BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Analyse: Het probleem van Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
Oke , dan is het idd weinig tot geen risico.
lion1
 lion1 - maandag 18 augustus 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Geloof best dat hier een afspraak voor op papier gezet kan worden door advocaten
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

leg t uit.
Je neemt contact op met de huidige club.
Daarmee kom je eruit.
Dan ga je praten met de speler.
Daar kom je er ook mee uit.

Dan leg je dat vast in een huurcontract, waarin ook staat dat Feyenoord eerste recht heeft op inlijven van kazim, voor een loon van x en tekengeld van y.

Dat contract tekenen alle partijen.

zo zal t zijn.
Thanx..
Maar ondanks dat je het eerste recht heb kun je er mogelijk dan nog naast grijpen als een andere club een veel betere aanbieding doet..(?)
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Thanx..
Maar ondanks dat je het eerste recht heb kun je er mogelijk dan nog naast grijpen als een andere club een veel betere aanbieding doet..(?)
Nope, niet als je dat vooraf goed vastlegt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nope, niet als je dat vooraf goed vastlegt.
Das mooi, das mooi..thanx..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das mooi, das mooi..thanx..
Je snapt het?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
Jazeker, best knap he..(lul)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:13 schreef RenatoBos het volgende:
Jazeker, best knap he..(lul)
Hehehehe, je komt er nog wel eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:14 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Hehehehe, je komt er nog wel eens.
Wacht maar tot ik je tegen kom d:-)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wacht maar tot ik je tegen kom d:-)
Zal niet lang meer duren als het aan mij ligt...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:19 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Zal niet lang meer duren als het aan mij ligt...
Oeeeeeeeeee d:-)
Kijk er naar uit maat..
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 augustus 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:48 schreef Wim2 het volgende:
Beste Hotjumper, ik zit een beetje te twijfelen of ik op jou moet reageren? Heb zelden zo'n domme reactie gezien van iemand die het waarschijnlijk ontbeert aan enige vorm van maatschappelijk inzicht. Maar we gaan eens kijken.

[..]

quote:


Slecht argument. Omdat het subtoppers zijn moet je maar tevreden zijn met een laag bedrag? Zo werkt het niet in de voetbalwereld. Ik ben een subtopper dus sorry. Volgens mij hoef je niet met iedere club akkoord te gaan die zich meldt. Feyenoord heeft geen 7 miljoen winst gemaakt op Pellè, slechts 5 miljoen want hij is voor 8 verkocht. Natuurlijk werd afgesproken dat hij weg mocht, maar toch voor een redelijk acceptabel gedrag van een speler die 2 seizoenen bijna 1 op 1 loopt?
Real, Marseille,Bayern, Arsenal, United, Chelsea zijn de clubs die nog in de tientallen miljoenen uit geven aan spelers. Geenéén van clubs uit deze categorie heeft zich bij Feyenoord gemeld.
Je moet een afweging maken, natuurlijk kan je Pelle nog een jaar aan z'n contract houden, dan is ie een jaar ouder, ongemotiveerd en eventueel loopt ie tegen een blessure aan, dan heb je niks meer.

quote:

Geen woorden in mijn mond leggen. En is een forse 32 miljoen euro binnen gekomen en alleen Bilal's transfersom van 2,5 miljoen is daar mee betaald. Er moeten meer doelgerichte versterkingen komen. Nu wordt er met het geld dar beschikbaar is niks gedaan.
Maar moet je dan maar gaan kopen om het kopen? Wat als je voor dit geld niks kan kopen dat beter is dan wat we nu hebben lopen? Die vervolgens ook nog bij ons wil komen spelen.
[..]

quote:

