|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:55 schreef VVout het volgende:Eigenlijk zelf zin om iedereen neer te halen die zo fucking negatief blijft. Lijkt wel of jullie gewoon zelf niet willen en de pers, dat het wat wordt en op voorhand al een zaag in je rugzak mee neemt. Hoezo? Bovenstaand zijn feiten.
Of vind jij dat wel goed beleid?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En ondanks de negativiteit, kunnen we ook kampioen worden. Maar dat ligt ook voor een groot deel aan de Eredivisie.
Met een normale linksback (Kongolo dan centraal) en een normale spits was Feyenoord dé favoriet voor het kampioenschap.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:55 schreef VVout het volgende:Eigenlijk zelf zin om iedereen neer te halen die zo fucking negatief blijft. Lijkt wel of jullie gewoon zelf niet willen en de pers, dat het wat wordt en op voorhand al een zaag in je rugzak mee neemt. Vvoout iets met spijker en op zijn op slaan, ik zie iedere keer hetzelfde op het forum, we branden elke speler af en geven niemand een echte kans. En roepen om bankzitters die het ook niet laten zien. Kijk naar Vormef en hoe hij het nu doet. Mokotjo, en zo kan ik ermeer noemen. Mocht Lex naar ADO gaan bloeit hij daar ook weer op, Toornstra hetzelfde we zetten ze op een troon en dan gaan we aan de poten zagen. Laten we in de spiegel kijken en vragen ben ik door en oor feyenoord fan of ben ik zuur...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 11:00 schreef piet de paler het volgende:[..] Vvoout iets met spijker en op zijn op slaan, ik zie iedere keer hetzelfde op het forum, we branden elke speler af en geven niemand een echte kans. En roepen om bankzitters die het ook niet laten zien. Kijk naar Vormef en hoe hij het nu doet. Mokotjo, en zo kan ik ermeer noemen. Mocht Lex naar ADO gaan bloeit hij daar ook weer op, Toornstra hetzelfde we zetten ze op een troon en dan gaan we aan de poten zagen. Laten we in de spiegel kijken en vragen ben ik door en oor feyenoord fan of ben ik zuur...... Om wie roepen we Piet, die het niet laten zien? Kijk, jij houd van werkvoetbal. Kazim en Immers zijn spelers waar jij van houd. Prima, maar daar word je geen kampioen mee.
Vormer is middelmaat. Mokotjo was ik fan van, maar is dat nu veel bij Twente dan?
Weet je hoe het komt dat Immers daar misschien weer opbloeit Piet, ADO Den Haag. Zie je het verschil? Feyenoord. ADO Den Haag.
Toornstra heeft het eerste half jaar geweldig gespeeld, nu al een jaar niet meer. Als club moet je doorselecteren, je kan niet blijven wachten als je ECHT een topclub wilt zijn.
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 11:00 schreef MMM het volgende:En ondanks de negativiteit, kunnen we ook kampioen worden. Maar dat ligt ook voor een groot deel aan de Eredivisie. Met een normale linksback (Kongolo dan centraal) en een normale spits was Feyenoord dé favoriet voor het kampioenschap. Het is dat Botteghin geblesserd is,want met hem en Terence op links staat ook prima. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik heb toch altijd liever een links- en rechtspoot centraal. Maar inderdaad, Botteghin deed het zeker niet onaardig voor zijn blessure. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien heb je gelijk, maar Vitesse en Feyenoord zijn ook gelijkwaardig maar de speler die daar vandaan komt is ook kut roepen we. Maar als je deze spelers vergelijkt met de top 3 in nl zijn ze niet slecht. En iederren zijn mening maar toen het heel slecht met ons ging was de spirit en de fans optimistischer dan nu . En laten we eerlijk zijn zie jij tactisch goed voetballende teams in de top 4 ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 11:09 schreef piet de paler het volgende:Misschien heb je gelijk, maar Vitesse en Feyenoord zijn ook gelijkwaardig maar de speler die daar vandaan komt is ook kut roepen we. Maar als je deze spelers vergelijkt met de top 3 in nl zijn ze niet slecht. En iederren zijn mening maar toen het heel slecht met ons ging was de spirit en de fans optimistischer dan nu . En laten we eerlijk zijn zie jij tactisch goed voetballende teams in de top 4 ? Vitesse heeft geen onaardig elftal, daar zit elk jaar veel voetbal in. En inderdaad, Vejinovic laat het nog niet zien, al kan dat ook aan zijn positie liggen. Ik zou hem met El Ahmadi omdraaien
Het geduld raakt op Piet, het word tijd voor een kampioenschap. We wachten al zolang, het moet er een keer van komen. En het KAN dit jaar, maar dan moet iedereen er vol voor gaan en top presteren. Niemand kan ondermaats presteren.
