BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 oktober 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Je kunt je af vragen wat de belangrijkste redenen Voor Ajax zijn om ze te laten spelen. Is het omdat ze anders niks meer waard zijn en verkoop weinig oplevert. Of omdat ze de beste spelers zijn op dit moment op die positie. Zeg het maar....
jolanpalma
 jolanpalma - donderdag 02 oktober 2014 - 19:36   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.nl/ishak-belfodil/profil/spieler/111039
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Je kunt je af vragen wat de belangrijkste redenen Voor Ajax zijn om ze te laten spelen. Is het omdat ze anders niks meer waard zijn en verkoop weinig oplevert. Of omdat ze de beste spelers zijn op dit moment op die positie. Zeg het maar....
De Boer stelt altijd het in zijn ogen beste elftal op.. Dat zullen in onze ogen niet altijd de beste spelers zijn.. Maar de Boer is verantwoordelijk voor het totaal functioneren van het elftal..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 oktober 2014 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer stelt altijd het in zijn ogen beste elftal op.. Dat zullen in onze ogen niet altijd de beste spelers zijn.. Maar de Boer is verantwoordelijk voor het totaal functioneren van het elftal..
Inderdaad hij traint met ze maar als ik dan een Sigthorsson wekelijks ziet schutteren denk ik
van waarom Zivkovic/Milik niet een keertje laten starten? Kun je in de rust
alsnog Sigthorsson brengen mocht je niet tevreden zijn. Maar goed de Boer is vier keer kampioen geworden
dus hij zal wel gelijk hebben..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2014 - 10:32   quote  deeplink  
Geen gelijk...meer het geluk aan zijn zijde....het kan beter gaan, alleen weten we dat nu niet...
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 07:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad hij traint met ze maar als ik dan een Sigthorsson wekelijks ziet schutteren denk ik
van waarom Zivkovic/Milik niet een keertje laten starten?
De vraag stellen is deze beantwoorden.

Kennelijk is FdB van mening dat Zivkovic en Milik het minder goed dan Sightorsson. En ik kan daar eigenlijk ook wel een beetje inkomen. Zivkovic overtuigde gister pas voor het eerst sinds hij bij Ajax is en Milik scoorde wel 2 keer tegen NAC, maar voetballend was dat ook niet best.

Ik heb het zelf ook wel gehad met Siggie en zou ook Milik of Zivkovic wel willen zien maar dat is toch voornamelijk sentiment, objectief gezien snap ik FdB ook wel weer.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 10:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Geen gelijk...meer het geluk aan zijn zijde....het kan beter gaan, alleen weten we dat nu niet...
Je wordt niet 4 keer kampioen door geluk..
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 10:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Als je 4 keer kampioen wordt, waarbij je 4 keer niet als topfavoriet wordt bestempeld. 4 keer waarbij je je dragende speler(s) van het seizoen ervoor kwijt raakt.... dan is dat absoluut geen geluk.

Frank de Boer is het grootste trainerstalent sinds Louis van Gaal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 10:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Je wordt niet 4 keer kampioen door geluk..
Je moet wel het geluk hebben ;-) Maar nog maar een keer: "Dat was mede doordat de concurrentie onnodig veel punten verspeelden" 13 punten achter in de winterstop, dan kan je eigenlijk niet kampioen meer worden, of de rest verzaakt...dit kan volgens mij alleen in de Nederlandse competitie...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je 4 keer kampioen wordt, waarbij je 4 keer niet als topfavoriet wordt bestempeld. 4 keer waarbij je je dragende speler(s) van het seizoen ervoor kwijt raakt.... dan is dat absoluut geen geluk.

