|
|
Eide
|
|
|
quote: Altijd baas boven baas ;) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Muric vanavond al bij jong ajax. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha wind tegen. . Lees net Welbeck 20 miljoen mag ie weg bij Man united :-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 13:25 schreef Bobby1972 het volgende:Kleine Marc heeft gisteren samen met Bruins Slot de wedstrijd tegen Zwolle bekeken. Dat kan 2 dingen betekenen:) ze willen Lukoki terug, of ze zijn opzoek naar een goedkope speler. Onze Marc let natuurlijk op de kleintjes. Ik denk dat Marc thuis ook de boodschappen doet!! Dat is zo fijn kleine bobby. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Ajax wint zondag zegt kleine Marc; we gaan niks meer kopen, want ik wil meer geld op de bank. Ajax haar geld groeit, en dat is Marc zijn grote passie. Iedere euro meer, is er weer 1!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 augustus 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 21:23 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer Ajax wint zondag zegt kleine Marc; we gaan niks meer kopen, want ik wil meer geld op de bank. Ajax haar geld groeit, en dat is Marc zijn grote passie. Iedere euro meer, is er weer 1! Maar kleine bobby, misschien niet zo praten want kleine bobby, Overmars heeft 4 titels en het beleid wat daarvoor was, het Real Madrid beleid, kopenkopenkopen. ging naar???? 0 titels en een hoop drama en gejank. Ga anders ergens bij psv op de tribune zitten.. bah wat een kut supporter ben jij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 21:28 schreef freakie het volgende:[..] Maar kleine bobby, misschien niet zo praten want kleine bobby, Overmars heeft 4 titels en het beleid wat daarvoor was, het Real Madrid beleid, kopenkopenkopen. ging naar???? 0 titels en een hoop drama en gejank. Ga anders ergens bij psv op de tribune zitten.. bah wat een kut supporter ben jij.. Overmars was er niet bij de eerste titel.
Het Real madrid beleid won afgelopen jaar de CL, de beker, het jaar ervoor de beker, jaar daarvoor de landstitel.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik jank niet, ben meer voorstander van transparant zijn naar je publiek. Je woorden waar maken, en niet met excuses komen later. Zolang het niet 2 september is kun je er nog weinig van zeggen. We moeten hopen dat er niet een sterkhouder verdwijnt en er geen tijd meer is voor een vervanger! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 21:44 schreef Bobby1972 het volgende:Ik jank niet, ben meer voorstander van transparant zijn naar je publiek. Je woorden waar maken, en niet met excuses komen later. Zolang het niet 2 september is kun je er nog weinig van zeggen. We moeten hopen dat er niet een sterkhouder verdwijnt en er geen tijd meer is voor een vervanger! Ze zijn juist heel transparant. Dat de antwoorden jou niet aanstaan is niet hun probleem maar het jouwe..
Ajax heeft gezegd dat het in principe de selectie rond heeft, ook als Blind en Siggie nog vertrekken. Alleen in de spits zal men misschien een speler aantrekken, maar dan alleen als ie van het niveau Eto is..
Wat is daar nu niet transparant aan??
Nogmaals, het zijn misschien niet de antwoorden die jij wenst te horen. Maar transparanter kan bijna niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 21:28 schreef freakie het volgende:[..] Maar kleine bobby, misschien niet zo praten want kleine bobby, Overmars heeft 4 titels en het beleid wat daarvoor was, het Real Madrid beleid, kopenkopenkopen. ging naar???? 0 titels en een hoop drama en gejank. Ga anders ergens bij psv op de tribune zitten.. bah wat een kut supporter ben jij.. Ik ben de BOB.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax had als het echt gewild had best een stapje meer kunnen doen. Das een klein risico t.a.v. kosten.Dat kan nog steeds, maar gezien de huidige werkwijze zie ik dat niet gebeuren.
