BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan B; toch nog een spits of mooi zo laten zoals het nu is!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 21:42 schreef verbrande harry het volgende:
/topic-28443/p5/#1209419]maandag 25 augustus 2014 - 21:38[/url] schreef Nenam_tiL het volgende:
Er komt helemaal niks meer bij......
Ik zou niet weten wie....ik zeg ook niet dat het niet nodig is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Nenam_tiL --
Ztjes
 Ztjes - maandag 25 augustus 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Graag, zou ik wel willen.....maar ik denk dat er niks meer bijkomt.
Ze proberen Siggy nog te slijten, that's it
Klopt ook wel Nenam

Overmars heeft nog geen enkele aankoop afgeleverd, die een meerwaarde is gebleken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 21:56 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt ook wel Nenam

Overmars heeft nog geen enkele aankoop afgeleverd, die een meerwaarde is gebleken
Ik verwacht veel van Zivkovic.....kan een meer waarde zijn
Ztjes
 Ztjes - maandag 25 augustus 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is wel nog heel jong en dat gaat dan nog wel effe duren. En gaat dan de 1e worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:02 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Is wel nog heel jong en dat gaat dan nog wel effe duren. En gaat dan de 1e worden.
Die komt sneller dan jij denkt....speelde bij Groningen ook gewoon.
Seedorf was 16
Ztjes
 Ztjes - maandag 25 augustus 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Seedorf was 16
Dat dachten we ook van Sulejmani, dus is nooit een zekerheid en waren in die tijd wel echte zelf opgeleide spelers.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 25 augustus 2014 - 22:18   quote  deeplink  
Dat er niks komt, wist Overmars al lang. Hij wilde de supporters even in de waan laten. We zijn niet zo dom als de 010 supporters met een IQ van -20.

* En ja Nenam er komt niks bij.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 25 augustus 2014 - 22:18   quote  deeplink  
Dat er niks komt, wist Overmars al lang. Hij wilde de supporters even in de waan laten. We zijn niet zo dom als de 010 supporters met een IQ van -20.

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:13 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dat dachten we ook van Sulejmani, dus is nooit een zekerheid en waren in die tijd wel echte zelf opgeleide spelers.
Marokkanen en Ajax is nooit een gelukkig huwelijk geweest......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:18 schreef Bobby1972 het volgende:

Ik verwacht van niet, is iets anders dan dat ik het wil vriend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:24   quote  deeplink  
De kostic's en Ziyech's hebben we al rond lopen....Eto'o dat heb ik nooit geloofd.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 25 augustus 2014 - 22:24   quote  deeplink  
dan denken we er exact hetzelfde over vriend! :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:24 schreef Bobby1972 het volgende:
dan denken we er exact hetzelfde over vriend! :)
Spitsen zijn gewoon heel moeilijk te vinden, of te duur, of te oud, of ze willen niet
Ztjes
 Ztjes - maandag 25 augustus 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Marokkanen en Ajax is nooit een gelukkig huwelijk geweest......
Ik zeg niet dat Zivkovic niet gaat slagen. Alleen blijkt elke keer weer, dat talenten van buitenaf langer tijd nodig hebben om bij Ajax door te breken. En de reacties van Zivkovic en zijn uitspattingen bij jong Ajax duiden daar ook weer op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Ztjes --
remco k
 remco k - maandag 25 augustus 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 21:17 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens. El Ghazi is weer een aanvaller met een drive naar voren, omdat we vorig jaar geen echte vleugelaanvallers hadden. Klaassen is eigenlijk de enige echte middenvelder, de andere 2 zijn van oorsprong verdediger. Men heeft dit seizoen ook geen slot (Poulsen) meer op de deur. Dus alles is volkomen logisch.
Ik zeg toch nergens dat het niet goed is.. Het is alleen anders. Dat zeg je zelf namelijk ook in deze post.. Sterker nog, je zegt vrijwel hetzelfde als ik zeg..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:29 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Zivkovic niet gaat slagen. Alleen blijkt elke keer weer, dat talenten van buitenaf langer tijd nodig hebben om bij Ajax door te breken. En de reacties van Zivkovic en zijn uitspattingen bij jong Ajax duiden daar ook weer op.
Zivkovic is een Serviër, jong en druistig....die gaan ze nog kneden, maar kan gewoon mee in de selectie hoor
remco k
 remco k - maandag 25 augustus 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 21:29 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens, ik heb al mijn tip aan Overmars voor de VM (Stéphane MBIA, transfervrij) doorgegeven.
Ff gebeld..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ff gebeld..
Laat me raden...hij had ff geen tijd ;-)
remco k
 remco k - maandag 25 augustus 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 21:56 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt ook wel Nenam

