BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Utrecht (zondag 24 augustus 2014, 14:30) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 24 augustus 2014 - 16:37   quote  deeplink  
ik snap de eerste 2 wissels niet waren nog slechter als die er uit gingen plaats dan een extra middenvelder er in wat een opgeraapt zooitje zeg dit wordt donderdag ook niets en dat is maar goed ook 1 wedstrijd per week is al teveel ik hou het donderdag op 1-3 en er uit en dat is maar goed ook hoef ik alleen maar in het weekeind mezelf te gaan zitten ergeren
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Volgens mij roept bijna iedereen dat al minstens 2 seizoenen.
Op een goeie wedstrijd hier en daar tussendoor (zeldzame).

Fred faalhaas
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 24 augustus 2014 - 16:39   quote  deeplink  
en trouwens die 1-2 had ook afgefloten kunnen worden als je ziet wat een duw dat die speler van Utrecht geeft met de arm in de rug
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:34 schreef Fart het volgende:
Dat ie dan nog maar een virus over z'n spieren krijgt
Hoezo..hijn heeft de tyfus erin dat v Geel hem niet wil hebben. Hij heeft nog gelijk ook .. Graf elftal...
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Ook al heeft hij de tyfus erin Koekie, dan nog is het een faal aktie om dat er nét na een verloren wedstrijd in te wrijven.
Dacht dat hij het Legioen snapte ... duidelijk niet dus.
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:39 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
en trouwens die 1-2 had ook afgefloten kunnen worden als je ziet wat een duw dat die speler van Utrecht geeft met de arm in de rug
Dat kan ja...maar kom op zeg 3 tegen 1 en hij maakt een doelpunt
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 24 augustus 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:36 schreef koekie het volgende:
En niet lullig bedoeld. Maar hej... je krijgt betaald om de ballen tegen te houden. Utrecht krijgt 2 kansen en ze maken er 2. Dan ben je echt een flapdrol van een keeper.. Dus nu echt optiefen met die zoutzak vsn een Mulder.
jij bent niet wijs om alles gelijk op Mulder af te schuiven als ze de kansen in de 1e helft nu gewoon benutten en in de 2e helft zich op het middenveld niet helemaal weg laten spelen is er niets aan de hand en dan heeft Mulder het weer gedaan natuurlijk
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 16:43   quote  deeplink  
Volgende wedstrijd maar met een vliegende keep spelen .. achterste verdediger pakt de functie.
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:43 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

jij bent niet wijs om alles gelijk op Mulder af te schuiven als ze de kansen in de 1e helft nu gewoon benutten en in de 2e helft zich op het middenveld niet helemaal weg laten spelen is er niets aan de hand en dan heeft Mulder het weer gedaan natuurlijk
Gemiste kansen nemen niet weg dat elk schot op doel een goal is.
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:41 schreef Fart het volgende:
Ook al heeft hij de tyfus erin Koekie, dan nog is het een faal aktie om dat er nét na een verloren wedstrijd in te wrijven.
Dacht dat hij het Legioen snapte ... duidelijk niet dus.
Ik denk dat hij dit in zijn emotie zegt..Maar ik denk dat Gudetti nu nog 10x beter is dan Te vrede, Schaken en Immers bij elkaar.
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 16:45   quote  deeplink  
Hoop dat dat dak dicht zit in de aRENa en alles stikt daar
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:43 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

jij bent niet wijs om alles gelijk op Mulder af te schuiven als ze de kansen in de 1e helft nu gewoon benutten en in de 2e helft zich op het middenveld niet helemaal weg laten spelen is er niets aan de hand en dan heeft Mulder het weer gedaan natuurlijk
Als je nu eens goed leest wat ik schrijf. Ik zeg niet dat het zijn schuld is. Maar 19 schoten van Feyenoord en 2 van Utreg. Verder hoef ik het niet uit te leggen. De 2e had een beetje keeper gestopt.
sevillana
 sevillana - zondag 24 augustus 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Mag ik even tussenbeide komen? Om iedere vorm van twijfel weg te nemen en alle verdere discussie overbodig te maken, ..................................................
Het is allemaal de schuld van MULDER !!!!!!
Nietwaar l.? ;)
Clyde Best
 Clyde Best - zondag 24 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
De 2e ging recht door het midden. Geen fout, maar een echte keeper pakt die bal wel. Dat zijn de momenten om belangrijk voor je ploeg te zijn. Mulder laat dat te weinig zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Clyde Best --
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Sowieso
Kamertje
 Kamertje - zondag 24 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Als er niks bij komt vrees ik het ergste pffff slappe hap en vooral de tweede helft
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 24 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:44 schreef Fart het volgende:

[..]