Het enige waar ik me zorgen overmaak is wanneer een speler als Blind toch nog verkocht wordt. Omdat je dan zomaar een ander resultaat kunt krijgen aan het eind van het seizoen. En dat is juist een groter risico!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Overmars was er niet bij de eerste titel. Het Real madrid beleid won afgelopen jaar de CL, de beker, het jaar ervoor de beker, jaar daarvoor de landstitel.. True, maar wij hebben geen biljoen uit te geven, dat heeft real wel.. En dan nog is het niet heel bijzonder, ja ze hebben nu stuk voor stuk klasse spelers die tegen een ajax allemaal heel slecht kunnen spelen en nog winnen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:03 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax had als het echt gewild had best een stapje meer kunnen doen. Das een klein risico t.a.v. kosten.Dat kan nog steeds, maar gezien de huidige werkwijze zie ik dat niet gebeuren. Het enige waar ik me zorgen overmaak is wanneer een speler als Blind toch nog verkocht wordt. Omdat je dan zomaar een ander resultaat kunt krijgen aan het eind van het seizoen. En dat is juist een groter risico!! Opbokken dan... Waauw loop jij te kijken hoe Overmars nu aan het werk is dan? Nee he? Risico kan je nemen maar een vervelende sfeer creeren is niet goed, dan gaan spelers als Eto'o als ze niet spelen wel doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:03 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax had als het echt gewild had best een stapje meer kunnen doen. Das een klein risico t.a.v. kosten.Dat kan nog steeds, maar gezien de huidige werkwijze zie ik dat niet gebeuren. Ik zie veel mensen dit roepen maar is dat wel zo? Zijn die uitgaves kleine risico's en was Ajax daar nu echt aanmerkelijk beter van geworden? Op basis van aankopen binnen de Eredivisie zoals die hier steeds worden voorgesteld? Ik durf daar wel grote vraagtekens bij te zetten hoor.
Bovendien weten we nog altijd niet wat Ajax met het oplopende kapitaal wilt. Marc Overmars heeft wel eens aangegeven dat Ajax vermoedelijk een periode tegemoed gaat waar meer aankopen noodzakelijk kunnen zijn maar andere, lange termijn, plannen zijn ook nog atijd mogelijk en dan natuurlijk met name de beursgang en het stadion.
Ik vind het te makkelijk om zomaar te oordelen en wil daar voorlopig dan ook niet in mee gaan.
Ik vind wel de toon aangaande Overmars onnodig kleinerend voor iemand die op het oog prima werk doet bij Ajax. Ik wens in ieder geval niet zo over clubmensen te praten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:03 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax had als het echt gewild had best een stapje meer kunnen doen. Das een klein risico t.a.v. kosten.Dat kan nog steeds, maar gezien de huidige werkwijze zie ik dat niet gebeuren. Het enige waar ik me zorgen overmaak is wanneer een speler als Blind toch nog verkocht wordt. Omdat je dan zomaar een ander resultaat kunt krijgen aan het eind van het seizoen. En dat is juist een groter risico!! Kijk, daar komt de aap uit de mouw.. "Als Ajax had gewild" Maar dat wil het niet omdat men tevreden is over de huidige selectie.