waarnemen. Hoe kun je als club uitdragen dat je supporters zich moeten gedragen terwijl je zo'n psycho als professional in je selectie hebt. V Geel bedankt. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:37 schreef van geil het volgende:Dit geval heeft/gaat Feyenoord miljoenen kosten voor hij weg is. Heeft het imago van Feyenoord weer terug gebracht onder het vriespunt, en onze TD is weer n's spuit 11 in het waarnemen. Hoe kun je als club uitdragen dat je supporters zich moeten gedragen terwijl je zo'n psycho als professional in je selectie hebt. V Geel bedankt. IS, dat was ook van Geel. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Lol, allemaal zitten janken omdat die vent zogenaamd onhandelbaar is, wat mij betreft slaat ie alles kort en klein bij Varkenoord als ie maar goed speelt. Dat doet hij helaas niet en dat os het grote probleem, maar ik hoor hier mensen praten over het feit dat hij het imago van Feyenoord verdoezeld, er is maar één groep die dat doet en dat zijn onze eigen supporters. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:57 schreef Nummer Zeven het volgende:Lol, allemaal zitten janken omdat die vent zogenaamd onhandelbaar is, wat mij betreft slaat ie alles kort en klein bij Varkenoord als ie maar goed speelt. Dat doet hij helaas niet en dat os het grote probleem, maar ik hoor hier mensen praten over het feit dat hij het imago van Feyenoord verdoezeld, er is maar één groep die dat doet en dat zijn onze eigen supporters. Tering, wat een dom gelul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote: Heb jij ooit een hekel gehad aan Pierre van Hooijdonk? Die gedroeg zich nog irritanter hoor. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ik had ook gewoon het woordje 'eens' kunnen neerzetten, maar dan valt er zo weinig te lezen hier hè ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:57 schreef Nummer Zeven het volgende:Lol, allemaal zitten janken omdat die vent zogenaamd onhandelbaar is, wat mij betreft slaat ie alles kort en klein bij Varkenoord als ie maar goed speelt. Dat doet hij helaas niet en dat os het grote probleem, maar ik hoor hier mensen praten over het feit dat hij het imago van Feyenoord verdoezeld, er is maar één groep die dat doet en dat zijn onze eigen supporters. En omdat er 'supporters' zijn die dat doen (naar mijn mening overigens geen echte Feyenoorders, maar dat terzijde) moeten we het van de spelers ook maar gaan tolereren? Beetje omgedraaide wereld of niet? |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 16:07 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] En omdat er 'supporters' zijn die dat doen (naar mijn mening overigens geen echte Feyenoorders, maar dat terzijde) moeten we het van de spelers ook maar gaan tolereren? Beetje omgedraaide wereld of niet? Heb je mij eegens horen zeggen dat we dat moeten tolereren? Ik vind het gewoon onzin om te stellen dat hij iets afdoet aan het imago van onze club, want daar geloof ik helemaal niks van. Ik haalde de "supporters" erbij omdat die er grotendeels verantwoordelijk voor zijnda we bij een aantal mensen in dit land een slecht imago hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:59 schreef Nummer Zeven het volgende:[..] Heb jij ooit een hekel gehad aan Pierre van Hooijdonk? Die gedroeg zich nog irritanter hoor. Vooral in zijn laatste periode ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Kazim-Richards niet in selectie voor topper tegen PSV
Colin Kazim-Richards is niet opgenomen in de wedstrijdselectie voor de topper van zondag tegen PSV. Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst is na overleg met de clubleiding tot deze maatregel gekomen, mede omdat de spits vrijdag kort voor aanvang van de persconferentie intimiderend gedrag vertoonde ten opzichte van een verslaggever van de schrijvende pers.
