BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Analyse: Het probleem van Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:07 schreef lion1 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus hardop af....
Als die er toch niet is , kan ik pas begrijpen waarom hij 3 huurlingen haalt en verder alleen een rechtsbuiten.
Voor November staat er echt geen ingespeeld elftal.
Champions league niet meer mogelijk. Hoop straks nog europa league.
Geloof daarom nu al niet meer in een kampioenschap,europees halen word sowieso moeiljk.
Ajax en PSV schatte ik al hoger in , maar nu Twente ook.

Als we 5e of lager eindigen , hebben we daar volgend jaar ook weer last van.
Kunnen dan eventuele spelers geen europees voetbal bieden,
Sponsors gaan morren, minder tv-geld etc.
Heb ff lopen zoeken maar kon het niet vinden ik meen ergens gelezen te hebben dat er 20 miljoen te besteden was, hoewel dat niet enkel voor spelers bestemd is..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Twintig miljoen op een lopende rekening
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Dus toch ja..
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb ff lopen zoeken maar kon het niet vinden ik meen ergens gelezen te hebben dat er 20 miljoen te besteden was, hoewel dat niet enkel voor spelers bestemd is..
Zou kunnen maar lijkt me vrij veel.
Tot nu toe +/- 32 M binnengekomen(volgens media)
Hiervan gaat nog een gedeelte naar talentpools en zal er hier en daar nog geld naar belasting en zaakwaarnemers gaan.

Denk dat er van die 32M echt maar iets boven 20 M overblijft.
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Denk niet dat ze alles mogen investeren, dat lijkt me trouwens ook niet wijs.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:16 schreef lion1 het volgende:
Denk niet dat ze alles mogen investeren, dat lijkt me trouwens ook niet wijs.
Nee is ook voor andere zaken dan spelers, maar er is wel degelijk meer ruimte..
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Hoop het met je mee .
V Geel moet ook niet nu er geld is maar alles ondoordacht te herinvesteren maar nu te afwachtend gehandeld.
Belangrijkste is gezond worden maar met iets meer visie zou dit samen moeten kunnen gaan met het doorgroeien via gericht aankopen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:21 schreef lion1 het volgende:
Hoop het met je mee .
V Geel moet ook niet nu er geld is maar alles ondoordacht te herinvesteren maar nu te afwachtend gehandeld.
Belangrijkste is gezond worden maar met iets meer visie zou dit samen moeten kunnen gaan met het doorgroeien via gericht aankopen
Dat is de volgende stap inderdaad..
Barabas
 Barabas - maandag 18 augustus 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:00 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat ik niks weet? Het punt is dat jij niet weet wat ik weet en dan mijn mening als onzin betitelt terwijl je zelf ook niks weet.

Ga na Feyenoord schreeuw mee met de menigte en ga naar huis om te kijken of je je WW uitkering nog steeds hebt. Al het andere is te hoog gegrepen voor iemand met jouw IQ.
wat ben jij een enorme arrogante eikel zeg

mensen beledigen omdat ze jou met je eigen onzin confronteren.

je hebt niet eens voldoende niveau om een kloppende reactie te schrijven.

je weet niks meer dan een ander hier op het forum Wim, je bent te stom om zinvol commentaar te leveren en je lult standaard uit je nek. walgelijke vent. ga je moeder vervelen of koop een touw en zoek een boom.
Barabas
 Barabas - maandag 18 augustus 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:10 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Met respect.

Tot nu toe heb ik het verder geschopt dan jij ooit zal doen.
zo... Jij hebt lef...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Wat een respectloze reactie zeg..! :')
Barabas
 Barabas - maandag 18 augustus 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:14 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik hoef mezelf niet verantwoorden voor zo'n parasiterende armoedzaaier. Je woont zeker in een sociale huurwoningen en ik weet zeker dat je Sp stemt.
weer een walgelijke reactie
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Denk dat Feyenoord sneller door kan groeien door jonge talenten (bij voorkeur eigen jeugd) moet inzetten waarbij er aanzienlijke kansen zijn om met winst door te verkopen.

Bouhlarouz, Wilkshere, Kazim , Immers, Schaken,Verhoek, Mathijsen zullen nooit echt wat opleveren en blokkeert waardestijging van onze jongere spelers.

