|
|
nora
|
|
|
Matig elftal met 4 of 5 Ajax spelers de rest is subtop bedankt Marc voor weer een kut seizoen net als vorig seizoen o ja we zijn kampioen geworden pff was effe vergeten die 34 wedstrijden tikkies breed.Ik heb vandaag ook weer genoten van onze lastminut top aankoop ene Zimmer of hoe die pief ook mag heten, had liever een Propper of een Sinkgrave of een Makotjo gekocht en ja ik heb ook weer genoten van onze topper Moisander 80x een pas en 20x naar de tegenstander en dan onze topspits van 5 miljoen ene Siggi Zandzak hij was weer levensgevaarlijk maar wat een pech had die man weer. Van Rhijn/Cillisen/Veltman/Klaasen en een redelijke Serero de rest was bagger. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Financieel gepland....verkopen in de winterstop, en daarna verder met Zivcodinges....sorry bier begint te werken Dus je moet het er ff mee doen Sjakie Whahahahaha mag jou pik....er breekt weer een klein lachje door....want wat had ik een kut ajax gevoel vandaag....wat zijn wij middelmatig geworden...bedankt Marc Overmars!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wacht maar mannen: Komt goed;-)
(hoop ik.....)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahahaha mag jou pik....er breekt weer een klein lachje door....want wat had ik een kut ajax gevoel vandaag....wat zijn wij middelmatig geworden...bedankt Marc Overmars!!! Slijterij Overmars in Weesp...op het binnen veer, hij achtervolgd mij ouwe...kolere ik spuug op alcohol. Woon nu in brabant.......kut ik mis Weesp ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb in de eerst helft alle bal aannames van Sigthorsson genoteerd. Dan zie je hoeveel fouten die maakt en alle kansen mist. En dit doet hij structureel. De wedstrijd tegen Nac was eigenlijk ook deels toevallig. Omdat hij nu weer hetzelfde niveau en resultaat haalt van de laatste wedstrijden die hij speelt. Wanneer hij een keer een kopduel wint, gaat de bal direct uit. Het aantal keer dat hij balbezit heeft en deze verliest of de bal komt bij de tegenpartij ligt enorm hoog. remco vind dan dat hij matig gespeeld heeft. Daar is de gay bril weer. Hij heeft gewoon onvoldoende goed gespeeld. Basta. Ik zie geen enkel vooruitzicht dat dat snel gaat verbeteren. Journalisten moeten de Boer eens confronteren met feiten van zijn bal aannames en fouten. En vragen of dit nu de beste spits is die Ajax in huis heeft. En of de scouting niet instaat is om een speler voor Ajax te kunnen presenteren die een Ajax waardig niveau kan halen.
Ik heb de wedstrijd van PSV ook gezien, dan zie je dat zij er ook lang nog niet zijn. En dat ook daar het niveau niet fantastisch is. Ajax heeft nog niks verloren.
