BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Analyse: Het probleem van Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:24 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar om bij je eigen mening iemand meteen in een hoek te zetten zoals je met HJ deed slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.
Verder heb ik ook mijn eigen mening en hoef je me er niet van te betichten dat ik met de grote jongens mee lul.
Wat versta je eigenlijk onder de grote jongens?
Ik zet hem niet in een hoek. Ik baseer alleen dat op basis van zijn bericht hij op mij niet bijster intelligent overkomt.

Je beweert een eigen mening te hebben, nou ik heb hem helaas niet gezien. Verrijk ons met jouw mening!

De grote jongens? Degene die hier mateloos populair zijn en gesteund worden ook al zetten ze domme onzin op het forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Wim2 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:26 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Dat komt omdat zijn weerleggingen en zijn onderbouwing nergens op gebaseerd zijn en ik zacht gezegd gewoon erg dom vond. En dan laat ik dat aan hem weten.
Zijn jouw zienswijzes ergens op gebaseerd? En die van iedereen hier?
Nee.
Iedereen hier schat/denkt/vermoedt/verwacht.
Hotjumper ook.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:29 schreef Wim2 het volgende:

[..]

De grote jongens? Degene die hier mateloos populair zijn en gesteund worden ook al zetten ze domme onzin op het forum.
Ow, daar hoor ik niet bij...
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zijn jouw zienswijzes ergens op gebaseerd? En die van iedereen hier?
Nee.
Iedereen hier schat/denkt/vermoedt/verwacht.
Hotjumper ook.
Welzeker. Mijn mening is gebaseerd op basis van de feiten. Onder feiten versta ik wat er zich de afgelopen maand in het Maasgebouw heeft plaats gevonden. Dat is gebaseerd op hetgene wat door de media naar buiten wordt gebracht ja. Ik zal toegeven dat ik geen insider ben hoewel ik prima in zo'n rol zou kunnen fungeren.

Het punt is dat hotjumpers argumentaties nergens op sloegen. Het gras is rood omdat het rood is niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Wim2 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:32 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Welzeker. Mijn mening is gebaseerd op basis van de feiten. Onder feiten versta ik wat er zich de afgelopen maand in het Maasgebouw heeft plaats gevonden. Dat is gebaseerd op hetgene wat door de media naar buiten wordt gebracht ja. Ik zal toegeven dat ik geen insider ben hoewel ik prima in zo'n rol zou kunnen fungeren.

Het punt is dat hotjumpers argumentaties nergens op sloegen. Het gras is rood omdat het rood is niveau.
Op basis van feiten zoals jij ze beoordeelt.
De verkoopopbrengst voor Pelle enz. vind jij te laag. Maar ken jij de clausules in hun contracten? Is er bv. een doorverkooppercentage voor Feyenoord aan vast, zoals met Mokotjo?

Immers vind je slecht. Da's jouw oordeel. Geen feit.

Enige feit is dat Feyenoord nog veel geld heeft liggen voor transfers en het lang duurt.
Maar daar kun je van Geel niet meten voor de laan uitsturen.
1 september, dat is het beoordelingsmoment.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Dit is persoonlijkheid nummer hoeveel van Wim2?

Leuk hoor dat je nu in correct Nederlands probeert te communiceren, maar je bent door je voorgaande persoontjes niet echt serieus meer te nemen natuurlijk.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 18 augustus 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Van Geel, de man die er niets van kan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Van Geel, de man die er niets van kan.
Moet ie nu ontslagen worden dan?
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Wim2 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ow, daar hoor ik niet bij...
Nee, dat is eigenlijk alleen maar drlove.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op basis van feiten zoals jij ze beoordeelt.
De verkoopopbrengst voor Pelle enz. vind jij te laag. Maar ken jij de clausules in hun contracten? Is er bv. een doorverkooppercentage voor Feyenoord aan vast, zoals met Mokotjo?

Immers vind je slecht. Da's jouw oordeel. Geen feit.