Viergever, Moisander, Schone, Poulsen..El Ghazi.

Spelers hebben allemaal hun waarde bewezen.. De een had wat meer fans dan de ander..
hjf
 hjf - maandag 25 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
1 september nadert snel. Zou Overmars al met vakantie zijn gegaan en heeft ie zijn mobiele telefoon thuis gelaten? Ach. Er is toch geen aankoop nodig, want bij Jong Ajax barst het van het talent. Milik scoort aan de lopende band en elke tegenstander wordt eenvoudig opzij gezet.
remco k
 remco k - maandag 25 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:18 schreef Bobby1972 het volgende:

Hoe kom je daar toch bij kerel.. Je hebt echt waanbeelden..
Ztjes
 Ztjes - maandag 25 augustus 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ff gebeld..
Dan is er zeker nog hope op versterking. Whshaha
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 25 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Dan hoop ik dat ze deze week met nieuwe ervaren spelers komen. Dan kan kleine marc het tegendeel bewijzen...toch?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Dan hoop ik dat ze deze week met nieuwe ervaren spelers komen. Dan kan kleine marc het tegendeel bewijzen...toch?
Wie is grote marc ??... Bobby
Ztjes
 Ztjes - maandag 25 augustus 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Viergever, Moisander, Schone, Poulsen..El Ghazi.

Spelers hebben allemaal hun waarde bewezen.. De een had wat meer fans dan de ander..
Viergever moet nog blijken, want zeker als middenvelder komt hij nog veel tekort.
Moisander is een leuke verdediger voor de eredivisie en niet meer.
Schone was ik effe vergeten.
Poulsen geen meerwaarde, maar wel voor de ervaring en fysiek en als slot op de deur.
El Ghazi opgehaald omdat hij bij Excelsior is weggestuurd. Dat zie ik niet als aankoop.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:51 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Viergever moet nog blijken, want zeker als middenvelder komt hij nog veel tekort.
Poulsen geen meerwaarde, maar wel voor de ervaring en fysiek en als slot op de deur.
El Ghazi opgehaald omdat hij bij Excelsior is weggestuurd. Dat zie ik niet als aankoop.
El Gappie komt toch van Sparta ??
Ztjes
 Ztjes - maandag 25 augustus 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

El Gappie komt toch van Sparta ??
Klopt, foutje, maar toch ook een clubje uit Rotje knor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:54 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, foutje, maar toch ook een clubje uit Rotje knor.
Tsja daar heb jij een punt, toch wel knap 3 bvo's in 1 stad
Ztjes
 Ztjes - maandag 25 augustus 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja daar heb jij een punt, toch wel knap 3 bvo's in 1 stad
Beter 1x top, dan 3x middelmaat. LOL.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 augustus 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 23:01 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Beter 1x top, dan 3x middelmaat. LOL.
Hahahahahaha.....auw Touché
remco k
 remco k - maandag 25 augustus 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:51 schreef Ztjes het volgende:

[..]