Het lijkt mij ook dat de Boer er ook wel een keer klaar mee is. Dit kost enorm veel energie om iedere keer opnieuw te moeten beginnen. Je kunt niet verder waar je staat en dan groeien. Die uitdaging is straks weg. Ook geestelijk lijkt me dit niet gezond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahahaha mag jou pik....er breekt weer een klein lachje door....want wat had ik een kut ajax gevoel vandaag....wat zijn wij middelmatig geworden...bedankt Marc Overmars!!! Remco zegt in dit soort situaties; we zijn toch 4 keer kampioen geworden. Het gaat niet alleen om kampioen worden. Het gaat ook om waar Ajax voor staat. Het beleid is er de oorzaak van dat we nu op bepaalde posities structureel kwaliteit tekort komen. Dat zie je niet alleen aan de prestaties, maar ook aan de steeds afnemende amusementswaarde voor de mensen in het stadion en voor de 'luie' thuis kijkers. ( waar ik ook bij hoor)
Hoe kun je dan zeggen dat het beleid dat gevoerd wordt de juiste is? Je moet je toch veel meer aanpassen aan de situatie. Dat heet verder durven kijken. Ben benieuwd of Ajax in de winter ook nog aankopen gaat doen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Moisander is een speler die helaas structureel minder goed speelt dan in het verleden. Ineens een tobber geworden binnen de selectie. Frank blijft aan hem vasthouden. Ook denk ik dat de spoeling van de selectie te dun is om met een betere speler aan te komen. Velen van jullie zullen denken dat het waarschijnlijk niet minder kan. Mooi verkopen in de winter en dan een speler kopen die wel op die positie structureel stabiel en met minder fouten kan spelen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Heee kleine Marc niet teveel pesten, hij heeft volgens remco ( ja degene met de roze bril op) het fantastisch gedaan. En Ajax is 4 keer achter elkaar kampioen geworden. Ja maar beste Remco, het gaat om nu. Wat geweest is is geweest. Dat is totaal niet meer relevant. Het gaat gvd om nu. Dit moment is wat telt. What you see is what you get! Ajax heeft alleen nog geld over voor Budget. Want dat is toch voldoende voor de eredivisie? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik doe een voorspelling; dit is Frank zijn laatste jaar! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 01:25 schreef Bobby1972 het volgende:Ik heb in de eerst helft alle bal aannames van Sigthorsson genoteerd. Dan zie je hoeveel fouten die maakt en alle kansen mist. En dit doet hij structureel. De wedstrijd tegen Nac was eigenlijk ook deels toevallig. Omdat hij nu weer hetzelfde niveau en resultaat haalt van de laatste wedstrijden die hij speelt. Wanneer hij een keer een kopduel wint, gaat de bal direct uit. Het aantal keer dat hij balbezit heeft en deze verliest of de bal komt bij de tegenpartij ligt enorm hoog. remco vind dan dat hij matig gespeeld heeft. Daar is de gay bril weer. Hij heeft gewoon onvoldoende goed gespeeld. Basta. Ik zie geen enkel vooruitzicht dat dat snel gaat verbeteren. Journalisten moeten de Boer eens confronteren met feiten van zijn bal aannames en fouten. En vragen of dit nu de beste spits is die Ajax in huis heeft. En of de scouting niet instaat is om een speler voor Ajax te kunnen presenteren die een Ajax waardig niveau kan halen. Ik heb de wedstrijd van PSV ook gezien, dan zie je dat zij er ook lang nog niet zijn. En dat ook daar het niveau niet fantastisch is. Ajax heeft nog niks verloren. Het lijkt mij ook dat de Boer er ook wel een keer klaar mee is. Dit kost enorm veel energie om iedere keer opnieuw te moeten beginnen. Je kunt niet verder waar je staat en dan groeien. Die uitdaging is straks weg. Ook geestelijk lijkt me dit niet gezond. Hey broekie, gauw weer terug of uberhaubt eens een keer naar de basis school....
Kijk het woordenboek er eens op na..
http://www.encyclo.nl/begrip/matig
Matig is onvoldoende... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 01:31 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Remco zegt in dit soort situaties; we zijn toch 4 keer kampioen geworden. Het gaat niet alleen om kampioen worden. Het gaat ook om waar Ajax voor staat. Het beleid is er de oorzaak van dat we nu op bepaalde posities structureel kwaliteit tekort komen. Dat zie je niet alleen aan de prestaties, maar ook aan de steeds afnemende amusementswaarde voor de mensen in het stadion en voor de 'luie' thuis kijkers. ( waar ik ook bij hoor) Hoe kun je dan zeggen dat het beleid dat gevoerd wordt de juiste is? Je moet je toch veel meer aanpassen aan de situatie. Dat heet verder durven kijken. Ben benieuwd of Ajax in de winter ook nog aankopen gaat doen! Dat zeg ik helemaal niet constant, het is alleen een feit. En dat feit is dan ook meteen het bewijs dat het onmogelijk 4 jaar lang slecht geweest kan zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat was afgelopen jaar al bijna, zo'n rare voorspelling is dat dus niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 03:18 schreef Bobby1972 het volgende:Heee kleine Marc niet teveel pesten, hij heeft volgens remco ( ja degene met de roze bril op) het fantastisch gedaan. En Ajax is 4 keer achter elkaar kampioen geworden. Ja maar beste Remco, het gaat om nu. Wat geweest is is geweest. Dat is totaal niet meer relevant. Het gaat gvd om nu. Dit moment is wat telt. What you see is what you get! Ajax heeft alleen nog geld over voor Budget. Want dat is toch voldoende voor de eredivisie? Ach ja, jij bent een supporter die met zn hoofd tegen de muur loopt te rammen als jij je zin niet krijgt.. Ik denk liever rationeel na over het hoe en wat, wat zijn de doelen, wat is er vertrokken, en hoe probeert men dat te bereiken..
