BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 15 januari 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 18:03 schreef piet de paler het volgende:
Foei daar is weer het vingertje , schande, wat een agressie weg met die man.

Kazim lekker behouden Piet. Voorbeeld voor de jonge spelers, geweldige voetballende scorende spits, goede mentaliteit.

Hé, kanjer!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2016 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 januari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
Mentaliteit zeer goed de rest is minder . Maar waren we maar zo fel op onze zgn supporters
MMM
 MMM - vrijdag 15 januari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
Mentaliteit zeer goed? Meneer is een waardeloze prof, hij zit op de bank en hij gedraagt zich als een idioot.
van geil
 van geil - vrijdag 15 januari 2016 - 18:22   quote  deeplink  
Meneer kan n voorbeeld nemen wat dat betreft aan Lex.
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 15 januari 2016 - 18:31   quote  deeplink  
180 ieeeeeee
MMM
 MMM - vrijdag 15 januari 2016 - 18:35   quote  deeplink  
image-5142803.jpg

kazim.jpg

cid179997_COL_580x310.jpg
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 15 januari 2016 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Maar supporters die dreigen finteinen slopen, gaan zorgen voor een levenslange schorsing en het K woord gebruiken zijn we milder voor. En oude coryfeen zoals de Wolf die ook rare dingen deed nas dat was prachtig.

Meten met 3 maten ?..
John de Wolf heb ik persoonlijk nooit zien spelen (behalve op videobeelden) en zulke 'supporters' mogen of nee, moeten wat mij betreft hard worden aangepakt. Evenals Kazim.
Els
 Els - vrijdag 15 januari 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Maar supporters die dreigen finteinen slopen, gaan zorgen voor een levenslange schorsing en het K woord gebruiken zijn we milder voor. En oude coryfeen zoals de Wolf die ook rare dingen deed nas dat was prachtig.

Meten met 3 maten ?..
Piet, ik weet absoluut niet in welke wereld jij leeft, maar in Nederland is het bedreigen van anderen strafbaar. Als ik dit doe op mijn werk, is het ontslag op staande voet. En ontslag op staande voet betekent verwijtbaar werkeloos en dus geen ontslagvergoeding en geen uitkering. Dus er wordt inderdaad met 2 maten gemeten, want Kazim is tot op heden niet ontslagen en mag zich maandag melden op de club.
Els
 Els - vrijdag 15 januari 2016 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 17:35 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Toch vrees ik dat het gebrek aan dossier je inderdaad gaat opbreken voor zo'n ontslag. Niettemin, ook al moet je zijn salaris meegeven...er is al een hele tijd gezeik om Kazim, hij heeft rare gebaren op het veld als hij een keer scoort (een keer en daarna 10 wedstrijden niet meer scoren..) de sponsors zijn hem zat, volgens mij is iedereen hem zat. En dan zo'n bedreiging. Wat mij betreft vertrekken. Een toegevoegde waarde had hij toch al niet meer, dus daar hoeft ook niemand zich zorgen om te maken.
Bij onvoldoende presteren is een dossier nodig, bij bedreiging niet. Dat is gewoon ontslag op staande voet. Uiteraard kun je dat aanvechten. Vraag is dus alleen of Kazim onder het Nederlands arbeids- en ontslagrecht valt en of Feyenoord die weg in wil.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 januari 2016 - 19:25   quote  deeplink  
Ik vind t maar een hoop gedoe over niets(nut)
Els
 Els - vrijdag 15 januari 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t maar een hoop gedoe over niets(nut)
Als ze hem weg doen, hoor mij er nooit meer over.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 15 januari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
De vergelijking met die lui die zich supporter noemen en deze idioot is appels met peren vergelijken. Hij is werknemer bij de club, bedreigt iemand en dan is er maar één conclusie mogelijk: op staande voet ontslag. En zonder vergoeding. Had jaren terug zo'n akkefietje met een werknemer met losse handjes, die probeerde ook via de rechter nog wat los te peuteren, maar had totaal geen kans.
Die gasten in Rome echter hebben geen enkele binding met Feyenoord, misbruiken alleen onze naam om te rellen.
Helaas waren er een paar lichtgestoorden die het op dit forum voor het tuig opnamen wat in Rome onze naam te grabbel gooide. Maar ik denk dat de meesten van ons hier ondubbelzinnig hebben aangegeven hoe ze er over dachten, en dat was niet positief. of vergoelijkend. Er is dus wel degelijk stelling genomen. Ik hoop dan ook, mochten er weer rellen met deze gasten ontstaan, dat de politie gelijk met rubber kogels de zaak onder controle zal gaan brengen en helaas een klein foutje maaakt door per ongeluk een aantal echte kogels voor rubberen aan te zien. Ik ben een vredelievend mens, heb geen vijanden, maar deze klootzakken haat ik werkelijk uit de grond van mijn hart. Maar dit heeft dus niks met het gesodemieter met die nep.Turk, (of is het een nep-Engelsman) te maken
van geil
 van geil - vrijdag 15 januari 2016 - 20:30   quote  deeplink  
Hij doet me denken aan n hondje van vroeger.
N klein gedrongen hondje die er graag gevaarlijk uitzag en voortdurend kefte.
Pussy pussy pussy waf waf waf .
Maar bijten ho maar.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 15 januari 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:

Meten met 3 maten ?..
Voor die gasten heb ik ook geen enkel respect! Wat mij betreft hangen ze die op. Maar dat doen we gelukkig niet in NL. Maar wat mij betreft mogen die 'gasten' voor minstens 10 jaar de bak in ...
Alexi
 Alexi - vrijdag 15 januari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Kortom opzoute met Kazim!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 15 januari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 16:51 schreef van geil het volgende:

[..]

