|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Publiekslieveling in de dop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Prachtige goal. Mooi verdekt schot, snel gedaan en hard geschoten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim zag omhaal Pellè tegen QPR: 'Wilde hem nadoen, haha'
Hij hing weer ondersteboven in de lucht, net als tijdens zijn debuut tegen Willem II. Wederom zag het er spectaculair uit, maar ook nu ging zijn omhaal naast. De bicycle kick die Colin Kazim-Richards er zaterdagavond tegen Go Ahead Eagles uit gooide, begint langzamerhand een handelsmerk van de Feyenoordspits te worden.
"Dat valt wel mee, ik beloof dat ik het niet elke wedstrijd zal doen", aldus de Engelse Turk, die na rust met een weergaloos afstandsschot de 0-3 voor zijn rekening nam. Grappend: "Ik had de omhaal van Graziano Pellè namens Southampton tegen QPR gezien en ik wilde hem nadoen, hahaha. Helaas ging die van mij er niet in. Eigenlijk had ik de bal moeten laten gaan, want Jens Toornstra stond er beter voor."
Uiteraard ging het na afloop van de 4-0 zege van Feyenoord in Deventer veelvuldig over zijn prachtige uithaal. Kazim-Richards stelde zich echter bescheiden op. "Ik ben blij dat ik op het scorebord sta, maar het is vooral een goede zaak dat we geen doelpunt tegen hebben gekregen. Dat is prettig voor Kenneth Vermeer", doelt hij op de eerste vier wedstrijden waarin de van Ajaks overgekomen doelman maar liefst zeven treffers om zijn oren kreeg.
Kazim-Richards: "Bij geen enkele goal kon Kenneth er iets aan doen, hij is een geweldige keeper. We zaten een beetje in hetzelfde schuitje, omdat we allebei lange tijd geen wedstrijden hadden gespeeld voordat we naar Feyenoord kwamen. Dankzij mijn doelpunt voel ik me nu 'sky high', zo zal hij zich ook voelen omdat hij de nul heeft gehouden." Bron:Metro |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe..
Trouwens hij heeft wel een stel vreemde poten op die foto.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoorder racistisch bejegend
Colin Kazim-Richards deed zaterdagavond tijdens de wedstrijd tussen Go Ahead Eagles en Feyenoord (0-4) zijn beklag bij scheidsrechter Björn Kuipers over racistische geluiden vanaf de tribune.
De aanvaller wenste na afloop van het duel echter weinig woorden vuil te maken aan het incident, dit omdat hij van mening was dat de prestatie van zijn club meer aandacht verdiende.
"Het is een van de dingen waar ik nu eigenlijk niet over wil praten. De aandacht moet uitgaan naar de prestatie van het team. De kranten moeten morgen niet schrijven over racisme. De scheidsrechter heeft alles gehoord, laat hem zijn rapport indienen bij de voetbalbond. Nu moet iedereen het hebben over het elftal en hoe we er nu voor staan en niet over de idioten op de tribune", aldus Kazim-Richards tegenover de camera van FOX Sports.
Kuipers hoorde tijdens de wedstrijd de klacht van de Feyenoord-spits aan, maar nam ogenschijnlijk geen maatregelen. Volgens De Telegraaf zouden supporters van Go Ahead Eagles zich schuldig gemaakt hebben aan het maken van 'apengeluiden'. Recent werd een bekerwedstrijd tussen De Dijk en Fortuna Sittard stilgelegd in soortgelijke omstandigheden. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als dat waar is, niet zo fraai van die supporters. Aan de andere kant, als dat nu toch hun manier van met elkaar communiceren is? Misschien verstaan ze elkaar zo het beste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
apen geluiden, zwarte piet, he jij rooie, lange lul, ed konijn,mickey mouse, geitenneuker, tja niet goed te praten er geen aandacht aan schenken zit allemaal in de menselijke aard,,,iedereen denkt wel eens iets maar roept het niet is dat niet net zo slecht? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2014 - 13:01 schreef piet de paler het volgende:apen geluiden, zwarte piet, he jij rooie, lange lul, ed konijn,mickey mouse, geitenneuker, tja niet goed te praten er geen aandacht aan schenken zit allemaal in de menselijke aard,,,iedereen denkt wel eens iets maar roept het niet is dat niet net zo slecht? Op het moment dat je er over begint wordt het een probleem en aantrekkelijk er mee door te gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neem dan een voorbeeld aan van geil, dat is geen kuddedier of volger.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim zei wederom sorry in kleedkamer: 'Maar het komt eraan'
Over de positie van de spits is dit seizoen het meest gediscussieerd bij Feyenoord, maar Colin Kazim-Richards denkt dat daar voorlopig een einde is aan gekomen. De spits knalde op prachtige wijze de derde treffer tegen de trouwen in het duel met Go Ahead Eagles.
