BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 14 oktober 2014 - 09:17   quote  deeplink  
Nu tijd voor Milik!!
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 09:39   quote  deeplink  
Dit wordt het einde van Hiddink geweldig met ons centraleduo uit 010 wat een kut verdedigers en die van Persie is nou al 5 jaar aan het bewijzen dat het geen spits is maar een 10 hoeveel betonnen platen hebben die bondcoaches voor hun kop Huntelaar is een spits en die lul van een vanPersie moet je er achter laten spelen of gewoon niet meer oproepen. Wat een gaarbakken elftal
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 oktober 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 09:17 schreef Ronald 1960 het volgende:
Nu tijd voor Milik!!
Denk dat Sigthorsson beter is dan milik...
Ik vind sigi ook slecht dit seizoen.
Maar de Boer ziet elke trainig en wedstrijd, die zal dat dan vast wel weten...
Anders kan gewoon niet.
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Hoe goed je ook bent op de training je zal toch een keer moeten scoren en als dat steeds niet gebeurd dan zal je in mijn ogen een ander moeten proberen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 oktober 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 16:31 schreef nora het volgende:
Hoe goed je ook bent op de training je zal toch een keer moeten scoren en als dat steeds niet gebeurd dan zal je in mijn ogen een ander moeten proberen.
Zo is het precies, nora. Een spits, ELKE spits wordt uiteindelijk ALTIJD afgerekend op zijn aantal gescoorde doelpunten!!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 oktober 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 16:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het precies, nora. Een spits, ELKE spits wordt uiteindelijk ALTIJD afgerekend op zijn aantal gescoorde doelpunten!!
Maar waarom zit een speler als Te Vrede dan op de bank bij feyenoord?
Heeft een prima goal/wedstrijd ratio...

Het gaat ook om het voetballende aspect
Blijkbaar is sigthorsson daar verder in...
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 17:25   quote  deeplink  
ja het zal wel Frankie doet het niet voor niks hem blijven opstellen
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 oktober 2014 - 17:27   quote  deeplink  
Precies daarom!
Eide
 Eide - dinsdag 14 oktober 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 16:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het precies, nora. Een spits, ELKE spits wordt uiteindelijk ALTIJD afgerekend op zijn aantal gescoorde doelpunten!!
Nou... Pettersson was niet de minste spits en echt veel scoorde hij niet. Kluivert is de 20 bij geen enkele club voorbij geweest. Gewoon even twee voorbeelden, maar wel twee die prima illustreren dat er meer dan alleen goals. Deze mannen lieten het elftal om zich heen ook beter voetballen. De wisselwerking tussen Pettersson en Bergkamp was fenomenaal, Pettersson was de spits maar Bergkamp scoorde aanzienlijk meer door die wisselwerking.
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 oktober 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 17:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou... Pettersson was niet de minste spits en echt veel scoorde hij niet. Kluivert is de 20 bij geen enkele club voorbij geweest. Gewoon even twee voorbeelden, maar wel twee die prima illustreren dat er meer dan alleen goals. Deze mannen lieten het elftal om zich heen ook beter voetballen. De wisselwerking tussen Pettersson en Bergkamp was fenomenaal, Pettersson was de spits maar Bergkamp scoorde aanzienlijk meer door die wisselwerking.
Maar Pettersson werd in het allereerste begin ook wel bekritiseerd. Tot hij een (dacht ik) iets andere rol in het elftal kreeg. Inderdaad samen met Dennis Bergkamp.
En Kluivert... nou, 20 doelpunten..,ik zou er voor tekenen bij Sightórsson.
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 oktober 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 17:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar waarom zit een speler als Te Vrede dan op de bank bij feyenoord?
Heeft een prima goal/wedstrijd ratio...

Het gaat ook om het voetballende aspect
Blijkbaar is sigthorsson daar verder in...
Te Vrede is typisch zo'n spits waarin een coach het op een of andere manier niet ziet zitten. Waarom? Ik heb geen idee, Maar je schreef het al: voor het oog heeft hij een puik gemiddelde!
remco k
 remco k - dinsdag 14 oktober 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2014 - 22:11 schreef Ronald 1960 het volgende:
Maar heeft ook vanavond niet gescoord.....
Daarom zeg ik. Net zo goed als de geweldige van Persie...
remco k
 remco k - dinsdag 14 oktober 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 09:17 schreef Ronald 1960 het volgende:
Nu tijd voor Milik!!
In het NL elftal??
Eide
 Eide - dinsdag 14 oktober 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 17:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar Pettersson werd in het allereerste begin ook wel bekritiseerd. Tot hij een (dacht ik) iets andere rol in het elftal kreeg. Inderdaad samen met Dennis Bergkamp.
Waar het om gaat is dat het niet zuiver om de goals hoeft te gaan. Pantelic is een recenter voorbeeld. Door hem konden Suarez en Rommedahl het zo goed doen. Het gaat om de balans. De spits hoeft niet te scoren als door het opstellen van de spits de spelers er omheen veel beter gaan presteren. En omgekeerd, als je iemand als KJH hebt zoek je daar omheen mensen die hem bedienen. Balans is alles.

