BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tegen 10 man geen voordeel gehaald, fail Rutten/Mathijsen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 20 augustus 2014 - 07:30   quote  deeplink  
Ik ben zowel tegen Ado en Hoerenveen live aanwezig geweest en in beide wedstrijden speelden wij langere tijd tegen 10 man maar voordeel trokken wij hier niet uit.
Ons belabberde spel werd iets gemakkelijker maar daar is dan ook alles meegezegd. De man meer situatie werd niet uitgebuit en wel om de volgende reden namelijk het niet 1 op 1 durven spellen. Onze Fred is een behoudende trainer die weinig tot geen risico neemt, dit was bekend. Onze Fred staat ook bekend dat hij zijn teams altijd verzorgd voetbal laat spelen maar dit zie ik nog totaal niet. Wat ik wel zie is dat hij met Mathijsen en Van Beek in het centrum speelt. Onze Joris voelt zich het lekkerst met zijn kont in eigen 16 en is zelfs een gevaar voor eigen ploeg als hij zich nabij de middenlijn speelt.
In het geval dat je tegen 10 man komt is hij de meest aangewezen man om plaats te maken zou je denken maar aangezien Wilkshire op rechts staat en hij ook niet tot de snelsten behoort kan je dus niet 1 op 1 spelen.
Sowieso vind ik dat wij met het centrum Kongolo en Van Beek moeten spelen en dan bv Nelom op links. In het geval dat we dan 1 op 1 moeten spelen is het simpel, je haalt Wilshire er vanaf, Van Beek gaat naar rechts en je brengt een extra aanvaller voor de verdediger die je eruit haalt.

Fred, je zal dit wellicht niet lezen maar voor diegene die het toch leest en invloed heeft binnen onze club, stel die Mathijsen niet meer op, iedere tegenstander weet dat hij onze zwakke plek is en ze benoemen dit zelfs openlijk in de media.....het kul argument dat hij zo ervaren is.....zelfs de meest ervaren spelers gaan in de fout (suarez, Zidane etc) dus dat telt op een gegeven moment niet meer, je kan beter naar vaardigheden als snelheid en techniek kijken....
O ja en geef aub Hahn een kans, ik ben die MulderT nu al meer dan zat, lijkt gvd wel of hij vlak voor de wedstrijd een pot Valium slikt om zo lekker rustig te blijven. Dat in de bijsluiter staat dat je ook trager cq niet reageert op alerte situaties....tja dat heeft hij ff niet gelezen.

Ik geef toe, beetje lang verhaal om te zeggen dat het onbegrijpelijk is dat Mathijsen nog basisspeler is.
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 09:44   quote  deeplink  
Mathijsen is een oude man die er zo snel mogelijk uit moet, waardeloze speler. Zet van Beek en Kongolo centraal, geef de jeugd een kans. Nelom dan gewoon back.
Barabas
 Barabas - woensdag 20 augustus 2014 - 09:45   quote  deeplink  
Nou, iemand afserveren na 2 wedstrijden is psychologisch gezien een zwaktebod. Zeker gezien het feit dat deze speler in de afgelopen seizoenen de stabiele factor achterin is geweest. Iemand het vertrouwen geven noemen ze dat.

Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen: het is stijlloos dat je onze nieuwe trainer in de rug aanvalt terwijl hij er nog maar net zit.Laf zou ik het ook wel kunnen noemen.
Barabas
 Barabas - woensdag 20 augustus 2014 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 09:44 schreef MMM het volgende:
Mathijsen is een oude man die er zo snel mogelijk uit moet, waardeloze speler. Zet van Beek en Kongolo centraal, geef de jeugd een kans. Nelom dan gewoon back.
Nelom... Tsja, tot zover de serieuze reacties....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 09:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nelom... Tsja, tot zover de serieuze reacties....
Nelom is wel minder waardeloos dan MAthijsen en op de LB doe je iets minder schade ;)
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 09:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nelom... Tsja, tot zover de serieuze reacties....
Alles om het duo van Beek en Kongolo bij elkaar te brengen. Kongolo linksback houden is kapitaalsvernietiging, kijk naar Indi!!!

