BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Analyse: Het probleem van Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 09:20   quote  deeplink  
Neemt niet weg dat wanneer v Geel een maand eerder ( toen twente niet kon kopen) zyiech binnen had moeten halen!
Ik begreep ook dat er interesse was voor Immers maar dat hij niet weg mocht van v Geel.
Heeft in mijn ogen weinig met een vijfjarenvisie te maken maar meer met tunnelvisie
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 09:21   quote  deeplink  
Inderdaad, kijk de lopende schulden zijn weggewerkt. Er kunnen spelers gekocht worden en we kunnen zelfs beginnen met terugkopen van de vvf aandelen. Nu al.

Dat we na drie jaar bovenin meegedraaid hebben, tegen verwachting in, hongerig zijn naar meer snap ik best wel!

MAAR WE HEBBEN NOG STEEDS EEN GROTE SCHULD AAN DE VVF!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:
Inderdaad, kijk de lopende schulden zijn weggewerkt. Er kunnen spelers gekocht worden en we kunnen zelfs beginnen met terugkopen van de vvf aandelen. Nu al.

Dat we na drie jaar bovenin meegedraaid hebben, tegen verwachting in, hongerig zijn naar meer snap ik best wel!

MAAR WE HEBBEN NOG STEEDS EEN GROTE SCHULD AAN DE VVF!
Dat klopt, daar maak ik me ook zorgen over. Er was toch contractueel afgesproken dat er terug betaald zou moeten worden als er een positief eigen vermogen was van drie mln?
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 09:30   quote  deeplink  
Dat komt ook doordat v Geel iedereen voor een appel en een ei verkoopt.
Maar begrijp dat stuk wel.
Toch ... Als je Immers had verkocht toen er interesse was en gelijk zyiech had gehaald ,had je misschien 1 á 2 miljoen bij moeten leggen.
Grote risico nu is ook dat het met dit elftal niet veel word waardoor europees voetbal lastig word en er volgend jaar helemaal niemand meer wil komen ,waarde Feyenoord vermindert voor sponsors, tv-gelden verminderen etc
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:29 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Dat klopt, daar maak ik me ook zorgen over. Er was toch contractueel afgesproken dat er terug betaald zou moeten worden als er een positief eigen vermogen was van drie mln?
Zou mogen, niet moeten. Daarmee zorgen ze ervoor dat Feyenoord altijd een buffer heeft.
En de vvf natuurlijk geld binnenkrijgt, dat natuurlijk ook ;)
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 09:38   quote  deeplink  
Naar mijn idee was de schuld voor seizoen 13/14 nog 6 miljoen.
Volgens Gudde kon die schuld zonder transfers grotendeels ingelost worden afgelopen seizoen.
Er is reeds voor +/- 33 miljoen verkocht, straks Clasie voor 10 miljoen is 43 miljoen .
Van die 43 houdt feyenoord er 30 a 32 over.. Schat ik.
Aandelen was 30 miljoen.
Bilal gehaald voor 2,5.
Eindsom straks op 0 .

Of vergeet ik iets ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 09:45   quote  deeplink  
Nee, dat zou kunnen.
netsurfer
 netsurfer - maandag 18 augustus 2014 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:17 schreef Wim2 het volgende:
1. Akkoord gaan met zeer lage transfersommen voor spelers die veel meer waard zijn.
2. Zeer slecht geanticipeerd en ingekocht.
3. Een groot talent naar een concurrent laten gaan om een afschuwelijk slechte middenvelder tevreden te houden.
1. Niet mee eens. De bedragen die nu zijn geincasseerd zijn zelfs vrij hoog. Normaal gesproken was er zeker voor De Vrij en Janmaat niet zoveel binnengekomen omdat ze nog slechts 1 jaar contract hadden. Het goede WK is wat dat betreft een mazzeltje geweest.