El Ghazi bij Sparta.. Maar het is je vergeven.. En is gewoon goed gehandeld van Overmars en consorten..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 25 augustus 2014 - 23:48   quote  deeplink  
Fantastisch kapsel heeft El Ghazi by the way! :)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 augustus 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zeker weten Narreke...hoopt dat ze hier niet lopen te zeiken dat hij te jong is...kijk naar El Ghazi is ook nog maar 19...allemaal onzin...gewoon voor de wolven gooien..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 augustus 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Seedorf was 16
dat bedoel ik...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 augustus 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 22:29 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Omdat hij niet het vertrouwen krijg voor de hoofdmacht...gooi hem voor de leeuwen...komt goed!!
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 26 augustus 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat hij niet het vertrouwen krijg voor de hoofdmacht...gooi hem voor de leeuwen...komt goed!!
Neem het voorbeeld van al die (Nederlandse) talenten, die op jonge leeftijd door de Europese koopclubs zijn opgehaald. Daar breekt eigenlijk niemand van door, laten we bij Ajax de jeugdopleider met beleid zijn. Je maakt sneller iets kapot, dan dat het wat sneller gaat opleveren.
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 16:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ha die Remco, Ik heb door mijn sociale leven geen tijd om alle interviews na te lezen om mezelf volledig op de hoogte te houden. Dat jij jezelf verplicht om (bijna) alles van ajax te zien en te lezen, is jouw goed recht, maar ik laat me graag verrassen en jij mag mij best vertellen wat is dus blijkbaar heb gemist. Je mag ook een link meesturen ;-)
In de tijd dat je dit posten had je ook het interview kunne bekijken waarin de boer verteld dat ie tevreden is met deze selectie en dat er waarschijnlijk niks bijkomt of men moet een echte versterking voor Ajax kunnen vinden in de vorm van een gearriveerde naam. Link staat hier al ergens.
nora
 nora - dinsdag 26 augustus 2014 - 09:28   quote  deeplink  
Dat is dan een verkeerde inschatting van Frankie !!! Deze selectie komt een of twee ervaren spelers te kort.
hjf
 hjf - dinsdag 26 augustus 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 09:28 schreef nora het volgende:
Dat is dan een verkeerde inschatting van Frankie !!! Deze selectie komt een of twee ervaren spelers te kort.
Vanuit ons perspectief gezien ben ik het met jou eens. Zeker ook als je nog eens rekening houdt met de wedstrijden die Jong Ajax de afgelopen 2 keer heeft gespeeld, waarbij de helft van het elftal ook nog eens bij tijd en wijlen in het 1e elftal speelt. Mogelijk liggen frustraties van de betreffende spelers daaraan ten grondslag, omdat zij momenteel niet voor het 1e in aanmerking komen. De opmerking van De Boer, dat deze spelers niet op de bank bij het 1e horen te zitten ten spijt. Dit baart mij ernstig zorgen. Ik hoop met heel mijn Ajax hart, dat we niet in een vrije val terecht gaan komen. Zeker vind ik ook dat wij ons voor de nabije toekomst niet blind moeten gaan staren op de resultaten van de afgelopen jaren, want het dubbeltje had voor hetzelfde geld de verkeerde kant op kunnen rollen. Dus kort gezegd: niet gaan teren op de laatste 4 kampioenschappen, maar progressie blijven boeken. Vanuit het perspectief van de vakmensen (De Boer cs) gezien moeten we wellicht onze zienswijze anders beoordelen. Hoe graag wij ook met z'n allen (op een enkele uitzondering daargelaten) 1 of 2 versterkingen (voor de basis en niet voor de breedte) willen zien komen. Ik verwacht eerlijk gezegd, dat deze er niet meer gaan komen. Het zou mij echt verbazen als dat wel zo was. Maar de voetbalwereld is nu eenmaal anders dan welke wereld dan ook.
nora
 nora - dinsdag 26 augustus 2014 - 10:13   quote  deeplink  
Het enige verwijt aan Frank en zijn gabbertjes zijn dat ze al heel lang geen fasoenlijke spits of voetballer kunnen krijgen die in iedergeval een aanwinst is in het centrum van de aanval.Met een type v/d Vaart of zoals in het verleden met Pantalic slimme techn/jongens die onze jonkies kunnen begeleiden en coachen waardoor ze beter en slimmer worden in hun akties.
Stanley
 Stanley - dinsdag 26 augustus 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Laten zoals het nu is?

Winnen van Barcelona..... en vernederd door Red Bull Salzburg!!!
4 Keer op rij kampioen van Nederland..... maar vernederd door PECin de beker!!!