Bilal en (helaas niet) Ziyech bieden wel die mogelijkheid om straks dikke winst op te maken.
Iets wat elke nederlandse club nodig heeft.
Barabas
 Barabas - maandag 18 augustus 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Geen manieren deze man.

Weet iemand zijn adres toevallig?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Hij zou ooit eens naar Varkenoord komen om mij op m'n bek te slaan (: Nooit gezien.
Barabas
 Barabas - maandag 18 augustus 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:33 schreef Bosifyable het volgende:
Hij zou ooit eens naar Varkenoord komen om mij op m'n bek te slaan (: Nooit gezien.
heeft ie de ballen niet voor...

typisch kneuzengedrag
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Hij kan t waarschijnlijk niet eens vinden.

Net als ik ;-)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:14 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik hoef mezelf niet verantwoorden voor zo'n parasiterende armoedzaaier. Je woont zeker in een sociale huurwoningen en ik weet zeker dat je Sp stemt.
En al zou het zo zijn, mooi dat jij er aan mee betaald!
Barabas
 Barabas - maandag 18 augustus 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:58 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

En al zou het zo zijn, mooi dat jij er aan mee betaald!
ik heb zojuist een berichtje gekregen dat Wim Hermans uit Rotterdam/Schiebroek een mannetje van 18 jaar is met een ziek gevoel voor humor. Zijn adres vind ik ook nog wel. Als ik dat heb dan zal ik het wel ff posten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 augustus 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

ik heb zojuist een berichtje gekregen dat Wim Hermans uit Rotterdam/Schiebroek een mannetje van 18 jaar is met een ziek gevoel voor humor. Zijn adres vind ik ook nog wel. Als ik dat heb dan zal ik het wel ff posten.
Laat gaan Barabas. Je hebt hier niks mee te winnen.
ar
 ar - maandag 18 augustus 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

ik heb zojuist een berichtje gekregen dat Wim Hermans uit Rotterdam/Schiebroek een mannetje van 18 jaar is met een ziek gevoel voor humor. Zijn adres vind ik ook nog wel. Als ik dat heb dan zal ik het wel ff posten.
Laat zitten man..ga er boven staan, maar zet geen prive dingen op het forum.Los het op met pb anders.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:32 schreef lion1 het volgende:
Denk dat Feyenoord sneller door kan groeien door jonge talenten (bij voorkeur eigen jeugd) moet inzetten waarbij er aanzienlijke kansen zijn om met winst door te verkopen.

Bouhlarouz, Wilkshere, Kazim , Immers, Schaken,Verhoek, Mathijsen zullen nooit echt wat opleveren en blokkeert waardestijging van onze jongere spelers.

Bilal en (helaas niet) Ziyech bieden wel die mogelijkheid om straks dikke winst op te maken.
Iets wat elke nederlandse club nodig heeft.
Kāzim vind ik een onterechte opmerking, we weten inmiddels allemaal dat. Mitchell niet die spits is die wij voor ogen hebben in de eigen jeugd zitten er nou niet echt topspitsen in wording.. Een spits moet dus echt van buitenaf komen..
ar
 ar - maandag 18 augustus 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kâzim vind ik een onterechte opmerking, we weten inmiddels allemaal dat. Mitchell niet die spits is die wij voor ogen hebben in de eigen jeugd zitten er nou niet echt topspitsen in wording.. Een spits moet dus echt van buitenaf komen..
En dan wordt Kazim buitenspelert.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:20 schreef ar het volgende:

[..]

En dan wordt Kazim buitenspelert.
Of bankzitter als er 1 bijkomt. Voorlopig is hij de persoon voor de spits denk ik. Of zal Fred toch weer Mitchell opstellen..
ar
 ar - maandag 18 augustus 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Of bankzitter als er 1 bijkomt. Voorlopig is hij de persoon voor de spits denk ik. Of zal Fred toch weer Mitchell opstellen..
Geen flauw idee..maar met Kazim heb je wel wat "staan" in de spits.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:28 schreef ar het volgende:

[..]

Geen flauw idee..maar met Kazim heb je wel wat "staan" in de spits.
Daar lijkt het absoluut op, kan niet wachten om hem te zien spelen..