2. Tja, daar kan ik je niet helemaal ongelijk in geven. Het lijkt dat Van Geel teveel blijft gokken op gelukjes in de laatste dagen van de transfermarkt. Dat is hem een paar keer eerder gelukt, maar dit houdt een keer op en is nogal riskant. Zo is de kans aanwezig dat Feyenoord hierdoor Dost mis gaat lopen. Dan maar een miljoen 'teveel' betalen door hem eerder te halen, lijkt mij.

3. Dit kan je Feyenoord niet kwalijk nemen. Ze hebben die jongen een goede aanbieding gedaan (beter dan hij bij Twente krijgt), maar hebben er eerlijk bij gezegd dat hij een basisplek moet verdienen en deze niet bij voorbaat kado krijgt. Lijkt me normaal voor een topclub. Als die jongen lef had gehad, had hij die handschoen opgepakt en had hij Immers binnen een maand naar de bank verwezen.
sportverteller
 sportverteller - maandag 18 augustus 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:59 schreef netsurfer het volgende:

[..]

1. Niet mee eens. De bedragen die nu zijn geincasseerd zijn zelfs vrij hoog. Normaal gesproken was er zeker voor De Vrij en Janmaat niet zoveel binnengekomen omdat ze nog slechts 1 jaar contract hadden. Het goede WK is wat dat betreft een mazzeltje geweest.

2. Tja, daar kan ik je niet helemaal ongelijk in geven. Het lijkt dat Van Geel teveel blijft gokken op gelukjes in de laatste dagen van de transfermarkt. Dat is hem een paar keer eerder gelukt, maar dit houdt een keer op en is nogal riskant. Zo is de kans aanwezig dat Feyenoord hierdoor Dost mis gaat lopen. Dan maar een miljoen 'teveel' betalen door hem eerder te halen, lijkt mij.

3. Dit kan je Feyenoord niet kwalijk nemen. Ze hebben die jongen een goede aanbieding gedaan (beter dan hij bij Twente krijgt), maar hebben er eerlijk bij gezegd dat hij een basisplek moet verdienen en deze niet bij voorbaat kado krijgt. Lijkt me normaal voor een topclub. Als die jongen lef had gehad, had hij die handschoen opgepakt en had hij Immers binnen een maand naar de bank verwezen.
Punt 1 en 3 eens.

De conclusie met betrekking tot punt 2 kan pas getrokken worden na sluiting van de huidige transferperiode.

Ik ben het er mee eens dat Van Geel een risicovol spel speelt, maar een beoordeling kunnen we pas over een kleine 14 dagen geven. Ik ben blij dat we sinds tijden weer eens een TD met ballen hebben. Zijn beleid ten aanzien van de selectie is herkenbaar: veel jeugd laten doorstromen, ondersteund door ervaren en vaak gehuurde c.q. transfervrije spelers.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Beste Hotjumper, ik zit een beetje te twijfelen of ik op jou moet reageren? Heb zelden zo'n domme reactie gezien van iemand die het waarschijnlijk ontbeert aan enige vorm van maatschappelijk inzicht. Maar we gaan eens kijken.

quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 07:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Al deze spelers vertrokken naar sub toppers, die niet het geld hebben van de echte grote clubs, die vervolgens weer geen enkele concrete belangstelling voor onze spelers hadden. Verder weten we niet wat voor afspraken van Geel verder heeft gemaakt met die clubs, doorverkoop percentage etc. Wat betreft Pelé, die heeft alleen in Nederland veel gescoord, dan dat is een net bedrag, helemaal als je ziet dat je er 7 miljoen winst mee maakt in 2 jaar tijd. Ik denk dat bij het tekenen van zijn contract al was afgesproken dat hij dit seizoen weg mocht. Het herstel van de club stond nog voorop tijdens deze transfer periode.