Enige feit is dat Feyenoord nog veel geld heeft liggen voor transfers en het lang duurt.
Maar daar kun je van Geel niet meten voor de laan uitsturen.
1 september, dat is het beoordelingsmoment.
Een clausule in het contract van Pelle zou zeer dom gehandeld zijn van van Geel. Net zoals het contract van Kongolo. Waarom maar met 3 jaar verlengd? Dan moet je hem komende zomer al verkopen wil je een goed bedrag voor hem vangen en zit je in hetzelfde schuitje. Ook bij de Vrij en Clasie heeft hij gefaald met de contractverlengingen. Hoe komt het dat 020 en Pisvlek hun spelers allemaal zolang hebben vastliggen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 12:09   quote  deeplink  
Psv en 020 zitten financieel in ruimere jas, kunnen meer eisen stellen.
Zo ver is Feyenoord nog niet, maar klimt daar de laatste 3 jaar al en komende twee jaar wél naar toe.
Nu is verkoop noodzaak om in die 020/psv positie te komen.
Dan kun Feyenoord geen hoge lat qua vraagprijs leggen.
Jij vindt het falen, ik vind het redelijke bedragen voor de situatie waar Feyenoord nu in zit.
Kongolo zal volgend jaar verkoopbaar worden gemaakt. Enne...spelers bepalen ook zelf hoelang zij hun contract willen verlengen. Zeker eigen jeugdspelers willen geen langdurig contract meer, maar eerder een overstap maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door FR-Henk --
Barabas
 Barabas - maandag 18 augustus 2014 - 12:19   quote  deeplink  
Wim2.... Wat ben je een waardeloos figuur zeg.

Je weet helemaal niets van de omstandigheden waaronder Van Geel werkt. En dan doel ik alleen nog maar op gemaakte afspraken met schuldeisers, individuele spelers, hun contracten en n dat soort zaken.

En dan van achter je computer zulk een aanval plegen op de TD van je eigen club? Mooie supporter ben jij. Jou hoef ik er liever niet bij als je het mij vraagt.

Kneuzengedrag
Linkerd
 Linkerd - maandag 18 augustus 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Ik vond de reactie van hotjumper vanochtend het enige verhaal dat hout sneed. (Niet om te slijmen, want we kennen elkaar niet). Ik ga niet nog eens al zijn argumenten herhalen, want dat kun je zelf wel teruglezen...

Maar Wim 2 (Willem 2, uit Tilburg?) moet zich eerst eens realiseren dat de transfersom die je voor een speler kunt vragen, altijd DIRECT gekoppeld is aan het salaris dat een speler verdient. Hoe meer ze verdienen, en hoe langer hun contract doorloopt, hoe meer je ervoor kunt vragen. Vandaar ook dat voor Clasie ook echt de hoofdprijs gevraagd kan worden. Natuurlijk kun je méér voor een speler vragen dan hij waard is, maar dat zou ontzettend dom zijn geweest, want dan had je nu met 34 miljoen euro aan ontevreden spelers gezeten, spelers die óf uit eigen jeugd komen, óf bijna einde contract waren, óf met hun hoofd al ergens anders waren...

Als je het rendement bekijkt dat MvG (én Ronald Koemen) heeft gehaald uit deze spelers, aan premies voor internationals, goodwill en transfergelden, dan moet je concluderen dat het een fantastisch resultaat is. Voor het eerst sinds misschien wel de jaren tachtig van de vorige eeuw is Feyenoord weer schuldenvrij, en heeft het zelfs geld in kas om wat te doen op de transfermarkt. Bilal Basaci...... is een geweldig talent die ons zeker beter gaat maken, de beide dertigers zijn internationaal gelouterd en zullen echt niet slechter zijn dan Karsdorp en Woudenberg. Volgend jaar heb je Wilkshire en Boularouz niet meer nodig, vandaar dat een eenjarig contract een zeer verstandige oplossing is. En dat gegil over een spits die al in juni gehaald had moeten zijn, dat slaat helemaal als een tiet op een drumstel. MvG is gegaan voor kwaliteit, en Dost is kwaliteit. Het is niet de schuld van MvG dat Wolfsburg moeilijk doet, en dat Basje niet snapte dat hij geen toekomst heeft bij die moffen. En het salaris van Dost, maar ook van Guidetti, dat is te belachelijk voor woorden.

Misschien gaat die Kazim-Richards wel een waanzinnig seizoen spelen, weet jij veel? Nu al gillen slaat nergens op. Gudde is een weinig aansprekende droplul, en MvG wint ook geen populariteitswedstrijdjes, maar ze passen goed op de winkel. Ik ben blij dat ik niet meer bang hoef te zijn voor degradatie (ja, ik zit al 35 jaar in de Kuip en ik ben in 1989 en drie jaar geleden écht bang geweest)en ik ben ervan overtuigd dat MvG en zijn mensen straks nog een mooie verassing uit de hoge hoed toeveren. En als dat niet lukt? Dan ga ik gewoon juichen voor ONZE SPITS Mitchell te Vrede. Die komt er wel, let maar op.
sportverteller
 sportverteller - maandag 18 augustus 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 12:30 schreef Linkerd het volgende:
Ik vond de reactie van hotjumper vanochtend het enige verhaal dat hout sneed. (Niet om te slijmen, want we kennen elkaar niet). Ik ga niet nog eens al zijn argumenten herhalen, want dat kun je zelf wel teruglezen...