Mijn hoop is gevestigd op Vermeer en Kuyt om de boel op sleeptouw te nemen, 2 echte winnaar die weten hoe het voelt om prijzen te winnen en om in de top te spelen.
In de Eredivisie, mwah. Ik vind PSV in de CL wel echt goed voetbal spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 11:00 schreef MMM het volgende:Met een normale linksback (Kongolo dan centraal) en een normale spits was Feyenoord dé favoriet voor het kampioenschap. Welnee, PSV heeft een veel sterkere selectie. Ajaks ook helaas. Onder onze basis (en in) zit veel te veel middelmaat nog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Welnee, PSV heeft een veel sterkere selectie. Ajaks ook helaas. Onder onze basis (en in) zit veel te veel middelmaat nog. 020 heeft geen beter elftal. Cillessen, Tete, Riedewald, Bazoer en af en toe El Ghazi. Verder is het daar ook middelmaat.
Bij ons daar tegenover diezelfde namen Vermeer, Karsdorp, van Beek. Bij ons Kuyt, Elia?
Alleen Bazoer vind ik boven iedereen staan.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk maar wie zij in kunnen brengen zonder kwaliteit te verliezen en kijk dan naar ons. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
PSV heeft nog Locadia op de bank,die was bij ons basisspeler geweest nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laatste wedstrijd tegen de Graafschap, de bank:
Wissels: van der Hoorn (middelmaat), van de Beek (groot talent), Boer (middelmatige keeper), Cerny (groot talent), Schöne (goede speler), Viergever (middelmaat), Serero (middelmaat)
Onze bank is niet beter, maar ook niet heel veel minder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het beleid kan altijd beter, de instelling van wat zich Feyenoorder noemt ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gedrag van de supporters ook, Sommige forum leden ook |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iemand die de club voor lul zet met z, n gedrag hoef je niet met de mantel der liefde te bedekken Opbokken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verslaggevers die Feyenoord en/of Feyenoorders door het slijk halen verdienen gewoon een tik op hun neus. |
|
|
|
|
ronny22
|
|
|
zou het niet ook een stukje psychologische tactiek van kazim zijn? hij wil weg en door zijn wangedrag wil de club hem graag kwijt, maar door het net op dit moment te doen, trekt hij alle aandacht naar zich toe, waardoor het team wat minder in the picture staat. daardoor komt er misschien iets meer rust in het team en kan het team beter presteren.
overigens praat ik zijn gedrag niet goed en vind ik dat hij zo snel mogelijk weg moet, maar ik denk wel dat hij dit een soort van had gepland |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 15:12 schreef VVout het volgende:Verslaggevers die Feyenoord en/of Feyenoorders door het slijk halen verdienen gewoon een tik op hun neus. Onzin. Zulke kritiek kan niet leuk zijn of zelfs onjuist, maar is geen enkele reden om fysiek of verbaal te bedreigen. Het beste antwoord dat je kunt geven is op het veld. Helaas (b)lijkt Kazim daar niet toe in staat. En met de negativiteit van die verslaggever over Feyenoord vind ik het ook wel meevallen. Een stuk over Kazim en zijn gedrag moet gewoon kunnen. En zijn gedrag heeft eigenlijk alleen maar bevestigd dat de verslaggever gelijk had met het schrijven van dat artikel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 15:37 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Onzin. Zulke kritiek kan niet leuk zijn of zelfs onjuist, maar is geen enkele reden om fysiek of verbaal te bedreigen. Het beste antwoord dat je kunt geven is op het veld. Helaas (b)lijkt Kazim daar niet toe in staat. En met de negativiteit van die verslaggever over Feyenoord vind ik het ook wel meevallen. Een stuk over Kazim en zijn gedrag moet gewoon kunnen. En zijn gedrag heeft eigenlijk alleen maar bevestigd dat de verslaggever gelijk had met het schrijven van dat artikel. Sensatie zoekers zijn alle journalisten leed en onrust smullen ze van parias en stemming makers . En het moet gewoon kunnen maar ik had het leuker gevonden als hij die journalist een koap op zijn bek had gegeven, dan had hij reden om bamg te zijn. Geef je Kazim een schorsing van 3 wedstrijden en dan is elke vedediger bang voor hem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 15:37 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Onzin. Zulke kritiek kan niet leuk zijn of zelfs onjuist, maar is geen enkele reden om fysiek of verbaal te bedreigen. Het beste antwoord dat je kunt geven is op het veld. Helaas (b)lijkt Kazim daar niet toe in staat. En met de negativiteit van die verslaggever over Feyenoord vind ik het ook wel meevallen. Een stuk over Kazim en zijn gedrag moet gewoon kunnen. En zijn gedrag heeft eigenlijk alleen maar bevestigd dat de verslaggever gelijk had met het schrijven van dat artikel. Je kan van hem niet zeggen dat het hem aan zijn hart gaat, helaas gaan andere daar veel te makkelijk mee om. Het gedrag van een speler gaat ook de media weinig aan en ze doen het maar al te graag opkloppen, een stelletje negatieve sensatie neukerTs zijn het. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tot gisteren vond ik het gedoe rond Kazim. Z'n rol en agressie vond ik zwaar in clubbelang. Weg mocht ie van mij wel, vorig seizoen redelijk, nu ondermaats. Na gisteren: - bedreigt en imponeert negatief - belangrijkste speler (Kuijt) maant hem tot bezinning, n.a.v. gedrag op trainingen laatste weken. - blijkt inderdaad bijna miljoen salaris te hebben (nu ook uit verschillende persbronnen). - En Kazim slaat terug met interview zonder enig zelfinzicht.
