|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Siggy, als je weer eens over de bal struikelt, kan je evengoed nog scoren hoor kijk maar.....
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Klopt! En hij speelt ook bij jong ajax. Ik denk dat hij (Zivkovic) zou verzuipen als hij direct in ajax 1 had gespeeld. Hij was gewend om veel ruimte voor zich te hebben bij Groningen en dat heb je bij ajax niet omdat je dan in een veel kleinere ruimte speelt (op de helft van de tegenstander). Zoals ik al eerder zei: Elke speler die door ajax is gekocht, heeft tijd nodig om het ajax-spelletje eigen te maken. Er zijn/waren maar heel weinig spelers die er ook daadwerkelijk direct stonden..... Onzin! Gooi hem voor de leeuwen....Laat hem daar eens 3 wedstrijden staan en dan de balans opmaken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 15:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Onzin! Gooi hem voor de leeuwen....Laat hem daar eens 3 wedstrijden staan en dan de balans opmaken. Wat heb je daar aan als zo'n gozer na 3 wedstrijden met een fluitconcert en een hangend koppie het veld ruimt. Dat met de huidige selectie en vorm is dat waarschijnlijker dan dat hij als held rond stapt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Je kan hem in iedergeval in de beker tegen Urk laten spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat zou zeker een optie kunnen zijn, hoewel ik eigenlijk eerst Milik wel weer eens wil zien. Zivkovic maakt z'n minuten wel bij jong Ajax en traint met de A selectie. Milik is nu de man die echt buiten de boot valt en geen kansen krijgt zich te laten zien. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 15:35 schreef Eide het volgende:[..] Wat heb je daar aan als zo'n gozer na 3 wedstrijden met een fluitconcert en een hangend koppie het veld ruimt. Dat met de huidige selectie en vorm is dat waarschijnlijker dan dat hij als held rond stapt. Hahaha, je haalt me de woorden uit de mond, of moet ik zeggen de letters onder m'n vingers vandaan ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou niet weten waarom, laat op dit moment bij Jong Ajax absoluut niet zien dat ie daar recht op heeft.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Siggy als jij in januari tegen Feijenoord de 1-0 scoort, wil ik de volgende actie van jou zien.....
Hahahahaha dan pis ik in mijn broek |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
haha wat een actie. alleen jammer dat het uitvak op de 2de ring zit. hij mag van mij best plaats nemen op de tribune.
milik heeft gescoord vs Duitsland of scoort siggie maandag vs ons? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 22:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:haha wat een actie. alleen jammer dat het uitvak op de 2de ring zit. hij mag van mij best plaats nemen op de tribune. milik heeft gescoord vs Duitsland of scoort siggie maandag vs ons? Ja 3x.....ook dan pis ik in mijn broek |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 15:35 schreef Eide het volgende:[..] Wat heb je daar aan als zo'n gozer na 3 wedstrijden met een fluitconcert en een hangend koppie het veld ruimt. Dat met de huidige selectie en vorm is dat waarschijnlijker dan dat hij als held rond stapt. Gaat echt niet gebeuren....gebeurt nu toch ook niet na 3 jaar Sigthorsson! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 18:37 schreef remco k het volgende:[..] Zou niet weten waarom, laat op dit moment bij Jong Ajax absoluut niet zien dat ie daar recht op heeft.. Nee Sigthorsson laat het zien na 3 jaar Ajax1.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Milik triomfeert: "Ik verkeer in topvorm, al heb ik bij Ajax niet alles gespeeld" zaterdag 11 oktober 2014 om 23:48 door Yorick Hokke
Met het produceren van de openingstreffer droeg Arkadiusz Milik zaterdag ruimschoots bij aan de fraaie zege van Polen op Duitsland (2-0). De aanvaller van Ajax kon na afloop zijn geluk niet op.
Hoewel Milik bij Ajax voornamelijk genoegen moet nemen met een reserverol, liet de spits tegen Duitsland zien dat hij nog wel degelijk scherp voor het doel is. "Dit is een fantastisch moment in mijn carrière", citeerde Voetbal International Milik in gesprek met de aanwezige media. "Ik verkeer in topvorm, ook al heb ik bij Ajax de laatste tijd lang niet alles gespeeld."