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:11 schreef Eide het volgende:[..] Ik zie veel mensen dit roepen maar is dat wel zo? Zijn die uitgaves kleine risico's en was Ajax daar nu echt aanmerkelijk beter van geworden? Op basis van aankopen binnen de Eredivisie zoals die hier steeds worden voorgesteld? Ik durf daar wel grote vraagtekens bij te zetten hoor. Bovendien weten we nog altijd niet wat Ajax met het oplopende kapitaal wilt. Marc Overmars heeft wel eens aangegeven dat Ajax vermoedelijk een periode tegemoed gaat waar meer aankopen noodzakelijk kunnen zijn maar andere, lange termijn, plannen zijn ook nog atijd mogelijk en dan natuurlijk met name de beursgang en het stadion. Ik vind het te makkelijk om zomaar te oordelen en wil daar voorlopig dan ook niet in mee gaan. Ik vind wel de toon aangaande Overmars onnodig kleinerend voor iemand die op het oog prima werk doet bij Ajax. Ik wens in ieder geval niet zo over clubmensen te praten. Top stuk! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:11 schreef Eide het volgende:[..] Ik zie veel mensen dit roepen maar is dat wel zo? Zijn die uitgaves kleine risico's en was Ajax daar nu echt aanmerkelijk beter van geworden? Op basis van aankopen binnen de Eredivisie zoals die hier steeds worden voorgesteld? Ik durf daar wel grote vraagtekens bij te zetten hoor. Bovendien weten we nog altijd niet wat Ajax met het oplopende kapitaal wilt. Marc Overmars heeft wel eens aangegeven dat Ajax vermoedelijk een periode tegemoed gaat waar meer aankopen noodzakelijk kunnen zijn maar andere, lange termijn, plannen zijn ook nog atijd mogelijk en dan natuurlijk met name de beursgang en het stadion. Ik vind het te makkelijk om zomaar te oordelen en wil daar voorlopig dan ook niet in mee gaan. Ik vind wel de toon aangaande Overmars onnodig kleinerend voor iemand die op het oog prima werk doet bij Ajax. Ik wens in ieder geval niet zo over clubmensen te praten. Sluit me helemaal bij je aan.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer je na de afgelopen 4 jaar kijkt, mag je zeker de conclusie trekken dat de werkwijze van Ajax succesvol is. Dat is geen vanzelfsprekendheid en dat moet je ook koesteren. Waar ik dan aan denk is dat je ook groei wil zien los van de kampioenschappen. De woorden; Ajax moet weer aansluiting vinden bij de Europese top is nagenoeg onmogelijk. Vind ik ook geen noodzaak.
Is groei t.o.v. het jaar ervoor onmogelijk of onrealistisch? Nu zie je feitelijk een herhaling van het jaar ervoor in resultaat.
Is het vinden van een geschikte klassieke spits voor Ajax dan zo moeilijk? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De sarcastische opmerkingen over Overmars moet je ook met een korrel zout nemen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik verbaas me daar ook over, hoewel ik Milik zeker niet afschrijf. Maar ik ebn het met je eens dat een investering een goede spits die het gaat redden bij Ajax voor een bedrag van 6 a 10 miljoen gewoon mogelijk moet zijn.
Overigens geeft FdB nu aan dat er alleen een spits wordt aangetrokken als Siggie vetrekt of als Ajax iemand van het niveau Eto'o kan aantrekken. Dat doet vermoeden dat alle interesse in Siggie verleden tijd is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Geen één Nederlandse club gaat aansluiting vinden bij de Europese top.... beste Bobby |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Goed lezen Nenam, dat verwacht ik ook niet. En dat hoeft ook niet.
Mijn vraag is; Is groei t.o.v het vorige jaar onrealistisch en onmogelijk?
Is het zo moeilijk om een klassieke spits te vinden voor Ajax?