Slecht argument. Omdat het subtoppers zijn moet je maar tevreden zijn met een laag bedrag? Zo werkt het niet in de voetbalwereld. Ik ben een subtopper dus sorry. Volgens mij hoef je niet met iedere club akkoord te gaan die zich meldt. Feyenoord heeft geen 7 miljoen winst gemaakt op Pellè, slechts 5 miljoen want hij is voor 8 verkocht. Natuurlijk werd afgesproken dat hij weg mocht, maar toch voor een redelijk acceptabel gedrag van een speler die 2 seizoenen bijna 1 op 1 loopt?

[..]

En dat moet dan ook maar meteen weer over de balk gesmeten worden? Zodat we aan het eind van dit seizoen weer aan het gas liggen?

Geen woorden in mijn mond leggen. En is een forse 32 miljoen euro binnen gekomen en alleen Bilal's transfersom van 2,5 miljoen is daar mee betaald. Er moeten meer doelgerichte versterkingen komen. Nu wordt er met het geld dar beschikbaar is niks gedaan.

[..]

Mitchell te Vrede heeft een prima percentage gehaald vorig seizoen, op dit moment wordt hij gewoon slecht bediend. Verder is Manu terug die ook het doel wel weet te vinden.

Waar heeft Te Vrede dan gespeeld vorig seizoen? Juist in jong Feyenoord. Erg onnozele uitspraak. Hoe kan het zijn dat Pelle wel goed bedient werd en Mitchell niet? Kan dat niets met de kwaliteit van de speler te maken hebben?

[..]

Bilal is een goede aanvulling die de "oudere" Schaken moet gaan opvolgen. Voor het eerst in jaren hebben we de kans om de eigen jeugd rustiger te brengen, daarvoor zijn de twee "oudjes" met een kort contract gehaald. Ze hadden natuurlijk een paar jongere verdedigers kunnen halen met als gevolg dat de aanstormende jeugd eieren voor hun geld hadden gekozen en naar de Nederlandse subtop was verdwenen omdat ze bij Feyenoord dan geen perspectief hadden gehad. Creativiteit hebben we genoeg op het middenveld met Clasie en Vilhena. Als een bakvis bij een Justin bieber concert zit iederéén hier maar te geilen op die Ziyech maar op dit moment had bij zijn komst de balans op het middenveld totaal zoek geweest. Verder begrijp ik van Geel goed dat hij Immers koestert, een zilveren schoen en tweede op de topscorers lijst zijn aardige prestaties.

Er zijn twee oudjes gehaald voor in de defensie terwijl er al een oudje nota bene rond loopt die week in week uit blunders maakt. Daarvan is Boula geblesseerd en niet wedstrijdfit. Sorry hoor jongen, ik weet niet waarop jij baseert dat Feyenoord een creatief middenveld heeft de voorgaande wedstrijden misschien? Ik vond vorig seizoen zelfs dat ons creativiteit ontbrak. Clasie is niet bedoeld om een creatieve middenvelder te zijn en is puur een stofzuiger. Alleen Vilhena heeft een soort van creativiteit maar dat komt totaal niet tot uiting. Wanneer Ziyech was gekomen was de balans van het middenveld weg? Is er nu enige balans dan? Nee, totaal niet het middenveld is ongestructureerd en iedere bal die eindigt bij Immers eindigt bij de tegenstanders. Misschien moet je wat meer wedstrijdjes van Feyenoord bekijken. Ziyech was een fantastische aankoop geweest voor het middenveld zeker met het oog op een nieuwe spits. Wat je over Immers schrijft is ook onzin. Omdat hij nou een paar intikkers maakt en een zilveren schoen in de televaag heeft gewonnen is hij volgens jou een Feyenoord waardige speler? Ik kijk persoonlijk naar zijn spel, wat hij toevoegt aan Feyenoord en dat is zacht gezegd helemaal niks. Welle aardige prestaties? Iedere grote kans missen of het record bal verspillen bereiken. Kijk alleen al hoe hij erbij loopt, totaal ongeïnteresseerd of gemotiveerd.

[..]