Gemiste kansen nemen niet weg dat elk schot op doel een goal is.
nee de schoten van Feyenoord niet nee omdat ze der poten een keer recht moeten laten zetten daar door gaan alle ballen ver over of naast of tegen de paal haha
Barabas
 Barabas - zondag 24 augustus 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:43 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

jij bent niet wijs om alles gelijk op Mulder af te schuiven als ze de kansen in de 1e helft nu gewoon benutten en in de 2e helft zich op het middenveld niet helemaal weg laten spelen is er niets aan de hand en dan heeft Mulder het weer gedaan natuurlijk
Eens
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 16:56   quote  deeplink  
Ben er klaar mee .. ga aan de drugs.
Laters allen
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 24 augustus 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:48 schreef koekie het volgende:

[..]

Als je nu eens goed leest wat ik schrijf. Ik zeg niet dat het zijn schuld is. Maar 19 schoten van Feyenoord en 2 van Utreg. Verder hoef ik het niet uit te leggen. De 2e had een beetje keeper gestopt.
een beetje midden veld had die speler niet zo ver laten lopen zelfs bij volendam niet
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
Godverdegodverdegodver.
sevillana
 sevillana - zondag 24 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:00 schreef FR-Henk het volgende:
Godverdegodverdegodver.
eens..
sevillana
 sevillana - zondag 24 augustus 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Oekraïne nog in de benen (en het hoofd?) waarschijnlijk
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 24 augustus 2014 - 17:04   quote  deeplink  
nou ja weer een heel jaar verloren niet bij de 1e 6 dit jaar
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 17:06   quote  deeplink  
Met deze spelers niet, nee.
sevillana
 sevillana - zondag 24 augustus 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:04 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
nou ja weer een heel jaar verloren niet bij de 1e 6 dit jaar
ach. vorig seizoen was de start nog een stuk(je) minder, we zullen zien ..
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 16:55 schreef Barabas het volgende:

[..]

Eens
[/quo
Volgens jou krijgt Vilhena zeker ook een 8 vandaag.
Ook voor jou lees nou goed wat ik schrijf. Daarom zijn de neuzen nu vorig jaar kampioen geworden. Ze hebben een keeper die punten voor hun pakt in een slechte wedstrijd.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 24 augustus 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:04 schreef sevillana het volgende:
Oekraïne nog in de benen (en het hoofd?) waarschijnlijk
dat is na donderdag weer verleden tijd 2 x spelen per week kunnen ze toch niet aan zelfs 2 helften niet
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Er moet verdomme óók scorende vermogen bij.
sevillana
 sevillana - zondag 24 augustus 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:06 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

dat is na donderdag weer verleden tijd 2 x spelen per week kunnen ze toch niet aan zelfs 2 helften niet
was de ;) vergeten te posten
TheMenace
 TheMenace - zondag 24 augustus 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:06 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

dat is na donderdag weer verleden tijd 2 x spelen per week kunnen ze toch niet aan zelfs 2 helften niet
het zijn gewoon een stel homo's

hier zijn GEEN excuses voor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door TheMenace --
MMM
 MMM - zondag 24 augustus 2014 - 17:16   quote  deeplink  
Armoedig teringzooitje. Eerste helft ongelooflijk veel kansen, waar het bij sommigen nog moeilijker is om te missen dan te scoren. De tweede helft was bedroevend en niveauloos, waardeloos teringelftal.

Vooral de ouderen valt dit aan te rekenen. Kutje Mulder trapt uit als een 50+'er en grabbelt weer, Mathijsen moet oprotten en het liefst vandaag nog ouwe lul en die Immers.. Laat maar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:13 schreef TheMenace het volgende:

[..]

het zijn gewoon een stel homo's

hier zijn GEEN excuses voor!
Echt he.
Wordt 1-1 en zijn daarna een stel identiteitloze piemeltjes bijelkaar.
Structureel probleem.
Toornstra en Kazim moeten deze juffertjes vuisten gaan geven op het veld.
TheMenace
 TheMenace - zondag 24 augustus 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:06 schreef sevillana het volgende:

[..]

ach. vorig seizoen was de start nog een stuk(je) minder, we zullen zien ..
tjah daar zijn ze namelijk wel goed in bij feyenoord ,altijd achter de feiten aanlopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door TheMenace --
Barabas
 Barabas - zondag 24 augustus 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:00 schreef FR-Henk het volgende:
Godverdegodverdegodver.
Eens
Barabas
 Barabas - zondag 24 augustus 2014 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:04 schreef sevillana het volgende:
Oekraïne nog in de benen (en het hoofd?) waarschijnlijk
Zou kunnen... Maar ik moet 6 dagen in de week 11 uur werken. Ook als ik ff niet lekker zit of moe ben moet ik presteren. Als ik dat niet doe dan heeft dat consequenties.