Ik wens alleen maar een beetje groei t.o.v. vorig jaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 23:04 schreef Bobby1972 het volgende:Goed lezen Nenam, dat verwacht ik ook niet. En dat hoeft ook niet. Mijn vraag is; Is groei t.o.v het vorige jaar onrealistisch en onmogelijk? Is het zo moeilijk om een klassieke spits te vinden voor Ajax? Ik wens alleen maar een beetje groei t.o.v. vorig jaar. Sorry.....lees soms te snel Bobby
Maar er zijn vele clubs opzoek naar (klassieke) spitsen...dus het antwoord is ja, het wordt moeilijk Om op jouw vraag terug te komen of groei mogelijk is....het wordt elk jaar moeilijker |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:11 schreef Eide het volgende:[..] Ik zie veel mensen dit roepen maar is dat wel zo? Zijn die uitgaves kleine risico's en was Ajax daar nu echt aanmerkelijk beter van geworden? Op basis van aankopen binnen de Eredivisie zoals die hier steeds worden voorgesteld? Ik durf daar wel grote vraagtekens bij te zetten hoor. Bovendien weten we nog altijd niet wat Ajax met het oplopende kapitaal wilt. Marc Overmars heeft wel eens aangegeven dat Ajax vermoedelijk een periode tegemoed gaat waar meer aankopen noodzakelijk kunnen zijn maar andere, lange termijn, plannen zijn ook nog atijd mogelijk en dan natuurlijk met name de beursgang en het stadion. Ik vind het te makkelijk om zomaar te oordelen en wil daar voorlopig dan ook niet in mee gaan. Ik vind wel de toon aangaande Overmars onnodig kleinerend voor iemand die op het oog prima werk doet bij Ajax. Ik wens in ieder geval niet zo over clubmensen te praten. Heel mooi stuk, waar ik helemaal in mee ga |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:11 schreef Eide het volgende:[..] Ik zie veel mensen dit roepen maar is dat wel zo? Zijn die uitgaves kleine risico's en was Ajax daar nu echt aanmerkelijk beter van geworden? Op basis van aankopen binnen de Eredivisie zoals die hier steeds worden voorgesteld? Ik durf daar wel grote vraagtekens bij te zetten hoor. Bovendien weten we nog altijd niet wat Ajax met het oplopende kapitaal wilt. Marc Overmars heeft wel eens aangegeven dat Ajax vermoedelijk een periode tegemoed gaat waar meer aankopen noodzakelijk kunnen zijn maar andere, lange termijn, plannen zijn ook nog atijd mogelijk en dan natuurlijk met name de beursgang en het stadion. Ik vind het te makkelijk om zomaar te oordelen en wil daar voorlopig dan ook niet in mee gaan. Ik vind wel de toon aangaande Overmars onnodig kleinerend voor iemand die op het oog prima werk doet bij Ajax. Ik wens in ieder geval niet zo over clubmensen te praten. Ik ben dat volstrekt met je eens! Wat heeft Marc Overmars dan verkeerd gedaan? Niet alleen met Eto'o maar ook met andere (transfer)zaken? Ajax is nadrukkelijk een bepaalde weg ingeslagen, waarbij stelling is genomen tegen exorbitante tranferbedragen en/of salarissen. Ajax is nu kerngezond en is de afgelopen 4 jaar kampioen geworden. Welke andere club kan dat ook zeggen? Hulde. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ruiz gaat niet door naar Werder dus dat is nou een Ajax speler voor op de rechterflank trekt naar binnen en daar staat Schone om de dubbelle een/tweetjes aan te gaan met Klaasen-Ruiz-Kishna en Ghazi. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 16:36 schreef nora het volgende:Ruiz gaat niet door naar Werder dus dat is nou een Ajax speler voor op de rechterflank trekt naar binnen en daar staat Schone om de dubbelle een/tweetjes aan te gaan met Klaasen-Ruiz-Kishna en Ghazi. Ruiz is een prima speler voor erbij is wat ouder heeft wat ervaring in binnen en buitenland mocht je hem voor een zacht prijsje op kunnen halen. Anders hoeft het van mij niet zo nodig. Mocht Sigthorsson nog vertrekken dan denk ik dat de kans groter is dat hij of een andere spits aangetrokken wordt. Wacht het wel af waar ze mee komen eerst maar zien te verkopen. . |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ruiz zou niet eens een slechte optie zijn in de spits bij Ajax.
Dat ik dat zeg... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ruiz in vorm is hij 1 van de beste spelers in onze competitie. Bij PSV viel hij me tegen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Zojuist komt het bericht dat Man. United volgende week contact met Ajax gaat opnemen i.v.m. Blind. Dat is nu juist waar ik al een paar maand bang voor ben. Omdat dat in mijn optiek een groot verschil gaat uitmaken met het eindresultaat in de competitie en CL. Dan ziet het er ineens totaal anders uit. Zie Ajax ook geen versterking meer nemen.