1. Tering naar de nering zetten heet dat. Het gezond worden van de club is het belangrijkste
2. 2 aardige overbruggingsspelers gehaald (voor weinig) en een opvolger voor je oudste buitenspeler binnen gehengeld is niet onaardig.
3. Wat kan van Geel er aan doen dat Ziyech liever één van de retejongens van Munsterman wil worden? Je klaagt dat van Geel alleen kijkt naar spitsen met een te hoog salaris, maar voor iemand die 1 goed seizoen bij die boeren heeft gespeeld moet hij maar de hoofdprijs af gaan tikken.
Verder heeft die afschuwelijk slechte middenvelder meer gescoord dan de andere middenvelders en buitenspelers bij elkaar.

Dus jij bent zo dom dat je het niet belangrijk vindt dat Feyenoord het maximale uit kansen weet te halen? Ook al kregen we voor de Vrij 1 miljoen jij zou het niet erg vinden. Zolang we maar gezond worden?Overbruggingspelers? Of spelers die de doorstroom van de jeugd tegen houden en met hun beperkingen Feyenoord punten kosten?

Ziyech wil helemaal geen reetjongen van Munsterman worden hij wil zich ontwikkelen en op 10 spelen. Bij Twente was daar de mogelijkheid toe, bij Feyenoord kreeg hij te horen dat de zo geweldige lex Immers daar speelde. Van Geel heeft daar redelijk invloed op. Jij kijkt puur naar statistieken. Vilhena op 10 maakt al die strafschoppen en intikkers ook. Erg slecht argument.
[..]

Het is duidelijk dat jij je meer moet bezig houden met supporters zaken zoals een spandoek maken dan met de innerlijke kwestie van Feyenoord. Geen schande hoor iedereen heeft zijn functie in de maatschappij. :)


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Wim2 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:48 schreef Wim2 het volgende:
Beste Hotjumper, ik zit een beetje te twijfelen of ik op jou moet reageren? Heb zelden zo'n domme reactie gezien van iemand die het waarschijnlijk ontbeerd aan enige vorm van maatschappelijk inzicht. Maar we gaan eens kijken.

[..]

Over domme reactie gesproken, kruip lekker terug onder je steen waar je vandaan komt..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Over domme reactie gesproken, kruip lekker terug onder je steen waar je vandaan komt..
ik heb t niet eens gelezen door de intro.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:48 schreef Wim2 het volgende:
Beste Hotjumper, ik zit een beetje te twijfelen of ik op jou moet reageren? Heb zelden zo'n domme reactie gezien van iemand die het waarschijnlijk ontbeerd aan enige vorm van maatschappelijk inzicht. Maar we gaan eens kijken.

[..]

Tssssssss
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb t niet eens gelezen door de intro.
Ik ook niet, mijn reactie was puur op de intro gebaseerd..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:48 schreef Wim2 het volgende:
Beste Hotjumper, ik zit een beetje te twijfelen of ik op jou moet reageren? Heb zelden zo'n domme reactie gezien van iemand die het waarschijnlijk ontbeerd aan enige vorm van maatschappelijk inzicht. Maar we gaan eens kijken.

[..]

Wat jij in het stuk ventileert heeft weinig met maatschappelijk inzicht te maken.
Waar jij het over hebt is je visie op bepaalde voetballers.
Kwestie van smaak, niet van maatschappelijk inzicht.

En van Geel heeft niet 32 miljoen te besteden.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:59 schreef netsurfer het volgende:

[..]

1. Niet mee eens. De bedragen die nu zijn geincasseerd zijn zelfs vrij hoog. Normaal gesproken was er zeker voor De Vrij en Janmaat niet zoveel binnengekomen omdat ze nog slechts 1 jaar contract hadden. Het goede WK is wat dat betreft een mazzeltje geweest.

Andere clubs krijgen veel meer voor de beste verdediger van het Wk hoor. Ondanks een 1 jarig contract is 7.5 miljoen voor een speler als de Vrij een lachertje, zelfs de Anita van de neuzen bracht meer op met een 1 jarig contract. En BMI en Pelle dan die hadden nog een meerjarig contract? Dus omdat het goede WK een mazzeltje is geweest mag je daar als Feyenoord zijnde niet van profiteren?