Misschien moeten ze maar eens gaan werken aan "Consequentie-contracten"?

Wanprestatie? Poen inleveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Barabas --
TheMenace
 TheMenace - zondag 24 augustus 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Eens
ik heb me net al leeggescholden.
evh112
 evh112 - zondag 24 augustus 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:22 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik heb me net al leeggescholden.
Lucht ff op hè? Heb er wel nog steeds zwaar de balen in *kut autocorrectie :p*

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door evh112 --
evh112
 evh112 - zondag 24 augustus 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:21 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zou kunnen... Maar ik moet 6 dagen in de week 11 uur werken. Ook als ik ff niet lekker zit of moe ben moet ik presteren. Als ik dat niet doe dan heeft dat consequenties.

Misschien moeten ze maar eens gaan werken aan "Consequentie-contracten"?

Wanprestatie? Poen inleveren.
Een mens gaat toch altijd de uitersten op zoeken wat toelaatbaar is. Dus kennelijk wordt er niet streng genoeg opgetreden door de technische staf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door evh112 --
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Ik zit nu ff naar die neuzen te kijken. Ohoh wat een niveau verschil. Ik hou mijn hart vast als er niets bij komt...
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:21 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zou kunnen... Maar ik moet 6 dagen in de week 11 uur werken. Ook als ik ff niet lekker zit of moe ben moet ik presteren. Als ik dat niet doe dan heeft dat consequenties.

Misschien moeten ze maar eens gaan werken aan "Consequentie-contracten"?

Wanprestatie? Poen inleveren.
Tja daar heb je een punt.. Waarom bonussen betalen per punt en niet straffen voor een wanprestatie. Hadden we dit seizoen al een miljoen verdient.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 augustus 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:41 schreef koekie het volgende:
Ik zit nu ff naar die neuzen te kijken. Ohoh wat een niveau verschil. Ik hou mijn hart vast als er niets bij komt...
Even ademhalen, de eerste helft was eigenlijk best redelijk tot goed.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 augustus 2014 - 17:47   quote  deeplink  
Tja als je het in de 1ste helft niet afmaakt.......wilshire weer goed, blom weer beroerd fluitent, we zijn financieel gezond spelers die we kopn niet inzetbaar, blijft het legioen feyenoord zo massaal steunen, dondedag wel plaatsen. Zo dit is alles wat we kunnen zeggen denk ik
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Even ademhalen, de eerste helft was eigenlijk best redelijk tot goed.
Heb je gelijk ook. Ik kan heel goed leven verlies door pech, betere tegenstander en kwaliteit tekort bij sommige spelers. . Maar niet door de wanprestatie in de 2e helft vandaag.
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:47 schreef piet de paler het volgende:
Tja als je het in de 1ste helft niet afmaakt.......wilshire weer goed, blom weer beroerd fluitent, we zijn financieel gezond spelers die we kopn niet inzetbaar, blijft het legioen feyenoord zo massaal steunen, dondedag wel plaatsen. Zo dit is alles wat we kunnen zeggen denk ik
Amen, Piet ! Kort samengevat. 😂😂
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Er zat 2de helft 0/0 visie in het spel
Zenuwachtig balletje voor proberen te krijgen
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Bij de neuzen hetzelfde verhaal als bij ons. Kun de 2-0 maken... gelijk wordt het 1-1 en daarna 1-2. Liever Pisvee winnen dan de neuzen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 augustus 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Wat een RUK wedstrijd was het weer ... te Vrede, Vilhena en Immers die weer eens grote kansen niet kunnen maken
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
FEYENOORD VERSLIKT ZICH IN FC UTRECHT

d8b8059a60569b67fde4b39300246095_800_600.jpg

Feyenoord heeft zondagmiddag de eerste competitienederlaag van dit seizoen geleden. Ondanks een sterke eerste helft, waarin de ploeg van Fred Rutten via een doelpunt van Mitchell Te Vrede terecht op voorsprong kwam, ging Feyenoord in de eigen Kuip met 1-2 onderuit tegen FC Utrecht.