Probleem met Sightorsson is dat hij het beide niet is. Hij laat anderen niet beter spelen of makkelijk scoren. Hij is een afmaker. Maar hij komt nauwelijks in de posities waar hij dat kan doen en krijgt hij een kans gaat die vaak mis.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 14 oktober 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 21:00 schreef remco k het volgende:

[..]

In het NL elftal??
een domme vraag, verdient een dom antwoord....

Ja, i.p.v. Cillissen, kan hij misschien als extra spits naast RvP

Je werkt te veel gap ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 oktober 2014 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 14 oktober 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 21:12 schreef Eide het volgende:

[..]

..........

Probleem met Sightorsson is dat hij het beide niet is. Hij laat anderen niet beter spelen of makkelijk scoren. Hij is een afmaker. Maar hij komt nauwelijks in de posities waar hij dat kan doen en krijgt hij een kans gaat die vaak mis.
Misschien moet je dan toch met een linkspoot op links en met een rechtspoot op rechts gaan spelen, de achterlijn halen en voor geven, dan is Sigthorsson op z'n best.

Maar dat is niet het ajax spelletje op dit moment.... We hebben wel opkomende backs, maar die halen zelden of nooit de achterlijn.....
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 23:03   quote  deeplink  
Tijd voor Milik
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Arek Milik kwam wederom tot scoren voor de Poolse nationale ploeg. De Ajax-spits maakte de belangrijke 2-2 tegen Schotland.
Eide
 Eide - dinsdag 14 oktober 2014 - 23:06   quote  deeplink  
El Ghazi, Schone en Van Rhijn hebben alle drie een prima voorzet die ook vaak genoeg goed voor komt. Je moet er als spits ook in geloven en op de goede plek staan.

Dat laatste is een echt spitsending. Op de goede plek staan. Dat is bijna niet te leren, het is iets instinctiefs. Looplijnen, loopacties en afspraken zijn allemaal te leren maar dat laatste stukje is gewoon WETEN waar die bal gaat komen...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 14 oktober 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Kom op Frank de Boer, geef Milik een echte kans!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 14 oktober 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 23:06 schreef Eide het volgende:
El Ghazi, Schone en Van Rhijn hebben alle drie een prima voorzet die ook vaak genoeg goed voor komt. Je moet er als spits ook in geloven en op de goede plek staan.

Dat laatste is een echt spitsending. Op de goede plek staan. Dat is bijna niet te leren, het is iets instinctiefs. Looplijnen, loopacties en afspraken zijn allemaal te leren maar dat laatste stukje is gewoon WETEN waar die bal gaat komen...
Toch maar Klaas Jan Huntelaar halen dan.....
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 02:03   quote  deeplink  
Let op mijn woorden: zondag zien we gewoon Sjokthorsson weer in de basis! Gebed zonder einde!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 oktober 2014 - 07:14   quote  deeplink  
als hij er niks van kan dan haal je niet zo gemiddelde met je land.
16 doelpunten in 26 wedstrijden
dus hij kan het wel, alleen laat hij het niet zien bij ajax.

vertel mij maar waar het dan aan ligt

ik zeg het je, buitenspelers zijn al jaren ruk.
een goeie voorzet is 1, een man paseren is 2, achterlijn halen is 3.
zeg mij of er een buitenspeler of back daar aan voldoet.

ook hier geef het antwoord. nee, allemaal ruk.
de een kan dit maar de rest niet, de ander kan juist iets anders maar kan dat andere niet.

schone mist snelheid om langs een speler te komen en is geen buitenspeler.
el gazi heeft misschien een goeie voorzet in huis maar geeft ze niet.
andersen en Fisher trekken naar binnen, zeer uitzonderlijk als ze een voorzet geven.
boilissen geeft 1 op de 100 een goeie voorzet.
de sa kan wel zijn man passeren maar dan levert hij een kut voorzet af.