2. Tja, daar kan ik je niet helemaal ongelijk in geven. Het lijkt dat Van Geel teveel blijft gokken op gelukjes in de laatste dagen van de transfermarkt. Dat is hem een paar keer eerder gelukt, maar dit houdt een keer op en is nogal riskant. Zo is de kans aanwezig dat Feyenoord hierdoor Dost mis gaat lopen. Dan maar een miljoen 'teveel' betalen door hem eerder te halen, lijkt mij.

Hier sluit ik me bij aan. Nu heb je teveel concurrentie van andere clubs. Iedereen wil wel de laatste dag ff een goedkoop spitje ala Dost binnen halen.

3. Dit kan je Feyenoord niet kwalijk nemen. Ze hebben die jongen een goede aanbieding gedaan (beter dan hij bij Twente krijgt), maar hebben er eerlijk bij gezegd dat hij een basisplek moet verdienen en deze niet bij voorbaat kado krijgt. Lijkt me normaal voor een topclub. Als die jongen lef had gehad, had hij die handschoen opgepakt en had hij Immers binnen een maand naar de bank verwezen.

Dit kan je Feyenoord wel kwalijk nemen. Ziyech wilde naar een club waar die op 10 kon spelen. Iemand die niet syndroom van down heeft ziet dat Ziyech veel meer aan Feyenoord zou toevoegen dan de Hagenaar die er nu speelt. In plaats van dat je Ziyech de garantie van een nummer 10 positie gaf zeg je dat hij waarschijnlijk niet op zijn plek zal staan doordat Immers daar moet spelen. Wanneer je hoort van een club dat een speler als immers boven je staat weet je dat die niet serieus te nemen is. Hij heeft hem vrijdagavond nog zien falen en ziet dat andere talenten zoals Vilhena ook niet de kans krijgen op 10 ook al presteert die al maanden beter.

FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Zinloos op hem te reageren.
Ziet/leest alleen eigen waarheid.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:06   quote  deeplink  
En dan ook nog vet gedrukt die onzin..
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Als je mijn hele reactie niet eens leest en alleen over de intro gaat beginnen..

Reageer dan gewoon niet. Ik snap dat jullie een hekel aan mij hebben omdat ik een afwijkende mening heb maar wees dan tenminste volwassen genoeg om inhoudelijk te reageren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:08   quote  deeplink  
En dan beweren dat er hier mensen zijn die het syndroom van down hebben gaat echt te ver..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Plus we weten natuurlijk allemaal dat t gewoon een trol is :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:08 schreef Wim2 het volgende:
Als je mijn hele reactie niet eens leest en alleen over de intro gaat beginnen..

Reageer dan gewoon niet. Ik snap dat jullie een hekel aan mij hebben omdat ik een afwijkende mening heb maar wees dan tenminste volwassen genoeg om inhoudelijk te reageren.
Blijf dan gewoon weg..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:08 schreef RenatoBos het volgende:
En dan beweren dat er hier mensen zijn die het syndroom van down hebben gaat echt te ver..
Eensert
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:08 schreef Wim2 het volgende:
Als je mijn hele reactie niet eens leest en alleen over de intro gaat beginnen..

Reageer dan gewoon niet. Ik snap dat jullie een hekel aan mij hebben omdat ik een afwijkende mening heb maar wees dan tenminste volwassen genoeg om inhoudelijk te reageren.
De rest is ook onzin.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:
Plus we weten natuurlijk allemaal dat t gewoon een trol is :)
Natuurlijk een trol doet zo zn best op inhoudelijk op mensen in te gaan.

Dat moet ik die hotjumper nog nageven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:
Plus we weten natuurlijk allemaal dat t gewoon een trol is :)
Ook dat d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:10 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Natuurlijk een trol doet zo zn best op inhoudelijk op mensen in te gaan.