Het gaat namelijk niet over het hier en nu, het gaat over de toekomst.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 07:26 schreef remco k het volgende:[..] Ach ja, jij bent een supporter die met zn hoofd tegen de muur loopt te rammen als jij je zin niet krijgt.. Ik denk liever rationeel na over het hoe en wat, wat zijn de doelen, wat is er vertrokken, en hoe probeert men dat te bereiken.. Het gaat namelijk niet over het hier en nu, het gaat over de toekomst.. Waarom niet nu en in dr toekomst heersen? Ze kiezen bewust voor de toekomst terwijl dat helemaal niet nodig was. Sterkere aankopen hadden de druk ook weg kunnen halen bij de debuterende jeugd. Hadden gezorgd voor meer punten en meer rust. Mijn mening weet je en ik denk dat er verkeerde keuzes gemaakt zijn. Daarom vond ik het jammer dat spelers als Moisander, Schöne, Sigthorsson, van de zomer niet verkocht werden want dan moest je wel doorselecteren. Nogmaals ik hoop juist dat ik geen gelijk krijg omdat ik het beste wil voor Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 20:38 schreef Bobby1972 het volgende:Genoeg is genoeg. Ik zocht vroeger nooit ruzie, maar wanneer mensen geen respect hadden en doorgingen dan kon ik iedereen binnen een paar minuten bewusteloos slaan. Dat gebeurde wel eens. Wie niet luisteren wil moet maar voelen. Ik heb een broertje dood aan bewust provocerende mensen. Vroeger sloeg ik ze graag in elkaar. Trad graag op als eigen rechter. Kan niet tegen onrecht en slechte mensen. Houd je even in man !! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik ben het met een aantal dingen van Bobby eens behalve het schelden beledigen en zeker niet met bedreigen dus dat zou voor Boudewijn een teken zijn om in te grijpen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 12:56 schreef nora het volgende:Ik ben het met een aantal dingen van Bobby eens behalve het schelden beledigen en zeker niet met bedreigen dus dat zou voor Boudewijn een teken zijn om in te grijpen. Vandaar mijn verzoek aan hem om zich in te houden! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Matig zie ik als een 5.5 of 6-, ik kom niet het woord onvoldoende tegen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 03:18 schreef Bobby1972 het volgende:Heee kleine Marc niet teveel pesten, hij heeft volgens remco ( ja degene met de roze bril op) het fantastisch gedaan. En Ajax is 4 keer achter elkaar kampioen geworden. Ja maar beste Remco, het gaat om nu. Wat geweest is is geweest. Dat is totaal niet meer relevant. Het gaat gvd om nu. Dit moment is wat telt. What you see is what you get! Ajax heeft alleen nog geld over voor Budget. Want dat is toch voldoende voor de eredivisie? Whahahahahahahahaha kan jij nou werkelijk geen enkele reactie meer geven zonder Remco erin te noemen? Begint een beetje triest te worden man! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je moet het bekijken vanuit het juiste perspectief. Hij is de gene die mij is gaan benoemen. Actie, reactie. Ik ben er niet mee begonnen, maar hij vraagt erom. Verder kijken..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je moet het bekijken vanuit het juiste perspectief. Hij is de gene die mij is gaan benoemen. Actie, reactie. Ik ben er niet mee begonnen, maar hij vraagt erom. Verder kijken..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 14:37 schreef Bobby1972 het volgende:Je moet het bekijken vanuit het juiste perspectief. Hij is de gene die mij is gaan benoemen. Actie, reactie. Ik ben er niet mee begonnen, maar hij vraagt erom. Verder kijken..... Tuurlijk baby. En jij stelt dat je 41 bent? Denk eerder 14 man. Hasjkoph en natjos gedragen zich nog volwassener.