Zelfs klaas jan zal.het moeilijk hebben met zulke medespelers
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 oktober 2014 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 07:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
als hij er niks van kan dan haal je niet zo gemiddelde met je land.
16 doelpunten in 26 wedstrijden
dus hij kan het wel, alleen laat hij het niet zien bij ajax.

vertel mij maar waar het dan aan ligt

ik zeg het je, buitenspelers zijn al jaren ruk.
een goeie voorzet is 1, een man paseren is 2, achterlijn halen is 3.
zeg mij of er een buitenspeler of back daar aan voldoet.

ook hier geef het antwoord. nee, allemaal ruk.
de een kan dit maar de rest niet, de ander kan juist iets anders maar kan dat andere niet.

schone mist snelheid om langs een speler te komen en is geen buitenspeler.
el gazi heeft misschien een goeie voorzet in huis maar geeft ze niet.
andersen en Fisher trekken naar binnen, zeer uitzonderlijk als ze een voorzet geven.
boilissen geeft 1 op de 100 een goeie voorzet.
de sa kan wel zijn man passeren maar dan levert hij een kut voorzet af.

Zelfs klaas jan zal.het moeilijk hebben met zulke medespelers
Tegen Nederland heb ik Sigthorsson ook niet gezien..
Milik scoorde in twee wedstrijden en had nog wat kansjes
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 oktober 2014 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 02:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Let op mijn woorden: zondag zien we gewoon Sjokthorsson weer in de basis! Gebed zonder einde!
zaterdagavond, vriend ;-)
nora
 nora - woensdag 15 oktober 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 21:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat het niet zuiver om de goals hoeft te gaan. Pantelic is een recenter voorbeeld. Door hem konden Suarez en Rommedahl het zo goed doen. Het gaat om de balans. De spits hoeft niet te scoren als door het opstellen van de spits de spelers er omheen veel beter gaan presteren. En omgekeerd, als je iemand als KJH hebt zoek je daar omheen mensen die hem bedienen. Balans is alles.

Probleem met Sightorsson is dat hij het beide niet is. Hij laat anderen niet beter spelen of makkelijk scoren. Hij is een afmaker. Maar hij komt nauwelijks in de posities waar hij dat kan doen en krijgt hij een kans gaat die vaak mis.
Tja maar Pantelic was alleen een veel betere en slimmere voetballer als Siggi
nora
 nora - woensdag 15 oktober 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 23:06 schreef Eide het volgende:
El Ghazi, Schone en Van Rhijn hebben alle drie een prima voorzet die ook vaak genoeg goed voor komt. Je moet er als spits ook in geloven en op de goede plek staan.

Dat laatste is een echt spitsending. Op de goede plek staan. Dat is bijna niet te leren, het is iets instinctiefs. Looplijnen, loopacties en afspraken zijn allemaal te leren maar dat laatste stukje is gewoon WETEN waar die bal gaat komen...
Zie Huntelaar !!
Pietje
 Pietje - woensdag 15 oktober 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 21:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat het niet zuiver om de goals hoeft te gaan. Pantelic is een recenter voorbeeld. Door hem konden Suarez en Rommedahl het zo goed doen. Het gaat om de balans. De spits hoeft niet te scoren als door het opstellen van de spits de spelers er omheen veel beter gaan presteren. En omgekeerd, als je iemand als KJH hebt zoek je daar omheen mensen die hem bedienen. Balans is alles.

Probleem met Sightorsson is dat hij het beide niet is. Hij laat anderen niet beter spelen of makkelijk scoren. Hij is een afmaker. Maar hij komt nauwelijks in de posities waar hij dat kan doen en krijgt hij een kans gaat die vaak mis.
Je hebt zeker wel een punt inderdaad.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 oktober 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Jongens, het is een team sport he;)

Je kan naar de spits kijken maar als de rest eigenlijk net zo slecht/goed is, dan kan je toch niet een enkele speler kijken.

Het zelfde geld voor een keeper.
Als je een geweldige keeper op doel hebt staan maar je hebt kneuzen als verdedigers dan kan je verwachten dat je keeper niet alles red en dus niet de nul houd.
Dus als de keeper niet de nul houd ligt dat niet enkel aan de keeper maar ook aan de verdedigers en de rest van het team die verdedigende taken heeft.

Dit verhaal gaat dus ook andersom op. Een spits die moeizaam scoort kan niet alleen aan de spits liggen maar ook aan de andere spelers die aanvallende taken hebben.
Als je Messi bij Achilles gaat neerzetten en ze spelen met 10 man achter de bal en op de counter dan heb je niks aan Messi.