Dat moet ik die hotjumper nog nageven.
Respectloze minne kut trol ben je..kssst kssst..
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Blijf dan gewoon weg..
Dus ik moet wegblijven omdat ik een afwijkende mening heb?

Dus jij duld alleen mensen die overal dezelfde mening over hebben in jou nabijzijn?

Jemig, wat een triest ventje bij jij..
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:09 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

De rest is ook onzin.
Waarom dan? Uitleggen kan je idd niet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:08 schreef Wim2 het volgende:
Als je mijn hele reactie niet eens leest en alleen over de intro gaat beginnen..

Reageer dan gewoon niet. Ik snap dat jullie een hekel aan mij hebben omdat ik een afwijkende mening heb maar wees dan tenminste volwassen genoeg om inhoudelijk te reageren.
Ik zie geen afwijkende mening. Je schrijft wat anderen ook al gevonden hebben.
Of wil je graag dat we je bijzonder vinden?
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Respectloze minne kut trol ben je..kssst kssst..
Iemand respectloos noemen terwijl je zelf met mede forumleden omgaat alsof het zakken stront zijn.

In mijn wereld noemen ze dat hypocriet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:12 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Waarom dan? Uitleggen kan je idd niet.
Geen zin om aan jou uit te leggen
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik zie geen afwijkende mening. Je schrijft wat anderen ook al gevonden hebben.
Of wil je graag dat we je bijzonder vinden?
Een afwijkende mening over de functie van Martin van Geel bij Feyenoord. Hotjumper vond blijkbaar dat Van Geel fantastisch werk leverde, en veel mensen zijn het blijkbaar met hem eens doordat ze hem steunen. Al denk ik dat dat eerder is voor zijn persoonlijkheid dan voor de weerleggingen op mijn betoog,
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:11 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Dus ik moet wegblijven omdat ik een afwijkende mening heb?

Dus jij duld alleen mensen die overal dezelfde mening over hebben in jou nabijzijn?

Jemig, wat een triest ventje bij jij..
Nee, niet omdat je een afwijkende mening hebt, dat zeg ik nergens maar omdat je zo respectloos reageert naar mensen en onze supporters die Lex een warm hart toedragen beticht te zijn voorzien van het syndroom van down. Het is juist prettig op een forum als je niet alleen maar mensen hebt met dezelfde mening anders zou het wat saai worden. Kijk hoe je vroeger hier iedereen voor schut probeerde te zetten, blijkbaar heb je er niet van geleerd en ga je weer op de zelfde voet verder. Dus wie is er hier nu triest..
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:15 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Geen zin om aan jou uit te leggen
Zou ik ook zeggen als ik inhoudelijk niks heb in te brengen en ff met de grote jongens op het forum wil meelullen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik zie geen afwijkende mening. Je schrijft wat anderen ook al gevonden hebben.
Of wil je graag dat we je bijzonder vinden?
Precies hij kopieert gewoon teksten van anderen en zet er een grote mond bij..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies hij kopieert gewoon teksten van anderen en zet er een grote mond bij..
en wij reageren op m, niet meer doen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:13 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Iemand respectloos noemen terwijl je zelf met mede forumleden omgaat alsof het zakken stront zijn.

In mijn wereld noemen ze dat hypocriet.
Juist dat is het goede woord, hypocriet ben jij..goed bezig Wim..(ach..)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en wij reageren op m, niet meer doen.
Eigenlijk heb je gelijk..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:16 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als ik inhoudelijk niks heb in te brengen en ff met de grote jongens op het forum wil meelullen.
:) en dan doel je op jezelf?
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee, niet omdat je een afwijkende mening hebt, dat zeg ik nergens maar omdat je zo respectloos reageert naar mensen en onze supporters die Lex een warm hart toedragen beticht te zijn voorzien van het syndroom van down. Het is juist prettig op een forum als je niet alleen maar mensen hebt met dezelfde mening anders zou het wat saai worden. Kijk hoe je vroeger hier iedereen voor schut probeerde te zetten, blijkbaar heb je er niet van geleerd en ga je weer op de zelfde voet verder. Dus wie is er hier nu triest..
Volgens mij ben je er zelf niet bewust van dat jij degene bent die de kroon spant als het gaat om kwetsende en onnodig provocerende reacties jegens een forumlid dat graag zijn analyse wil laten zien. Kijk alleen al naar de eerste pagina. Dan kom je weer met die kwetsende afbeeldingen die ik bewust heb genegeerd omdat ik het topic op een volwassen niveau wilde houden.