Tsja, dan maakt ie het zichzelf heel snel moeilijk. En geeft de pers erg veel voeding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
V Geel is niet goed bij z'n paasei om zo'n speler te behouden. En dan ook nog voor n krankzinnig salaris. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vindt het ook een blunder van jewelste. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:36 schreef piet de paler het volgende:[..] Sensatie zoekers zijn alle journalisten leed en onrust smullen ze van parias en stemming makers . En het moet gewoon kunnen maar ik had het leuker gevonden als hij die journalist een koap op zijn bek had gegeven, dan had hij reden om bamg te zijn. Geef je Kazim een schorsing van 3 wedstrijden en dan is elke vedediger bang voor hem. En omdat het de supporters en/of de club niet uitkomt wat wordt geschreven, mag een journalist gewoon geslagen worden? Als we zo gaan beginnen is het hek van de dam en kan heel het land er wel op los slaan bij elke persoon die iets zegt wat hem/haar niet zint. En als Kazim had geslagen en je had 3 wedstrijden gegeven, ben je het lachertje van het hele land. Zo iemand moet je gewoon minstens 10 wedstrijden geven in zo'n geval of liever nog: ontslaan. Nu heeft hij alleen bedreigd, maar vind ik dat je ook al uit elkaar moet gaan. Als verdediger zou ik niet bang van hem worden, gezien hij toch niet zal scoren. En journalisten zijn niet altijd de beste om mee te maken te hebben, maar bedreigen of gaan slaan is werkelijk onzinnig. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:49 schreef VVout het volgende:[..] Je kan van hem niet zeggen dat het hem aan zijn hart gaat, helaas gaan andere daar veel te makkelijk mee om. Het gedrag van een speler gaat ook de media weinig aan en ze doen het maar al te graag opkloppen, een stelletje negatieve sensatie neukerTs zijn het. Tsja, niet alle journalisten zijn Jan Dirk Stouten hè. Alleen Rijnmond gaat Feyenoord aan het hart, alle andere media is neutraal of tegen Feyenoord volgens mij. Maar zoals Rijnmond is natuurlijk ook niet de normale gang van zaken. Eigenlijk moet dus alles en iedereen in de media het aan het hart gaan wat Feyenoord betreft? Dan zouden we een dictatuur moeten hebben en dat willen we toch ook niet. Tsja, soms gaat men er te makkelijk mee om en klopt het niet wat er geschreven wordt of er wordt overdreven. Tsja, dat kan je gebeuren als club. Is vervelend, maar geen reden voor bedreigingen natuurlijk. Maar het is toch opvallend dat zoiets meermaals bij een Kazim voorkomt, maar een van Beek of Kuyt nooit zo in het nieuws komt? Volgens mij ligt het gewoon echt enkel en alleen aan de speler zelf in dit geval. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:36 schreef piet de paler het volgende:[..] Sensatie zoekers zijn alle journalisten leed en onrust smullen ze van parias en stemming makers . En het moet gewoon kunnen maar ik had het leuker gevonden als hij die journalist een koap op zijn bek had gegeven, dan had hij reden om bamg te zijn. Geef je Kazim een schorsing van 3 wedstrijden en dan is elke vedediger bang voor hem. Helemaal eens!! En welke echte Feijenoordfan gaat nu zijn eigen speler afzeiken, ben je niet beter dan die pers lui. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoordfans vinden alles goed,supporters zijn kritisch. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou morgen maar eens kijken of het zo bevrijdend werkt en het wonderkind achabar er in komt. Ik zal openlijk mijn excuus aanbieden als hij veeeeeeeel beter is ala Kazim |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In dit geval ben ik kritisch naar de buitenkant toe, voel veel te veel negativisme op Feyenoord afstralen. Bouw een muur op voor je club en ga er gewoon eens achter staan, dat zal iedere speler goed doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oprotten met die rapper al kost het 2 miljoen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:18 schreef piet de paler het volgende:Nee maar als Goula lekker zijn linkse smoel had gehouden dan was het door Gio opgelost. De pers heeft Feyenoord al genoeg beschsdigd. En vlak voor een topper dit roepen Goula is dus een intrigsnt.. Hij zwelgt van geluk dat hij een primeur heeft maar helpt hij Feyenoord en Kazim er mee ?????? Denk jij dat Kazim hetzelf niet weet dat hij slecht voetbalt? Had weinig uitgemaakt als Gouka zijn mond had gehouden. Het was niet echt een rustig gesprek tussen Kazim en Gouka, er stonden mensen bij. Van de pers en van Feyenoord. Dus hij is niet alleen zo