Dan kan de afwachtende houding ineens behoorlijk in je nadeel zijn. Daarom zeg ik voortdurend; je moet een stap vooruit durven kijken. En ook daarna handelen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 21:37 schreef Bobby1972 het volgende:Zojuist komt het bericht dat Man. United volgende week contact met Ajax gaat opnemen i.v.m. Blind. Dat is nu juist waar ik al een paar maand bang voor ben. Omdat dat in mijn optiek een groot verschil gaat uitmaken met het eindresultaat in de competitie en CL. Dan ziet het er ineens totaal anders uit. Zie Ajax ook geen versterking meer nemen. Dan kan de afwachtende houding ineens behoorlijk in je nadeel zijn. Daarom zeg ik voortdurend; je moet een stap vooruit durven kijken. En ook daarna handelen! Er is al voorgehandeld. Viergever is gehaald... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En trouwens, Ajax heeft continu lijntjes uitstaan. Dat betekend dat ze ook gelijk kunnen handelen wanneer het nodig is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Precies.
Bovendien wil United eerst de onderhandelingen over Di Maria afronden en schijnt Ajax de absolute hoofdprijs voor Blind te verlangen. Ook Khedira gaat Real waarschijnlijk verlaten en komt nu in het geruchtencircuit voor. En zo nog wel meer namen.
Maar het Amerikaanse ESPN had het inderdaad nadrukkelijk over eerst Di Maria en dan Daley Blind, waarbij Blidn ten minste 20 miljoen zou moeten kosten. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je hebt gezien wat Blind brengt in dit Ajax. Dus wanneer Blind vertrekt is het niveau in inzicht en daarbij resultaat minder hoog. Dat heeft consequenties. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 22:25 schreef Bobby1972 het volgende:Je hebt gezien wat Blind brengt in dit Ajax. Dus wanneer Blind vertrekt is het niveau in inzicht en daarbij resultaat minder hoog. Dat heeft consequenties. Maak je niet druk Bobby....Blind zit niet op het vinkentouw, hij wil niet perse weg...hij heeft het naar zijn zin bij Ajax |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Absoluut, maar dat neemt niet weg dat Ajax daar met het aantrekken van Viergever op heeft geanticipeerd. Maar je levert altijd in, zeker als je ziet hoe enorm Blind zich heeft ontwikkeld afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Uiteindelijk gaat het om de details aan het eind van een seizoen. 1 geluk dat hij er morgen zeker nog wel is! :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 22:43 schreef Bobby1972 het volgende:Uiteindelijk gaat het om de details aan het eind van een seizoen. 1 geluk dat hij er morgen zeker nog wel is! :) Dat je inleverd is altijd zo, alleen ik dat Viergever nu al echt wel beter is dan toen we Eriksen vervingen met Serero, Duarte en Klaassen. Niet dat ik het daar niet mee eens was maar je levert wel minder in dat de verkoop van Eriksen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Viergever doet het absoluut boven verwachting. Voor 20 miljoen zegt Ajax geen nee tegen Man. United. Vergeet niet dat ook Blind direct veel geld kan verdienen. Daar zegt niemand nee tegen.
Ben ook heel benieuwd wat er in de laatste week nog gebeurd t.a.v. Sigthorson en Vermeer?