Alleen als ze n dossier hebben opgebouwd , anders kost t zwaar geld.
Wil ik wel betalen hoor !!!
van geil
 van geil - vrijdag 15 januari 2016 - 20:38   quote  deeplink  
Mooi
van geil
 van geil - vrijdag 15 januari 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 19:24 schreef Els het volgende:

[..]

Bij onvoldoende presteren is een dossier nodig, bij bedreiging niet. Dat is gewoon ontslag op staande voet. Uiteraard kun je dat aanvechten. Vraag is dus alleen of Kazim onder het Nederlands arbeids- en ontslagrecht valt en of Feyenoord die weg in wil.
Het ligt volgens mij anders omdat hij niet rechtstreeks n werknemer van Feyenoord bedreigde en er dus n dossier van misdragingen in dienstverband nodig is om n vergoeding te ontlopen.
Els
 Els - vrijdag 15 januari 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 20:40 schreef van geil het volgende:

[..]

Het ligt volgens mij anders omdat hij niet rechtstreeks n werknemer van Feyenoord bedreigde en er dus n dossier van misdragingen in dienstverband nodig is om n vergoeding te ontlopen.
Ik ben er niet helemaal zeker van. Eigenlijk had Feyenoord het ontslag onverwijld moeten aanzeggen. En dan hopen dat de rechter er in meegaat. Scheelt wel anderhalf miljoen.
We zullen er maandag wel meer van horen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 januari 2016 - 22:10   quote  deeplink  
Zal er ook niet iets in contract staan over hoe je je namens je club behoort te gedragen?
van geil
 van geil - vrijdag 15 januari 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Ik denk/hoop dat ze dit weekend gebruiken om dit uit te zoeken en om Gouka te vragen of hij belastend wil getuigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2016 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 januari 2016 - 22:16   quote  deeplink  
Heel Gouda?
van geil
 van geil - vrijdag 15 januari 2016 - 22:16   quote  deeplink  
haha Gouka.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 januari 2016 - 22:17   quote  deeplink  
Nee, een kilo plat gesneden is genoeg.
ar
 ar - vrijdag 15 januari 2016 - 22:24   quote  deeplink  
Optyfen met die baksteen,klaar met die gast.
Geld meegeven en opbokken.
Els
 Els - vrijdag 15 januari 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 22:10 schreef FR-Henk het volgende:
Zal er ook niet iets in contract staan over hoe je je namens je club behoort te gedragen?
Ik neem aan van wel. Iets van een representatie verplichting. Maar er is vast ruimte voor interpretatie.
VVout
 VVout - vrijdag 15 januari 2016 - 23:13   quote  deeplink  
Gejank van de bovenste plank, moet er een scheet van laten allemaal.
ar
 ar - vrijdag 15 januari 2016 - 23:17   quote  deeplink  
Weg met die knakker.
VVout
 VVout - zaterdag 16 januari 2016 - 07:27   quote  deeplink  
Pffffff.
G-child
 G-child - zaterdag 16 januari 2016 - 09:06   quote  deeplink  
Alleen op voetbaltechnische kwaliteiten al zijn contract laten ontbinden...
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 16 januari 2016 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 09:06 schreef G-child het volgende:
Alleen op voetbaltechnische kwaliteiten al zijn contract laten ontbinden...
Nooit doen hij heeft nog zo lang kost miljoenen
gewoon proberen te verkopen voor een paar ton
dan is Feyenoord hem kwijt
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 januari 2016 - 09:46   quote  deeplink  
Ik zou mag die Gouka ook niet, een vuilnisbakken journalist, maar ja Kazim heeft het op ons forum gedaan.
Lees de stukjes eens van Gouka brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 januari 2016 - 09:53   quote  deeplink  
Volgens Gouka heeft eenieder binnen Feyenoord zich tijdens de weken in Portugal geërgerd aan Kazim's agressieve trainingswijze.
Verkopen gaat niet lukken nu, contract ontbinden op basis van querulant gedrag lijkt me ook moeilijk. Bovendien lijkt het alsof ie er op aanstuurt.
Op de zomer gokken, of dan contract ontbinden. In de beloftes en maar hopen dat hij er niet mee om kan gaan en nog meer fouten maakt, dan wel dát ie per se in de zomer weg wil.
Hij is ontevreden, kan slecht met kritiek om gaan. In dat geval zit hij ook de selectie in de weg. Dan houdt het op.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 januari 2016 - 09:57   quote  deeplink  
Leest hier ook alleen maar herkauwde meningen he
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 januari 2016 - 10:01   quote  deeplink  
Gouka verteld de waarheid? En zegt dus Gio is niet capabel en hij gaat via de riool journalistiek steming maken? Onze held Tony gaf toch ook een schop ? En een bedreiging tegen Gouka wordt maar al te graag door hem verteld.
