|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:44 schreef Bobby1972 het volgende:Er is verschil tussen jonge talentvolle spelers en ervaren spelers. Ik noem zelden namen van spelers. Ajax had een paar ervaren spelers bij de huidige selectie moeten hebben. Was er meer balans en kwaliteit geweest. Jij krijgt sowieso gelijk....of Ajax gaat op zijn bek en moet in de winterstop wel kopen of ze spelen heel goed en staan ze in de winterstop bovenaan. In beide gevallen ben jij blij |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit heeft niks te maken met gelijk hebben. Ik mag hopen dat ik er volledig naast zit. Als Ajacied wil je alleen maar het beste voor je club. Ten alle tijden en onder iedere omstandigheid. Je respecteert hun mening en werkwijze, neemt niet weg dat je het anders zou wensen en zien. Wij zijn maar supporters en zij zijn de deskundigen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zijn zij zo deskundig ? Zet daar wel eens mijn vraagtekens bij...of is onze scouting drama, of wordt er wel geluisterd naar onze scouting? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zou graag eens een intern onderzoek willen laten uitvoeren op de inbreng en functioneren van iedereen binnen de staf, TH en trainers. En ook hoe de communicatie is binnen Ajax.
Dat gebeurd vaak past wanneer het te laat is! Zover is het nog niet.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:52 schreef Bobby1972 het volgende:Ik zou graag eens een intern onderzoek willen laten uitvoeren op de inbreng en functioneren van iedereen binnen de staf, TH en trainers. En ook hoe de communicatie is binnen Ajax. Dat gebeurd vaak past wanneer het te laat is! Zover is het nog niet.... Ben daar ook benieuwd naar... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toevallig loopt er een onafhankelijk onderzoek binnen Ajax momenteel. Die kijkt specifiek naar de jeugdopleiding en hoe die beter kan maar daar komen die dingen vast in naar voren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:44 schreef Bobby1972 het volgende:Er is verschil tussen jonge talentvolle spelers en ervaren spelers. Ik noem zelden namen van spelers. Ajax had een paar ervaren spelers bij de huidige selectie moeten hebben. Was er meer balans en kwaliteit geweest. Je kunt wel zeggen dat je die namen niet noemt. Maar ik denk dat je gewoon niet zou weten wie ze zouden moeten halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:52 schreef Bobby1972 het volgende:Ik zou graag eens een intern onderzoek willen laten uitvoeren op de inbreng en functioneren van iedereen binnen de staf, TH en trainers. En ook hoe de communicatie is binnen Ajax. Dat gebeurd vaak past wanneer het te laat is! Zover is het nog niet.... ja, want de prestaties van Ajax de laatste jaren laat wel wat te wensen over.. Niks gepresteerd.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax zou hebben geïnformeerd naar Brian Ruiz. Hij zou zo'n 6 miljoen moeten kosten. Bron is overigens de Daily Mail, niet bepaald de betrouwbaarste bron. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Volgens Mike Verweij zou Ajax de volgende mogelijke aankopen hebben voorgedragen bij Frank de Boer: Vejinovic (Vitesse), Zimling (Mainz'05) of Maduro (PAOK). bron |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
The Mirror meldt dat Sightorsson vandaag alsnog gaat tekenen bij QPR voor 6 miljoen. Lijkt me sterk maar goed, het gerucht doet de ronde. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 12:38 schreef Eide het volgende:The Mirror meldt dat Sightorsson vandaag alsnog gaat tekenen bij QPR voor 6 miljoen. Lijkt me sterk maar goed, het gerucht doet de ronde. Zo'n laatste transferdag is en blijft spannend. Maar als dat zo is, moet je dan gelijk naar Fulham gaan om voor hetzelfde geld Ruiz op te halen? Of niet Eide? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat mij betreft sowieso Ruiz halen. Kan op 9, 8 en 7 spelen, creatief, doelgericht en heeft ervaring. Lijkt me voor 6 miljoen een koopje. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 12:36 schreef Eide het volgende:Volgens Mike Verweij zou Ajax de volgende mogelijke aankopen hebben voorgedragen bij Frank de Boer: Vejinovic (Vitesse), Zimling (Mainz'05) of Maduro (PAOK). bron Vitesse verkoopt toch niet aan Ajax ??.....die naam kan je schrappen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 12:53 schreef Eide het volgende:Wat mij betreft sowieso Ruiz halen. Kan op 9, 8 en 7 spelen, creatief, doelgericht en heeft ervaring. Lijkt me voor 6 miljoen een koopje. wordt vervolgd...... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
stuk gaan die ruiz, volgend jaar is tie in de kuip te bewonderen, dan heeft hij iedereen gehad |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Vandaag is de laatste dag, benieuwd of er nog wat bij gaat komen. Wat je dan zult zien is dat er misschien nog een speler vertrekt en dat er niks bijkomt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Aanvullende informatie aangaande Maduro, Zimling of Vejinovic.
Maduro zou 1 miljoen moeten kosten en mag al weer weg uit Griekenland. Vejinovic zou voor 4 miljoen bij Vitesse weg mogen, hoewel niet duidelijk is of Vitesse zaken wil doen met Ajax. Zimling is 21-voudig Deens international en mag voor een "redelijke prijs" vertrekken uit Duitsland. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
als die siggie maar weg is. want veel beter dan vorig jaar zie ik hem niet worden. 1 doelpunt per 3 wedstrijden pff, daar lig ik niet wakker van als hij vertrekt. Hoe belangrijk die doelpunten ook waren. Hij heeft er ook genoeg om zeep geholpen, pff.