Frank de Boer is het grootste trainerstalent sinds Louis van Gaal.
Hij moet wel wat geluk hebben zoals met name tegen Feijenoord pas geleden...zonder geluk vaart niemand wel...natuurlijk heeft de Boer veel kwaliteit...en inderdaad kan hij een hele grote trainer worden...ik ben ook blij met hem alleen begrijp ik zijn opstelling niet altijd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 14:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

zonder geluk vaart niemand wel
Maar geluk dwing je af Jack.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 oktober 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 14:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij moet wel wat geluk hebben zoals met name tegen Feijenoord pas geleden...zonder geluk vaart niemand wel...natuurlijk heeft de Boer veel kwaliteit...en inderdaad kan hij een hele grote trainer worden...ik ben ook blij met hem alleen begrijp ik zijn opstelling niet altijd...
Ik denk er precies hetzelfde als jou over. Maar toch zet hij wekelijks een team neer
dat structureel meedoet om de titel. Ik snap vaak ook zijn keuzes niet en hij houd er ook te vaak aan vast
maar ja zolang hij kampioen wordt heeft hij toch ook een soort van gelijk.
Jansen--cvm was ruk
Vermeer te lang op doel gehouden
Sigthorsson nu ziet ook iedereen dat het niet beter wordt
En zo zijn er nog genoeg dingen die ik niet begrijp maar waar de Boer zijn gelijk probeert
te halen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 oktober 2014 - 17:01   quote  deeplink  
Zo snap ik trouwens ook geen reet van het transferbeleid alle jaren laten ze nuttige
spelers gratis vertrekken. Rommedahl bv was net in vorm
Babel was goedkoop en nuttig geweest
Poulsen was nuttig voor erbij
Bojan was gratis en had op 9 gekund ect ect.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 14:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet wel het geluk hebben ;-) Maar nog maar een keer: "Dat was mede doordat de concurrentie onnodig veel punten verspeelden" 13 punten achter in de winterstop, dan kan je eigenlijk niet kampioen meer worden, of de rest verzaakt...dit kan volgens mij alleen in de Nederlandse competitie...
Ik vind dat echt onzin. Er bestaat geen ploeg die kampioen is geworden door alle potten te winnen, je wordt dus altijd mede kampioen door het puntverlies van anderen..

Ajax werd kampioen door hele goede series neer te zetten na de winterstop.. NIet door anderen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 oktober 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat echt onzin. Er bestaat geen ploeg die kampioen is geworden door alle potten te winnen, je wordt dus altijd mede kampioen door het puntverlies van anderen..

Ajax werd kampioen door hele goede series neer te zetten na de winterstop.. NIet door anderen..
Heb de statistieken er niet op nagekeken maar volgens mij qua punten en qua goals voor en tegen
zijn het toch wel mindere kampioenschappen geweest?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 oktober 2014 - 18:54   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/248687/Vier_op_een_rij:_De_33e_landstitel_van_Ajax_in_cijfers
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 18:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb de statistieken er niet op nagekeken maar volgens mij qua punten en qua goals voor en tegen
zijn het toch wel mindere kampioenschappen geweest?
Ik heb vorig jaar het gemiddelde uitgerekend over alle eerdere Eredivisie kampioenschappen en ze komen gewoon om en nabij het gemiddelde uit. Ik heb die gemiddeldes hier ook ergens gepost, alleen geen zin om te gaan graven in m'n 6000+ posts.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2014 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 16:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar geluk dwing je af Jack.
Vindt dat Ajax voor de winterstop vaak geen geluk hebt de laatste jaren....meer geluk na de winterstop...ben het mee eens dat je geluk afdwingt...maar waarom niet voor de winterstop ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Vooral de afgelopen eerste 3 kampioenschappen hadden wij voor de winterstop een grote achterstand op de concurrentie.....zij lieten de punten liggen na de winterstop....doen zij dat niet worden wij geen kampioen.....je zegt het eigenlijk aan het einde van je eerste zin...dus is het geen onzin toch Remco?
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 19:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vindt dat Ajax voor de winterstop vaak geen geluk hebt de laatste jaren....meer geluk na de winterstop...ben het mee eens dat je geluk afdwingt...maar waarom niet voor de winterstop ?
Vorm, Europese verplichtingen (waarbij ik de druk eerder als belastend zie dan de fysieke kant), selectiebreedte (die vaak pas laat in het seizoen gaat tellen), leren omgaan met het vertrek van dragende spelers... Ik zit maar even hardop te denken.

