|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2016 - 10:50 schreef RenatoBos het volgende:Geen idee tegen Feyenoord deed ie ook al niet mee volgens mij, tenminste ik heb hem niet gezien.. weer eens met elkaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij zijn best gelijkgestemd op de topics he.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 13:01 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik in de zand bak ha ha ken jij Onze Abe nog wel nou die heb ik nog zien voetballen volgens mij zat jij nog in de luiers misschien Verstandelijk ben je dan zorgwekkend stil blijven staan. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Er bloeit iets mooi,s tussen jullie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kameraadschap he..😘
Maaruh long time no seen Aart. Alles wel..(?) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi zo, ik maakte me serieus ff zorgen, niks voor jou om je neus zo lang te verschuilen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kies toch voor Feyenooooooooooooord Hakim |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: alle bij veel verstand van voetbal ben je jaloers |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Renato heeft verstand van voetbal, jij bent gewoon een meeloper.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ha Ha zeker aan het handje, ik zit en loop langer mee dan hij maar hij is ook wel een grote KENNER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als ik Ziyech was ging naar Arsenal
het is een mooie club het is een goeie club het stadion is prachtig en de trainer is zeer goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 08:52 schreef de bluffer het volgende:Als ik Ziyech was ging naar Arsenal het is een mooie club het is een goeie club het stadion is prachtig en de trainer is zeer goed Goede trainer? Wint nooit wat met een vergelijkbare selectie als de rest.. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
welkom bij Feijenoord Hakim |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Volgens mij 1 fa cup in 20 jaar als ik het goed heb. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hakim gaat naar het buitenland. Ik denk Spanje of Duitsland. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Hakim gaat naar FEYENOORD |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hakim gaat gewoon naar Fener, die gaan we in Nederland niet meer terug zien. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Hakim gaat naar FEYENOORD!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doe relaxed man, geloof het nou maar. Die gaat onrust brengen in Rotterdam. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Hakim gaat naar Feyenoord!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De groeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Welkom Hakim bij Feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Ben je nu een Feyenoorder of niet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep, alleen Rotterdammers uit de grond van hun hart horen daar thuis. Ziyech heeft dat niet echt laten blijken in het verleden. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
wat een bullshit. Ziyech maakt elke club uit de top3 van vorig jaar kampioen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Aanname, wou niet naar Rotterdam toen is geen aanname. Ik vind hem ook een risico voor de positieve balans in een elftal als ie niet de wijsneus meer kan uithangen, maar dat is dan weer een voorgevoel die ik niet verder kan begronden. Laat de toekomst het uitwijzen bij een club ergens in het buitenland of ik daar mis zit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En waar gaan we naar toe, Erdoganistan gaat het niet worden lees ik net. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
maak dan een tussen stap naar de KUIP |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hink stap sprong zonder het gras te raken graag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit wel een aanzienlijke positie verbetering in voor Hakim als hij naar Feyenoord gaat.. Gudde wil best een dealtje sluiten |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote: Maarja hij koos gelukkig voor Ajax;)) |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 00:56 schreef de bluffer het volgende:Ik ben op uitnodiging van mijn Fc.Twente buurman naar Fc. Twente tegen PEC Zwolle geweest als Ziyech paar maal niet zo eigenwijs was geweest en die ballen gewoon afgegeven had dan hadden de tukkers veel dikke gewonnen, daarom vind ik Gutérrez ook een veel betere voetballer die speelt met verstand dan die eigenwijze Ziyech Zo zie je maar, op één wedstrijd afgaan is nooit goed Ziyech is vele malen beter! |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote: Welkom bij Ajax Hakim! |
|
|
|