BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 17:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Volgens mij zegt De Boer dit alleen maar zodat Sigthorsson over 2 maanden de etalage in kan en direct verkocht kan worden!! Dat is ook de enige reden dat hij speelt!
Ik denk dat alle Ajax-supporters het daarover eens zijn!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 17:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat alle Ajax-supporters het daarover eens zijn!!!
En dat irriteert me, net als het feit dat hij Moisander continu laat spelen! Die maakt fout op fout, overigens fouten die ik Denswil in de laatste maanden van het afgelopen seizoen veelvuldig zag maken! Maar toch laat hij hem staan, idem als met Sigthorsson! Dat irriteert me het allermeeste!
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 17:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat irriteert me, net als het feit dat hij Moisander continu laat spelen! Die maakt fout op fout, overigens fouten die ik Denswil in de laatste maanden van het afgelopen seizoen veelvuldig zag maken! Maar toch laat hij hem staan, idem als met Sigthorsson! Dat irriteert me het allermeeste!
Hier nog eentje! Precies hetzelfde. En vermoedelijk om dezelfde redenen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 17:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier nog eentje! Precies hetzelfde. En vermoedelijk om dezelfde redenen.
Daarnaast ben ik benieuwd wat ze gaan doen als beide spelers zijn verkocht! Ga je dan ineens wel de jeugd een kans geven??? Dan had hij dat nu al moeten doen lijkt mij!
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 17:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarnaast ben ik benieuwd wat ze gaan doen als beide spelers zijn verkocht! Ga je dan ineens wel de jeugd een kans geven??? Dan had hij dat nu al moeten doen lijkt mij!
Voor Moisander: Denswil en/of van der Hoorn
Voor Sightórsson: Milik en/of Zivkovic
remco k
 remco k - vrijdag 31 oktober 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 16:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook. De Boer heeft nu eenmaal enorm vertrouwen in de veel-scorende Sightórsson ;-)
De laatste weken gaat het wat scoren betreft redelijk toch..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 31 oktober 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Nogmaals wat is er?

Frank zegt dat hij fitter is dan ooit, waarom zou ik daar aan twijfelen?
ik denk dat je verward met pure snelheid.

Hoe lang is het geleden dat hij geblesseerd was?

Of ga je de fitheid van een marathonloper meten op de 100 meter?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 14:51 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

fitter dan ooit??? Hij moet gvd gaan scoren, hij mist veel te veel echte grote kansen....
Vandaar mijn verbazing.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 17:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Volgens mij zegt De Boer dit alleen maar zodat Sigthorsson over 2 maanden de etalage in kan en direct verkocht kan worden!! Dat is ook de enige reden dat hij speelt!
Maar waarom je zelf pijn doen voor iets meer centen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 21:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Nogmaals wat is er?

Frank zegt dat hij fitter is dan ooit, waarom zou ik daar aan twijfelen?
ik denk dat je verward met pure snelheid.

Hoe lang is het geleden dat hij geblesseerd was?

Of ga je de fitheid van een marathonloper meten op de 100 meter?
Perhaps, alleen wordt dat te niet gedaan als je simpelweg gewoon niet scoort.
Vandaar de optredende verbazing.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 november 2014 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 00:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Perhaps, alleen wordt dat te niet gedaan als je simpelweg gewoon niet scoort.
Vandaar de optredende verbazing.
Hasjkoph...latente homo, rot op met je semi engelse antwoorden
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 00:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hasjkoph...latente homo, rot op met je semi engelse antwoorden
Neen :D

Want fuck de Nederlandse taal
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 november 2014 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 00:35 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Neen :D

Want fuck de Nederlandse taal
Want ??...waarom kan ook
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 november 2014 - 00:39   quote  deeplink  
1.98 pisnicht ben je....bah
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Want ??...waarom kan ook
Omdat het niet klinkt. Da's een onderdeel. Ik doe tegenwoordig echt alles in het Engels, enige zowat wat niet in het Engels is zijn mijn sociale interacties en dit forum. Weet vaak genoeg niet eens het Nederlandse woord, maar weet wel het Engelse woord, ik denk zelfs af en toe in het Engels.