Die laatste is misschien wel het belangrijkst denk ik, er moeten weer nieuwe jongens op staan die iets extra's kunnen. Die moeten groeien in die rol en de ploeg op sleeptouw nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 19:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Vorm, Europese verplichtingen (waarbij ik de druk eerder als belastend zie dan de fysieke kant), selectiebreedte (die vaak pas laat in het seizoen gaat tellen), leren omgaan met het vertrek van dragende spelers... Ik zit maar even hardop te denken.

Die laatste is misschien wel het belangrijkst denk ik, er moeten weer nieuwe jongens op staan die iets extra's kunnen. Die moeten groeien in die rol en de ploeg op sleeptouw nemen.
Klopt dat laatste...dragende spelers vertrekken...jonge jongens die hun posities innemen ...vandaar dat we pas na de winterstop meer punten pakken...dit proces blijft zich herhalen...onder de Boer met succes maar dat houdt een x op....eigenlijk is het zaak om heel het proces naar een hoger plan te tillen...de dragende spelers nog verder laten ontwikkelen dus dat zij op een hogere leeftijd pas vertrekken zodat er een doorgroei is naar een nog hoger niveau om zodoende de concurrentie aan te kunnen gaan in Europa...nu blijft het niveau om en nabij gelijk...
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Ik denk niet dat je jongens als Daly Blind, Jan Vertonghen en Luis Suarez langer kan behouden dan dat Ajax nu doet. Ik zie daarin ook geen mogelijke winst voor de toekomst.

Waar ik winst zie is de jeugdopleiding. In plaats van 1 Veltman, Eriksen of El Ghazi per jaar moeten er elk jaar weer 4 van die gasten aan de deur kloppen. De stroom aan talent vergroten waardoor je potentieel als club enorm stijgt.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 19:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vooral de afgelopen eerste 3 kampioenschappen hadden wij voor de winterstop een grote achterstand op de concurrentie.....zij lieten de punten liggen na de winterstop....doen zij dat niet worden wij geen kampioen.....je zegt het eigenlijk aan het einde van je eerste zin...dus is het geen onzin toch Remco?
Dat klopt, maar daarom is het nog steeds onzin om te blijven verkondigen dat de 4 titels louter daardoor kwamen..

Ajax heeft zelf gewoon hele goede periodes gekend in die kampioenschappen. En zijn kampioen geworden omdat ze de beste waren.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 oktober 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 21:01 schreef Eide het volgende:
Ik denk niet dat je jongens als Daly Blind, Jan Vertonghen en Luis Suarez langer kan behouden dan dat Ajax nu doet. Ik zie daarin ook geen mogelijke winst voor de toekomst.

Waar ik winst zie is de jeugdopleiding. In plaats van 1 Veltman, Eriksen of El Ghazi per jaar moeten er elk jaar weer 4 van die gasten aan de deur kloppen. De stroom aan talent vergroten waardoor je potentieel als club enorm stijgt.
Maar dan moet je ze er dit seizoen ook allemaal ingooien dan hebben ze de rest van dit seizoen
meer ervaring/ ritme gewenning met elkaar. Want die stroom ksn alleen maar groeien en
groter worden als ze een kans krijgen. En dan moet je dus geen genoegen meer nemen
met middelmaat: Moisander, Sorero, Sigthorsson met alle respect Schöne. .

Cilissen
Rhijn--Veltman--Denswil--Boilesen
Zimling (Bazoer)
Klaassen---Andersen
Ghazi--Milik (Zivko)---Khisna

Ik zeg doen en dan volgend seizoen aanvullen met Acolatse Menig ect.
Dit is het moment om door te selecteren (had vd zomer al moeten gebeuren)
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 22:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar dan moet je ze er dit seizoen ook allemaal ingooien d
Nou, misschien kan en moet je wel kiezen voor bijvoorbeeld steeds 2 of 3 van die jongens erbij en dan wat rouleren, tenzij ze echt dusdanig goed al zijn dat ze een basisstek verdienen. Ik heb een beetje de huidige situatie met El Ghazi en Kishna voor me, maar dan met 2 of 3 van dat soort koppeltjes waar je mee kan wisselen en ze minuten kan laten maken.

