|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 10:38 schreef freakie het volgende:[..] Mokotjo, Ziyech en Kostic hadden niks meer gebracht. Niet als vervanging van Blind bijvoorbeeld. Je hebt altijd een aderlating, maar met Viergever is dat minder dan andere jaren. Bij het verkoop van Eriksen hadden ze niet anders gehandeld hoor. Siem, Klaassen, Serero en Andersen dachten ze goed genoeg te vinden. Aan Ajax worden spelers niet voor 1.5 mil weggegeven. Daar betaalt Ajax 3/4 miljoen voor, waarom zou je dat risico nemen als het 50/50 is. Ach die discussie wil ik niet eens aangaan.. De prijzen die ik nu noem zijn ervoor betaald wat Ajax dan had moeten betalen is toch gissen. Net Als dat genoemde spelers al dan niet beter zijn als wat er nu loopt is ook niet wat je hard kunt maken. Die discussie heeft helemaal zin om voor de zoveelste keer aan te halen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 13:10 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tja en bijna de garantie dat je er nog in de voorrondes uitvliegt. Ajax is gewoon niet zo aantrekkelijk voor de spelers van kaliber Eto'o En zoveel lopen er daar nou ook niet van rond dat ze voor ons makkelijk op te halen zijn. Forlan kan misschien maar verder moet je echt goed zoeken. Adebayor, Anelka, Donovan, Henry Ronaldinho zoiets misschien? Geen van die spelers, dan wel andere "grote" namen zullen ooit voor Ajax spelen. Het zijn stuk voor stuk ego's en grote geldwolven. Alleen wanneer Marc Overmars met de geldbuidel zwaait en hun paait met vele, vele miljoenen zullen dat soort spelers erover nadenken. Anders niet. Ik schreef het al wat eerder: Eto'o heeft het aanbod van Ajax geen seconde serieus genomen, maar gebruikt(e) het enkel en alleen om te dreigen naar de grote clubs (Liverpool, Inter, enz.) dat hij nog meer aanbiedingen heeft gehad. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 13:27 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Geen van die spelers, dan wel andere "grote" namen zullen ooit voor Ajax spelen. Het zijn stuk voor stuk ego's en grote geldwolven. Alleen wanneer Marc Overmars met de geldbuidel zwaait en hun paait met vele, vele miljoenen zullen dat soort spelers erover nadenken. Anders niet. Ik schreef het al wat eerder: Eto'o heeft het aanbod van Ajax geen seconde serieus genomen, maar gebruikt(e) het enkel en alleen om te dreigen naar de grote clubs (Liverpool, Inter, enz.) dat hij nog meer aanbiedingen heeft gehad. Ach proberen kan altijd.. Misschien dat je een keertje geluk heb dat ze Ajax en een rondje Champions League nog een keer de moeite waard vinden.. Amerika ligt ook stil in de winter daarom werd Henry ook aan Arsenal verhuurd. Aangezien Overmars en Bergkamp met hem gespeeld hebben misschien dat je geluk hebt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Denk dat wij toch meer op gedegradeerde spelers Engeland uitkomen. Ruiz, Mitroglu, Hooper of misschien Altidore ben echt benieuwd of ze nog met iets op de proppen komen en vooral met wie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ruiz lekker thuis laten, Altidore weet ik niet en de rest ken ik niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 16:36 schreef nora het volgende:Ruiz gaat niet door naar Werder dus dat is nou een Ajax speler voor op de rechterflank trekt naar binnen en daar staat Schone om de dubbelle een/tweetjes aan te gaan met Klaasen-Ruiz-Kishna en Ghazi. Dus voorin
Kishna Schone El Ghazi Ruiz Blind Klaassen.
?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Op 9 prima denk ik, aan de flank lekker laten zoals het nu gaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 21:37 schreef Bobby1972 het volgende:Zojuist komt het bericht dat Man. United volgende week contact met Ajax gaat opnemen i.v.m. Blind. Dat is nu juist waar ik al een paar maand bang voor ben. Omdat dat in mijn optiek een groot verschil gaat uitmaken met het eindresultaat in de competitie en CL. Dan ziet het er ineens totaal anders uit. Zie Ajax ook geen versterking meer nemen. Dan kan de afwachtende houding ineens behoorlijk in je nadeel zijn. Daarom zeg ik voortdurend; je moet een stap vooruit durven kijken. En ook daarna handelen! Er is geen afwachtende houding, de vervanger voor Blind is al binnen??