Ook is het zo dat als er iets in het Nederlands wordt gedaan heb ik het gevoel alsof ze me zien als 10-jarige. Het staat er zo lullig. Ook maar alles zo'n beetje wat "verhollandst" wordt heb ik een scheithekel aan :D

Het is moeilijk uit te leggen, maar ik mag de taal af en toe gewoon niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 00:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
1.98 pisnicht ben je....bah
Je zit er toch een paar cm vanaf hahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 november 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 00:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je zit er toch een paar cm vanaf hahaha
Hehehehe....ik mag jou wel gap ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 01 november 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 00:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik doe tegenwoordig echt alles in het Engels,
254672_629685263738675_297950382_n.jpg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 01 november 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Hahahaha Hasjkoph, I spiek inglish verry well, aber niecht so snel, maar dat komt nog wel....

iets in die trent ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 01 november 2014 - 13:04   quote  deeplink  
van mij mag het al januari zijn.
moisander en siggy verkocht!

het ziet er ook uit dat ajax van schone af wil.
contract onderhandelingen duren wel lang
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 00:35 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Neen :D

Want fuck de Nederlandse taal
Door mijn vroegere werkzaamheden en verblijf in de Verenigde Staten spreek ik net zo gemakkelijk Engels als Nederlands. Maar wat is er mis met de Nederlandse taal???
Eide
 Eide - zaterdag 01 november 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Ik heb Engels gestudeerd en ben voor werk regelmatig in het Engels bezig. Vroeger had ik wat jij beschrijft ook heel sterk met Engels maar de laatste jaren merk ik dat ik het Nederlands belangrijker vindt dan voorheen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:20 schreef Eide het volgende:
Ik heb Engels gestudeerd en ben voor werk regelmatig in het Engels bezig. Vroeger had ik wat jij beschrijft ook heel sterk met Engels maar de laatste jaren merk ik dat ik het Nederlands belangrijker vindt dan voorheen.
Precies. Je hoeft je Nederlandse afkomst toch niet te verloochenen? Sinds een aantal jaren circuleert de gedachte om de voertaal tijdens de colleges op de Nederlandse universiteiten Engels te laten zijn. De redenen: om buitenlandse studenten te trekken. Ik ben daar mordicus tegen. Zo langzamerhand wordt Nederland een achterstandsland, waar bijvoorbeeld grote(re) bedrijven door buitenlandse bedrijven worden overgenomen of opgekocht. Daar zit duidelijk meer geld. Langzaam maar zeker blijft er dus niet veel meer over van ons land en als je dan ook nog eens Engels als voertaal gaat gebruiken in de (hoge(re)) opleiding... Nee dus!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 17:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat alle Ajax-supporters het daarover eens zijn!!!
Inderdaad alle Ajax-supporters inclusief de concurrentie maar die vinden het wel prima zo....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 17:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Voor Moisander: Denswil en/of van der Hoorn
Voor Sightórsson: Milik en/of Zivkovic
Inderdaad allen beter dan eerst genoemden...
Eide
 Eide - zaterdag 01 november 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Ik vind het belangrijker worden om persoonlijke redenen hoor, maar wat jij zegt onderschrijf ik wel. Ik zie de meerwaarde eigenlijk ook niet. Engels blijft voor ons altijd een tweede taal en ik vind dat je opleidingen en professionele activiteiten op zo optimaal mogelijke wijze moet uitvoeren (= hoogste mate van efficientie en accuratesse). En in Nederland is dat voor het overgrote gedeelte van de opleidingen en bedrijven gewoon het Nederlands.

Het belang daarvan moet ook niet onderschat worden. Ik zie echt heel veel mis gaan in het Engels. Wij vinden zelf wel dat we enorm goed Engels spreken maar in werkelijkheid rommelen we vaak maar aan, zeker als zakelijk en professioneel jargon om de hoek komt kijken. Dat levert al snel spraakverwarring op.

Engels moet geen doel op zich zijn vind ik, het moet een handvat zijn. En om die reden moeten we de absolute meerwaarde van het Duits, en in iets mindere mate het Frans, ook niet onderschatten. Talen zijn essentieel voor ons Nederlanders.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 01 november 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Wanneer Frank zegt dat hij heel fit is, heeft hij niks meer om zich achter te schuilen. Ik denk ook dat hij niet veel meer zal groeien in potentie. Dus wanneer hij opnieuw niet rendeert dan houdt het echt voor hem op bij Ajax.