En dan in het 2e en 3e jaar doorgroeien tot vaste basisspeler en in het 4e jaar dan dragende speler kunnen zijn. De jongens die het niet redden kan je altijd verkopen of terug zetten naar Jong Ajax, de mannen die het redden kan je tussentijds verlengen.

Zo zie ik dat dan hoor. Daar zitten echt wel allerlei haken en ogen aan maar dat hou je toch wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Ze wilden graag Eto'o halen maar wat te denken van Ogbeche van Cambuur...wat een spits!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 oktober 2014 - 03:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 14:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die 13 punten achterstand worden door Ajax toch ook ergens verzaakt??? Dus de concurrentie heeft geluk gehad dat Ajax in de winterstop heel ver achterstond! Alleen voor hen duurt een competitie 34 wedstrijden en geen 17!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 oktober 2014 - 03:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 19:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk is het wel onzin! Ajax verliest die punten toch ook ergens onderweg? Daar profiteert de concurrentie van en later profiteert Ajax weer van puntverlies van de concurrentie. Daarbij moet je ook het competitieschema meenemen. Als je de eerste seizoenshelft veel topwedstrijden buitenhuis speelt kan het zijn dat je daar puntverlies oploopt. Dit omdat die clubs er ook alles aan doen om te winnen in eigen huis. Misschien hebben de concurrenten juist die topwedstrijden voor de winterstop in eigen huis gespeeld?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 oktober 2014 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ze wilden graag Eto'o halen maar wat te denken van Ogbeche van Cambuur...wat een spits!!!
Ogbeche gaf ik vorig seizoen al aan hij is een goed aanspeelpunt en
een all round afmaker(Cambuur kan zo een speler halen maar naar Ajax wil niks komen).
Topscoorder van deze jaargang Kramer is ook wel
een goed afmaker met veel diepgang.
Dauda van Vitesse ook een goede spits
Ondaan van Willem 2 vind ik ook echt een goede rechtsbuiten op dit moment.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 oktober 2014 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 03:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk is het wel onzin! Ajax verliest die punten toch ook ergens onderweg? Daar profiteert de concurrentie van en later profiteert Ajax weer van puntverlies van de concurrentie. Daarbij moet je ook het competitieschema meenemen. Als je de eerste seizoenshelft veel topwedstrijden buitenhuis speelt kan het zijn dat je daar puntverlies oploopt. Dit omdat die clubs er ook alles aan doen om te winnen in eigen huis. Misschien hebben de concurrenten juist die topwedstrijden voor de winterstop in eigen huis gespeeld?
We kunnen wel over de kwaliteit van de vorige kampioenschappen blijven dubben
wat ik veel erger vind is dat je na vier kampioenschappen nog geen echte stappen
hebt kunnen maken. Kampioenschap zit er nog wel in maar is ook niet zeker
aangezien je concurrenten minstens zo sterk zijn (Psv, Vitesse, Twente, Feyenoord).
Europees een ronde verder gaat hem denk ik ook niet worden.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 oktober 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 22:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, misschien kan en moet je wel kiezen voor bijvoorbeeld steeds 2 of 3 van die jongens erbij en dan wat rouleren, tenzij ze echt dusdanig goed al zijn dat ze een basisstek verdienen. Ik heb een beetje de huidige situatie met El Ghazi en Kishna voor me, maar dan met 2 of 3 van dat soort koppeltjes waar je mee kan wisselen en ze minuten kan laten maken.

