BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 oktober 2014 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 00:14 schreef Aartus het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe onze keeper uitkwam?
Als een zoutzak.
Die kans had iedereen benut.
Marsman vind ik dan ook echt een flutkeeper..
nora
 nora - maandag 20 oktober 2014 - 09:08   quote  deeplink  
Inderdaad luister naar Perez over jullie keeper !!! En Perez is een v/d weinigen die echt een goede kijk op voetbal heeft ik zou veel waarde hechten aan zijn oordeel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 oktober 2014 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 00:14 schreef Aartus het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe onze keeper uitkwam?
Als een zoutzak.
Die kans had iedereen benut.
Heb je ook gezien hoe Sigthorsson bij dez goal 2x van achter werd aangetikt.....???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 oktober 2014 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 00:20 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ach flikker toch op!
het is een feit! hij struikelde omdat hij werd aangetikt......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 oktober 2014 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 16:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Iemand die pretendeert een Ajacied te zijn, maar niet weet wanneer zijn eigen ploeg moet voetballen?? Is eerder een gebed zonder einde!
Dat heet focussen op je werk en dan na het laatste fluitsignaal ga je over tot de orde van de dag en blijkt dat ajax zaterdag avond speelt i.p.v. zondag middag ;-)
nora
 nora - dinsdag 21 oktober 2014 - 23:08   quote  deeplink  
Beste Frank nu kan je er niet meer omheen Milik heeft recht op een basisplaats en gooi Zimler bij de zaterdag veteranen die mag je nooit nee nooit meer opstellen .
Afzender Nora
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:09   quote  deeplink  
Ik denk dat nu de tijd is aangebroken voor Riedewalt en Milik! Gooi ze er in tegen de Eagles!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik denk dat nu de tijd is aangebroken voor Riedewalt en Milik! Gooi ze er in tegen de Eagles!!!
Sla Milik maar over en zet Zivkovic er maar in......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sla Milik maar over en zet Zivkovic er maar in......
Gaat (nog) niet gebeuren, Milik is 2e spits en Zivkovic komt pas na de winterstop eventueel bij ajax1.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Gaat (nog) niet gebeuren, Milik is 2e spits en Zivkovic komt pas na de winterstop eventueel bij ajax1.....
Het blijft een idioot verhaal, die jongen kent de eredivisie, komt niet uit het buitenland, spreekt Nederlands.....waarom zo idioot lang wachten, gooi hem in het diepe, hij is niet van suiker en zo dik zitten wij niet in onze spitsen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het blijft een idioot verhaal, die jongen kent de eredivisie, komt niet uit het buitenland, spreekt Nederlands.....waarom zo idioot lang wachten, gooi hem in het diepe, hij is niet van suiker en zo dik zitten wij niet in onze spitsen
Eens, maar eerst moet Sithorsson weg, maar dat gebeurde niet, vandaar dat Siggie nu elke wedstrijd gewoon basis is, in de hoop hem alsnog redelijk te kunnen verkopen in de winterstop...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:34 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Eens, maar eerst moet Sithorsson weg, maar dat gebeurde niet, vandaar dat Siggie nu elke wedstrijd gewoon basis is, in de hoop hem alsnog redelijk te kunnen verkopen in de winterstop...
Siggy moet je gewoon in het vrouwenteam zetten....kan Brard hem ophalen als toyboy
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Siggy moet je gewoon in het vrouwenteam zetten....kan Brard hem ophalen als toyboy
Gelukkig begrijp je de strekking van mijn reactie.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:41 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Gelukkig begrijp je de strekking van mijn reactie.....
Niet dan ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Siggie is een wereldspits, zolang hij maar vanaf de zijkant wordt bediend ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2014 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:52 schreef Ronald 1960 het volgende:
Siggie is een wereldspits, zolang hij maar vanfa de zijkant wordt bediend ;-)
Net als bij een flipperkast ???.....hahahaha daar springen de ballen ook alle kanten op
Siggy de flipperkastspits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2014 door Nenam_tiL --
Eide
 Eide - zaterdag 25 oktober 2014 - 08:43   quote  deeplink  
Ik vond Milik overigens vrij redelijk invallen tegen Barca.
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 08:43 schreef Eide het volgende:
Ik vond Milik overigens vrij redelijk invallen tegen Barca.
Ook al mee eens.. Maar goed, Siggy maakte er vorige week weer 1 dus zal nog steeds de voorkeur blijven krijgen..

