|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dan haalt van Geel hem weer terug :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is natuurlijk ook weer niet ze gek 😯 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En dan vieren of je het WK wint, nog n lulverhaal in de camera . Wat n randdebiel . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 13:25 schreef netsurfer het volgende:Briljante goal hoor. Jammer dat hij bij ons niet wat langer de tijd heeft gekregen zich te ontwikkelen. Als hij maar lang genoeg in het vijf meter gebied had mogen blijven staan, had hij deze geniale kopbal bij ons vroeg of laat ook gemaakt. Eeuwig zonde. Het uitgebreide juichen van Kazim Kazim na deze wereldactie is dan ook geheel op zijn plaats. Jammer dat zijn teamgenoten dit unieke moment niet voldoende op waarde weten te schatten en veel te kort delen in de feestvreugde. Ze gaan daar nog veel plezier aan deze kanjer beleven. Misschien, als alles meezit, zal hij dit huzarenstukje nog wel een keer herhalen ook daar. Vinden ze bij Bury, Brighton, Sheffield United, Fenerbahçe, Toulouse, Galatasaray, Olympiakos, Blackburn Rovers, Bursaspor en Celtic ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 20:14 schreef van geil het volgende:[..] En dan vieren of je het WK wint, nog n lulverhaal in de camera . Wat n randdebiel . Eens. Waardeloze flutspeler. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Staat nog geen held achter deze briljante speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 11:02 schreef MMM het volgende:[..] Vinden ze bij Bury, Brighton, Sheffield United, Fenerbahçe, Toulouse, Galatasaray, Olympiakos, Blackburn Rovers, Bursaspor en Celtic ook. Haha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is me ook een aardig lijstje ook dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitstekende voetballer. Erg goed met bidons. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom zou hij zoveel clubs hebben versleten, zou het niet aan hem liggen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De wereld snapt hem niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hommeles en nauwelijks doelpunten bij de club als ik dat goed ontcijfert heb met noch een schorsing of zo? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had er flink de tering in Dickie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie ik daar een Feyenoord shirt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarom wordt deze prutser weer aangehaald? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
KAZIM!!!! Heb me wel geamuseerd met 'm. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nr 3 in de van Geel trilogie . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel, met cillessen was leuk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waren ze bang voor Kazimmeke of zo, niet vrij kunnen werken en elkaar niet corrigeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Soms lijkt het hier 1964. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is dit die waardeloze spits die onze TD verlengde met meer dan een miljoen salaris? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 1,4 de zoveelste schurkenstreek toen met het gentleman's agreement. Ik vraag me ook af , met zoveel jeugdspelers in de selectie, hoe betaal je daar in hemelsnaam 18,5 miljoen salaris aan? |
|
|
|