Het was een klein wonder te noemen dat Feyenoord niet met een voorsprong de rust in ging tegen FC Utrecht. In de eerste helft was er in een zonovergoten Kuip namelijk maar één ploeg die de dienst uitmaakte. Feyenoord speelde in een hoog tempo, zocht veelvuldig de zijkanten en creëerde ruim een handvol goede kansen, maar mocht zichzelf verwijten dat dit slechts in één doelpunt resulteerde.

639c51bcb19ac35cc14b2fcc567e2c73_800_600.jpg

Die goal viel na een half uur spelen en kwam op naam van Te Vrede, die daarmee zijn derde competitietreffer in even zoveel wedstrijden maakte. De spits kopte uit een vrije trap van Jordy Clasie vanaf het middenveld de bal knap over doelman Robbin Ruiter in het doel.

Daarmee werden de krachtsverhoudingen op het veld voor het eerst ook uitgedrukt in de score. Die had nog veel hoger moeten oplopen voor rust, maar Feyenoord had het vizier niet op scherp. Zo kopte Te Vrede tien minuten na zijn openingsdoelpunt in kansrijke positie op het lichaam van Ruiter, waarna Immers uit de rebound loeihard op de paal schoot. Tegen die tijd was een schot van Tonny Vilhena al van de lijn gered door Mark van der Maarel, terwijl Elvis Manu na een fraaie actie op de rand van het zestienmetergebied een te slap schot afleverde.

De gemiste kansen kwamen Feyenoord op slag van rust duur te staan, want FC Utrecht tekende uit een van de eerste mogelijkheden die de ploeg kreeg voor de gelijkmaker. Dat gebeurde toen Ruben Schaken op zijn eigen achterlijn werd afgetroefd door Tommy Oar, die vervolgens gelegenheidsspits Nacer Barazite in staat stelde om de bal in de kruising te jagen.

761f6fb300117f74752dbd9ee65d4246_800_600.jpg

Feyenoord leek een flinke dreun te hebben gehad van de gelijkmaker, want na rust viel er een stuk minder te genieten in De Kuip. De ploeg van Rutten speelde in een laag tempo en was in balbezit te slordig, waardoor het tot twintig minuten voor tijd duurde voordat het eerste schot van de tweede helft een feit was. Die kwam van de voet van invaller Jean-Paul Boëtius en miste het doel volledig.

Niet veel later was het aan de andere kant van het veld wél raak, toen Tommy Oar met een steekpass de defensie van Feyenoord verraste. Daardoor kon invaller Rodney Antwi vrij op het doel van Mulder af, waarna het een koud kunstje was om de doelman te passeren.

Voor Feyenoord werd daarmee een doemscenario werkelijkheid, want de ploeg keek twintig minuten voor tijd tegen een achterstand aan, die in de eerste helft nog voor onmogelijk was gehouden. Dat er desondanks weinig op de tussenstand viel af te dingen, bleek in de laatste fase van de wedstrijd. Feyenoord was toen niet bij machte om de bezoekers uit de Domstad nog in problemen te brengen, waardoor duur en onnodig puntenverlies werd geleden.

de295be074eeffd44e8b247b25a9035d_800_600.jpg

Feyenoord FC Utrecht 1-2
Scoreverloop:
33 1-0 Te Vrede
45+1 1-1 Barazite
72 1-2 Antwi

Scheidsrechter: Blom

Geel: Clasie, Schaken (Feyenoord), Janssen, Ruiter (FC Utrecht)

Opstellingen
Feyenoord:
Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen (80 Karsdorp), Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken (65 Basaçikoglu), Te Vrede en Manu (64 Boëtius).
FC Utrecht: Ruiter; Van der Maarel, Markiet, Leeuwin, Kum; Janssen, Ayoub, Kali; Kallon (58 Antwi), Barazite (80 Diemers) en Oar.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

24-08-2014 Samenvatting Feyenoord - FC Utrecht

http://www.dailymotion.com/video/x24gw7u_24-08-2014-samenvatting-feyenoord-fc-utrecht_sport

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Feyenoord - FC Utrecht Opkomst

(http://youtu.be/7GItciS3etE)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Utrecht (zondag 24 augustus 2014, 14:30) 1-2









0.0103960