Mathijsen word NOOIT meer beter, misschien kan Fred er nog wat van maken bij Nelom.
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nelom is wel minder waardeloos dan MAthijsen en op de LB doe je iets minder schade ;)
.
Barabas
 Barabas - woensdag 20 augustus 2014 - 09:54   quote  deeplink  
Wat er niet in zit komt er niet uit. Nelom heeft niet de kwaliteiten die je hem toewenst.
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 20 augustus 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Ik ben ook niet overtuigd over Nelom, ergo ik erger me aan zijn loop en kapsel en belangrijker aan zijn spel.Kongolo en Van Beek is wel ons beste centrum en Nelom had in deze transferperiode zich kunnen bewijzen en dan hadden we evt. nog tijd gehad om een nw lb te halen. En Hoerenveen wilde Nelom hebben maar we hebben hem niet laten vertrekken....had met enige bijbetaling Ziyech al op voorhand gehaald....
En ik val Rutten niet in zijn rug aan, ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij vasthoudt aan Mathijsen....dat hij het vorig jaar aan het eind beter deed lag aan onze zeer verdedigende speelstijl....met zijn reet tegen de plasser van Mulder, van twee zwakke schakels 1 maken heet dat omdat Muldert ook ruimtevrees heeft
JanM
 JanM - woensdag 20 augustus 2014 - 10:35   quote  deeplink  
Het zoveelste janktopic ...
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
van Aanholt was een geweldige versterking geweest.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 09:44 schreef MMM het volgende:
Mathijsen is een oude man die er zo snel mogelijk uit moet, waardeloze speler. Zet van Beek en Kongolo centraal, geef de jeugd een kans. Nelom dan gewoon back.
Nelom? Meen je dat serieus?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:04 schreef MMM het volgende:
van Aanholt was een geweldige versterking geweest.
Absoluut samen met Ziyech !!! Wat een gemiste kans ...
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nelom? Meen je dat serieus?
Alles beter dan Mathijsen centraal. Plus het feit dat ik van Beek en Kongolo centraal wil hebben.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 20 augustus 2014 - 12:05   quote  deeplink  
Nelom kan er ook helemaal niks van.Geef Woudenbeg een kans of koop een fatsoenlijke linksback.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 augustus 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Absoluut samen met Ziyech !!! Wat een gemiste kans ...
Ziyech wil niet! hou daar toch eens over op dan. En velen dachten hetzelfde over Immers destijds als nu over Anholt. Maar blijkbaar is het een groot verschil of je voor ADO speelt of voor Feyenoord als middenvelder. Hetzelfde geldt in principe voor die provincieclubhoppert
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 09:44 schreef MMM het volgende:
Mathijsen is een oude man die er zo snel mogelijk uit moet, waardeloze speler. Zet van Beek en Kongolo centraal, geef de jeugd een kans. Nelom dan gewoon back.
Zou toch wenselijk zijn om er nog een goede linksback bij te krijgen, vind je ook niet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 09:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nelom... Tsja, tot zover de serieuze reacties....
Say strookt niet me de post die je er boven heb geplaatst. Mathijsen moet gewoon zijn plaats afstaan aan Kongolo Bas..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 10:07 schreef Madhopfc het volgende:
ik erger me aan zijn loop
Ik,vind het net een homo..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 10:07 schreef Madhopfc het volgende:
ik erger me aan zijn loop
Ik,vind het net een homo..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:04 schreef MMM het volgende:
van Aanholt was een geweldige versterking geweest.
Inderdaad ja..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 augustus 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nelom is wel minder waardeloos dan MAthijsen en op de LB doe je iets minder schade ;)
Vind ik niet. De Mathijsen van afgelopen seizoenen acht ik stukken sterker dan Nelom. Dit seizoen zijn ze vooralsnog allebei ruk. Maar ik heb nog wel de hoop dat Mathijsen nog naar zijn niveau van vorig jaar kan toegroeien.