Maar Wim 2 (Willem 2, uit Tilburg?) moet zich eerst eens realiseren dat de transfersom die je voor een speler kunt vragen, altijd DIRECT gekoppeld is aan het salaris dat een speler verdient. Hoe meer ze verdienen, en hoe langer hun contract doorloopt, hoe meer je ervoor kunt vragen. Vandaar ook dat voor Clasie ook echt de hoofdprijs gevraagd kan worden. Natuurlijk kun je méér voor een speler vragen dan hij waard is, maar dat zou ontzettend dom zijn geweest, want dan had je nu met 34 miljoen euro aan ontevreden spelers gezeten, spelers die óf uit eigen jeugd komen, óf bijna einde contract waren, óf met hun hoofd al ergens anders waren...

Als je het rendement bekijkt dat MvG (én Ronald Koemen) heeft gehaald uit deze spelers, aan premies voor internationals, goodwill en transfergelden, dan moet je concluderen dat het een fantastisch resultaat is. Voor het eerst sinds misschien wel de jaren tachtig van de vorige eeuw is Feyenoord weer schuldenvrij, en heeft het zelfs geld in kas om wat te doen op de transfermarkt. Bilal Basaci...... is een geweldig talent die ons zeker beter gaat maken, de beide dertigers zijn internationaal gelouterd en zullen echt niet slechter zijn dan Karsdorp en Woudenberg. Volgend jaar heb je Wilkshire en Boularouz niet meer nodig, vandaar dat een eenjarig contract een zeer verstandige oplossing is. En dat gegil over een spits die al in juni gehaald had moeten zijn, dat slaat helemaal als een tiet op een drumstel. MvG is gegaan voor kwaliteit, en Dost is kwaliteit. Het is niet de schuld van MvG dat Wolfsburg moeilijk doet, en dat Basje niet snapte dat hij geen toekomst heeft bij die moffen. En het salaris van Dost, maar ook van Guidetti, dat is te belachelijk voor woorden.

Misschien gaat die Kazim-Richards wel een waanzinnig seizoen spelen, weet jij veel? Nu al gillen slaat nergens op. Gudde is een weinig aansprekende droplul, en MvG wint ook geen populariteitswedstrijdjes, maar ze passen goed op de winkel. Ik ben blij dat ik niet meer bang hoef te zijn voor degradatie (ja, ik zit al 35 jaar in de Kuip en ik ben in 1989 en drie jaar geleden écht bang geweest)en ik ben ervan overtuigd dat MvG en zijn mensen straks nog een mooie verassing uit de hoge hoed toeveren. En als dat niet lukt? Dan ga ik gewoon juichen voor ONZE SPITS Mitchell te Vrede. Die komt er wel, let maar op.
Helemaal mee eens.
Els
 Els - maandag 18 augustus 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:48 schreef Wim2 het volgende:
Beste Hotjumper, ik zit een beetje te twijfelen of ik op jou moet reageren? Heb zelden zo'n domme reactie gezien van iemand die het waarschijnlijk ontbeert aan enige vorm van maatschappelijk inzicht. Maar we gaan eens kijken.

[..]

Pedant. Jammer.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:22 schreef Els het volgende:

[..]

Pedant. Jammer.
Mooi woord, pedant.
Wordt gelukkig nog wel eens gebruikt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 13:29   quote  deeplink  
En prima van toepassing op die trol..
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Barbaras als ik jou hoor moet een supporter altijd blind achter de beslissingen van een td staan omdat hij ook bij de club hoort? Dit is nou waarom Feyenoord al jaren niks presteert. We zijn niet kritisch genoeg.

En Linkerd, welk rendement uit spelers? Van Geel heeft twee leuke toevalstreffers gehad maar durf ook eens te kijken naar al die middelmaat waar we mee opgezadeld zitten. De dertigers zijn al heel lang niet meer aan spelen toegekomen en voegen niks toe aan Feyenoord. En bovendien kosten ze gewoon salaris. Salaris dat je beter aan een goede spits kan geven. Prima als je voor kwaliteit gaat maar dan moet het wel haalbare kwaliteit zijn makker. Het is wel de schuld van van Geel dat hij niet met een spits komt opdagen. Dat heet scouting. Waarom heeft AZ wel een goede spits weten aan te trekken? Tankovoic? En het argument met Kazim slaat ook nergens op. Ik vindt het zo makkelijk om telkens naar het Pelle scenario te wijzen. Het was een schot in de roos dat gaat je echt niet nog eens gebeuren. Inmiddels zijn de voorronde Cl verprutst waar je het hele jaar voor hebt zitten voetballen, en speelt het elftal waardeloos door gebrek aan kwaliteit in de selectie. Hulde aan van Geel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Wim2 --
Barabas
 Barabas - maandag 18 augustus 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:53 schreef Wim2 het volgende:
Barbaras als ik jou hoor moet een supporter altijd blind achter de beslissingen van een td staan omdat hij ook bij de club hoort? Dit is nou waarom Feyenoord al jaren niks presteert. We zijn niet kritisch genoeg.