Dit zijn voor mij DE statistieken die een beetje weergeven waar we staan

Nuance is dat Barcelona niets moest en al veilig was. En we tegen Red Bull beide moesten!
Ook tegen PEC werd duidelijk uitgesproken dat het een prijs was die men WILDE winnen.
In de competitie werd al 4 seizoenen hopenloos gefaald door onze concurrenten en was ons tikkie terug en breed spel het minst falende maar wel afgrijselijk om te zien!

Na het vorig seizoen werd duidelijk dat Sigthorsson gewogen en te licht bevonden is. Hij werd graag gezien te vertrekken. En een tweetal andere spitsen werden aangetrokken. Beide nog jong waarvan 1 wekelijks in de Eredivisie liet zien hier goed mee te kunnen komen ondanks zijn erg jonge leeftijd en de ander heeft tot nu toe gefaald in de sterke Duitse Bundesliga.

Plotseling worden alle principes overboord gegooid en gaat men vol voor Eto'o... Welke zeer verrassend niet haalbaar blijkt te zijn!

En nu is men blijkbaar klaar en tevreden....... Knap hoe Frank en Marc toch weer iedere keer de rijen weten te sluiten terwijl Marc toch overduidelijk contra handeld ten aanzien van de wensen van Frank! Hoe lang gaat dit niet og goed?

Dit wordt duidelijk het laatste seizoen voor Frank bij Ajax. Frank heeft optimaal rendement gebracht tezamen met kampioenschappen waar we zo naar smachten, toch en dat is zuur en jammer zijn we niet helemaal tevreden.

Money in the bank en een technisch beleid dat blijft steken op hetzelfde niveau als dat van vier jaar geleden! Jazeker we zijn behalve op de bankrekening niet verder dan vier jaar geleden. Sterker nog......

JC Schaal: verloren van wederom PEC.
Gewonnen van Vitesse maar gezien de niet verzilverde kansen van de tegenstander....
Met hakken over de sloot gewonnen van AZ...
Verloren thuis van psv!

De afgestoten spits mag spelen zonder te doen wat hij moet doen. De ene spits aankoop heeft laten zien dat hij er niet klaar voor is en een chocolade rechterbeen te hebben dat niet gecompenseerd wordt met wen geniaal linker, enorme snelheid of geweldige koopkracht! En de ander mag wegkwijnen op vrijdagavond bij jong Ajax..... Wat op zich goed kan zijn door hem stap voor stap aan het Ajax spel te laten wennen, maar gezien de teleurgestelde reactie van Zivkovic is dit niet een bewuste handelswijze vanuit de club.

Al met al vind ik Overmars wederom uitblinken in falend beleid. En dit jaar kan hij zomaar eens niet gered worden door een kampioenschap van de armoede!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Stanley --
Stanley
 Stanley - dinsdag 26 augustus 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 10:18 schreef Stanley het volgende:
Laten zoals het nu is?

Winnen van Barcelona..... en vernederd door Red Bull Salzburg!!!
4 Keer op rij kampioen van Nederland..... maar vernederd door PECin de beker!!!

Dit zijn voor mij DE statistieken die een beetje weergeven waar we staan

Nuance is dat Barcelona niets moest en al veilig was. En we tegen Red Bull beide moesten!
Ook tegen PEC werd duidelijk uitgesproken dat het een prijs was die men WILDE winnen.
In de competitie werd al 4 seizoenen hopenloos gefaald door onze concurrenten en was ons tikkie terug en breed spel het minst falende maar wel afgrijselijk om te zien!

Na het vorig seizoen werd duidelijk dat Sigthorsson gewogen en te licht bevonden is. Hij werd graag gezien te vertrekken. En een tweetal andere spitsen werden aangetrokken. Beide nog jong waarvan 1 wekelijks in de Eredivisie liet zien hier goed mee te kunnen komen ondanks zijn erg jonge leeftijd en de ander heeft tot nu toe gefaald in de sterke Duitse Bundesliga.

Plotseling worden alle principes overboord gegooid en gaat men vol voor Eto'o... Welke zeer verrassend niet haalbaar blijkt te zijn!