Milik lijkt sterker te worden, hopelijk trekt ie dat door zodat de Boer gewoon niet meer om hem heen kan.. Gewoon eens een goede goal maken in een invalbeurt ofzo..
Eide
 Eide - zaterdag 25 oktober 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Zivkovic: 'Ik speel gewoon nog niet goed genoeg'

Je had Plan Hoesen 2.0, daarna kwam Plan Sana 2.0. Die plannen leverden hooguit tijdelijk succes op, maar op de lange termijn viel het wat tegen. En dat is misschien wel de reden dat Ajax nu wat geheimzinnig doet over het plan met Richaïro Zivkovic.

Er is uiteraard een plan. Het is niet zo dat we een dobbelsteentje opgooien en eens kijken wat we vandaag weer doen, zegt Andries Ulderink, zijn coach bij Jong Ajax, in gesprek met Ajax Life. Over de inhoud van dat plan wil de coach weinig loslaten. Daarvoor moet je bij Frank de Boer zijn. Het is een speler van de eerste selectie.

Ook Zivkovic wil weinig vertellen over het plan. Ik weet wat ik moet doen. Ik moet me ontwikkelen, want het is gewoon nog niet goed genoeg. Het is vooraf ook afgesproken dat ik bij Jong Ajax begin. En als ik goed genoeg ben, krijg ik mn kans.

Dat is een zelfkritische uitspraak van de 18-jarige spits. Toch is iedereen binnen Ajax het er over eens dat hij stappen heeft gemaakt sinds zijn komst bij Ajax. Eerst de hoofdrolspeler zelf: Het gaat steeds beter met me. Ik voel me steeds beter. Dat beaamt Ulderink. Het is heel simpel om te zeggen dat hij een stijgende lijn te pakken heeft, maar ik denk dat daar absoluut sprake van is.

Ik ben tevreden over de lijn die hij te pakken heeft, vervolgt Ulderink. Dat er nog een paar stappen te maken zijn is duidelijk, zoals negentig minuten volhouden of als het met het team wat minder gaat wat extras brengen. Maar ik wil vooral de positieve punten pakken.

Ook Zivkovic weet dat het nog beter moet om in aanmerking te komen voor Ajax 1. Ik werk elke dag aan mezelf, ik probeer het elke dag beter te doen. In het begin was het niet goed genoeg. Ik probeer steeds beter mn best te doen en dan zie je dat ik ook weer doelpunten ga maken. Voor de rest wacht ik op mn kans.

Ik moet gewoon veel constanter in mn spel worden. Het moet niet af en toe goed zijn, het moet gewoon altijd goed zijn.

Maar goed, dat plan Ulderink licht een heel klein stukje van de sluier op. Dat hij tot pak m beet tot de winterstop bij Jong Ajax speelt, is wel onderdeel van het plan. Daarna is het aan de staf van het eerste om te kijken wat ze met Richaïro gaan doen.

Bron
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 15:41   quote  deeplink  
Goed dat ie zelfkritisch is..
nora
 nora - zaterdag 25 oktober 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 09:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Heb je ook gezien hoe Sigthorsson bij dez goal 2x van achter werd aangetikt.....???
Klopt hij had eigenlijk een strafschop moeten geven met rood maar dit was voor beide partijen gunstig.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 oktober 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 10:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook al mee eens.. Maar goed, Siggy maakte er vorige week weer 1 dus zal nog steeds de voorkeur blijven krijgen..