Millik heeft als voordeel dat hij nog meer ruimte heeft om te groeien. Wanneer hij zich blijft verbeteren en zijn goals maakt dan is het een kwestie van tijd. Tijdens de wedstrijd vind ik hem veel meer betrokken dan Sigthorsson is. Die wacht meer zijn moment af.
Eide
 Eide - zaterdag 01 november 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:47 schreef Bobby1972 het volgende:
Millik heeft als voordeel dat hij nog meer ruimte heeft om te groeien.
Absoluut waar. Als FdB zegt dat Milik en Siggie bijna even goed zijn moet je volgens mij voor het grotere talent kiezen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:44 schreef Eide het volgende:
Ik vind het belangrijker worden om persoonlijke redenen hoor, maar wat jij zegt onderschrijf ik wel. Ik zie de meerwaarde eigenlijk ook niet. Engels blijft voor ons altijd een tweede taal en ik vind dat je opleidingen en professionele activiteiten op zo optimaal mogelijke wijze moet uitvoeren (= hoogste mate van efficientie en accuratesse). En in Nederland is dat voor het overgrote gedeelte van de opleidingen en bedrijven gewoon het Nederlands.

Het belang daarvan moet ook niet onderschat worden. Ik zie echt heel veel mis gaan in het Engels. Wij vinden zelf wel dat we enorm goed Engels spreken maar in werkelijkheid rommelen we vaak maar aan, zeker als zakelijk en professioneel jargon om de hoek komt kijken. Dat levert al snel spraakverwarring op.

Engels moet geen doel op zich zijn vind ik, het moet een handvat zijn. En om die reden moeten we de absolute meerwaarde van het Duits, en in iets mindere mate het Frans, ook niet onderschatten. Talen zijn essentieel voor ons Nederlanders.
Zo is het precies, Eide. Ik ben het volkomen met je eens. En al helemaal dat laatste: Nederland is bij uitstek een handelsland, waarbij de talenkennis essentieel is. Vroeger op de HBS had ik geen keuzepakket (dat was op alle schooltypes in die tijd): alle vakken, inclusief Nederlands, Engels, Frans en Duits was verplicht. Die talenkennis is mij altijd van pas gekomen, overigens nu nog altijd want we krijgen bijvoorbeeld op de voedselbank nogal eens buitenlandse cameraploegen met interviewers...
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad allen beter dan eerst genoemden...
Ik las zojuist een stukje van Wim Kieft. Iets dat hij gezegd zou hebben bij VI (dat programma kijk ik nooit, want ik heb een bloedhekel aan die "snor").
Hij (Kieft) begrijpt niets van de keuzes van Frank de Boer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2014 door Pietje --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 01 november 2014 - 14:05   quote  deeplink  
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat Sigthorsson nog meespeelt i.v.m. de verkoop van hem. Omdat Ajax natuurlijk nog zoveel mogelijk voor hem wil kunnen vragen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Door mijn vroegere werkzaamheden en verblijf in de Verenigde Staten spreek ik net zo gemakkelijk Engels als Nederlands. Maar wat is er mis met de Nederlandse taal???
Dat heb ik in mijn post erna verwoord ;)
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:07   quote  deeplink  
Onbegrip over De Boer: "Hij is acht keer beter dan die hele Sigthórsson bij elkaar"
vrijdag 31 oktober 2014 om 20:54 door Roy van den Berghe

Frank de Boer wordt al jaren gezien als één van de beste trainers die Nederland heeft. Wim Kieft snapt echter helemaal niets meer van de coach van Ajax, die Kolbeinn Sigthórsson steevast de voorkeur blijft geven voor Arkadiusz Milik.

In de ogen van Kieft hoort Milik altijd te spelen. "Hij is acht keer beter dan die hele Sigthórsson bij elkaar. Onbegrijpelijk dat hij dit weekend weer niet gaat spelen. Ajax wil spelers altijd opnieuw leren voetballen. Niemand kan er volgens hen iets van. Dan krijg je dat verhaal over het systeem, maar dat vind ik zo'n onzin."

Ook de situatie van Richairo Zivkovic vindt Kieft opmerkelijk. De spits kwam voor drie miljoen euro over van FC Groningen, maar speelde nog geen minuut in de Eredivisie. "Dat Zivkovic er de pest in heeft dat hij nog niet speelt, kan ik me heel goed voorstellen. Hij komt van het eerste van Groningen en moet nu in het tweede van Ajax spelen, dat is ook niet leuk."