En dan in het 2e en 3e jaar doorgroeien tot vaste basisspeler en in het 4e jaar dan dragende speler kunnen zijn. De jongens die het niet redden kan je altijd verkopen of terug zetten naar Jong Ajax, de mannen die het redden kan je tussentijds verlengen.

Zo zie ik dat dan hoor. Daar zitten echt wel allerlei haken en ogen aan maar dat hou je toch wel.
Inderdaad meer kansen voor je jeugd zodat ze wennen en je weet waar ze staan op
eredivisie niveau. Met een beetje geluk raak je nog wat spelers kwijt vd winter en richt
je dan maar vast op volgend seizoen(geef je dit seizoen misschien wel weg
maar dat is toch al in gezet afgelopen zomer).
nora
 nora - zondag 05 oktober 2014 - 11:10   quote  deeplink  
Maar ondanks dat je 4x kampioen bent geworden en de laatste keer zelfs met het minst aantal punten sinds de drie punten zijn ingevoerd dat zegt ook veel hoe middelmatig Ajax de laatste jaren is, en daar mogen we onze opgen niet voor sluiten en nu wel in spanning zitten of we dit keer wel van PEC gaan winnen dat zegt genoeg over het Ajax niveau.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 oktober 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Pec is goed bezig maar Ajax had verder kunnen en moeten zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Hummel10 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 oktober 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Ik geloof ook dat Ajax verder had kunnen zijn. Maar iedereen maakt keuzes, ook Ajax. Spits positie is al jaren een zwak onderdeel van Ajax. Bij gebrek aan beter heeft Ajax een spits met een veel te laag rendement. Ajax mag zich schamen dat ze niet instaat zijn om een spits te kunnen scouten of opleiden met een rendement die bij Ajax zou horen. Dat is een understatement. Dit staat volledig los van het feit dat je 4 keer achter elkaar kampioen bent geworden. Wanneer je dit beter had ingevuld geloof ik dat je eenvoudiger kampioen was geworden en dat je verder had kunnen komen in de CL. Maar ja keuzes!
remco k
 remco k - zondag 05 oktober 2014 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 12:28 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik geloof ook dat Ajax verder had kunnen zijn. Maar iedereen maakt keuzes, ook Ajax. Spits positie is al jaren een zwak onderdeel van Ajax. Bij gebrek aan beter heeft Ajax een spits met een veel te laag rendement. Ajax mag zich schamen dat ze niet instaat zijn om een spits te kunnen scouten of opleiden met een rendement die bij Ajax zou horen. Dat is een understatement. Dit staat volledig los van het feit dat je 4 keer achter elkaar kampioen bent geworden. Wanneer je dit beter had ingevuld geloof ik dat je eenvoudiger kampioen was geworden en dat je verder had kunnen komen in de CL. Maar ja keuzes!
Hey Bobby, ga je nou nog een keer reageren op je eigen valse beschuldigingen of ben je echt zo zwak dat je dat waar je een ander onterecht van beschuldigt zelf in veelvoud uitvoert...
JOOD
 JOOD - zondag 05 oktober 2014 - 18:07   quote  deeplink  
Logge tinus!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 05 oktober 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Siggy is een tank!!! Zwolle kampioen yellelleeeeeeeeeeee
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 oktober 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey Bobby, ga je nou nog een keer reageren op je eigen valse beschuldigingen of ben je echt zo zwak dat je dat waar je een ander onterecht van beschuldigt zelf in veelvoud uitvoert...
Wat heb ik gemist. Ik kom regelmatig wel eens 3 dagen niet op het forum. Welke beschuldigen heb je het over?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 oktober 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Remco ga ik vanaf nu op alles pakken. Je gaat hem nu krijgen, omdat je doorgaat. Prima, geen enkel probleem. In het verleden heb ik veel mensen met provocerende opmerkingen een pak slaag gegeven. Jij ben ook zo'n type loser met waarschijnlijk peppie handjes en smalle schoudertjes, en alleen maar een grote bek. Jij bent een bewust provocerende loser, dat soort mensen moet je gewoon aanpakken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 05 oktober 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 20:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco ga ik vanaf nu op alles pakken. Je gaat hem nu krijgen, omdat je doorgaat. Prima, geen enkel probleem. In het verleden heb ik veel mensen met provocerende opmerkingen een pak slaag gegeven. Jij ben ook zo'n type loser met waarschijnlijk peppie handjes en smalle schoudertjes, en alleen maar een grote bek. Jij bent een bewust provocerende loser, dat soort mensen moet je gewoon aanpakken.
Poe poe....krasse taal ouwe
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 oktober 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Genoeg is genoeg. Ik zocht vroeger nooit ruzie, maar wanneer mensen geen respect hadden en doorgingen dan kon ik iedereen binnen een paar minuten bewusteloos slaan. Dat gebeurde wel eens. Wie niet luisteren wil moet maar voelen. Ik heb een broertje dood aan bewust provocerende mensen. Vroeger sloeg ik ze graag in elkaar. Trad graag op als eigen rechter. Kan niet tegen onrecht en slechte mensen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 05 oktober 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 20:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Genoeg is genoeg. Ik zocht vroeger nooit ruzie, maar wanneer mensen geen respect hadden en doorgingen dan kon ik iedereen binnen een paar minuten bewusteloos slaan. Dat gebeurde wel eens. Wie niet luisteren wil moet maar voelen. Ik heb een broertje dood aan bewust provocerende mensen. Vroeger sloeg ik ze graag in elkaar. Trad graag op als eigen rechter. Kan niet tegen onrecht en slechte mensen.
Daar heb je hier weinig aan, werkt alleen maar frustrerender....koop een boksbal en ga los.
Remco pist zich in zijn broek van het lachen om dit soort posts....dus wie heeft zichzelf nu te grazen....jij Bobby
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 oktober 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Sigthorsson was vandaag weer super, geweldig....gotver wat heb ik me lopen ergeren....de Boer wisselt 3x maar zijn spits laat hij staan....ik heb het nu even gehad...hij heeft totaal geen toegevoegde waarde...adieu!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 05 oktober 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 20:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Sigthorsson was vandaag weer super, geweldig....gotver wat heb ik me lopen ergeren....de Boer wisselt 3x maar zijn spits laat hij staan....ik heb het nu even gehad...hij heeft totaal geen toegevoegde waarde...adieu!!!
Ik heb Frank een mail gestuurd....Laat Siggy staan, dan gaat Sjakie uit zijn plaat....hehehehe mission accomplished