Zou hij, mocht Guidetti komen, niet kunnen gaan botsen, lijken me allebei nogal temperamentjes..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door RenatoBos --
Alexmem
 Alexmem - maandag 18 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Een technisch randdebiel? Toen ben ik met lezen gestopt. Wat een brok onnozelheid in drie woorden.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

ik heb zojuist een berichtje gekregen dat Wim Hermans uit Rotterdam/Schiebroek een mannetje van 18 jaar is met een ziek gevoel voor humor. Zijn adres vind ik ook nog wel. Als ik dat heb dan zal ik het wel ff posten.
Blijf binnen de grenzen wat kan man. Heb je niets aan. Snikkeltje zorgt zelf wel voor een ban met z'n gedrag. Heb je er vrij weinig last van.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

ik heb zojuist een berichtje gekregen dat Wim Hermans uit Rotterdam/Schiebroek een mannetje van 18 jaar is met een ziek gevoel voor humor. Zijn adres vind ik ook nog wel. Als ik dat heb dan zal ik het wel ff posten.
Niet doen, heeft niemand interesse in.
Jij ook niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

ik heb zojuist een berichtje gekregen dat Wim Hermans uit Rotterdam/Schiebroek een mannetje van 18 jaar is met een ziek gevoel voor humor. Zijn adres vind ik ook nog wel. Als ik dat heb dan zal ik het wel ff posten.
Strafbaar
koekie
 koekie - maandag 18 augustus 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 18:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet doen, heeft niemand interesse in.
Jij ook niet.
Ome Henk....wijze woorden weer. Er zij over het algemeen rakkers hier die echt zinnige dingen posten. Maar man man er zitten er ook pannenkoekies bij. Had lang geen zin om iets te posten omdat ik het bagger vond. Laatste maanden lach ik mijn piemel uit mijn broek om sommige reacties..lekker adrem ! Hou dat erin maar doe het met respect. Dr.Loves nobody en lijdensis vaakdewegkwijt mag je lekker op blijven👌👌 reageren.
Met dit stuk weet ik eigenlijk niet wat ik ermee moet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door koekie --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 18:44 schreef koekie het volgende:

[..]

Ome Henk....wijze woorden weer. Er zij over het algemeen rakkers hier die echt zinnige dingen posten. Maar man man er zitten er ook pannenkoekies bij. Had lang geen zin om iets te posten omdat ik het bagger vond. Laatste maanden lach ik mijn piemel uit mijn broek om sommige reacties..lekker adrem ! Hou dat erin maar doe het met respect. Dr.Loves nobody en lijdensis vaakdewegkwijt mag je lekker op blijven👌👌 reageren.
Met dik stuk weet ik eigenlijk niet wat ik ermee moet.
De reden waarschijnlijk ook dat ie door Boudewijn van het forum is gepleurd..👌
koekie
 koekie - maandag 18 augustus 2014 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 18:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De reden waarschijnlijk ook dat ie door Boudewijn van het forum is gepleurd..👌
Oh ja die zie ik ook niet meer voorbij komen. Goed dat het mogelijk is om de echte pannenkoeken eraf te choppen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 augustus 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Tja is het niet zo dat het echte probleem van Feyenoord bij ons ligt. Willen we niet te veel van onze club. Ik bedoel daarmee dat we ieder seizoen hoopvol zijn en nu weer er is geld, en we horen of zien niets. Het vertrouwen bij ons wordt steeds geschaad, en wij blijven loyaal. Dat moet ook. Ik hoop echt dat er spelers bijkomen met de kwaliteiten die we missen, spelers die ons op de banken laat staan. Na gisteren de domper met Zyech is er nog hoop? Ik hoop het
koekie
 koekie - maandag 18 augustus 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:01 schreef piet de paler het volgende:
Tja is het niet zo dat het echte probleem van Feyenoord bij ons ligt. Willen we niet te veel van onze club. Ik bedoel daarmee dat we ieder seizoen hoopvol zijn en nu weer er is geld, en we horen of zien niets. Het vertrouwen bij ons wordt steeds geschaad, en wij blijven loyaal. Dat moet ook. Ik hoop echt dat er spelers bijkomen met de kwaliteiten die we missen, spelers die ons op de banken laat staan. Na gisteren de domper met Zyech is er nog hoop? Ik hoop het
Ik denk dat je wel een goed punt hebt.

