|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 17:53 schreef piet de paler het volgende:Beste Kazim, Ik hoop dat het lukt bij Celtic jou strijdlust vond ik gewoon goed, maar het Nederlandse voetbal is passe . Agressie is bij ons uit den boze.Daarom spelen we internationaal niet meer mee, mede veroorzaker is de knvb die scheidsrechters gele,kaarten voor bijna alles geven. De wedstrijd tegen Heerenveen was een groot voorbeeld van het strooien met gele kaarten.En ach die pers muskiet vond het wel lekker om overal te vertellen dat je riep ik leg je neer..........onze supporters roepen ereger dingen. Kazim kleurijk figuur het ga je goed Tering zeg.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Oja je mag hier je mening niet geven , ik moet een mening geven die jou bevalt sorry hoor Dat ik vrijuit praat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blij als hij opgerot is. Naast n slechte voetballer n aso n tokkie en n onruststoker. Oprotten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 18:06 schreef piet de paler het volgende:[..] Oja je mag hier je mening niet geven , ik moet een mening geven die jou bevalt sorry hoor Dat ik vrijuit praat Je doet alsof er afscheid word genomen van een geweldige speler.
Eindelijk opgerot met deze clown. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De gene die als een zombie 5 keer op rij verliezen, dat noem ik pas een stelletje clowns. Man wat een stelletje gore naaierts tref ik hier aan man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 18:35 schreef MMM het volgende:[..] Je doet alsof er afscheid word genomen van een geweldige speler. Eindelijk opgerot met deze clown. Nee zeker niet, maar wat zou ik graag die aggressie zien bij wat spelers, en hij was geen spots geen goede voetballer. Maar tegen Heerenveen en ADO had hij geen goals gemaakt maar wel oorlog waardoor anderen kunnen scoren. Ik zeg hem gedag en wens hem succes . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klopt daar zagen we nog gemiste kansen, nu is het kansloos. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ondermaatse voetballer, verlenging contract en salaris onbegrijpelijk. Maar wel een gast met passie en spirit. Succes daar! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nu de klok tikt hij is weg dus slariaris voor een nieuwe speler |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooie club Kazim gefeliciteerd, ga weer eens een paar wedstrijdjes naar Celtic kijken of het je daar goed gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou, tzal mij benieuwen..😜 |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Gefeliciteerd met het eerste goede nieuws van 2016! Misschien nu wat rust nu deze clown weg is, maar dat zien we woensdag wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Succes, altijd met respect over de club gesproken. C you. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens, en succes Celtic..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
17 - Colin Kazim-Richards has been involved in more Eredivisie goals for Feyenoord since the start of 2014/15 than any other player. Gone. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Goed voor Feyenoord dat hij weg is. En als Kazim zich nou een beetje rustig kan houden, is dit voor hem mogelijk ook een geweldige stap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kazim creëerde geen kansen, dus dat maakt geen verschil |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: gecreëerd door haters ja. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: quote:Op maandag 01 februari 2016 - 21:23 schreef Stylzz het volgende:17 - Colin Kazim-Richards has been involved in more Eredivisie goals for Feyenoord since the start of 2014/15 than any other player. Gone. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
In werkelijkheid pak je 7ton. 2 voor de verkoop en 5ton omdat je zijn salaris niet meer hoeft te betalen dit seizoen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 19:28 schreef FR-Henk het volgende:Ondermaatse voetballer, verlenging contract en salaris onbegrijpelijk. Maar wel een gast met passie en spirit. Succes daar! Zo zijn er helaas nog meer bij Feyenoord !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vooral door zichzelf.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 17:53 schreef piet de paler het volgende:Beste Kazim, Ik hoop dat het lukt bij Celtic jou strijdlust vond ik gewoon goed, maar het Nederlandse voetbal is passe . Agressie is bij ons uit den boze.Daarom spelen we internationaal niet meer mee, mede veroorzaker is de knvb die scheidsrechters gele,kaarten voor bijna alles geven. De wedstrijd tegen Heerenveen was een groot voorbeeld van het strooien met gele kaarten.En ach die pers muskiet vond het wel lekker om overal te vertellen dat je riep ik leg je neer..........onze supporters roepen ereger dingen. Kazim kleurijk figuur het ga je goed 😢 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 18:42 schreef VVout het volgende:De gene die als een zombie 5 keer op rij verliezen, dat noem ik pas een stelletje clowns. Man wat een stelletje gore naaierts tref ik hier aan man. Net zo kut... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet zo negatief VV |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou ja. Lekker positief zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goed voorbeeld doet volgen. Nou die volgers heeft hij geschapen , helaas niet met het goede voorbeeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Net zo resultaat gericht als in het andere geval RB, ben het zonnetje in huis 😇 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 17:53 schreef piet de paler het volgende:Beste Kazim, Ik hoop dat het lukt bij Celtic jou strijdlust vond ik gewoon goed, maar het Nederlandse voetbal is passe . Agressie is bij ons uit den boze.Daarom spelen we internationaal niet meer mee, mede veroorzaker is de knvb die scheidsrechters gele,kaarten voor bijna alles geven. De wedstrijd tegen Heerenveen was een groot voorbeeld van het strooien met gele kaarten.En ach die pers muskiet vond het wel lekker om overal te vertellen dat je riep ik leg je neer..........onze supporters roepen ereger dingen. Kazim kleurijk figuur het ga je goed Hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie moet nu die tikjes tegen t achterhoofd geven?
Een goed ding gedaan, Tonny ff aangepakt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wel erg kostbaar die tikkies ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hier op het forum anders ook maat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goeie speler, zomaar naar Celtic. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo die stampte aardig op Kazim zijn hak van achter, daar hebben onze jongens niets verloren in een mannen competitie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi debuut hoor,verloren en een gele kaart. Daar zijn ze nog sneller klaar met hem als bij ons. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: he een vingerheffer, |
|
|
|