Zullen we eerst maar eens 10 kansen creeren in een wedstrijd en dat niet 1 van 10 wedstrijden maar gewoon elke wedstrijd. Als hij dan niet scoort, dan kan je afvragen of hij geschikt is.

Maar de rest is gewoon net zo slecht als Sigthorsson.
Dat frank hiermee kampioen kan worden, bewijst hoe goed hij is.
Klaassen en Serrero vorig jaar goed voor 8 assists, dat voor de kampioen.
Buitenspeler Fisher die niet samen speelt, hij speelt eerder voor zich zelf.
Buitenspeler op de rechterkant is eigenlijk nog altijd drama, El Ghazi is een leuke voetballer om te zien maar rendement is zeer laag en eigenlijk om te huilen.

Kortom kijk eerder naar andere spelers en schuif niet alles op een spits af.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 19:03   quote  deeplink  
Volgens Marc ( Bonus) hebben we in jaren niet zo'n goed elftal gehad? Voor 381.000 euro bonus wil ik ook wel onzinnige dingen noemen. Neemt niet weg dat Sigthorsson een laag rendement heeft en ook weinig extra brengt. De vraag is bij iedereen nu waarom Sigthorsson blijft opgesteld wanneer Milik het structureel beter doet dan hem.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 16 oktober 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 19:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Volgens Marc ( Bonus) hebben we in jaren niet zo'n goed elftal gehad? Voor 381.000 euro bonus wil ik ook wel onzinnige dingen noemen. Neemt niet weg dat Sigthorsson een laag rendement heeft en ook weinig extra brengt. De vraag is bij iedereen nu waarom Sigthorsson blijft opgesteld wanneer Milik het structureel beter doet dan hem.
Goed elftal? In kwaliteit of in Potentie? Is een verschil.
Hij zei in potentie, dat hoef nog niet te betekenen dat het nu goed is.

Vervolgens behaald hij zijn doelstellingen, namelijk kampioen waardig elftal neer te zetten, terwijl je beste spelers verkocht zijn.
Dan heb je recht op je bonus.

Echt serieus? Is Milik structureel beter bezig? Wedstrijd tegen Jos een gepromoveerde hoofdklasser, Nac wat niet verdedigen kan(zie uitslag van een week later 6-1 tegen Heracles). Dat Milik scoort tegen Duitsland en Schotland is natuurlijk mooi, maar als sigthorsson scoort met IJsland dan wordt dat ook niet meegenomen in de beoordeling, waarom zou dat nu wel zijn? 14 doelpunten in 22 wedstrijden is niet niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2014 door Positieve Arrogantie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 02:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Let op mijn woorden: zondag zien we gewoon Sjokthorsson weer in de basis! Gebed zonder einde!
Iemand die pretendeert een Ajacied te zijn, maar niet weet wanneer zijn eigen ploeg moet voetballen?? Is eerder een gebed zonder einde!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 19:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Volgens Marc ( Bonus) hebben we in jaren niet zo'n goed elftal gehad? Voor 381.000 euro bonus wil ik ook wel onzinnige dingen noemen. Neemt niet weg dat Sigthorsson een laag rendement heeft en ook weinig extra brengt. De vraag is bij iedereen nu waarom Sigthorsson blijft opgesteld wanneer Milik het structureel beter doet dan hem.
YES!!! We hebben wat anders gevonden om Marc af te zeiken!! Nu is het weer zijn bonus!! Pfffffff
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 16:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Iemand die pretendeert een Ajacied te zijn, maar niet weet wanneer zijn eigen ploeg moet voetballen?? Is eerder een gebed zonder einde!
Zondag speelt Ajax de herhaling ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 16:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zondag speelt Ajax de herhaling ;-)
Op FOX waarschijnlijk, maar dat hoef ik niet te zijn! Verliezen doen we vanavond al! ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 16:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Op FOX waarschijnlijk, maar dat hoef ik niet te zijn! Verliezen doen we vanavond al! ;-)
Haha. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel. Vanavond verliezen en van de fouten leren en vervolgens met die wetenschap morgen de herhaling spelen. Dan winnen we vast. Dat bedoelde Bobby natuurlijk ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 16:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel. Vanavond verliezen en van de fouten leren en vervolgens met die wetenschap morgen de herhaling spelen. Dan winnen we vast. Dat bedoelde Bobby natuurlijk ;-)
Ik irriteer me aan sommige personen! Echt Pietje, als alles goed is vinden ze wel weer wat om te zeiken! Irritant is dat!
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 16:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik irriteer me aan sommige personen! Echt Pietje, als alles goed is vinden ze wel weer wat om te zeiken! Irritant is dat!
Nou... alles gaat niet echt goed. Sommige dingen wel, maar ik erger me ook aan het rendement van Sightórsson hoor. Hij blijft maar kansen krijgen (en missen). Ik zeg niet dat een andere spits (Milik) het pertinent beter doet, maar die jongen verdient zo langzamerhand wel een eerlijke kans in Ajax 1.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 16:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... alles gaat niet echt goed. Sommige dingen wel, maar ik erger me ook aan het rendement van Sightórsson hoor. Hij blijft maar kansen krijgen (en missen). Ik zeg niet dat een andere spits (Milik) het pertinent beter doet, maar die jongen verdient zo langzamerhand wel een eerlijke kans in Ajax 1.
Maar ik bedoelde meer dat er een aantal negatievelingen zitten die echt werkelijk alles moeten afzeiken! Nergens een positief woord gelezen van die mensen tot nog toe!
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 16:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar ik bedoelde meer dat er een aantal negatievelingen zitten die echt werkelijk alles moeten afzeiken! Nergens een positief woord gelezen van die mensen tot nog toe!
OK. I see. Ik ben zelf ook niet altijd even positief gestemd moet ik bekennen. Zelf vind ik de kritiek op de bonus van Overmars te veel van het goede. In dit geval worden gewoon de details van het contract uitgevoerd. Niks meer en niks minder.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 oktober 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 16:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