1. We are loyal as hell
2. We are hopefull for almost 15 years
3. We are Feyenoord till we die.

Bij elke andere club in Nederland zou minimaal de helft van de supporters al lang zijn afgehaakt. Let wel. DIT MAAKT FEYENOORD ZO BIJZONDER !!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Heerlijk dit..d:-)
PieterBos
 PieterBos - maandag 18 augustus 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:17 schreef Wim2 het volgende:
Martin van Geel is een technisch randdebiel.

Sinds het Wk had Feyenoord qua belangstelling in de spelers niet te klagen. Zo speelde Stefan de Vrij een geweldig Wk. Ook BMI, Janmaat en Clasie speelde niet onaardig. Het feit dat zeker een aantal Wk gangers ging vertrekken was ingecalculeerd. Het transferbedrag wat voor de spelers betaald werd viel tegen. Bij geen enkele club wordt een speler met 2 jaar contract die in de halve finale van het Wk stond voor een kleine 8 miljoen van de hand gedaan. Maar bij BMI en Feyenoord was dat wel het geval. De Vrij beste verdediger van het Wk ging voor 7.5 miljoen weg. Zelfs met een 1 jarig contract is dit veel te weinig. Van Geel ging veel te snel akkoord met de clubs. Wat weerhield hem ervan om te wachten tot de belangrijke Champions League duels? Pellè hetzelfde verhaal. Je gaat je topspits met nog 3 jaar contract toch niet voor 8 miljoen verkopen? Zelfs wanneer hij een vertrekwens en leeftijd heeft is dit een zeer laag bedrag voor iemand die 50 keer scoort in 56 wedstrijden.

Ondanks de tegenvallende transferbedragen hield Feyenoord in totaal een aardig bedrag over. De vrienden van Feyenoord hoefde hierbij geen enkel deel van de opbrengst en alleen BMI en de Vrij zaten in talentenpools waarbij je 2 miljoen van het transferbedrag moet afhalen. Feyenoord kon voor het eerst sinds jaren weer tranferbedragen betalen.

Spits Graziano Pellè was voor de helft van de doelpunten productie van Feyenoord verantwoordelijk. Dat deze speler op het punt stond te vertrekken was voor iedereen logisch. Echter kwam van Geel heel laat met alternatieven als Dost, Guidetti en Zapata. Deze spelers verdienen uiteraard veel te veel salaris en zullen door andere clubs binnen gehaald worden. Van Geel heeft gefaald en zeer slecht geanticipeerd op het vertrek van zo'n belangrijke speler.

Inplaats van gerichte versterkingen die de sterkhouders zouden kunnen opvangen haalde van Geel 2 transfervrije dertigers waarvan er één geblesseerd en niet wedstrijdfit. Bilal is een redelijke aankoop maar moet zijn weg nog vinden. Daarnaast krijgen we een spits als vervanger van Pellè die al een halfjaar niet gespeeld heeft en gemiddeld 2 goals per seizoen maakt. Maar het ergste komt nog. Hakim Ziyech, een speler die Feyenoord zou kunnen verbeteren. Feyenoord heeft op dit moment een zeer zwak creativiteitsgehalte. Maar dan zou van Geel zijn grootste liefde Lex Immers een linie op moeten laten schrijven of zelfs op de bank moeten zetten.

Het probleem van Feyenoord is Martin van Geel. Wat mij betreft mag Feyenoord hem de laan uitsturen. Wegens drie grote fouten.

1. Akkoord gaan met zeer lage transfersommen voor spelers die veel meer waard zijn.
2. Zeer slecht geanticipeerd en ingekocht.
3. Een groot talent naar een concurrent laten gaan om een afschuwelijk slechte middenvelder tevreden te houden.

Ik verwacht dat Feyenoord buiten de top 5 eindigt mede door de matige selectie. En nee ik ben geen Amsterdammer ik ben een realist. Kijken jullie de wedstrijden tegen Ado en Heerenveen nou eens terug en beweer met droge ogen dat dit een elftal het ver kan schoppen.
Volgens mij ben jij hier de randdebiel.