De speler heeft te horen gekregen dat hij zich maandagochtend moet melden in De Kuip. Maandag spullen inleveren en oprotten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Maandag?? Per direct!! Op staande voet ontslag!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 15:57 schreef Nummer Zeven het volgende:Lol, allemaal zitten janken omdat die vent zogenaamd onhandelbaar is, wat mij betreft slaat ie alles kort en klein bij Varkenoord als ie maar goed speelt. Dat doet hij helaas niet en dat os het grote probleem, maar ik hoor hier mensen praten over het feit dat hij het imago van Feyenoord verdoezeld, er is maar één groep die dat doet en dat zijn onze eigen supporters. Geheel mee eens, Kazim en nota bene anderen erbij halen, slaat volslagen nergens op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Alleen als ze n dossier hebben opgebouwd , anders kost t zwaar geld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vraag me af of ie al vóór dat "haal je neer"-incident een stap terug moest zetten in de ogen van Gio of pas na dit incident. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En ik vraag me af of v Geel n dossier heeft opgebouwd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeft niet, alles is publiek |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Mikos Gouka heeft dat stuk over Kazim geproduceerd mede op basis van signalen, irritaties vanuit Feyenoord-gelederen. Daarmee als publicatie wel publiek, maar niet feitelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zonder schriftelijke waarschuwing niet rechtsgeldig toch ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nope. Dat dossier is een must, waarschuwingen daarin vastgelegd. Maar in voetbal, vrees ik, niet een matig toegepast fenomeen. Uberhaupt doen bedrijven weinig met dossiervorming. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 16:10 schreef Nummer Zeven het volgende:[..] Heb je mij eegens horen zeggen dat we dat moeten tolereren? Ik vind het gewoon onzin om te stellen dat hij iets afdoet aan het imago van onze club, want daar geloof ik helemaal niks van. Ik haalde de "supporters" erbij omdat die er grotendeels verantwoordelijk voor zijnda we bij een aantal mensen in dit land een slecht imago hebben. Dan heb ik jouw reactie iets anders opgevat. Als je de supporters erbij haalt, kun je zeggen dat er 'supporters' zijn die het imago van de club beschadigen. Ik vind dat Kazim dat ook doet. Het bedreigen van mensen past niet bij onze club, het hoort niet en je doet het niet. Ook al gaat iets niet zoals je wilt, dreigen is nooit goed. Neemt niet weg dat ik vind dat wat supporters doen hier los van staat. Als speler heb je extra verantwoordelijkheid naar buiten toe en is het bedreigen van een verslaggever gewoon waanzinnig fout. Dat doe je niet. Als speler moet je je kunnen inhouden. Als je je afreageert op iets, prima. Maar doe dat binnenskamers en zeker niet op personen. Wat mij betreft is dit gewoon einde Kazim bij Feyenoord. Hopelijk kunnen we van hem af zonder de rest van zijn salaris te moeten betalen, maar ik vrees dat hij zijn geld wel mee moet krijgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim beschadigt de club, als de club zelf geen maatregelen neemt. Dat heeft de club echter wel gedaan. Dus heeft hij nu uitsluitend zichzelf beschadigd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 17:24 schreef FR-Henk het volgende:Nope. Dat dossier is een must, waarschuwingen daarin vastgelegd. Maar in voetbal, vrees ik, niet een matig toegepast fenomeen. Uberhaupt doen bedrijven weinig met dossiervorming. Toch vrees ik dat het gebrek aan dossier je inderdaad gaat opbreken voor zo'n ontslag. Niettemin, ook al moet je zijn salaris meegeven...er is al een hele tijd gezeik om Kazim, hij heeft rare gebaren op het veld als hij een keer scoort (een keer en daarna 10 wedstrijden niet meer scoren..) de sponsors zijn hem zat, volgens mij is iedereen hem zat. En dan zo'n bedreiging. Wat mij betreft vertrekken. Een toegevoegde waarde had hij toch al niet meer, dus daar hoeft ook niemand zich zorgen om te maken. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 17:34 schreef FR-Henk het volgende:Kazim beschadigt de club, als de club zelf geen maatregelen neemt. Dat heeft de club echter wel gedaan. Dus heeft hij nu uitsluitend zichzelf beschadigd. Heb je inderdaad gelijk in. Vind het ook een verstandig besluit om hem nu in elk geval uit de selectie te zetten. Verdere maatregelen moet je eerst nog weleens goed bespreken tussen directie en staf. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
De gelegenheid om hem te wieberen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Foei daar is weer het vingertje , schande, wat een agressie weg met die man. Maar supporters die dreigen finteinen slopen, gaan zorgen voor een levenslange schorsing en het K woord gebruiken zijn we milder voor. En oude coryfeen zoals de Wolf die ook rare dingen deed nas dat was prachtig.
Meten met 3 maten ?.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oud gegeven: geen bijzondere kwaliteiten hebben is eerder verstoten worden. |
|
|