OK. I see. Ik ben zelf ook niet altijd even positief gestemd moet ik bekennen. Zelf vind ik de kritiek op de bonus van Overmars te veel van het goede. In dit geval worden gewoon de details van het contract uitgevoerd. Niks meer en niks minder.
Dat had ik inderdaad al geschreven daar! Onzinnigheid om van niets iets te kunnen maken!!
JOOD
 JOOD - zaterdag 18 oktober 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Frotgoal.. Maar hij is weer de held! Hahaha wat lachwekkend zeg! Eraf met die vent, mijn vertrouwen in de Boer loopt zo ook een flinke deuk op... Dinsdag maar 11 man in de goal?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:59   quote  deeplink  
Maar hij telt gelukkig wel ;-)
JOOD
 JOOD - zondag 19 oktober 2014 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 23:59 schreef Ronald 1960 het volgende:
Maar hij telt gelukkig wel ;-)
Ach flikker toch op!
nora
 nora - zondag 19 oktober 2014 - 00:22   quote  deeplink  
ik ben blij dat hij hem maakt en wat was Klaasen goed man van de wedstrijd !!!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 19 oktober 2014 - 01:08   quote  deeplink  
Klaasen was t enige lichtpuntje. Wat ik oprecht zorgwekkend vind is dat er op deze manier voor de supporter steeds minder van Ajax te genieten valt. Voetbal is er om mensen te vermaken. Daarmee verdienen voetballers, staf en Ajax hun geld. Zo'n eerste helft is pure kwelling om naar te mogen kijken. Ajax kan toch niet door blijven gaan om dit onaantrekkelijke voetbal aan haar supporters te blijven voorschotelen.

Ajax moet strenger durven zijn naar zichzelf. Men gaat te lang door met structureel matig spelende voetballers. Waarom wil Ajax altijd maar door blijven gaan om steeds dezelfde fouten opnieuw te maken? Als je op een gegeven moment verder wil moet je dingen structureel veranderen om verder te kunnen komen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 19 oktober 2014 - 01:10   quote  deeplink  
Ik heb me aan het Nederlands elftal trouwens nog meer geërgerd, alles is relatief!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 oktober 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 01:10 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb me aan het Nederlands elftal trouwens nog meer geërgerd, alles is relatief!
Waar erger jij je niet aan ??....je lijkt wel een Feijenoorder....misschien een tip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2014 door Nenam_tiL --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 19 oktober 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Hahahahahahahaha........als ik Futnoord supporter was geweest, had ik het zeker al opgegeven!
Aartus
 Aartus - maandag 20 oktober 2014 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 23:59 schreef Ronald 1960 het volgende:
Maar hij telt gelukkig wel ;-)
Heb je gezien hoe onze keeper uitkwam?
Als een zoutzak.
Die kans had iedereen benut.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson









0.0253760