Johan Derksen zoekt de schuld vooral bij de speler zelf, vertelt hij in het televisieprogramma Voetbal International. "Als hij er elke week één inschiet, staat hij binnen vier weken in het eerste. Maar ik heb ook het idee dat hij zich een beetje te groot voelt voor Jong Ajax. Hij heeft voor Ajax gekozen voor het geld en zit nu op de blaren."


bron
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat heb ik in mijn post erna verwoord ;)
Dat had ik inderdaad gelezen, maar ik vind dat je nooit je afkomst (het Nederlanderschap) mag verloochenen. Dat is mijn mening. Nogmaals, ik heb 5 jaar in Amerika gewoond en gewerkt en sprak daar enkel Engels, ook ik dacht toen enkel in het Engels, maar zodra ik weer op Nederlandse bodem was, was het enkel en alleen Nederlands. Het is een mooie taal hoor.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat had ik inderdaad gelezen, maar ik vind dat je nooit je afkomst (het Nederlanderschap) mag verloochenen. Dat is mijn mening. Nogmaals, ik heb 5 jaar in Amerika gewoond en gewerkt en sprak daar enkel Engels, ook ik dacht toen enkel in het Engels, maar zodra ik weer op Nederlandse bodem was, was het enkel en alleen Nederlands. Het is een mooie taal hoor.
Ik heb op zich niet echt problemen met de taal, alleen moet alles "verhollandst" worden. Dingen die allemaal vertaald moeten worden. Wanneer dat gebeurt klinkt het niet en staat het zo lelijk. Vanuit dat opzicht is het gewoon heel erg gegroeid dat ik alles in het Engels wil.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:44 schreef Eide het volgende:

Het belang daarvan moet ook niet onderschat worden. Ik zie echt heel veel mis gaan in het Engels. Wij vinden zelf wel dat we enorm goed Engels spreken maar in werkelijkheid rommelen we vaak maar aan, zeker als zakelijk en professioneel jargon om de hoek komt kijken. Dat levert al snel spraakverwarring op.
Dit is wel heel erg waar. Wij worden gezien alsof iedereen in ons land perfect Engels kan. En het is ook waar dat 95% van de Nederlanders een Engels gesprek redelijk in stand kan houden. Maar als je sommigen hoort spreken, damn..

Ook ik spreek geen vloeiend Engels hoor, maar probeer wel altijd op m'n uitspraak te letten. Bij mij is het meer dat ik heel veel typ, luister en lees in het Engels, alleen zou ik meer moeten spreken in het Engels voor dat vloeiende.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2014 door Hasjkoph --
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik heb op zich niet echt problemen met de taal, alleen moet alles "verhollandst" worden. Dingen die allemaal vertaald moeten worden. Wanneer dat gebeurt klinkt het niet en staat het zo lelijk. Vanuit dat opzicht is het gewoon heel erg gegroeid dat ik alles in het Engels wil.
Ik ben het wel met je eens, dat niet alles verhollandst zou moeten worden. De Belgen (Vlamingen) zijn daar nog veel erger in dan wij. Bijvoorbeeld in Nederland is het "after shave" en in Vlaanderen spreekt men over "nascheer lotion". Zo zijn er nog heel veel voorbeelden. Ik vind het juist in Nederland nogal meevallen: de echte Engelse begrippen, blijven in de Nederlandse taal juist Engels, tot en met de Dikke Van Dale! Het is jouw eigen keuze om nu (bijna) alles in het Engels te zeggen en te schrijven, maar het is beslist niet noodzakelijk. Sterker: veel mensen hebben daar een afkeer tegen!
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg waar. Wij worden gezien alsof iedereen in ons land perfect Engels kan. En het is ook waar dat 95% van de Nederlanders een Engels gesprek redelijk in stand kan houden. Maar als je sommigen hoort spreken, damn..

Ook ik spreek geen vloeiend Engels hoor, maar probeer wel altijd op m'n uitspraak te letten. Bij mij is het meer dat ik heel veel typ, luister en lees in het Engels, alleen zou ik meer moeten spreken in het Engels voor dat vloeiende.
Ik heb ooit Jan Peter Balkenende en Wim Kok een speech horen voeren in het Engels voor een internationaal gezelschap. Pffff Wat een erbarmelijke uitspraken hadden die kerels. Ik schaamde me kapot.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, dat niet alles verhollandst zou moeten worden. De Belgen (Vlamingen) zijn daar nog veel erger in dan wij. Bijvoorbeeld in Nederland is het "after shave" en in Vlaanderen spreekt men over "nascheer lotion". Zo zijn er nog heel veel voorbeelden. Ik vind het juist in Nederland nogal meevallen: de echte Engelse begrippen, blijven in de Nederlandse taal juist Engels, tot en met de Dikke Van Dale! Het is jouw eigen keuze om nu (bijna) alles in het Engels te zeggen en te schrijven, maar het is beslist niet noodzakelijk. Sterker: veel mensen hebben daar een afkeer tegen!
Wij zijn nog mild, ik weet het. Maar ik stoor me aan dingen haha. Het is niet zo dat ik continu zit te zeiken hoor, alleen gebruik ik gewoon af en toe wat Engelse woorden.