Maar goed, op dit moment lijkt het kiezen tussen de lamme en de blinde. Hopelijk kan 1 van beide nog verbeteren. En anders is het misschien tijd voor Woudenberg.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 15:41   quote  deeplink  
Mathijsen verbetert natuurlijk nooit meer.
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 14:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou toch wenselijk zijn om er nog een goede linksback bij te krijgen, vind je ook niet.
Graag, maar we mogen al blij zijn als we nog een spits erbij krijgen.. Ongelooflijk
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar goed, op dit moment lijkt het kiezen tussen de lamme en de blinde. Hopelijk kan 1 van beide nog verbeteren. En anders is het misschien tijd voor Woudenberg.
Dan kies je voor de jeugd door van Beek en Kongolo centraal te zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind ik niet. De Mathijsen van afgelopen seizoenen acht ik stukken sterker dan Nelom. Dit seizoen zijn ze vooralsnog allebei ruk. Maar ik heb nog wel de hoop dat Mathijsen nog naar zijn niveau van vorig jaar kan toegroeien.

Maar goed, op dit moment lijkt het kiezen tussen de lamme en de blinde. Hopelijk kan 1 van beide nog verbeteren. En anders is het misschien tijd voor Woudenberg.
Nelom of Woudenberg lijken mij het meest geschikt, Joris kan gewoon echt niet meer. Hoe die op spelers loopt af te geven vind ik ronduit belachelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:46   quote  deeplink  
Als je zo je eigen tekortkomingen moet maskeren, TFOE..
TheMenace
 TheMenace - woensdag 20 augustus 2014 - 15:50   quote  deeplink  
slaat nergens op wat je zegt.mathijssen is zeer bruikbaar vind ik.ik zou hem ook bijna altijd opstellen......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:50 schreef TheMenace het volgende:
slaat nergens op wat je zegt.mathijssen is zeer bruikbaar vind ik.ik zou hem ook bijna altijd opstellen......
Ja maar jij woont ook in 020, logische gedachte van je..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:52   quote  deeplink  
Maar serieus, waarom zou jij hem dan opstellen..(?)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 15:54   quote  deeplink  
ben benieuwd.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Graag, maar we mogen al blij zijn als we nog een spits erbij krijgen.. Ongelooflijk
Geloof alleszins dat die spits wel gaat komen. Ben nog steeds voor John maar die Kroaat ziet er ook wel solide uit..benieuwd wie van Geel gaat strikken..

Wie zou jouw beoogde LB zijn..(?)