....

Niet blind, maar wel met een gezonde dosis realiteitszin.

Je komt met een dieptriest verhaal aanzetten, maar hebt geen inhoudelijke kennis of informatie. Je bent dus gewoon wat aan het roepen uit onvrede. Het komt allemaal overdreven gewichtig over. Ik vind je dus behoorlijk stom met je waardeloze en grotendeels ongefundeerde verhaal dat alleen maar gevoed is door emoties.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Volgens mij haal je alles even door elkaar want jullie reageren altijd op emoties ik reageer op feiten.

Het klopt dat ik niet precies weet wat er achter de schermen plaats vindt maar jullie ook niet en zolang dat niet duidelijk is geef ik mijn mening op basis wat ik weet. Dat is logisch. Het is ook een beetje onvrede ja. Je moet wel aanleiding hebben om zo'n verhaal te schrijven. Mijn verhaal is alles behalve ongefundeerd. Weet je überhaupt wat dat woord betekent? Ik baseer mijn verhaal op de informatie van het transferbeleid, en alles eromheen. Je hoeft geen insider te zijn om aan te tonen dat Feyenoord een matig elftal heeft, spelers voor een habbekrats van de hand zijn gegaan, en er vooral middelmaat is teruggekomen. Enige wat je hoeft te doen om dat te zien is je ogen open te doen.
salemi
 salemi - maandag 18 augustus 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:17 schreef Wim2 het volgende:
Martin van Geel is een technisch randdebiel.

Sinds het Wk had Feyenoord qua belangstelling in de spelers niet te klagen. Zo speelde Stefan de Vrij een geweldig Wk. Ook BMI, Janmaat en Clasie speelde niet onaardig. Het feit dat zeker een aantal Wk gangers ging vertrekken was ingecalculeerd. Het transferbedrag wat voor de spelers betaald werd viel tegen. Bij geen enkele club wordt een speler met 2 jaar contract die in de halve finale van het Wk stond voor een kleine 8 miljoen van de hand gedaan. Maar bij BMI en Feyenoord was dat wel het geval. De Vrij beste verdediger van het Wk ging voor 7.5 miljoen weg. Zelfs met een 1 jarig contract is dit veel te weinig. Van Geel ging veel te snel akkoord met de clubs. Wat weerhield hem ervan om te wachten tot de belangrijke Champions League duels? Pellè hetzelfde verhaal. Je gaat je topspits met nog 3 jaar contract toch niet voor 8 miljoen verkopen? Zelfs wanneer hij een vertrekwens en leeftijd heeft is dit een zeer laag bedrag voor iemand die 50 keer scoort in 56 wedstrijden.

Ondanks de tegenvallende transferbedragen hield Feyenoord in totaal een aardig bedrag over. De vrienden van Feyenoord hoefde hierbij geen enkel deel van de opbrengst en alleen BMI en de Vrij zaten in talentenpools waarbij je 2 miljoen van het transferbedrag moet afhalen. Feyenoord kon voor het eerst sinds jaren weer tranferbedragen betalen.

Spits Graziano Pellè was voor de helft van de doelpunten productie van Feyenoord verantwoordelijk. Dat deze speler op het punt stond te vertrekken was voor iedereen logisch. Echter kwam van Geel heel laat met alternatieven als Dost, Guidetti en Zapata. Deze spelers verdienen uiteraard veel te veel salaris en zullen door andere clubs binnen gehaald worden. Van Geel heeft gefaald en zeer slecht geanticipeerd op het vertrek van zo'n belangrijke speler.

Inplaats van gerichte versterkingen die de sterkhouders zouden kunnen opvangen haalde van Geel 2 transfervrije dertigers waarvan er één geblesseerd en niet wedstrijdfit. Bilal is een redelijke aankoop maar moet zijn weg nog vinden. Daarnaast krijgen we een spits als vervanger van Pellè die al een halfjaar niet gespeeld heeft en gemiddeld 2 goals per seizoen maakt. Maar het ergste komt nog. Hakim Ziyech, een speler die Feyenoord zou kunnen verbeteren. Feyenoord heeft op dit moment een zeer zwak creativiteitsgehalte. Maar dan zou van Geel zijn grootste liefde Lex Immers een linie op moeten laten schrijven of zelfs op de bank moeten zetten.