Ruiz halen ze hem voor de spits of toch voor de flanken? Wie word daar het slachtoffer van? El Gazi, Schone, Kishna, Fisher(als tie weer fit is). Hopelijk voor de spits, speelde bij met costa rica ook in de spits of ook hangend vanaf rechts? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 12:38 schreef Eide het volgende:The Mirror meldt dat Sightorsson vandaag alsnog gaat tekenen bij QPR voor 6 miljoen. Lijkt me sterk maar goed, het gerucht doet de ronde. Dat zou dan ook verklaren waarom Ruiz in beeld komt. Als Siggie blijft kwam er niks bij, miss ook wel goed voor de plek van Serero, al denk ik dat Serero ook belangrijk kan zijn.
Een vm in de vorm van Maduro lijkt me wel cool maar weet niet of hij echt bij Ajax past op dit moment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door freakie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Waarom moet dit altijd op de laatste dag gebeuren?
Is iedereen terug van vakantie ofzo?
3 fukking maanden gebeurd er amper wat en op 1 dag gebeurd er meer dan in die hele 3 maanden.
Gooi die transfer markt maar 1 week open en die week is nadat alle wedstrijden zijn gespeeld. Dan heeft iedereen genoeg tijd om zijn selectie in orde te maken en genoeg tijd om de nieuwe spelers klaar te stomen voor het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 13:17 schreef Bobby1972 het volgende:Vandaag is de laatste dag, benieuwd of er nog wat bij gaat komen. Wat je dan zult zien is dat er misschien nog een speler vertrekt en dat er niks bijkomt. Poulsen kan ook van de week nog gehaald worden als er niets haalbaars is. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Met Demy de zeeuw kan dat ook, zit ook zonder club |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maduro heeft zo weinig gespeeld de afgelopen jaren. In 8 seizoenen sinds Ajax heeft hij in alle competities bij elkaar maar 164 wedstrijden gespeeld. Dat is zeg maar 20 wedstrijden per jaar bij clubs die 50 wedstrijden per jaar spelen, en dan nog veelal als invaller. Vaak geblesseerd of niet in beeld bij de club.
Maduro is dus wel een risico. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Zivkovic gewoon een kans geven... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik denk dat Poulsen niet meer wil. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
denk dat er helemaal niemand komt |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 13:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Waarom moet dit altijd op de laatste dag gebeuren? Is iedereen terug van vakantie ofzo? 3 fukking maanden gebeurd er amper wat en op 1 dag gebeurd er meer dan in die hele 3 maanden. Gooi die transfer markt maar 1 week open en die week is nadat alle wedstrijden zijn gespeeld. Dan heeft iedereen genoeg tijd om zijn selectie in orde te maken en genoeg tijd om de nieuwe spelers klaar te stomen voor het nieuwe seizoen. Ehm dit is toch standaard? Elk jaar gebeurt dit.. Wel weer zwak de namen die genoemd worden en uiteindelijk zeggen ja we hebben het geprobeerd. Donder op als ik dit al aan zag komen waarom een Ajax niet? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
In feite los je het verzwakte Ajax over een langer periode niet op met aankopen in de laatste dag. De schade is reeds aangericht en daar ligt de oorzaak. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Duidelijk is dat Overmars geen zaken kan of wil doen....elke trainer ziet het liefst een zo sterk mogelijk team...denk nu dat de Boer misschien tijdens de winterstop al weg is... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 20:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:Duidelijk is dat Overmars geen zaken kan of wil doen....elke trainer ziet het liefst een zo sterk mogelijk team...denk nu dat de Boer misschien tijdens de winterstop al weg is... 4 kampioenschappen met degelijk spel soms goede wedstrijden aantal slechte wedstrijden. Top gedaan maar dan moeten er stappen gemaakt worden.
Twee prijzen aan ja ja Zwolle verspeeld. Niet om dat Zwolle gelukkig was maar omdat je geen antwoord op ze had. Zelfde verhaal Rbs. Geen teken aan de wand?
Transfers: Ervaren spelers vertrekken Poulsen (was ervaren soms nuttig in toppers mis je zo iemand) De Jong (belangrijk geweest en wist het doel regelmatig te vinden) Bojan (begon wat beter te draaien toch ook stukje ervaring) Blind (op het laatste moment ervaring en balans weg)
Terug: Zivkovic groot talent naar jong Ajax?? Millik: krijgt geen eens speeltijd en vd Hoorn mag in de spits tegen Groningen Viergever: Prima aankoop veelzijdige speler El Ghazi: Toppertje in wording
Je selectie is gewoon verzwakt en het spel was vorig seizoen al niet om aan te zien. Ben erg benieuwd |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nou lees ik dat Ajax interesse zou hebben in Thomas van PEC. Weer een frivole voetballer! Wanneer eens wat meer body? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Marc is gewoon ongeschikt voor zijn functie omdat hij verantwoordelijk is voor het structureel zwakker worden van Ajax. Dit is veroorzaakt door niet doeltreffend te anticiperen op de verkoop van spelers vorig jaar en dit jaar. Dat wij vorig jaar kampioen werden was te danken aan de Boer ( standbeeld verdiend)en dat andere ploegen ook zwak waren. De aankopen ( voor lagere bedragen) brengen te weinig. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Marc had verder moeten kijken naar de toekomst. Nu zitten we met een ploeg die waarschijnlijk al snel niet meer mee doet om de titel. |
|
|
|