Jij kijkt enkel naar het verleden en probeert niet in te zien dat ik graag iets wil toevoegen aan dit forum.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:21   quote  deeplink  
Omdat je dat niet doet dus..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door RenatoBos --
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:20 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

:) en dan doel je op jezelf?
Nee, want ik lul niet met de stroming mee zoals iedereen kan zien..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:15 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Een afwijkende mening over de functie van Martin van Geel bij Feyenoord. Hotjumper vond blijkbaar dat Van Geel fantastisch werk leverde, en veel mensen zijn het blijkbaar met hem eens doordat ze hem steunen. Al denk ik dat dat eerder is voor zijn persoonlijkheid dan voor de weerleggingen op mijn betoog,
Okee, je reageert nu inhoudelijk. Prima.
Ook je zienswijze op van Geel is niet afwijkend. Er zijn er meer die van Geel grove fouten vinden maken. En ben het deels eens met je: hij heeft onvoldoende geanticipeerd.

Je reageert op Hotjumper een beetje inhoudelijk, maar slaat vooral een toon aan alsof ie een randdebiel is.
Tsja, dan roep je iets anders op, he.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies hij kopieert gewoon teksten van anderen en zet er een grote mond bij..
Hier moet ik je ongelijk in geven. Ik heb alle teksten zelf geschreven op een irritante Ipad. Daarom zitten er waarschijnlijk wat spelfouten in.

Ik pleeg geen plagiaat en daarvan beschuldigt worden zonder enig bewijs vind ik zeer ongepast.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:21 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Nee, want ik lul niet met de stroming mee zoals iedereen kan zien..
Dat klopt, maar om bij je eigen mening iemand meteen in een hoek te zetten zoals je met HJ deed slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.
Verder heb ik ook mijn eigen mening en hoef je me er niet van te betichten dat ik met de grote jongens mee lul.
Wat versta je eigenlijk onder de grote jongens?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:24 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar om bij je eigen mening iemand meteen in een hoek te zetten zoals je met HJ deed slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.
Verder heb ik ook mijn eigen mening en hoef je me er niet van te betichten dat ik met de grote jongens mee lul.
Wat versta je eigenlijk onder de grote jongens?
Iedereen is groot in de ogen van een kind..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:24 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar om bij je eigen mening iemand meteen in een hoek te zetten zoals je met HJ deed slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.
Verder heb ik ook mijn eigen mening en hoef je me er niet van te betichten dat ik met de grote jongens mee lul.
Wat versta je eigenlijk onder de grote jongens?
Simpel: dr. love, de bluffert en ik.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Okee, je reageert nu inhoudelijk. Prima.
Ook je zienswijze op van Geel is niet afwijkend. Er zijn er meer die van Geel grove fouten vinden maken. En ben het deels eens met je: hij heeft onvoldoende geanticipeerd.

Je reageert op Hotjumper een beetje inhoudelijk, maar slaat vooral een toon aan alsof ie een randdebiel is.
Tsja, dan roep je iets anders op, he.
Dat komt omdat zijn weerleggingen en zijn onderbouwing nergens op gebaseerd zijn en ik zacht gezegd gewoon erg dom vond. En dan laat ik dat aan hem weten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:26   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Analyse: Het probleem van Feyenoord









0.0087289