dom om mensen te bedreigen, hij is ook nog eens zo dom om het in de openbaarheid te doen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 11:01 schreef MMM het volgende:[..] Om wie roepen we Piet, die het niet laten zien? Kijk, jij houd van werkvoetbal. Kazim en Immers zijn spelers waar jij van houd. Prima, maar daar word je geen kampioen mee. Vormer is middelmaat. Mokotjo was ik fan van, maar is dat nu veel bij Twente dan? Weet je hoe het komt dat Immers daar misschien weer opbloeit Piet, ADO Den Haag. Zie je het verschil? Feyenoord. ADO Den Haag. Toornstra heeft het eerste half jaar geweldig gespeeld, nu al een jaar niet meer. Als club moet je doorselecteren, je kan niet blijven wachten als je ECHT een topclub wilt zijn. Kazim een werkvoetballer? Ik zie hem alleen maar misnoegd op het veld zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En wegscheuren in zijn roze sportauto. Drie hersencellen gaf Erben Wennemars hem. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 19:44 schreef VVout het volgende:[..] In dit geval ben ik kritisch naar de buitenkant toe, voel veel te veel negativisme op Feyenoord afstralen. Bouw een muur op voor je club en ga er gewoon eens achter staan, dat zal iedere speler goed doen. Weiger achter spelers te staan die Feyenoord meerdere keren in discrediet gebracht hebben en voetballend lang niet goed genoeg zijn om het shirt te dragen. Blij dat Achahbar bij de selectie zit, stemt me positief! Gio maakt juiste keuzes en morgen drie punten tegen Psv zal het door jou benoemde negativisme wel doorbreken. Mocht onze rebel niet nog van zich laten horen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie het helemaal goed komen nu!? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zie Colin liever in het veld dan die klinisch dooie kramer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan gebeurt er inderdaad tenminste wat, t rendement is zo gelijkwaardig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De dag dat zijn contract ontbonden word mag ik hopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, is wel t beste. Vind t wel jammer, want een hufter in t veld kan ik wel waarderen. Gisteren allemaal van die ideale schooljongetjes. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Exact. Kazim zweept op, is de teringlijer die je nodig hebt om verdedigende ploegen in de war te brengen. Maar goed, voetballend ondermaats en kan niet leven met reservestatus. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En Kazim doet ook mee in verdedigend opzicht, misschien niet altijd even goed maar hij doet wel wat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 10:10 schreef VVout het volgende:En Kazim doet ook mee in verdedigend opzicht, misschien niet altijd even goed maar hij doet wel wat. Hij heeft voetbalschoenen en teneu aan en mag 2x 45 minuten op het veld lopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:quote:Op maandag 18 januari 2016 - 10:10 schreef VVout het volgende:En Kazim doet ook mee in verdedigend opzicht, misschien niet altijd even goed maar hij doet wel wat. Hij heeft voetbalschoenen en teneu aan en mag 2x 45 minuten op het veld lopen. Dat mag ie juist niet en Kramer wel, en het liefst zou die geen stap verzetten heb ik het idee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 13:37 schreef VVout het volgende:[..] Dat mag ie juist niet en Kramer wel, en het liefst zou die geen stap verzetten heb ik het idee Zet Immers maar in de spits en Achahbar in z'n schaduw. Alles wat we nodig hadden zit op de buhne..De rest is geld overboord gooien geweest.En had Te Vrede gewoon gehouden totdat je echt een goede spits had kunnen kopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 13:37 schreef VVout het volgende:[..] Dat mag ie juist niet en Kramer wel, en het liefst zou die geen stap verzetten heb ik het idee Zet Immers maar in de spits en Achahbar in z'n schaduw. Alles wat we nodig hadden zit op de buhne..De rest is geld overboord gooien geweest.En had Te Vrede gewoon gehouden totdat je echt een goede spits had kunnen kopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Sorry, ik vind Gio even matig bezig als Rutten, jammer maar helaas. Immers en Kazim, niet goed, echter niet zo LUI als....... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
En dan dit: Vilhena geeft op training een rotschop aan medespeler, tja laat maar. Kazim heeft schijt aan de pers en wordt afgebrand. Na 52 jaar ben ik mijn clubje een beetje ZAT!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|