Waar heeft Te Vrede dan gespeeld vorig seizoen? Juist in jong Feyenoord. Erg onnozele uitspraak. Hoe kan het zijn dat Pelle wel goed bedient werd en Mitchell niet? Kan dat niets met de kwaliteit van de speler te maken hebben?
Heb jij dit seizoen al een knappe voorzet gezien? De meeste ballen zijn of te lang of te kort. De ballen zoals Pelle ze kreeg heb ik nog niet gezien. Verder vraagt een andere spits ook om een andere aanpak, dat zou der rest ook moeten weten. Als hij hetzelfde was geweest dan had zijn moeder hem wel Graziano genoemd.

quote:

Er zijn twee oudjes gehaald voor in de defensie terwijl er al een oudje nota bene rond loopt die week in week uit blunders maakt. Daarvan is Boula geblesseerd en niet wedstrijdfit. Sorry hoor jongen, ik weet niet waarop jij baseert dat Feyenoord een creatief middenveld heeft de voorgaande wedstrijden misschien? Ik vond vorig seizoen zelfs dat ons creativiteit ontbrak. Clasie is niet bedoeld om een creatieve middenvelder te zijn en is puur een stofzuiger. Alleen Vilhena heeft een soort van creativiteit maar dat komt totaal niet tot uiting. Wanneer Ziyech was gekomen was de balans van het middenveld weg? Is er nu enige balans dan? Nee, totaal niet het middenveld is ongestructureerd en iedere bal die eindigt bij Immers eindigt bij de tegenstanders. Misschien moet je wat meer wedstrijdjes van Feyenoord bekijken. Ziyech was een fantastische aankoop geweest voor het middenveld zeker met het oog op een nieuwe spits. Wat je over Immers schrijft is ook onzin. Omdat hij nou een paar intikkers maakt en een zilveren schoen in de televaag heeft gewonnen is hij volgens jou een Feyenoord waardige speler? Ik kijk persoonlijk naar zijn spel, wat hij toevoegt aan Feyenoord en dat is zacht gezegd helemaal niks. Welle aardige prestaties? Iedere grote kans missen of het record bal verspillen bereiken. Kijk alleen al hoe hij erbij loopt, totaal ongeïnteresseerd of gemotiveerd.
Die ziyech durft de concurrentie met Immers geeneens aan, het siert hem wel dat hij zijn eigen beperkingen kent. Zonder zijn 12 doelpunten hadden we nu geeneens Europees gespeeld nu. Ook tegen Heerenveen was hij weer belangrijk, want hij zorgt tenminste nog voor een punt. Als de rest zijn instelling had gehad hadden we vorig jaar kampioen geweest, als er iemand zijn kop niet laat hangen als het tegen zit is het Lex wel.

quote:

Dus jij bent zo dom dat je het niet belangrijk vindt dat Feyenoord het maximale uit kansen weet te halen? Ook al kregen we voor de Vrij 1 miljoen jij zou het niet erg vinden. Zolang we maar gezond worden?Overbruggingspelers? Of spelers die de doorstroom van de jeugd tegen houden en met hun beperkingen Feyenoord punten kosten?
Waarschijnlijk ben jij zo'n sukkel die een PlayStation koopt en vervolgens loopt te zeiken dat je geen eten meer kan betalen. De jeugd hoeft nu niet meer meteen de dragende speler te zijn. Maar waarschijnlijk was je nog fan van Vitesse dat je je niet meer kan herinneren hoe Fer door het ijs ging tegen de Belgen omdat ie al een rol kreeg waar hij nog niet aan toe was. Nu geef je die gasten wat meer tijd om te groeien en ze weten dat die ouwe voor ze, snel weer weg gaat.

quote:

Ziyech wil helemaal geen reetjongen van Munsterman worden hij wil zich ontwikkelen en op 10 spelen. Bij Twente was daar de mogelijkheid toe, bij Feyenoord kreeg hij te horen dat de zo geweldige lex Immers daar speelde. Van Geel heeft daar redelijk invloed op. Jij kijkt puur naar statistieken. Vilhena op 10 maakt al die strafschoppen en intikkers ook. Erg slecht argument.
Hij heeft blijkbaar niet de mentaliteit om te knokken voor zijn plek. Dus ruilt hij maar de ene provincieclub in voor de volgende. Daar kan je dus in de wedstrijd ook niet van verwachten dat hij voorop gaat in de strijd.
Raar dat je mij scorebord journalistiek verwijt terwijl je zelf niet let op acties buiten de doelpunten. Immers is de eerste die stoort als de tegenstander wil gaan opbouwen, hij loopt vaak vreselijk in de weg, ik zeg ook nergens dat hij een technisch genie is maar hij is een goede aanvulling op technisch meer begaafde spelers.

quote:

Het is duidelijk dat jij je meer moet bezig houden met supporters zaken zoals een spandoek maken dan met de innerlijke kwestie van Feyenoord. Geen schande hoor iedereen heeft zijn functie in de maatschappij. :)
Dat denk ik ook, het feit dat jij een speler van een andere club, die niet bij ons wil voetballen, meer waardeert dan een speler die in Feyenoord zijn stinkende best doet, zal jou vast een aardige Jack van Gelder imitator maken maar als Feyenoorder stel je geen fuck voor. Maar ik waardeer het zeer dat je je eredivisie live steeds verlengd zodat Feyenoord daar nog wat geld voor beurt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door hotjumper --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 20:34   quote  deeplink  
d:-)
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Toch grappig, eigenlijk is t nu al een kutseizoen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Thanx..
Maar ondanks dat je het eerste recht heb kun je er mogelijk dan nog naast grijpen als een andere club een veel betere aanbieding doet..(?)
Die kans bestaat altijd !!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 21:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die kans bestaat altijd !!!
niet zomaar als je t van te voren laat vast liggen, dan zullen ze jou als club ook af moeten kopen.
V town madness
 V town madness - maandag 18 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Ik zit mij hier op te vreten dat alle goede spelers vertrekken en er niets voor terug komt. Maar van Geel heeft het drie jaar prima gedaan en hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel tot 1 september. Van Geel weet heus wel wat hij doet. Er komt sowieso een middenvelder en een goeie spits. Geef m ff de tijd mensen. Het is een spel dat hij kan spelen als geen ander.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 augustus 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

niet zomaar als je t van te voren laat vast liggen, dan zullen ze jou als club ook af moeten kopen.
Het is een huurcontract met optie tot ... Dan ligt er niks vast !
Als ze hem nu hadden gehuurd tot het einde van dit seizoen en dat ie dan voor 3 seizoenen vast ligt is het anders !!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 21:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is een huurcontract met optie tot ... Dan ligt er niks vast !
Als ze hem nu hadden gehuurd tot het einde van dit seizoen en dat ie dan voor 3 seizoenen vast ligt is het anders !!!
Hangt er vanaf voor wie die optie is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 21:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is een huurcontract met optie tot ... Dan ligt er niks vast !
Als ze hem nu hadden gehuurd tot het einde van dit seizoen en dat ie dan voor 3 seizoenen vast ligt is het anders !!!
We hebben t over of t kan, dat is waar we t over hebben, niet of t wel of niet zo is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 21:21 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Hangt er vanaf voor wie die optie is.
dan nog, t was een hypothese.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 augustus 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 21:21 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Hangt er vanaf voor wie die optie is.
Ach, we zullen wel zien niet?
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Die Boogers huilt in ieder geval lekker mee met de wolven in t bos bij VI.
Nicotti
 Nicotti - maandag 18 augustus 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Helemaal niks over Feyenoord.....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 augustus 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Probleem van Feyenoord? Zijn er problemen dan?
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 augustus 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 21:29 schreef lijdensweg het volgende:
Probleem van Feyenoord? Zijn er problemen dan?
Nee joh, wij hebben Mulder!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Analyse: Het probleem van Feyenoord









0.0082519