Milik lijkt sterker te worden, hopelijk trekt ie dat door zodat de Boer gewoon niet meer om hem heen kan.. Gewoon eens een goede goal maken in een invalbeurt ofzo..
Maakt geen reet uit. Sig blijft staan zolang hij niet verkocht word..
nora
 nora - zaterdag 25 oktober 2014 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het blijft een idioot verhaal, die jongen kent de eredivisie, komt niet uit het buitenland, spreekt Nederlands.....waarom zo idioot lang wachten, gooi hem in het diepe, hij is niet van suiker en zo dik zitten wij niet in onze spitsen
Volgens Frank is hij nog niet goed genoeg !!! en beste Neman ik heb hem nou een aantal keren in Jong Ajax gezien en hij heeft op mij ook nog geen indruk kunnen maken je ziet dat hij het spelltje wel ziet en een goede techniek heeft maar hij is nog geen top, maar ik heb er wel veel vertrouwen in dat hij er gaat komen.
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 17:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maakt geen reet uit. Sig blijft staan zolang hij niet verkocht word..
Daar geloof ik helemaal niks van. Siggy speelt omdat de Boer hem nu nog beter vind..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 17:41 schreef nora het volgende:

[..]

Volgens Frank is hij nog niet goed genoeg !!! en beste Neman ik heb hem nou een aantal keren in Jong Ajax gezien en hij heeft op mij ook nog geen indruk kunnen maken je ziet dat hij het spelltje wel ziet en een goede techniek heeft maar hij is nog geen top, maar ik heb er wel veel vertrouwen in dat hij er gaat komen.
Ik blijf het gelul vinden.....
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 20:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik blijf het gelul vinden.....
Het is toch best logisch dat als hij niet goed genoeg is in Jong Ajax, dat de Boer hem niet opstelt??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is toch best logisch dat als hij niet goed genoeg is in Jong Ajax, dat de Boer hem niet opstelt??
Ik heb het al eerder met je over gehad, frans leer je het beste in Frankrijk, spaans in Spanje en voetbal op het hoogte niveau (waar hij al gespeeld heeft)
Slechter als Siggy zal hij het niet doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 20:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder met je over gehad, frans leer je het beste in Frankrijk, spaans in Spanje en voetbal op het hoogte niveau (waar hij al gespeeld heeft)
Slechter als Siggy zal hij het niet doen
Een kans moet je verdienen.. Juist iemand als jij zou dat moeten snappen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Een kans moet je verdienen.. Juist iemand als jij zou dat moeten snappen..
Dat laatste moet je me ff uitleggen.....
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 20:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat laatste moet je me ff uitleggen.....
Je hebt kansen nodig in het leven, daar heb je het zelf weleens met me over gehad. Maar die kansen moet je wel verdienen..

Je ook op straat zorgen dat je beter bent dan een ander, of slimmer. Pas dan zal je kansen krijgen..

Kansen krijg je niet als je niks presteerd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt kansen nodig in het leven, daar heb je het zelf weleens met me over gehad. Maar die kansen moet je wel verdienen..

Je ook op straat zorgen dat je beter bent dan een ander, of slimmer. Pas dan zal je kansen krijgen..

Kansen krijg je niet als je niks presteerd..
Noem het maar niks, hij heeft het wel laten zien, ze kopen Zivkovic niet om zijn bruine ogen.....maar goed ik zie het anders
Als het om mij gaat, dat is een ander verhaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 20:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Noem het maar niks, hij heeft het wel laten zien, ze kopen Zivkovic niet om zijn bruine ogen.....maar goed ik zie het anders
Als het om mij gaat, dat is een ander verhaal
Ik vind dat je in alles wat je doet moet laten zien dat je recht hebt op een plekje..

Bij Groningen heeft ie laten zien een aanwinst te kunnen zijn, maar dt er nog wel wat aan moet gebeuren aangezien het Ajax spelletje zo anders is.. En dat begint ie nu beetje bij beetje te laten zien in Jong Ajax dat ie het wel kan..

Die jongen krijgt zijn tijd nog wel..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat je in alles wat je doet moet laten zien dat je recht hebt op een plekje..

Bij Groningen heeft ie laten zien een aanwinst te kunnen zijn, maar dt er nog wel wat aan moet gebeuren aangezien het Ajax spelletje zo anders is.. En dat begint ie nu beetje bij beetje te laten zien in Jong Ajax dat ie het wel kan..

Die jongen krijgt zijn tijd nog wel..
Het is niet zeiken om het zeiken, maar soms zeikt Ajax.....bij Ajax moeten ze een half jaar of langer in de jeugd...rotop, gewoon 6 of 7 potten in het eerste, gaan ze niet dood van en je maakt ze gretiger.
Softe kut gedoe
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is niet zeiken om het zeiken, maar soms zeikt Ajax.....bij Ajax moeten ze een half jaar of langer in de jeugd...rotop, gewoon 6 of 7 potten in het eerste, gaan ze niet dood van en je maakt ze gretiger.
Softe kut gedoe
Maak je ze daar echt gretiger van ja?? Ik denk van niet, loopt het namelijk niet maak je hem kapot...