Het probleem van Feyenoord is Martin van Geel. Wat mij betreft mag Feyenoord hem de laan uitsturen. Wegens drie grote fouten.

1. Akkoord gaan met zeer lage transfersommen voor spelers die veel meer waard zijn.
2. Zeer slecht geanticipeerd en ingekocht.
3. Een groot talent naar een concurrent laten gaan om een afschuwelijk slechte middenvelder tevreden te houden.

Ik verwacht dat Feyenoord buiten de top 5 eindigt mede door de matige selectie. En nee ik ben geen Amsterdammer ik ben een realist. Kijken jullie de wedstrijden tegen Ado en Heerenveen nou eens terug en beweer met droge ogen dat dit een elftal het ver kan schoppen.
Vreemde analyse.
Ik had van veel mensen (en niet alleen van de schrijver van deze analyse) wel eens willen horen het verwachte transfergeld van de spelers die nu weggegaan zijn, als dat voor aanvang van het WK was gevraagd. Dan hadden veel mensen gezegd: voor dat geld een strik erom en dan wegwezen. Dat geldt voor mij ook. Want de spelers die nu kennelijk zo onmisbaar zijn voor Feyenoord en voor miljoenen meer verkocht hadden moeten worden, hebben de afgelopen competitie natuurlijk vreselijk verzaakt. Verlies bij RKC en Den Haag uit. Gelijkspelen uit bij onder meer Go Ahead,NEC en NAC. Allemaal punt verlies tegen ploegen uit het rechterrijtje. En natuurlijk als klap op de vuurpijl thuisverlies tegen 020 in een 6 puntenwedstrijd. Dus wat doet van Geel dan eigenlijk allemaal zo verkeerd? Zijn het niet die fabelachtige spelers die gefaald hebben? Zij hadden ons afgelopen seizoen kampioen moeten maken, zodat we meteen de miljoenen van de CL in onze zak kunnen steken.
Van Geel doet het uitstekend, gezien de beperkingen die er bij Feyenoord zijn. Er komt weer een lichting talentvolle spelers aan, die mogelijk dit seizoen al minuten in het eerste gaan krijgen. Van Beek, Karsdorp, Wammers en Lopes Cabral. Plus de jonge spelers die we al hebben zoals Boetius, Vilhena, Hahn, Bilal en Manu. Wat mankeert er aan om bij een onevenwichtig elftal van jonge spelers een paar oudere spelers bij te zetten als Boula en Wilkshire?
Van Geel gooit niet met miljoenen aan transfergeld en overschreidt geen limieten met salarissen danwel transfergeld. Of willen we weer terug naar de club van veertig miljoen schuld, dat we terug moeten vallen op spelers als Babovic en van de Beukering.

Waarom noem je overigens van Geel een randdebiel? Slaat toch nergens op.
Van Geel is aangesteld om het werk te doen dat hij nu doet, om hem daarom een randdebiel te noemen????
van geil
 van geil - maandag 18 augustus 2014 - 14:46   quote  deeplink  
Emotioneel hoor.
Barabas
 Barabas - maandag 18 augustus 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 14:11 schreef Wim2 het volgende:
Volgens mij haal je alles even door elkaar want jullie reageren altijd op emoties ik reageer op feiten.

Het klopt dat ik niet precies weet wat er achter de schermen plaats vindt maar jullie ook niet en zolang dat niet duidelijk is geef ik mijn mening op basis wat ik weet. Dat is logisch. Het is ook een beetje onvrede ja. Je moet wel aanleiding hebben om zo'n verhaal te schrijven. Mijn verhaal is alles behalve ongefundeerd. Weet je überhaupt wat dat woord betekent? Ik baseer mijn verhaal op de informatie van het transferbeleid, en alles eromheen. Je hoeft geen insider te zijn om aan te tonen dat Feyenoord een matig elftal heeft, spelers voor een habbekrats van de hand zijn gegaan, en er vooral middelmaat is teruggekomen. Enige wat je hoeft te doen om dat te zien is je ogen open te doen.
Als je meer dan de helft niet weet en je doet dan net alsof jij degene bent die de waarheid in pacht heeft dan ben je in mijn ogen maar één ding: een hele grote dombo die maar wat loopt te roepen.

Doe de wereld een lol en houdt voortaan je onzin voor je.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 14:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als je meer dan de helft niet weet en je doet dan net alsof jij degene bent die de waarheid in pacht heeft dan ben je in mijn ogen maar één ding: een hele grote dombo die maar wat loopt te roepen.