Een trainer maakt uit wat hij doet en onder druk van clowntje Gudde wordt Kazim geschorst en Tony dan?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 januari 2016 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:01 schreef piet de paler het volgende:
Gouka verteld de waarheid? En zegt dus Gio is niet capabel en hij gaat via de riool journalistiek steming maken? Onze held Tony gaf toch ook een schop ? En een bedreiging tegen Gouka wordt maar al te graag door hem verteld.
Een trainer maakt uit wat hij doet en onder druk van clowntje Gudde wordt Kazim geschorst en Tony dan?
Andere vraag: heb jij -behalve Elia- de technische staf en zijn medespelers openlijk afstand horen doen van Gouka's schrijven? Heb je Kuijt over Kazim gehoord?
ar
 ar - zaterdag 16 januari 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Situatie wordt alleen maar slechter.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 januari 2016 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Andere vraag: heb jij -behalve Elia- de technische staf en zijn medespelers openlijk afstand horen doen van Gouka's schrijven? Heb je Kuijt over Kazim gehoord?
Kuyt blaat net wat t uitkomt.
http://www.feyenoordprimeur.nl/nieuws/631886/kuyt-die-mensen-zien-niet-dat-die-jongens-daarna-met-elkaar-zitten-te-dollen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 januari 2016 - 10:18   quote  deeplink  
Nee maar als Goula lekker zijn linkse smoel had gehouden dan was het door Gio opgelost.
De pers heeft Feyenoord al genoeg beschsdigd. En vlak voor een topper dit roepen Goula is dus een intrigsnt..
Hij zwelgt van geluk dat hij een primeur heeft maar helpt hij Feyenoord en Kazim er mee ??????
Denk jij dat Kazim hetzelf niet weet dat hij slecht voetbalt?
van geil
 van geil - zaterdag 16 januari 2016 - 10:18   quote  deeplink  
Dat gaat over Vlihena Nelom en heeft n totaal andere aanleiding .
Vuur in het heetst van de strijd op n training.
Prima.
Is een totaal ander item.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 januari 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:18 schreef van geil het volgende:
Dat gaat over Vlihena Nelom en heeft n totaal andere aanleiding .
Vuur in het heetst van de strijd op n training.
Prima.
Is een totaal ander item.
Daar heb je misschien gelijk in maar om voor een topper dit te doen door Gouka, was hij nu ook de man die Feyenoord niet meer van dichtbij mocht zijn ???
van geil
 van geil - zaterdag 16 januari 2016 - 10:26   quote  deeplink  
Nee, en volgens mij was Gouka niet eens degene die het naar buiten bracht.
Er waren 6 getuigen dus het was niet binnenshuis te houden.
Verder gaf Gouka aan te balen van het feit dat hij nu indirect met deze situatie zit opgescheept.
ar
 ar - zaterdag 16 januari 2016 - 10:27   quote  deeplink  
@ Piet
Was krabby.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door ar --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 januari 2016 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Komt zelden voor dat Kuijt over 1 collega iets minder positief zegt. Dirkie stoot liever geen hoofden.
Maar over Kazim heeft ie toch een uitspraak gedaan.
van geil
 van geil - zaterdag 16 januari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
En n duidelijke .. zie zijn topic.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 januari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
Vind je? T zijn gewoon holle frases hoor.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 januari 2016 - 10:31   quote  deeplink  
Zag vanochtend de Rijnmond uitzending, met gesprek met Dirk daarin. Vind ik niet zulke holle frases.
MMM
 MMM - zaterdag 16 januari 2016 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 20:30 schreef van geil het volgende:
Hij doet me denken aan n hondje van vroeger.
N klein gedrongen hondje die er graag gevaarlijk uitzag en voortdurend kefte.
Pussy pussy pussy waf waf waf .
Maar bijten ho maar.
+1
MMM
 MMM - zaterdag 16 januari 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2016 - 12:36 schreef van geil het volgende:
Gewoon n blunder v v Geel..bijna iedereen op dit forum zag dit n jaar geleden al aankomen.Maar meneer werd verlengd en opgewaardeerd...
Ze hadden eind vorig seizoen nog geen spits op het oog, dus namen ze Kazim maar. Destijds wilden ze Kramer nog niet. Geweldig beleid.
VVout
 VVout - zaterdag 16 januari 2016 - 10:55   quote  deeplink  
Eigenlijk zelf zin om iedereen neer te halen die zo fucking negatief blijft. Lijkt wel of jullie gewoon zelf niet willen en de pers, dat het wat wordt en op voorhand al een zaag in je rugzak mee neemt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

0.0476830