Dat half jaar moet trouwens niet een maatstaf zijn, zijn talent en prestaties moeten de maatstaf zijn..
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 07:09   quote  deeplink  
Voor mij is het heel simpel hoor, als hij op basis van zijn trainingen en wedstrijden bij Ajax 1 hoort moet hij daar gewoon zitten. En anders gewoon zo veel mogelijk minuten maken bij Jong Ajax.
nora
 nora - zondag 26 oktober 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Klopt en het wordt nog moeilijker voor Zico want Milik heeft zich gisteren duidelijk laten zien en staat denk ik in rangorde nog voor Zico.
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Ik vond Milik gister echt een verademing. Deed goede dingen met de bal, was aanspeelbaar, liep goed en is bij zowel de eerste als tweede goal nadrukkelijk aanwezig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is niet zeiken om het zeiken, maar soms zeikt Ajax.....bij Ajax moeten ze een half jaar of langer in de jeugd...rotop, gewoon 6 of 7 potten in het eerste, gaan ze niet dood van en je maakt ze gretiger.
Softe kut gedoe
Helemaal mee eens! Misschien zijn ze bang om hem nu al kwijt te raken...vandaar dat hij nog niet mag ruiken aan Ajax 1.....hij is namelijk voetballend veel beter als Sigtorsson...is beweeglijker, korter gedraaid en zeer doelgericht....misschien dat de Boer hem samen met de volgende lichting wil brengen...die hebben namelijk veel in hun mars....
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:16   quote  deeplink  
fe79315b8f.png

Ehh... ?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Wat is er?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 14:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Wat is er?
"fitter dan ooit"
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 14:37 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

"fitter dan ooit"
fitter dan ooit??? Hij moet gvd gaan scoren, hij mist veel te veel echte grote kansen....
Eide
 Eide - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 14:51 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

fitter dan ooit??? Hij moet gvd gaan scoren, hij mist veel te veel echte grote kansen....
Eens. Maar goed, we gaan het zien. Als Siggie tegen Dordt speelt lijkt de kans groot dat Milik tegen Barca speelt trouwens.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 14:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Maar goed, we gaan het zien. Als Siggie tegen Dordt speelt lijkt de kans groot dat Milik tegen Barca speelt trouwens.
2e Helft Milik tegen Dordt en tegen Barca in de basis ;-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 14:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Maar goed, we gaan het zien. Als Siggie tegen Dordt speelt lijkt de kans groot dat Milik tegen Barca speelt trouwens.
Waar basseer je dat op? De Boer hoopt gewoon zijn gelijk te halen tegen Dordt en
Sigthorsson speelt dan ook gewoon tegen Barcelona.
Eide
 Eide - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Omdat FdB ook al vaker heeft gezegd dat 2 a 3 wedstrijden per week misschien te veel is voor Sightorsson. Hij is een tikkie breekbaar om het voorzichtig te zeggen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 16:16 schreef Eide het volgende:
Omdat FdB ook al vaker heeft gezegd dat 2 a 3 wedstrijden per week misschien te veel is voor Sightorsson. Hij is een tikkie breekbaar om het voorzichtig te zeggen.
Scoort hij tegen Dordt speelt hij ook gewoon tegen Barcelona let maar op..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2014 door Hummel10 --
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 16:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Scoort hij tegen Dordt speelt hij ook gewoon tegen Barcelona let maar op..
Dat vrees ik ook. De Boer heeft nu eenmaal enorm vertrouwen in de veel-scorende Sightórsson ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Net als bij een flipperkast ???.....hahahaha daar springen de ballen ook alle kanten op
Siggy de flipperkastspits
Whahahaha Narreke maar het is wel zo....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Volgens mij zegt De Boer dit alleen maar zodat Sigthorsson over 2 maanden de etalage in kan en direct verkocht kan worden!! Dat is ook de enige reden dat hij speelt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson









0.0196359