Doe de wereld een lol en houdt voortaan je onzin voor je.
Hoe weet jij nou dat ik niks weet? Het punt is dat jij niet weet wat ik weet en dan mijn mening als onzin betitelt terwijl je zelf ook niks weet.

Ga na Feyenoord schreeuw mee met de menigte en ga naar huis om te kijken of je je WW uitkering nog steeds hebt. Al het andere is te hoog gegrepen voor iemand met jouw IQ.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Wim2 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:00 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat ik niks weet? Het punt is dat jij niet weet wat ik weet en dan mijn mening als onzin betitelt terwijl je zelf ook niks weet.

Ga na Feyenoord schreeuw mee met de menigte en ga naar huis om te kijken of je je WW uitkering nog steeds hebt. Al het andere is te hoog gegrepen voor iemand met jou IQ.
Jou iq of jouw iq?
Over niveau gesproken.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 15:04   quote  deeplink  
Grappig dat je het nodig vindt mij quotes aan te passen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:04 schreef Wim2 het volgende:
Grappig dat je het nodig vindt mij quotes aan te passen.
Ja ja..... Sukkel
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:05 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Ja ja..... Sukkel
Tja, wat doe je met schizofreen? Ik adviseer je je huisarts te bellen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:06 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Tja, wat doe je met schizofreen? Ik adviseer je je huisarts te bellen.
Goed advies, zal hem vragen hoe om te gaan met mensen zoals jij.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:07 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Goed advies, zal hem vragen hoe om te gaan met mensen zoals jij.
Met respect.

Tot nu toe heb ik het verder geschopt dan jij ooit zal doen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:10 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Met respect.

Tot nu toe heb ik het verder geschopt dan jij ooit zal doen.
Wederom een ongegronde post. Je grossiert er in.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:11 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Wederom een ongegronde post. Je grossiert er in.
Ik hoef mezelf niet verantwoorden voor zo'n parasiterende armoedzaaier. Je woont zeker in een sociale huurwoningen en ik weet zeker dat je Sp stemt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:11 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Wederom een ongegronde post. Je grossiert er in.
+1908..
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 15:37   quote  deeplink  
V Geel heeft goede beslissingen gemaakt afgelopen seizoenen maar
vind zijn keuze om zo lang te wachten met anticiperen op de verkopen niet wijs.
Al komen er op 31 augustus meerdere aankopen , eerder dat het een ingespeeld team is , kunnen we al niet meer europees spelen en 10 punten achter staan in de competitie.
Momenteel lijkt het er echt op dat hij zijn voorwerk niet goed gedaan heeft.
Waarom je hoop vestigen op een spits die € 5M bruto verdient(Dost).?
Waarom de Vrij 1 dag voor Fey-Besiktas verkopen ?
Ik ben geen fan van Wilkshere maar als hij die graag wilde , kon hij hem dan niet eerder transfervrij halen zodat niet Schaken RB hoefde tegen Besiktas ?
Ziyech heeft nu idd een keus gemaakt, maar als v Geel hem net na de verkopen van Indi en Janmaat had laten blijken hem graag te contracteren had hij nu waarschijnlijk wel voor Feyenoord gespeeld.
Ook ik vind Immers geen Feyenoord-niveau (zeker niet op de 10-positie).
Als er daadwerkelijk interesse voor hem is geweest, kan ik niet begrijpen dat hij niet verkocht is en van dat geld + 1 a 2 m ziyech is gehaald.
Al met al heb ik persoonlijk genoeg reden om te twijfelen aan zijn handelingswijze
Het zou idd best kunnen dat hij voor 1 sept. Nog goeie spelers haalt , maar blijft te laat.. En nog erger.. Als het niet gebeurt krijgen we echt een heeeeel zwaar seizoen .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Die opmerking over Wilkshire en Besiktas snijdt wel hout idd.
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:37 schreef lion1 het volgende:
V Geel heeft goede beslissingen gemaakt afgelopen seizoenen maar
vind zijn keuze om zo lang te wachten met anticiperen op de verkopen niet wijs.
Al komen er op 31 augustus meerdere aankopen , eerder dat het een ingespeeld team is , kunnen we al niet meer europees spelen en 10 punten achter staan in de competitie.
Momenteel lijkt het er echt op dat hij zijn voorwerk niet goed gedaan heeft.
Waarom je hoop vestigen op een spits die € 5M bruto verdient(Dost).?
Waarom de Vrij 1 dag voor Fey-Besiktas verkopen ?
Ik ben geen fan van Wilkshere maar als hij die graag wilde , kon hij hem dan niet eerder transfervrij halen zodat niet Schaken RB hoefde tegen Besiktas ?
Ziyech heeft nu idd een keus gemaakt, maar als v Geel hem net na de verkopen van Indi en Janmaat had laten blijken hem graag te contracteren had hij nu waarschijnlijk wel voor Feyenoord gespeeld.
Ook ik vind Immers geen Feyenoord-niveau (zeker niet op de 10-positie).
Als er daadwerkelijk interesse voor hem is geweest, kan ik niet begrijpen dat hij niet verkocht is en van dat geld + 1 a 2 m ziyech is gehaald.
Al met al heb ik persoonlijk genoeg reden om te twijfelen aan zijn handelingswijze
Het zou idd best kunnen dat hij voor 1 sept. Nog goeie spelers haalt , maar blijft te laat.. En nog erger.. Als het niet gebeurt krijgen we echt een heeeeel zwaar seizoen .
Complimenten voor deze reactie!