Drenthe, is mijn inziens best het proberen waard..
TheMenace
 TheMenace - woensdag 20 augustus 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:52 schreef RenatoBos het volgende:
Maar serieus, waarom zou jij hem dan opstellen..(?)
ervaring,goed inzicht staat verdedigend zijn mannetje.is niet de snelste ok maar dat compenseert hij.ik zie hem nooit opzichtige fouten maken.iedereen heeft het ook elke keer bij bepaalde doelpunten over mathijssen maar kijk eens naar mulder die bijvoorbeeld tegen besiktas een lage langzame voortzet niet eens uitkomt en zijn lichaam erin zet.mulder doet zijn mond niet open.jullie willen nelom erin haha leuke speler voor de bank meer niet en af en toe invallen en als je wat meer druk naar voren wilt spelen.nelom,van beek,kongolo samen achterin tuurlijk kan dat maar dan wel in een thuiswedstrijd..... om met van beek en kongolo samen in het centrum te spelen.wie coacht wie????je hebt minimaal 1 ervaren verdediger nodig,eigenlijk in elke linie....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:02 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ervaring,goed inzicht staat verdedigend zijn mannetje.is niet de snelste ok maar dat compenseert hij.ik zie hem nooit opzichtige fouten maken.iedereen heeft het ook elke keer bij bepaalde doelpunten over mathijssen maar kijk eens naar mulder die bijvoorbeeld tegen besiktas een lage langzame voortzet niet eens uitkomt en zijn lichaam erin zet.mulder doet zijn mond niet open.jullie willen nelom erin haha leuke speler voor de bank meer niet en af en toe invallen en als je wat meer druk naar voren wilt spelen.nelom,van beek,kongolo samen achterin tuurlijk kan dat maar dan wel in een thuiswedstrijd..... om met van beek en kongolo samen in het centrum te spelen.wie coacht wie????je hebt minimaal 1 ervaren verdediger nodig,eigenlijk in elke linie....
Ervaring heeft ie zeker maar dat heeft Kongolo inmiddels ook, onze oranje international he, is zeker niet de snelste en kan dat niet meer compenseren, ik zie hem juist wel opzichtige fouten maken, vooral besiktas was schrijnend. Mulder komt ook in de problemen door Joris. Van beek en Kongolo spelen al heel lang samen en kennen elkaar, twijfel er geen moment aan dat die elkaar coachen, daar hoef je echt niet voor op leeftijd te zijn..
Nelom is het ook niet echt maar zie hem liever op LB dan Joris zowel uit als thuis..
Misschien kunnen we Joris wel in de spits kwijt hebben we daar alvast je ervaren verdediger in de voorhoede..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door RenatoBos --
TheMenace
 TheMenace - woensdag 20 augustus 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ervaring heeft ie zeker maar dat heeft Kongolo inmiddels ook, onze oranje international he, is zeker niet de snelste en kan dat niet meer compenseren, ik zie hem juist wel opzichtige fouten maken, vooral besiktas was schrijnend. Mulder komt ook in de problemen door Joris. Van beek en Kongolo spelen al heel lang samen en kennen elkaar, twijfel er geen moment aan dat die elkaar coachen, daar hoef je echt niet voor op leeftijd te zijn..
Nelom is het ook niet echt maar zie hem liever op LB dan Joris zowel uit als thuis..
Misschien kunnen we Joris wel in de spits kwijt hebben we daar alvast je ervaren verdediger in de voorhoede..
ja dat is jouw mening.de mijne duidelijk niet.en die veranderd ook niet.wie maakte trouwens een echte eersteklas fout tegen besiktas.was dat niet kongolo?dat heb niks met jongheid te maken.kijk ik vind kongolo een goede maar mathijssen heeft nog nooooooooooooit zo een fout gemaakt!dus kongolo is nog niet zo ervaren als jij denkt.
en over muldertje maar te zwijgen in die wedstrijd...tegen heerenveen stond hij ook weer te kijken bij die vrije trap.terwijl de rest van de wedstrijd deed hij het redelijk...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 augustus 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:41 schreef Stylzz het volgende:
Mathijsen verbetert natuurlijk nooit meer.
Hij wordt niet meer beter, maar het kan wel zijn dat ie weer in vorm kan geraken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:16 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja dat is jouw mening.de mijne duidelijk niet.en die veranderd ook niet.wie maakte trouwens een echte eersteklas fout tegen besiktas.was dat niet kongolo?dat heb niks met jongheid te maken.kijk ik vind kongolo een goede maar mathijssen heeft nog nooooooooooooit zo een fout gemaakt!dus kongolo is nog niet zo ervaren als jij denkt.
en over muldertje maar te zwijgen in die wedstrijd...tegen heerenveen stond hij ook weer te kijken bij die vrije trap.terwijl de rest van de wedstrijd deed hij het redelijk...
Beter als meningen verschillen, hebben we wat om over te lullen toch..

Kongolo maakte ook zeker een fout tegen besiktas, maar de 0-1 voor Besiktas was Joris zijn schuld, liet zijn man zomaar inkoppen, check maar bij 30 seconden..http://www.dailymotion.com/video/x22gxgp_feyenoord-1-2-besiktas-all-goals_sport
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 16:30   quote  deeplink  
En daarbij gaf hij geloof ik iedereen de schuld behalve zichzelf..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door RenatoBos --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 augustus 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan kies je voor de jeugd door van Beek en Kongolo centraal te zetten.
mwa, het liefst die 2 centraal ja, maar Kongolo en Van Beek kunnen ook nog heel veel leren op links of rechtsback. Daar hebben BMI en De Vrij natuurlijk ook langere tijd gespeeld. Hoe dan ook, die 2 staan er sowieso in, dus voor de jeugd voor sowieso wel gekozen. De keuze is nu alleen Mathijsen/Nelom/Woudenberg.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 20 augustus 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beter als meningen verschillen, hebben we wat om over te lullen toch..