En of er nog wel een spits bij gaat komen........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 23:23 schreef Bobby1972 het volgende:Viergever doet het absoluut boven verwachting. Voor 20 miljoen zegt Ajax geen nee tegen Man. United. Vergeet niet dat ook Blind direct veel geld kan verdienen. Daar zegt niemand nee tegen. Ben ook heel benieuwd wat er in de laatste week nog gebeurd t.a.v. Sigthorson en Vermeer? En of er nog wel een spits bij gaat komen........ 25 miljoen vragen en niet minder. heeft nog een lang contract en wil ook niet weg.
hoop wel dat Ajax nog wat investeert in een spits, maar de Boer zei dat hij van het niveau Eto'o moest zijn dus de kans dat er een komt lijkt me eigenlijk vrij klein. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 23:23 schreef Bobby1972 het volgende:Viergever doet het absoluut boven verwachting. Voor 20 miljoen zegt Ajax geen nee tegen Man. United. Vergeet niet dat ook Blind direct veel geld kan verdienen. Daar zegt niemand nee tegen. Ben ook heel benieuwd wat er in de laatste week nog gebeurd t.a.v. Sigthorson en Vermeer? En of er nog wel een spits bij gaat komen........ Zoals Frank al zei, er komt alleen een spits als het, het kaliber van Eto'o. Een speler die veel, heel veel moet kunnen toevoegen in de ogen van Frank.
Gaat Sigthorson, komt er sowieso iemand. Gaat Vermeer, heeft Ajax lijntjes naar Boer enzo staan. Viergever doet het prima en past in het plaatje, je gaat kwaliteit verliezen maar minder dan voorgaande jaren, waar we nog spelers in moesten passen toen ze er nog niet helemaal klaar voor waren.
Je moet het zo zien, Ajax heeft op elke positie waar een speler verkocht kan gaan worden, een lijntje uitstaan naar een speler, wanneer er iemand vertrekt, kunnen ze binnen no time handelen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 00:06 schreef freakie het volgende:[..] Zoals Frank al zei, er komt alleen een spits als het, het kaliber van Eto'o. Een speler die veel, heel veel moet kunnen toevoegen in de ogen van Frank. Gaat Sigthorson, komt er sowieso iemand. Gaat Vermeer, heeft Ajax lijntjes naar Boer enzo staan. Viergever doet het prima en past in het plaatje, je gaat kwaliteit verliezen maar minder dan voorgaande jaren, waar we nog spelers in moesten passen toen ze er nog niet helemaal klaar voor waren. Je moet het zo zien, Ajax heeft op elke positie waar een speler verkocht kan gaan worden, een lijntje uitstaan naar een speler, wanneer er iemand vertrekt, kunnen ze binnen no time handelen. Toch kunnen ze Blind nu beter houden er lijkt een goede balans in het tean te zijn met Blind--Viergever--Klaassen. De hoofdprijs zeker vragen want met Viergever--Sorero---Klaassen ga je er wel op achteruit ten opzichte van nu.
Zoals je al zegt vooraf handelen en inpassen gaat makkelijker dan op het laatste moment te kopen. Nadeel is nu dat een aantal spelers pas op het laatste moment verkocht kunnen worden en de eerste keuzes al een andere club hebben. dan kom je uiteindelijk weer bij types als Duarte. Maar goed ook daar zullen ze wel van geleerd hebben met Erikssen op het laatste moment verkopen
Daarom hoopte ik eigenlijk ook opeen snellere transfer van bv. Sigthorsson want zolang hij er is is hij eigenlijk eerste keus. En dat je dat eigenlijk niet moet willen is wel duidelijk (toch scoort hij gelukkig nog regelmatig). Toch zie ik nog wel een rol voor Sigthorsson maar dan achtereen kwaliteit betere spits. Als soort stormram dat kan hij beter als vd Hoorn nu die er soms voor gebruikt wordt.