Ik ben het helemaal met je eens Lion. Ik snap ook niet waarom Immers niet verkocht is.
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 15:41   quote  deeplink  
Het lijkt zelfs een beetje alsof Feyenoord ons een bot voorhoudt.
Met iedereen bezig maar niemand komt , alleen Bilal.
En 2 transfervrije bejaarden en een gehuurde turk die al een half jaar niet heeft gevoetbald.
Dat v Geel maar niks doet, zou er misschien wel eens op kunnen duiden dat er nog veel minder investeringsruimte is, als ons voorgehouden word.
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:39 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Complimenten voor deze reactie!

Ik ben het helemaal met je eens Lion. Ik snap ook niet waarom Immers niet verkocht is.
Thnx
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:41 schreef lion1 het volgende:
Het lijkt zelfs een beetje alsof Feyenoord ons een bot voorhoudt.
Met iedereen bezig maar niemand komt , alleen Bilal.
En 2 transfervrije bejaarden en een gehuurde turk die al een half jaar niet heeft gevoetbald.
Dat v Geel maar niks doet, zou er misschien wel eens op kunnen duiden dat er nog veel minder investeringsruimte is, als ons voorgehouden word.
Kâzim heeft geen wedstrijden gespeeld maar wel getraind he..
En de investeringsruimte is groter dan menigeen denkt..
Boula is niet gehaald om te spelen maar voor zijn knowhow en koste niks net als Wilkshire die overigens wel voor spelen is gehaald..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door RenatoBos --
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Idd, maar ik dacht dat de Vrienden van Feyenoord geen transfergeld hoefde? Misschien steekt van Geel het geld wel in zijn eigen zak? ;)
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kâzim heeft geen wedstrijden gespeeld maar wel getraind he..
En de investeringsruimte is groter dan menigeen denkt..
Geloof ik ook wel , maar speelde (bijna) geen wedstrijden dus mist ritme en blijft een gok.
Schijnt ook niet de makkelijkste jongen in de groep te zijn.
Bouhlarouz halen , begrijp ik helemaal niet . Is de laatste 5 jaar 4 jaar geblesseerd geweest.
Worden er niet direct sterker van , iets dat wel nodig is na het verliezen van zoveel kwaliteit.

Ik snap dat we niet alles kunnen investeren , maar is nu helemaal geen durf om te investeren.
Adequaat reageren en direct Ziyech halen nadat er al 15 M binnen was... Waarom niet ?
Deze jongen gaat de komende jaren alleen maar geld opleveren.
Imo zelfs een stuk minder bedrijfsrisico als Bilal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:52 schreef lion1 het volgende:

[..]

Geloof ik ook wel , maar speelde (bijna) geen wedstrijden dus mist ritme en blijft een gok.
Schijnt ook niet de makkelijkste jongen in de groep te zijn.
Bouhlarouz halen , begrijp ik helemaal niet . Is de laatste 5 jaar 4 jaar geblesseerd geweest.
Worden er niet direct sterker van , iets dat wel nodig is na het verliezen van zoveel kwaliteit.

Ik snap dat we niet alles kunnen investeren , maar is nu helemaal geen durf om te investeren.
Adequaat reageren en direct Ziyech halen nadat er al 15 M binnen was... Waarom niet ?
Deze jongen gaat de komende jaren alleen maar geld opleveren.
Imo zelfs een stuk minder bedrijfsrisico als Bilal.
Misschien dat we net zo iemand als Kâzim nodig hebben in de groep, het kan goed maar ook slecht uitpakken. Op de trainingen heeft ie het in ieder geval stikke naar zijn zin. Eerst maar eens aan het werk zien..