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 14:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tuurlijk baby. En jij stelt dat je 41 bent? Denk eerder 14 man. Zelfs hasjkoph en natjos gedragen zich volwassener. "Zelfs"?? ^^ |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ha Ha nou is Hasjkop kwaad nou effe kijken wat die allemaal gaat spuien !! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hangt ervan af wat je ermee impliceert hehe |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 23:22 schreef nora het volgende:Matig elftal met 4 of 5 Ajax spelers de rest is subtop bedankt Marc voor weer een kut seizoen net als vorig seizoen o ja we zijn kampioen geworden pff was effe vergeten die 34 wedstrijden tikkies breed.Ik heb vandaag ook weer genoten van onze lastminut top aankoop ene Zimmer of hoe die pief ook mag heten, had liever een Propper of een Sinkgrave of een Makotjo gekocht en ja ik heb ook weer genoten van onze topper Moisander 80x een pas en 20x naar de tegenstander en dan onze topspits van 5 miljoen ene Siggi Zandzak hij was weer levensgevaarlijk maar wat een pech had die man weer. Van Rhijn/Cillisen/Veltman/Klaasen en een redelijke Serero de rest was bagger. Oneens! Als we weer kampioen worden tenminste...
Je kunt die 20 miljoen die je bespaard ook uitgeven aan salarissen van supertalenten die net debuteren. Die blijven daardoor minimaal 1 jaar langer. Wat dacht je van een team met 4 of 5 'niveau Eriksen' spelers? Is gewoon haalbaar, maar de gouden lichting moet nog komen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Iedereen mag zijn menig hebben. En je mag vinden van mij wat je vind en wat jou een goed gevoel geeft. Wie ben ik.....Remco begint mij persoonlijk aan te vallen met zijn onzinnigheid.
Gouden lichting? Die garantie heb je nooit. Omdat je niet weet hoe iemand zich zal blijven ontwikkelen. Wat je nu ziet is dat het spel van het huidige Ajax niet is zoals het behoort te zijn. Dat zijn de feiten en wat is geweest is geweest. Je moet je natuurlijk op de toekomst richten, maar wat nu telt is het moment. Je moet zien dat je opnieuw de landstitel wint en hopen dat je de 2e ronde haalt in de CL. En als dat niet mogelijk is met de huidige selectie dan moet je de juiste aankopen doen omdat wel te kunnen realiseren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Matig is bijna goed, dus onvoldoende... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 19:29 schreef Bobby1972 het volgende:Iedereen mag zijn menig hebben. En je mag vinden van mij wat je vind en wat jou een goed gevoel geeft. Wie ben ik.....Remco begint mij persoonlijk aan te vallen met zijn onzinnigheid. Gouden lichting? Die garantie heb je nooit. Omdat je niet weet hoe iemand zich zal blijven ontwikkelen. Wat je nu ziet is dat het spel van het huidige Ajax niet is zoals het behoort te zijn. Dat zijn de feiten en wat is geweest is geweest. Je moet je natuurlijk op de toekomst richten, maar wat nu telt is het moment. Je moet zien dat je opnieuw de landstitel wint en hopen dat je de 2e ronde haalt in de CL. En als dat niet mogelijk is met de huidige selectie dan moet je de juiste aankopen doen omdat wel te kunnen realiseren. Nee kerel, ik blij structureel mijn mening posten, dus ook tegen jou.. Dat jij dat niet kan omdraaien met je totaal niet overtuigende argumenten is jouw probleem en alles behalve het mijne..