Hoelang duurt het nog voordat je dat eens begrijpt?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Maar ik denk dat je dan kracht te kort kom in de 16, omdat Ruiz telkens weg trekt staat er dan niemand in de punt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 15:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] Maar ik denk dat je dan kracht te kort kom in de 16, omdat Ruiz telkens weg trekt staat er dan niemand in de punt. Juist prima met Klaassen daarbij, wij spelen toch niet echt met veel echte voorzetten.. Veel meer in de passing en dan is hij juist goed te gebruiken..
Ik zou er denk ik wel blij mee zijn. Alleen niet huren maar kopen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Nee Kishna of El ghazi .Middenveld Blind Klaasen Viergever. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus
Kishna Ruiz Schone Blind Klaassen Viergever |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 15:16 schreef remco k het volgende:[..] Juist prima met Klaassen daarbij, wij spelen toch niet echt met veel echte voorzetten.. Veel meer in de passing en dan is hij juist goed te gebruiken.. Ik zou er denk ik wel blij mee zijn. Alleen niet huren maar kopen. Contract loopt af, dus huren en dan transfervrij overnemen. Denk alleen niet dat Ruiz er 25 inschiet.
Een ander probleem is dat wanneer er veel druk wordt gezet je geen aanspeelpunt hebt door de lucht waar je de bal kwijt kan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 16:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] Contract loopt af, dus huren en dan transfervrij overnemen. Denk alleen niet dat Ruiz er 25 inschiet. Een ander probleem is dat wanneer er veel druk wordt gezet je geen aanspeelpunt hebt door de lucht waar je de bal kwijt kan. Dat aanspeelpunt door de lucht is denk ik niet zo heel belangrijk, ook niet bij veel tegendruk, zolang je de tweede bal maar kan winnen of de bal achter de verdediging kan leggen met de snelheid van Kishna El Ghazi..
Die 25 vind ik niet zo heel erg, hij is wel een speler die je voetballend beter kan maken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 16:34 schreef remco k het volgende:[..] Dat aanspeelpunt door de lucht is denk ik niet zo heel belangrijk, ook niet bij veel tegendruk, zolang je de tweede bal maar kan winnen of de bal achter de verdediging kan leggen met de snelheid van Kishna El Ghazi.. Die 25 vind ik niet zo heel erg, hij is wel een speler die je voetballend beter kan maken.. Ik denk dat het wel belangrijk is, vooral Europees. Voetballend maakt ie je beter, dat ben ik met je eens, maar vraag het me af of hij echt als spits kan functioneren. Is wel een speler die vaak belangrijke goals maakt.
maar laat maar zien wie er komt, ben benieuwd. Denk wel dat we een voetballende spits nodig zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben oook erg benieuwd.. Tot nu toe kwam Ajax in het nieuwe tijdperk iedere keer met een verassende nieuwe naam.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
IK ZEG; EEN SPITS KOPEN, HOE DUIDELIJK WIL JE HET HEBBEN!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Grote letters of schreeuwen maken je uitspraken niet meer waar of beter begrijpbaar. Integendeel zelfs.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Amsterdam now, Ajax are after a highly-rated Manchester City striker.
John Guidetti could be on his way to the Amsterdam ArenA, according to the Daily Star.
The Swedish striker, although is highly thought of at the Eithad Stadium, cannot get into the City team with the likes of Aguero and Dzeko ahead of him in the pecking order.
Guidetti was on-loan at Stoke City for the second half of last season but failed to register a strike in six games for the Potters.
His last spell in Holland proved fruitful he netted 20 goals in 23 games for Ajax's rivals Feyenoord.