Ziyech is een afgerond verhaal, die hadden we eerder moeten ophalen inderdaad en niet op het laatste moment..
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:44 schreef Wim2 het volgende:
Idd, maar ik dacht dat de Vrienden van Feyenoord geen transfergeld hoefde? Misschien steekt van Geel het geld wel in zijn eigen zak? ;)
Zoals het voorgehouden word , kan Feyenoord minimaal 25 tot 30% investeren en naar mate er meer binnenkomt er ook een groter gedeelte als 30% mogelijk zou zijn.

Straks als Clasie ook nog eens weggaat , zou er toch een bedrag van rond de 12 m vrij moeten zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 15:58   quote  deeplink  
En de investeringsruimte is groter dan menigeen denkt..
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Misschien dat we net zo iemand als Kâzim nodig hebben in de groep, het kan goed maar ook slecht uitpakken. Op de trainingen heeft ie het in ieder geval stikke naar zijn zin. Eerst maar eens aan het werk zien..

Ziyech is een afgerond verhaal, die hadden we eerder moeten ophalen inderdaad en niet op het laatste moment..
Juist , maar gebruik het herhaaldelijk om aan te geven wat mijn redenen zijn om aan v Geel te twijfelen.
Als straks ook nog Clasie weggaat, ben ik jaloers op Twente wat betreft de verdedigende en aanvallende middenvelder.
Hoop dat wat dat betreft v Geel in de spiegel durft te kijken en hier van leert en zijn fouten durft toe te geven .
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Misschien dat we net zo iemand als Kâzim nodig hebben in de groep, het kan goed maar ook slecht uitpakken. Op de trainingen heeft ie het in ieder geval stikke naar zijn zin. Eerst maar eens aan het werk zien..

Ziyech is een afgerond verhaal, die hadden we eerder moeten ophalen inderdaad en niet op het laatste moment..
Denk dat ze lang getwijfeld hebben over Ziyech, het gebrek aan belangstelling zagen en dachten, laten we t dan maar proberen.
Technisch gezien heb je nu al minimaal 6 middenvelders in je selectie he, Goossens, Vormer, Clasie, Immers, Vilhena, Karsdorp en dan zou je een zevende halen, heb je straks dat er niet 1 weggaat, heb je toch een probleem. Uitendelijk de gok toch genomen, maar dan mist de overtuiging.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Denk dat ze lang getwijfeld hebben over Ziyech, het gebrek aan belangstelling zagen en dachten, laten we t dan maar proberen.
Technisch gezien heb je nu al minimaal 6 middenvelders in je selectie he, Goossens, Vormer, Clasie, Immers, Vilhena, Karsdorp en dan zou je een zevende halen, heb je straks dat er niet 1 weggaat, heb je toch een probleem. Uitendelijk de gok toch genomen, maar dan mist de overtuiging.
Als je er zo tegen aankijkt zeker, maar wat als je zo'n gozer met twee jaar voor dik 10 miljoen kan verkopen..laten we wel wezen hij heeft wel talent..
Vind het overigens ook geen fijne gedachte om spelers erbij te halen die je talenten als Vilhena en Karsdorp in de weg gaan zitten, maar centen verdienen hoort ook bij het hedendaagse voetbal..
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:58 schreef RenatoBos het volgende:
En de investeringsruimte is groter dan menigeen denkt..
Dat vraag ik me dus hardop af....
Als die er toch niet is , kan ik pas begrijpen waarom hij 3 huurlingen haalt en verder alleen een rechtsbuiten.
Voor November staat er echt geen ingespeeld elftal.
Champions league niet meer mogelijk. Hoop straks nog europa league.
Geloof daarom nu al niet meer in een kampioenschap,europees halen word sowieso moeiljk.
Ajax en PSV schatte ik al hoger in , maar nu Twente ook.

Als we 5e of lager eindigen , hebben we daar volgend jaar ook weer last van.
Kunnen dan eventuele spelers geen europees voetbal bieden,
Sponsors gaan morren, minder tv-geld etc.
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als je er zo tegen aankijkt zeker, maar wat als je zo'n gozer met twee jaar voor dik 10 miljoen kan verkopen..laten we wel wezen hij heeft wel talent..
Vind het overigens ook geen fijne gedachte om spelers erbij te halen die je talenten als Vilhena en Karsdorp in de weg gaan zitten, maar centen verdienen hoort ook bij het hedendaagse voetbal..
Maar er bleek interesse te zijn voor Immers maar mocht niet weg.
Voor Karsdorp lijkt het me in ieder geval beter om een jaar verhuurd te worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Analyse: Het probleem van Feyenoord









0.0079019