2r7o5lz.gif
remco k
 remco k - zondag 05 oktober 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 20:19 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist. Ik kom regelmatig wel eens 3 dagen niet op het forum. Welke beschuldigen heb je het over?
Jij was aan het roeptoeteren over Sigthorson, en te draven dat ik moest reageren op een stelling van je. En doe aub niet alsof je dat niet weet..
remco k
 remco k - zondag 05 oktober 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 20:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik val bijna in slaap van jou man....
remco k
 remco k - zondag 05 oktober 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Whahahahahahahahah...

Stoere taal..
Oceanu
 Oceanu - zondag 05 oktober 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Cool zeg.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 oktober 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 20:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb Frank een mail gestuurd....Laat Siggy staan, dan gaat Sjakie uit zijn plaat....hehehehe mission accomplished

[ afbeelding ]
Whahahaha narreke....maar waarom laat de Boer hem staan....ik geloofde mijn eigen ogen niet...als hij iemand had moeten wisselen was hij het.....vraag me af of Spijkerman en Bergkamp er ook zo over denken ???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 05 oktober 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahaha narreke....maar waarom laat de Boer hem staan....ik geloofde mijn eigen ogen niet...als hij iemand had moeten wisselen was hij het.....vraag me af of Spijkerman en Bergkamp er ook zo over denken ???
Financieel gepland....verkopen in de winterstop, en daarna verder met Zivcodinges....sorry bier begint te werken

Dus je moet het er ff mee doen Sjakie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

0.0164639