Toch vind ik de prijzen die betaald worden voor de smaakmakers van de eredivisie wat aan de lage kant zie Mokotjo 1,5 Ziyech 2,5 Toornstra 3,75 Kostic 6 (Hier werden wel gekkere bedragen genoemd zoals Ziyech en Kostic voor 13 miljoen) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 00:06 schreef freakie het volgende:[..] Zoals Frank al zei, er komt alleen een spits als het, het kaliber van Eto'o. Een speler die veel, heel veel moet kunnen toevoegen in de ogen van Frank. Gaat Sigthorson, komt er sowieso iemand. Gaat Vermeer, heeft Ajax lijntjes naar Boer enzo staan. Viergever doet het prima en past in het plaatje, je gaat kwaliteit verliezen maar minder dan voorgaande jaren, waar we nog spelers in moesten passen toen ze er nog niet helemaal klaar voor waren. Je moet het zo zien, Ajax heeft op elke positie waar een speler verkocht kan gaan worden, een lijntje uitstaan naar een speler, wanneer er iemand vertrekt, kunnen ze binnen no time handelen. Spits van kaliber Eto'o wilt hier helemaal niet spelen. Zelfs niet als het een oud speler betreft. Misschien Forlan maar die is ook niet meer wat het geweest is.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 07:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Toch kunnen ze Blind nu beter houden er lijkt een goede balans in het tean te zijn met Blind--Viergever--Klaassen. De hoofdprijs zeker vragen want met Viergever--Sorero---Klaassen ga je er wel op achteruit ten opzichte van nu. Zoals je al zegt vooraf handelen en inpassen gaat makkelijker dan op het laatste moment te kopen. Nadeel is nu dat een aantal spelers pas op het laatste moment verkocht kunnen worden en de eerste keuzes al een andere club hebben. dan kom je uiteindelijk weer bij types als Duarte. Maar goed ook daar zullen ze wel van geleerd hebben met Erikssen op het laatste moment verkopen Daarom hoopte ik eigenlijk ook opeen snellere transfer van bv. Sigthorsson want zolang hij er is is hij eigenlijk eerste keus. En dat je dat eigenlijk niet moet willen is wel duidelijk (toch scoort hij gelukkig nog regelmatig). Toch zie ik nog wel een rol voor Sigthorsson maar dan achtereen kwaliteit betere spits. Als soort stormram dat kan hij beter als vd Hoorn nu die er soms voor gebruikt wordt. Toch vind ik de prijzen die betaald worden voor de smaakmakers van de eredivisie wat aan de lage kant zie Mokotjo 1,5 Ziyech 2,5 Toornstra 3,75 Kostic 6 (Hier werden wel gekkere bedragen genoemd zoals Ziyech en Kostic voor 13 miljoen) Mokotjo, Ziyech en Kostic hadden niks meer gebracht. Niet als vervanging van Blind bijvoorbeeld. Je hebt altijd een aderlating, maar met Viergever is dat minder dan andere jaren.
Bij het verkoop van Eriksen hadden ze niet anders gehandeld hoor. Siem, Klaassen, Serero en Andersen dachten ze goed genoeg te vinden.
Aan Ajax worden spelers niet voor 1.5 mil weggegeven. Daar betaalt Ajax 3/4 miljoen voor, waarom zou je dat risico nemen als het 50/50 is. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 07:43 schreef Hummel10 het volgende:[..] Spits van kaliber Eto'o wilt hier helemaal niet spelen. Zelfs niet als het een oud speler betreft. Misschien Forlan maar die is ook niet meer wat het geweest is.. Dan dus maar niet, maar het is toch echt wel mogelijk hoor, heel veel spelers hebben namelijk geen CL en dat spelen wij wel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 10:39 schreef freakie het volgende:[..] Dan dus maar niet, maar het is toch echt wel mogelijk hoor, heel veel spelers hebben namelijk geen CL en dat spelen wij wel. Tja en bijna de garantie dat je er nog in de voorrondes uitvliegt. Ajax is gewoon niet zo aantrekkelijk voor de spelers van kaliber Eto'o En zoveel lopen er daar nou ook niet van rond dat ze voor ons makkelijk op te halen zijn. Forlan kan misschien maar verder moet je echt goed zoeken. Adebayor, Anelka, Donovan, Henry Ronaldinho zoiets misschien? |
|
|
|