Daarmee revancheerde de ploeg zich voor de bekernederlaag van woensdag en de 28-jarige huurling schoot zo ook zijn eigen frustraties van zich af. Kazim kon het niet verkroppen dat hij de bal volledig verkeerd raakte voordat Giliano Wijnaldum de Rotterdammers hielp met een eigen doelpunt.
''In de rust zei ik tegen de spelers dat ik daar faalde en dat ik het goed ging maken voor de ploeg'', vertelt de spierbundel in De Telegraf. ''Het is crazy dat ik dan de moeilijkste van drie kansen wél benut. Kazim voelt ontwikkeling in zijn spel. ''Het komt er echt aan, nu. Ik ben blij dat ik weer op het scorebord stond.''
Het eigen doelpunt werd met de technische staf en bank gevierd als statement. ''We moesten even laten zien dat we nog steeds een team vormen. Het is normaal dat er na veel slechte resultaten negatieve dingen bovendrijven. Maar ik kan je verzekeren dat er bij Feyenoord heel hard wordt gewerkt op de training en dat iedereen normaal met elkaar optrekt.'' Bron: De Telegraf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
gaat het vanavond laten zien, twee doelpunten..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim: 'Ik ben nog niet on fire, maar dat gaat wel gebeuren'
Colin Kazim-Richards begint ook vanavond in de punt van de aanval bij Feyenoord. De huurling geeft de Rotterdamse supporters hoop dat de club opnieuw goud in handen heeft. Tegen Standard Luik moet Kazim ontwikkeling tonen, na doelpunten tegen Willem II en Go Ahead Eagles.
''Het komt eraan'', zegt Kazim over zichzelf in het Algemeen Dagblad. ''Ik ben nog niet on fire, maar dat gaat wel gebeuren'', heeft hij vertrouwen. De beresterke Turk is vanavond de speler met de meeste Europese ervaring in het elftal.
Hoofdtrainer Fred Rutten is positief én kritisch over zijn aanvalsleider. ''Colin doet heel veel dingen goed'', vertelde de coach op de persconferentie gisteren. ''Maar het fijne van een spits, zeker qua looplijnen, ontbreekt gewoon nog. Dat doet hij nog te veel alsof hi een buitenspeler is. Het kan allemaal nog veel beter.'' Bron:AD |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat Rutten hier zegt geeft ook weer aan waar- en dat hij verbeterpunten ziet. Vanavond zien en met groeiend spel ga ik die Rutten steeds meer mogen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kazim moet maar eens gaan scoren tegen de Belgen.
2-0 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Viel me niet mee vandaag. Moet stukken beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was gewoon zwak. verloor bijna alles. en stond nooit waar hij moet staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar maakte wel ruimte voor Manu. Maar verder heel heel matig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was nog nuttig geweest als ie wat meer duels had gewonnen en de bal had vasthouden. Dat ie dan iets minder scherp voor de goal is, vooruit.. als hij het team beter maakt heeft hij zijn waarde. Maar dit was niet voldoende. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was wel belangrijk bij de 2-1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jep. Vraag me wel af of hij het zo bedoelde.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Armoedig spel en veel misbaar om niks. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Helaas, maar juiste samenvatting. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Te Vrede? Nee, zeker niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die maakt tenminste goals. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Twee echte, is net zoveel als Kazim. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar appels met peren. Check even welke wedstrijden hij scoorde.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Te Vrede... Tegen GAE kreeg ie 'm kado van Manu. Tegen Heerenveen: Immers schiet, Te Vrede per ongeluk aangeraakt. Tegen Twente: zoveel gemist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O ja, Besiktas thuis: Te Vrede scoort. Uit een strafschop.
Wat een goalgetter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
KoeKoek Pelle goal vergeten en de beauty tegen ADO. en HIJ staat er tenminste. net als Manu. Voor de rest, boeien. De tijd zal t leren. Die jongen krijgt verwijten die bij de TD thuishoren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:51 schreef van geil het volgende:KoeKoek Pelle goal vergeten en de beauty tegen ADO. en HIJ staat er tenminste. net als Manu. Voor de rest, boeien. De tijd zal t leren. Boeien? Maar je hapt wel. Enfin, we hebben een fors spitsenprobleem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boeien, omdat we nu gewonnen hebben, Ik ben blij Henk. de confrontatie komt nog wel :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onzin. Gaat om zijn kwaliteit. Heeft geen reet met verwijten te maken. Ongeschikt voor het beoogde niveau. De TD is weer een ander hoofstuk. |
|
|
|