Ik weet dat in andere landen bijvoorbeeld tijdens het nieuws met interviews met Engelstaligen er gewoon Duits overheen wordt gesproken met voice actors. In Polen is het zelfs zo erg dat er iemand is die letterlijk het script voorleest en dingen zegt als "hij opent deur" of iets in die trant.

In dat soort landen zou ik niet kunnen leven haha, dus ik zit op zich wel goed hier hoor in Nederland ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb ooit Jan Peter Balkenende en Wim Kok een speech horen voeren in het Engels voor een internationaal gezelschap. Pffff Wat een erbarmelijke uitspraken hadden die kerels. Ik schaamde me kapot.
Jup, dat herken ik. Plaatsvervangende schaamte, heb ik best vaak haha.
Ik heb een jaar geleden een boekje gekocht via bol.com, waarbij er heel veel zinnen in staan die Nederlanders zeggen wat niet correct Engels is. Prachtig is dat. De dingen die er in staan zijn echt hilarisch.
remco k
 remco k - zaterdag 01 november 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 00:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Perhaps, alleen wordt dat te niet gedaan als je simpelweg gewoon niet scoort.
Vandaar de optredende verbazing.
Hij scoorde de laatste twee competitie duels toch dat ie in de basis speelde?? Of zit ik daar nu naast?
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wij zijn nog mild, ik weet het. Maar ik stoor me aan dingen haha. Het is niet zo dat ik continu zit te zeiken hoor, alleen gebruik ik gewoon af en toe wat Engelse woorden.

Ik weet dat in andere landen bijvoorbeeld tijdens het nieuws met interviews met Engelstaligen er gewoon Duits overheen wordt gesproken met voice actors. In Polen is het zelfs zo erg dat er iemand is die letterlijk het script voorleest en dingen zegt als "hij opent deur" of iets in die trant.

In dat soort landen zou ik niet kunnen leven haha, dus ik zit op zich wel goed hier hoor in Nederland ;-)
Haha. Ok. Mooi. :-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jup, dat herken ik. Plaatsvervangende schaamte, heb ik best vaak haha.
Ik heb een jaar geleden een boekje gekocht via bol.com, waarbij er heel veel zinnen in staan die Nederlanders zeggen wat niet correct Engels is. Prachtig is dat. De dingen die er in staan zijn echt hilarisch.
En wat dachten we van Louis van Gaal?? Hahaha. Ook zijn Duits was "prachtig"... ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 01 november 2014 - 14:40   quote  deeplink  
Ik denk dat niet met het verkoop van Siggy te maken heeft.

Ik denk dat Frank echt denkt dat hij beter is.
Hij zegt ook dat het er nog niet uit komt, hij verwacht dat het ooit wel uit zal komen.
Maar hij weet dondergoed dat dit niet juiste man is voor Ajax
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij scoorde de laatste twee competitie duels toch dat ie in de basis speelde?? Of zit ik daar nu naast?
Tegen Zwolle heeft hij niet gescoord hoor.
En ook niet tegen Barcelona.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2014 door Hasjkoph --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 01 november 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Hard werken voor weinig, maar nooit chagrijnig!

Siggy ik ben je supporter man!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 01 november 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Als je tegen tien man van Dordt nog niet kan scoren heb je bij ons in de spits niks te zoeken..
Volgens mij heeft hij ook nog niet eens een assist gegeven?
Ongeschikt!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 01 november 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 20:15 schreef Hummel10 het volgende:
Als je tegen tien man van Dordt nog niet kan scoren heb je bij ons in de spits niks te zoeken..
Volgens mij heeft hij ook nog niet eens een assist gegeven?
Ongeschikt!
Ken nog!! 2 minuten nog😁
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 01 november 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 19:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hard werken voor weinig, maar nooit chagrijnig!

Siggy ik ben je supporter man!
ik zou een fanclub gaan oprichten als ik jou was. Ik denk dat je veel fans zult krijgen!
freakie
 freakie - zaterdag 01 november 2014 - 21:48   quote  deeplink  
3 balcontacten. Gewonnen duels--> 10, verloren ballen--> 3, rendement-->0 wisselen met veltman misschien is siggie beter in verdedigen en veltman beter in scoren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson









0.0237791