Bron: The Mirror |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Guidetti haha zal wel weer een flop kunnen zijn. Zag dat hij een paar kilo aangekomen was. Prima seizoen gedraaid bij onze rivaal maar zie het eigelijk niet gebeuren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:08 schreef NatjosFC het volgende:Amsterdam now, Ajax are after a highly-rated Manchester City striker. John Guidetti could be on his way to the Amsterdam ArenA, according to the Daily Star. The Swedish striker, although is highly thought of at the Eithad Stadium, cannot get into the City team with the likes of Aguero and Dzeko ahead of him in the pecking order. Guidetti was on-loan at Stoke City for the second half of last season but failed to register a strike in six games for the Potters. His last spell in Holland proved fruitful he netted 20 goals in 23 games for Ajax's rivals Feyenoord. Bron: The Mirror Staat ook op het Feijenoord forum.....wat moeten we met die knakker ?? Niet doen....is ook gelul denk ik |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik denk dat een fitte Guidetti een aanwinst is voor Ajax, kan beter voetballen dan Sigthorsson en Milik en heeft een neusje voor de goal. Maar zie het ook niet gebeuren, zou wel een verassende naam zijn. ben benieuwd of hij fit genoeg is, maar dat zal wel blijken uit de medische keuring.
zou prachtig zijn als hij komt en er 20 inprikt hahaha + een hatrick in de kuip. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:25 schreef NatjosFC het volgende:Ik denk dat een fitte Guidetti een aanwinst is voor Ajax, kan beter voetballen dan Sigthorsson en Milik en heeft een neusje voor de goal. Maar zie het ook niet gebeuren, zou wel een verassende naam zijn. ben benieuwd of hij fit genoeg is, maar dat zal wel blijken uit de medische keuring. zou prachtig zijn als hij komt en er 20 inprikt hahaha + een hatrick in de kuip. Dat dan weer wel, dan worden ze gek in Rotterdam |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Hier oogt hij toch redelijk fit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vraag me af of hij zelf wel wil.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Effe serieus wat en kut wissel van frankie, echt wat en blunder. Breng je anderson waarom geen kishna? Serieus wat geef je dit zielig weg wat en schande. En heeeel snel en spits halen dat was vandaag toch wel duidelijk Gewoon diepe schande die 2 de helft... In het slechtste geval raak je blind ook nog kwijt aan van gaal. heb je helemaal niks meer.
Dit word hard werken voor mr overmars... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Klopt ziet er zelfs gespierder uit dan 2 jaar geleden.
Stoke heeft hem ook niet voor niets gehuurd. en hij gaf in die 75 minuten die hij heeft gespeeld toch een assist gegeven.
Feyenoord wees hem af op blessuregevoeligheid ofzo, medisch dossier.
Maar als ik zijn medisch dossier bekijk is hij bij Feyenoord 2x ziek geweest, gewoon een griepje, niks ernstigs. daarna die ontsteking gehad en daarna een keer een knieoperatie, waardoor hij er 120 dagen uitlag.
inmiddels gewoon al weer een jaar vol in training. lijkt me een speler die je gewoon moet testen op fitheid en als hij fit is gewoon halen. Milik geven wij een 2e kans, waarom Guidetti niet? die heeft toch meer bewezen dan hij. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:25 schreef NatjosFC het volgende:Ik denk dat een fitte Guidetti een aanwinst is voor Ajax, kan beter voetballen dan Sigthorsson en Milik en heeft een neusje voor de goal. Maar zie het ook niet gebeuren, zou wel een verassende naam zijn. ben benieuwd of hij fit genoeg is, maar dat zal wel blijken uit de medische keuring. zou prachtig zijn als hij komt en er 20 inprikt hahaha + een hatrick in de kuip. Dat meen je toch niet.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: weet het wel zeker, tweette na Feyenoord - Utrecht: Karma is een bitch.
omdat Feyenoord hem had afgewezen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ik sta open voor elke versterking die Ajax kan krijgen. als Gotze en Lewy van Dortmund naar Bayern kunnen, van Persie naar United, waarom Guidetti dan niet naar Ajax? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] weet het wel zeker, tweette na Feyenoord - Utrecht: Karma is een bitch. omdat Feyenoord hem had afgewezen. Tis geen slechte speler....zal mij een worst wezen dat hij bij Feijenoord speelde |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Feli ouwe....godver de godver |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:41 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik sta open voor elke versterking die Ajax kan krijgen. als Gotze en Lewy van Dortmund naar Bayern kunnen, van Persie naar United, waarom Guidetti dan niet naar Ajax? Mag hun noppen er nog niet af schroeven! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:41 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik sta open voor elke versterking die Ajax kan krijgen. als Gotze en Lewy van Dortmund naar Bayern kunnen, van Persie naar United, waarom Guidetti dan niet naar Ajax? Haha velen wilden er niks bij hebben.. :-) Maar goed dit hadden we al aan zien komen Milik net niet (nog niet) Zivkovic zet je bij jong? Sigthorsson past niet in het systeem. Milik is pech maar daardoor nu wel duidelijk dat je een nieuwe spits nodig heb die mee kan voetballen en een actie kan maken |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij bedoelt transfer naar rivaal ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: okay dan! ha ha ha ha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Heeft er niks mee te maken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zoiets als Depay naar FC Eindhoven....snap dat dan D. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Gozer is niks.. Guidetti hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die komt niet man, wat denk je zelf..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
wie komt dan wel.......als er iemand komt..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:18 schreef Hummel10 het volgende:Guidetti haha zal wel weer een flop kunnen zijn. Zag dat hij een paar kilo aangekomen was. Prima seizoen gedraaid bij onze rivaal maar zie het eigelijk niet gebeuren.. Feyenoord wil hem niet omdat ze er weinig vertrouwen in hebben dat hij gezien zijn medische verleden nog op top niveau terug kan komen..