En kijk eens hoe je op de man reageert met je bedreigingen en gescheld..
Heb ik jou uitgescholden of bedreigd??
Dus hou jij aub gewoon je mond over mensen aanvallen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Jij bent begonnen met die bewoording. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag........
beter lezen Remco! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 20:30 schreef Bobby1972 het volgende:Jij bent begonnen met die bewoording. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag........ beter lezen Remco! Volgensmij is die al een paar dagen geleden gegeven, alleen negeer jij dat compleet. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Stelletje losers!! Moet je in mn face zeggen zzzukkels!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Siggy schopt er tegen Nederland 3 in.....hahahaha dan pis ik in mijn broek |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en drinken bier gap ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik drink graag bier!! Yelleleleeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja duh....ik ook ouwe..........Yelleleleeeeeeeeeeeee!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 20:30 schreef Bobby1972 het volgende:Jij bent begonnen met die bewoording. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag........ beter lezen Remco! Jij hebt wel degelijk antwoord op die vraag, al dagen terug... En nogmaals, jij scheld en bedreigt, niet ik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Jij hebt wel degelijk antwoord op die vraag, al dagen terug... En nogmaals, jij scheld en bedreigt, niet ik.. Hey patjepejer....zal ik jou eens ff op je porum rossen ouwe, ik heb de zwarte band dus ga maar vast bibberen !!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hey patjepejer....zal ik jou eens ff op je porum rossen ouwe, ik heb de zwarte band dus ga maar vast bibberen !!!!! Ow. oke, doe ik dat ff ja.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis maar dat je het weet, anders naai ik je een ban aan ja |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ow oke. Dat niet, nee niet doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als ik alle bedreigingen jegens mijn persoontje hier op het forum aan 1 stuk moet lezen, ben ik morgen nog niet klaar..
Heb ik er ooit eentje serieus genomen?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heheehehehe .....been there ouwe, wij zijn...ahum...beschaafd ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 22:54 schreef remco k het volgende:Als ik alle bedreigingen jegens mijn persoontje hier op het forum aan 1 stuk moet lezen, ben ik morgen nog niet klaar.. Heb ik er ooit eentje serieus genomen?? neuh....ik ook niet ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, jazeker.... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:
Gouden lichting? Die garantie heb je nooit. Omdat je niet weet hoe iemand zich zal blijven ontwikkelen. Wat je nu ziet is dat het spel van het huidige Ajax niet is zoals het behoort te zijn. Dat zijn de feiten en wat is geweest is geweest. Je moet je natuurlijk op de toekomst richten, maar wat nu telt is het moment. Je moet zien dat je opnieuw de landstitel wint en hopen dat je de 2e ronde haalt in de CL. En als dat niet mogelijk is met de huidige selectie dan moet je de juiste aankopen doen omdat wel te kunnen realiseren.
Waarom doen ze dat dan niet? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik weet niet meer wat er gezegd is en in welk item. Jij kunt toch gewoon de vraag stellen. Krijg jij een antwoord. Stuur de volgende keer een prive vraag vergeet ik het ook niet.
Geef je een mooi voorbeeld:
Ik maakt vorige week de opmerking dan Ajax boij een bepaalde stand koploper kon worden. Kreeg ik een prive bericht van Renatobos ( Feyenoord supporter) met de opmerking dat dat volgens hem niet klopte. Dus ging ik opnieuw kijken hoe dat kon. Op VI stond eerst bij PSV 16/9, maar dat klopte dus niet. Moest geloof ik 19/9 zijn. Daarop maakte ik de opmerking. Kan gebeuren, fout gemaakt. later leuke mail wisseling met hem gehad over voetbal in het algemeen.
Kom maar op.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Omdat Bobby dat zegt...... |
|
|