Kongolo maakte ook zeker een fout tegen besiktas, maar de 0-1 voor Besiktas was Joris zijn schuld, liet zijn man zomaar inkoppen, check maar bij 30 seconden..http://www.dailymotion.com/video/x22gxgp_feyenoord-1-2-besiktas-all-goals_sport
tjah maar toch blijf ik erbij dat mulder gewoon uit had moeten komen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:31 schreef TheMenace het volgende:

[..]

tjah maar toch blijf ik erbij dat mulder gewoon uit had moeten komen.
En ik blijf erbij dat Mathijsen voor zijn man had moeten komen, Joris mag er nooit vanuit gaan dat Mulder blijft staan, dat is aan Mulder..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 20 augustus 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Joris maakt al jaren grote fouten vooral in topwedstrijden, altijd die onnodige slidings.
van gaal had ook nog zoiets van wat is ervaring als je het al jaren fout doet, ik zie het nut van zijn ervaring helemaal niet.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 20 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En ik blijf erbij dat Mathijsen voor zijn man had moeten komen, Joris mag er nooit vanuit gaan dat Mulder blijft staan, dat is aan Mulder..
als ze nou alletwee ernaartoe hadden gekomen dan maar alletwee blijven staan dat is kwalijk....
TheMenace
 TheMenace - woensdag 20 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:41 schreef Rotterdam22 het volgende:
Joris maakt al jaren grote fouten vooral in topwedstrijden, altijd die onnodige slidings.
van gaal had ook nog zoiets van wat is ervaring als je het al jaren fout doet, ik zie het nut van zijn ervaring helemaal niet.
als hij het al jaren fout doet dan had hij echt niet meer in de basis gestaan hoor daar hebben de trainers wel kijk op neem ik aan???
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 20 augustus 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Weet niet of ze er kijk op hebben zolang immers nummer 10 heeft en daar ook nog speelt twijfel ik daar aan.
net als joris kongolo liep al 2 jaar langer op een kans te wachten net als nelom maar wij hebben joris
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

als hij het al jaren fout doet dan had hij echt niet meer in de basis gestaan hoor daar hebben de trainers wel kijk op neem ik aan???
Mulder staat er ook al jaren..
TheMenace
 TheMenace - woensdag 20 augustus 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mulder staat er ook al jaren..
mathijsen en immers zijn prima teamspelers,natuurlijk kunnen van beek en kongolo ook mee maar ik vind ze alledrie niet misstaan.wilkshire heb ook ze goede dingen evenals boulahrouz en nelom
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geloof alleszins dat die spits wel gaat komen. Ben nog steeds voor John maar die Kroaat ziet er ook wel solide uit..benieuwd wie van Geel gaat strikken..

Wie zou jouw beoogde LB zijn..(?)

Drenthe, is mijn inziens best het proberen waard..
Dat was van Aanholt. Nu zou ik het niet weten, Drenthe durf ik ook niet aan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:27 schreef TheMenace het volgende:

[..]

mathijsen en immers zijn prima teamspelers,natuurlijk kunnen van beek en kongolo ook mee maar ik vind ze alledrie niet misstaan.wilkshire heb ook ze goede dingen evenals boulahrouz en nelom
Eens..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat was van Aanholt. Nu zou ik het niet weten, Drenthe durf ik ook niet aan.
Drenthe is een risico, maar als je het niet probeert weet je het niet. Hij is gek van Feyenoord..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tegen 10 man geen voordeel gehaald, fail Rutten/Mathijsen









0.0093300