"Op het veld speelden we allemaal met heel ons hart. Tegen de wereldkampioen moet je een beetje geluk hebben, maar we hebben de overwinning vandaag zelf afgedwongen". besluit Milik, die tot dusver tot vijf wedstrijden kwamen namens Ajax. De spits baarde het meest opzien tijdens het bekerduel met de amateurs van JOS Watergraafsmeer, waarin hij zes keer scoorde. -------------------------------------------------------------------------------------------
Mooi Milik, en dat tegen Wereldkampioen Duitsland... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Frank ziet dingen die wij niet zien, vraag het Remco? Hij ziet het ook...... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: ... Siggie wordt met grote regelmaat uitgefloten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Milik trouwens met een goede goal tegen Duitsland. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zegt niemand tegen Frank dat het spel van Sightorsson niet om aan te gluren is? Wil hij zijn gelijk weer halen? Ze mogen best wat kritischer worden. Milik moet gewoon een kans krijgen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zegt niemand tegen Frank dat het spel van Sightorsson niet om aan te gluren is? Wil hij zijn gelijk weer halen? Ze mogen best wat kritischer worden. Milik moet gewoon een kans krijgen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vast wel, maar het voordeel van hoofdverantwoordelijk zijn is dat je ook zelf kan bepalen wat er gebeurt. By the way, wie is "ze"?
Die laatste zin overigens helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Sigi werd ook niet na 3 wedstrijden uitgefloten....sorrij hoor maar hoogste tijd voor mister Milik laat die maar eens een tijdje staan...met name Zivkovic voorspel ik een grote toekomst...en dat ziet de technische staf ook...hij mag niet te veel in het oog springen voor de topclubs in Europa.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jack, zoals Ajax nu speelt is de kans groot dat Zivkovic weinig goeds kan doen en dat het publiek daarop reageert. Dat weet jij ook echt wel. En wat heeft dat nu voor zin voor zo'n jongen? Geen enkele volgens mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 11:31 schreef Eide het volgende:Jack, zoals Ajax nu speelt is de kans groot dat Zivkovic weinig goeds kan doen en dat het publiek daarom reageerd. Dat weet jij ook echt wel. En wat heeft dat nu voor zin voor zo'n jongen? Geen enkele volgens mij. Op zich heb je wel gelijk, Eide. Maar elke keer komt bij mij de vraag naar boven borrelen, waarom Ajax Zivkovic gehaald heeft. Iedereen bij Ajax weet hoe Zivkovic speelde bij Groningen, waar hij wekelijks in het eerste floreerde. Hem nu gaan omvormen tot een "Ajax-spits" is een twijfelachtige actie, want je moet maar afwachten of dat ook daadwerkelijk gaat lukken. Ondertussen is Zivkovic niet gelukkig in Jong Ajax, dat kun je aan zijn lichaamshouding zien. Ajax had er dus beter aan gedaan om direct een "Ajax-spits" te halen. Omdat zo'n Ajax-spits aanmerkelijk duurder is, denk ik dat het wederom met geld te maken heeft gehad. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Typisch dat spelers buiten ajax wel presteren en bij ajax de plank volledig misslaan, zou wel aan het systeem of tactiek liggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:Hey Siggy als jij in januari tegen Feijenoord de 1-0 scoort, wil ik de volgende actie van jou zien..... [ afbeelding ] Hahahahaha dan pis ik in mijn broek Ik ook, want dan springt ie volle bak in de gracht..d:-)))) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Aan de westzijde niet vriend ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 11:48 schreef Pietje het volgende:Op zich heb je wel gelijk, Eide. Maar elke keer komt bij mij de vraag naar boven borrelen, waarom Ajax Zivkovic gehaald heeft. Iedereen bij Ajax weet hoe Zivkovic speelde bij Groningen, waar hij wekelijks in het eerste floreerde. Nou ja, Zivkovic heeft bij Groningen vorig seizoen er ook gewoon een periode naast gestaan omdat het niet lekker ging. Maar ik denk dat Ajax in Zivkovic een ruwe diamand zien die ze eerst nog wat willen bijslijpen en metname willen leren hoe hij in hele kleine ruimte moet spelen. Dat is mijn indruk.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 11:48 schreef Pietje het volgende: Ondertussen is Zivkovic niet gelukkig in Jong Ajax, dat kun je aan zijn lichaamshouding zien. Bij zijn laatste optreden was daar niets van te zie hoor, dat was een prima wedstrijd waarin hij voornamelijk als voorbereider belangrijk was. Waar hij bij Groningen als enige diep stond met veel ruimte voor zich moet dat nu anders en moet hij andere ook in het spel kunnen betrekken. Zijn laatste wedstrijd beloofd wat dat betreft veel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vraag me af of Zivkovic op deze manier optimaal progressie boekt. Omdat hij feitelijk buiten de selectie wordt gehouden. Wanneer Frank echt zijn gelijk wil gaan halen, kan het nog een lange tijd duren voordat Sigthorsson niet meer wordt opgesteld! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: en de noord- en oost zijde ook niet ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 12:30 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, Zivkovic heeft bij Groningen vorig seizoen er ook gewoon een periode naast gestaan omdat het niet lekker ging. Maar ik denk dat Ajax in Zivkovic een ruwe diamand zien die ze eerst nog wat willen bijslijpen en met namen willen leren hoe hij in hele kleine ruimte moet spelen. Dat is mijn indruk. [..] Bij zijn laatste optreden was daar niets van te zie hoor, dat was een prima wedstrijd waarin hij voornamelijk als voorberijder belangrijk was. Waar hij bij Groningen als enige diep stond met veel ruimte voor zich moet dat nu anders en moet hij andere ook in het spel kunnen betrekken. Zijn laatste wedstrijd beloofd wat dat betreft veel. Ik hoop dat je gelijk krijgt. Bij Groningen stond hij de eerste helft van de competitie er nogal eens naast, maar toen moest hij nog 17 jaar worden, geloof ik. Logisch dat je op die leeftijd niet 34 wedstrijden of meer optimaal kunt presteren op ED-niveau. Toegegeven: zijn laatste optreden in Jong Ajax was gezien zijn lichaamshouding beter, maar (voor mij) nog altijd niet echt gelukkig.
Ik heb gisteren Milik aan het werk gezien in de interland tussen Polen en Duitsland. Die jongen is op dit moment duidelijk in vorm. Ik hoop dat Frank de Boer ook heeft gekeken ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:10 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop dat je gelijk krijgt. Bij Groningen stond hij de eerste helft van de competitie er nogal eens naast, maar toen moest hij nog 17 jaar worden, geloof ik. Logisch dat je op die leeftijd niet 34 wedstrijden of meer optimaal kunt presteren op ED-niveau. Toegegeven: zijn laatste optreden in Jong Ajax was gezien zijn lichaamshouding beter, maar (voor mij) nog altijd niet echt gelukkig. Ik heb gisteren Milik aan het werk gezien in de interland tussen Polen en Duitsland. Die jongen is op dit moment duidelijk in vorm. Ik hoop dat Frank de Boer ook heeft gekeken ;-) Heb jij de hele wedstrijd gezien Pietje, want ik vond hem niet heel erg opvallend spelen hoor? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heb jij de hele wedstrijd gezien Pietje, want ik vond hem niet heel erg opvallend spelen hoor? Ja ik heb op een Duitse zender de hele wedstrijd gezien. De Duitsers waren veel, veel sterker en hadden verdiend om (met grote cijfers) te winnen. Wat me wel opviel was, dat bij de spaarzame Poolse uitvallen, Milik constant aanspeelbaar was. Het doelpunt van Milik was min of meer een fout van de Duitse doelman, hij kwam te laat. Maar toch was het een knappe kopbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:25 schreef Pietje het volgende:[..] Ja ik heb op een Duitse zender de hele wedstrijd gezien. De Duitsers waren veel, veel sterker en hadden verdiend om (met grote cijfers) te winnen. Wat me wel opviel was, dat bij de spaarzame Poolse uitvallen, Milik constant aanspeelbaar was. Het doelpunt van Milik was min of meer een fout van de Duitse doelman, hij kwam te laat. Maar toch was het een knappe kopbal. Ik kon kijken, omdat we de visite die we zouden krijgen, zich met griep had afgemeld...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:25 schreef Pietje het volgende:[..] Ja ik heb op een Duitse zender de hele wedstrijd gezien. De moffen waren veel, veel sterker en hadden verdiend om (met grote cijfers) te winnen. Wat me wel opviel was, dat bij de spaarzame Poolse uitvallen, Milik constant aanspeelbaar was. Het doelpunt van Milik was min of meer een fout van de Duitse doelman, hij kwam te laat. Maar toch was het een knappe kopbal. Het doelpunt van Milik was inderdaad van grote klasse, mede door slap verdedigen van verdedigers en keeper. Overigens was dit ook bij het 2e doelpunt het geval! Overigens vond ik die andere Poolse spits (Lewandowski) veel meer aanspeelbaar, maar ook die had het niet helemaal gisteren. Duitsland daarentegen heeft het verlies inderdaad volkomen aan zichzelf, maar ook aan een goed keepende Poolse sluitpost te danken dat het heeft verloren! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:26 schreef Pietje het volgende:[..] Ik kon kijken, omdat we de visite die we zouden krijgen, zich met griep had afgemeld... Ik kijk altijd de wedstrijden van Duitsland!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lewandowski was gewoon handen vol werk voor de Duitsers ondanks dat het zo goed als eenrichtingverkeer was. Ik denk dat mede daarom Milik ook wel wat meer ruimte had af en toe.