Zal dan wel heel slecht zijn als Ajax hem haalt. Of onze medische staf is er wel zeker van..
Overigens ook een speler zonder ervaring.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel veel clubs willen hem juist niet, ik twijfel of ie wel veel keus heeft.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je kunt de volgende vraag ook stellen; is het zo moeilijk om een spits te vinden die beter dan Sigthorson past bij het huidige Ajax? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk het wel ja.. Sigthorson zal bij zijn nieuwe club gewoon laten zien goals te kunnen maken.. Het is namelijk een prima afmaker maar geen goede voetballer en past niet bij Ajax..
Hoeveel goed meevoetballende spitsen lopen er uberhaubt in Europa? En welke zijn er dan ook nog eens haalbaar voor Ajax.. Ik kan alleen Ruiz bedenken, en dat is eigenlijk niet eens een 100% spits.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 22:05 schreef remco k het volgende:Ik denk het wel ja.. Sigthorson zal bij zijn nieuwe club gewoon laten zien goals te kunnen maken.. Het is namelijk een prima afmaker maar geen goede voetballer en past niet bij Ajax.. Hoeveel goed meevoetballende spitsen lopen er uberhaubt in Europa? En welke zijn er dan ook nog eens haalbaar voor Ajax.. Ik kan alleen Ruiz bedenken, en dat is eigenlijk niet eens een 100% spits.. Ruiz liet het bij PSV ook niet zien....niet halen dus |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Een goede spits kan het verschil maken en dat kan belangrijk zijn om opnieuw kampioen te worden dit jaar. Ajax speelde een goede eerste helft. Andersen zijn inbreng sloeg nergens om. En dat mag je de Boer zeker aanrekenen. Niet goed inschat.
Effectiviteit moet beter, en dan kan een spits die gemakkelijker scoort het verschil maken. Die details kunnen het verschil maken. PSV is verder dan een jaar geleden, en daarmee een geduchte tegenstander voor Ajax. Ik zie dat als positief omdat Ajax daardoor harder haar best moet doen. Dan is de Boer op z'n best.
Kwaliteit kan het Ajax gemakkelijker maken. Sithorson is duidelijk over z'n houdbaarheids-datum heen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 00:47 schreef Bobby1972 het volgende:Een goede spits kan het verschil maken en dat kan belangrijk zijn om opnieuw kampioen te worden dit jaar. Ajax speelde een goede eerste helft. Andersen zijn inbreng sloeg nergens om. En dat mag je de Boer zeker aanrekenen. Niet goed inschat. Effectiviteit moet beter, en dan kan een spits die gemakkelijker scoort het verschil maken. Die details kunnen het verschil maken. PSV is verder dan een jaar geleden, en daarmee een geduchte tegenstander voor Ajax. Ik zie dat als positief omdat Ajax daardoor harder haar best moet doen. Dan is de Boer op z'n best. Kwaliteit kan het Ajax gemakkelijker maken. Sithorson is duidelijk over z'n houdbaarheids-datum heen. Effectiviteit was deze wedstrijd ver te zoeken, maar je hebt dit soort wedstrijden soms wel eens. Maakt het wel dat als je een betere spits hebt, je wss minder van dit soort wedstrijden zal hebben.
Ik vroeg me af, hoe lang duurt het tot Fischer terug is? Want als die terug is, waarom niet een El Ghazi, Fischer of Kishna in de spits zetten? El Ghazi is namelijk wel vrij dodelijk in afmaken. |
|
|
|