1. Slaat nergens op. Voor deze spelers met deze contracten de juiste prijs.
2. Hier heb je deels een punt. Maar direct maar kopen, dan betalen we weer veel te veel, maar vlgs jou geen probleem want we hadden meer voor de verkopen moeten krijgen.
3. Als een speler geen concurrentie aandurft is het een lapzwans en Feyenoord onwaardig. Zeker als de concurrent Immers is.
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kāzim vind ik een onterechte opmerking, we weten inmiddels allemaal dat. Mitchell niet die spits is die wij voor ogen hebben in de eigen jeugd zitten er nou niet echt topspitsen in wording.. Een spits moet dus echt van buitenaf komen..
Plaatste Kazim erbij omdat hij een huurspeler is , dus daarom nooit wat op gaat leveren, niet omdat hij niet goed zou zijn.
Als hij wel gekocht zou zijn , zou hij ook niet veel op kunnen leveren aangezien hij reeds 27jaar is .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 19:49   quote  deeplink  
Okay..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:47 schreef lion1 het volgende:

[..]

Plaatste Kazim erbij omdat hij een huurspeler is , dus daarom nooit wat op gaat leveren, niet omdat hij niet goed zou zijn.
Als hij wel gekocht zou zijn , zou hij ook niet veel op kunnen leveren aangezien hij reeds 27jaar is .
kan wel hoor, is na dit seizoen transfervrij, dus dat is goedkoop, salaris was ook weinig, over 2 jaar 29, doorverkopen, beetje als Pellè?

Dus die vlieger gaat niet helemaal op.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kan wel hoor, is na dit seizoen transfervrij, dus dat is goedkoop, salaris was ook weinig, over 2 jaar 29, doorverkopen, beetje als Pellè?

Dus die vlieger gaat niet helemaal op.
Moeten ze hem dan niet in de winterstop proberen over te nemen net als Pelle destijds, zodat ie niet de clubs voor het uitkiezen heeft aan het einde van het seizoen. Moet ie dat wel willen natuurlijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moeten ze hem dan niet in de winterstop proberen over te nemen net als Pelle destijds, zodat ie niet de clubs voor het uitkiezen heeft aan het einde van het seizoen. Moet ie dat wel willen natuurlijk..
Dat is een optie, maar volgens mij was er iets als met optie tot koop toch?
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kan wel hoor, is na dit seizoen transfervrij, dus dat is goedkoop, salaris was ook weinig, over 2 jaar 29, doorverkopen, beetje als Pellè?

Dus die vlieger gaat niet helemaal op.
Is ook nog wel geld waard, misschien leg ik me een beetje ongelukkig uit maar de echte klappers kun je maken met spelers tussen de 21 en 25 met langere contracten .
Pelle 8M was zeker niet slecht maar ook geen wereldbedrag voor de beste spits van Nederland.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is een optie, maar volgens mij was er iets als met optie tot koop toch?
Klopt
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is een optie, maar volgens mij was er iets als met optie tot koop toch?
Ja maar als ie eind van het seizoen contractvrij is kan ie toch doen wat ie wilt..
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 19:59   quote  deeplink  
Las idd ook van optie tot koop , maar hoe koop je een transfervrije speler ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja maar als ie eind van het seizoen contractvrij is kan ie toch doen wat ie wilt..
niet als je t in t huurcontract vastlegt, dat tekent hij ook.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

niet als je t in t huurcontract vastlegt, dat tekent hij ook.
Die snap ik ff niet Stylzz..
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Oke , dan is het idd weinig tot geen risico.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die snap ik ff niet Stylzz..
leg t uit.
Je neemt contact op met de huidige club.
Daarmee kom je eruit.
Dan ga je praten met de speler.
Daar kom je er ook mee uit.

Dan leg je dat vast in een huurcontract, waarin ook staat dat Feyenoord eerste recht heeft op inlijven van kazim, voor een loon van x en tekengeld van y.

Dat contract tekenen alle partijen.

zo zal t zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Analyse: Het probleem van Feyenoord









0.0091140