|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Elegante, sierlijke en frivole voetballer. Alles over Ziyech hier.
De laatste der mokikanen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
adje
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De Tukkers liggen er uit en wij samen met de Gloeilampen gaan alleen verder Ziyech komt nog veel te kort, kijk eens naar Richard de uitblinker geloof ik vanavond |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch nog niet zo goed als veel Ajacieden hadden gedacht.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Toch heb ik weer gelijk gehad Ziech een hele wedstrijd en Toonstra een halve dus Toonstra gewoon beter ook als Mokotjo |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik vond doelman Nick Marsman de beste bij de Tukkers een 9 hij heeft ons jammer genoeg op een punt gehouden het hadden er drie naar Rotterdam gemoeten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:48 schreef de bluffer het volgende:Ik vond doelman Nick Marsman de beste bij de Tukkers een 9 hij heeft ons jammer genoeg op een punt gehouden het hadden er drie naar Rotterdam gemoeten Ik ben het voor een keer met je eens bluf.Toegegeven Feijenoord had 3 punten verdiend.Kenner wat vind jij? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik gun jouw het punt Aartus.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En mij toch wel twee meer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Een zwak persoon denk ik weggaan bij Jong Oranje maar wel trainen bij zijn club en ik denk dat hij zaterdag a.s. weer 60-70 minuten in het veld staat bij het 5e gelijke spel, want Castaignos krijgt toch geen verzoenlijke bal dus kan hij ook niet scoren heel jammer voor hem |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 10 september 2014 - 17:10 schreef de bluffer het volgende:Een zwak persoon denk ik weggaan bij Jong Oranje maar wel trainen bij zijn club en ik denk dat hij zaterdag a.s. weer 60-70 minuten in het veld staat bij het 5e gelijke spel, want Castaignos krijgt toch geen verzoenlijke bal dus kan hij ook niet scoren heel jammer voor hem Hoezo krijgt Castaignos geen fatsoenlijke bal?Ze voetballen allemaal met dezelfde bal. Een echte orginele Nike Bal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een verzoenlijke bal d:-) |
|
|
|
|
Marc69
|
|
|
Hoezo krijgt castaignos geen fatsoenlijke bal .... zijn probleem is dat hij er 10 nodig heeft voordat er 1 in gaat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Een Jom Kipoer bal...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pcies...jij snapt het ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Noem jij mij nu een nepneus..(?)
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Noemt ie gek mij nu echt een neus..(?) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat is Zutphens.Daar komt de bluf vandaan KENNER... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar komt toch geen verzoenlijk mens vandaan Aart..(?) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Het is wel je maat he Kenner?Of neem je me in de veiling? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo onverzoenlijk ben ik nu ook niet he.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nee klopt KENNER.Laten we het verzoenlijk houden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb hem (Ziyech) afgelopen zaterdagavond laat (op TV) ik was in de KUIP natuurlijk de eerste 20 minuten van de wedstrijd gezien maar verder niet, was hij er wel tegen Go Ahead ik vind het maar een matige speler ze hadden volgens mij beter een R back kunnen halen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 18:12 schreef de bluffer het volgende:Ik heb hem (Ziyech) afgelopen zaterdagavond laat (op TV) ik was in de KUIP natuurlijk de eerste 20 minuten van de wedstrijd gezien maar verder niet, was hij er wel tegen Go Ahead ik vind het maar een matige speler ze hadden volgens mij beter een R back kunnen halen Je hebt m de eerste 20 minuten toch gezien? Dus hij was er wel. trouwens heb je Corona gezien?Weergaloos.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 15 september 2014 - 09:33 schreef Aartus het volgende:[..] Je hebt m de eerste 20 minuten toch gezien? Dus hij was er wel. trouwens heb je Corona gezien?Weergaloos. Ja 20 minuten, en Corona ja tegen een heel matig Go Ahead |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ziyech wat was hij slecht gisterenavond ik denk dat de technische staf hem een tijdje in het krachthome moeten stoppen en conditie op doen ik ben blij dat Feyenoord hem niet genomen heeft dat zelfde met Mokotjo, de tukkers hadden toch het beste middenveld ?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ziyech moet idd nog veel aan krachttraining doen. Als ie fysiek sterker word hebben we een goeie aan hem. Trouwens Bluffer wie heeft beweert dat FC Twente het beste middenveld heeft? |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Slap kereltje.Maar zodra hij beter Duits spreekt komt hij er wel. Maar volgens Luc was het een goede wedstrijd. |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Van mij hoeft hij geen krachtpatser te worden. Nu is hij nog zo puur. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Weer zwak optreden van Ziyech & Mokotjo het waren toch sterke versterkingen voor de TUKKERS |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent echt gay he..(?) |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Ik ben juist blij dat Ziyech niet zo'n krachtpaterige box to box speler is. Nu is hij esthetisch perfect. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahaha......Stouterd!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 17:48 schreef Uwe Warstein het volgende:Ik ben juist blij dat Ziyech niet zo'n krachtpaterige box to box speler is. Nu is hij esthetisch perfect. Esthetisch perfect ???....tering heb jij 2 schroeven op je slaap zitten, gadverdamme....jij maakt er een toyboy van |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tering wat mis ik Jonass, was echt mijn gappie.....ik hoop dat het goed gaat met je Harry....pffff ik laat het hierbij. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik hoop dat Sinkgraven hem alle hoeken van de Grolsch Veste laat zien |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nou dat is gelukt he? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat was hij weer goed ? ben nogmaals blij dat hij niet naar de KUIP is gekomen |
|
|
|
|
janpie
|
|
|
geef die jongen de tijd want hij heeft zeker de potentie om tot een grote uit te groeien |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ziyech was toch echt een nummer 10 nou wat heeft hij nog laten zien het is allemaal bla bla, hij wou niet naar Feyenoord hij kwam daar niet aan het spelen op 10 nou gratis willen ze hem nog niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|