Verder gewoon heel goed binnen gekopt. Natuurlijk was Neuer te laat maar kijk maar eens terug hoe hoog Milik komt en hoe goed die bal binnen valt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:45 schreef Eide het volgende:Lewandowski was gewoon handen vol werk voor de Duitsers ondanks dat het zo goed als eenrichtingverkeer was. Ik denk dat mede daarom Milik ook wel wat meer ruimte had af en toe. Verder gewoon heel goed binnen gekopt. Natuurlijk was Neuer te laat maar kijk maar eens terug hoe hoog Milik komt en hoe goed die bal binnen valt. Ik zeg ook niet dat hij hem niet goed binnenkopte, maar verdedigend had Duitsland bij beide goals niet de orde op zaken. Duitsland had het karwei af moeten maken, maar liep in de val waar Ajax ook weleens in is gelopen! De hele wedstrijd de betere zijn, kansen krijgen en vervolgens in de counter falen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:45 schreef Eide het volgende:Lewandowski was gewoon handen vol werk voor de Duitsers ondanks dat het zo goed als eenrichtingverkeer was. Ik denk dat mede daarom Milik ook wel wat meer ruimte had af en toe. Verder gewoon heel goed binnen gekopt. Natuurlijk was Neuer te laat maar kijk maar eens terug hoe hoog Milik komt en hoe goed die bal binnen valt. Precies, daarom noemde ik het ook een knappe kopbal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zeg ook niet dat hij hem niet goed binnenkopte, maar verdedigend had Duitsland bij beide goals niet de orde op zaken. Duitsland had het karwei af moeten maken, maar liep in de val waar Ajax ook weleens in is gelopen! De hele wedstrijd de betere zijn, kansen krijgen en vervolgens in de counter falen! En niet te vergeten, dat de Poolse doelman onmogelijke reddingen verrichtte... Hij bleek gisteren onpasseerbaar te zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] En niet te vergeten, dat de Poolse doelman onmogelijke reddingen verrichtte... Hij bleek gisteren onpasseerbaar te zijn. Dat had ik al in een vorige post neergezet Pietje! Wilde er niet nogmaals aan herinnerd worden! Whahahhahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik was denk ik ook zowat de enige hier op het forum die een goede zomer kende! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik was denk ik ook zowat de enige hier op het forum die een goede zomer kende! ;-) Hoezo ??....het was hier net zo zonnig hoor, nu nog een zachte winter |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik was denk ik ook zowat de enige hier op het forum die een goede zomer kende! ;-) Hahaha. Nou... ik heb eigenlijk ook wel een goede zomer gehad hoor, maar misschien niet op voetbalgebied, want Oranje interesseert mij niet echt. Op voetbalgebied telt alleen Ajax maar. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 13:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat had ik al in een vorige post neergezet Pietje! Wilde er niet nogmaals aan herinnerd worden! Whahahhahaha Hahaha. Die had ik dus even gemist... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik had het niet over de zomer hoor, ik had het over voetbalgebied!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 14:10 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Nou... ik heb eigenlijk ook wel een goede zomer gehad hoor, maar misschien niet op voetbalgebied, want Oranje interesseert mij niet echt. Op voetbalgebied telt alleen Ajax maar. Klopt Ajax telt bij mij, maar als je het dan over landen hebt doe dan maar Duitsland! Die geeft me meer dan moeten juichen voor een stel kakkerlakken! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 14:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klopt Ajax telt bij mij, maar als je het dan over landen hebt doe dan maar Duitsland! Die geeft me meer dan moeten juichen voor een stel kakkerlakken! ;-) Ik kijk (bijna) nooit naar interlandvoetbal. Gisteren alleen omdat vrienden hadden afgebeld door ziekte. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: O dat....ach heb ik niet gezien, boeit me geen hol |
|
|
|