En nu is men blijkbaar klaar en tevreden....... Knap hoe Frank en Marc toch weer iedere keer de rijen weten te sluiten terwijl Marc toch overduidelijk contra handeld ten aanzien van de wensen van Frank! Hoe lang gaat dit niet nog goed?

Dit wordt duidelijk het laatste seizoen voor Frank bij Ajax. Frank heeft optimaal rendement gebracht tezamen met kampioenschappen waar we zo naar smachtte, toch en dat is zuur en jammer zijn we niet helemaal tevreden.

Money in the bank en een technisch beleid dat blijft steken op hetzelfde niveau als dat van vier jaar geleden! Jazeker we zijn behalve op de bankrekening niet verder dan vier jaar geleden. Sterker nog......

JC Schaal: verloren van wederom PEC.
Gewonnen van Vitesse maar gezien de niet verzilverde kansen van de tegenstander....
Met hakken over de sloot gewonnen van AZ...
Verloren thuis van psv!

De afgestoten spits mag spelen zonder te doen wat hij moet doen. De ene spits aankoop heeft laten zien dat hij er niet klaar voor is en een chocolade rechterbeen te hebben dat niet gecompenseerd wordt door een geniaal linker, enorme snelheid of geweldige koopkracht! En de ander mag wegkwijnen op vrijdagavond bij jong Ajax..... Wat op zich goed kan zijn door hem stap voor stap aan het Ajax spel te laten wennen, maar gezien de teleurgestelde reactie van Zivkovic is dit niet een bewuste handelswijze vanuit de club.

Al met al vind ik Overmars wederom uitblinken in falend beleid. En dit jaar kan hij zomaar eens niet gered worden door een kampioenschap van de armoede!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Stanley --
nora
 nora - dinsdag 26 augustus 2014 - 11:10   quote  deeplink  
Beste Stanley ik begrijp de frustatie omdat jij ook hoort tot de groep fans die gek waren van het techn/mooie voetbal van Ajax net als ik. Maar de tijden zijn gewoon veranderd na dat Bosman arrest en is het gewoon de rijkste heeft de beste spelers. Wij hebben vaak heerlijke goede jeugd spelers die vroeger jaren bij hun club bleven waardoor je mee telde in Europa en in de top van Nederland clubs buiten de top 3 altijd afslachte, maar elk talent al zijn ze pas begin 20 waar je een goed team mee kan opbouwen gaan voor dat ze echt goed worden al weer weg om het grote geld te innen zodat ze voor de rest van hun leven financieel onafhankelijk te zijn. Je kan het ze niet kwalijk nemen wij zouden dat ook doen.Alleen moeten wij nu accepteren dat wij echte versterkingen bijna niet meer kunnen betalen t/o Spanje/Engeland en Duitsland. Wat ik Marc wel kwalijk neem is dat hij laks is en eigenlijk al vorig seizoen wist dat wij een nw spits moesten hebben dus had hij er nu al moeten wezen en met alle respect jongens als Fin bogarson en v/d Vaart of KJH zijn in mijn ogen echte versterkingen die wij zeker kunnen betalen.Maar het nw seizoen beginnen met een spits van 20 die geflopt is en een jongen van 17 die nog een hoop moet leren dat is een beleid dat niet kan en hoort bij een topclub in Nederland en daar geef ik je volkomen gelijk in voor sommige buitencategorie spelers op zijn hoogst 2 stuks moet je extra geld voor uittrekken.
p.s zijn goede kant is dat de club weer gezond is, maar het is wel een voetbalclub Marc en geen fabriek.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 26 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Nora, helemaal mee eens.
Bij een voetbalclub mag je toch verwachten, dat het grootste deel van je kapitaal op het veld staat en niet op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Ztjes --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Als Ajax gewild had had er nu een ervaren spits gestaan. Wat mij irriteert is dat ze naar buiten doen of ze een spits gaan kopen. Dan gaat Remco weer zeggen; als ze een goede spits kunnen vinden gaan ze er ook voor. Hoe naïef kun je zijn!
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 09:28 schreef nora het volgende:
Dat vind jij, en anderen vinden dat het wel goed is..
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 10:13 schreef nora het volgende:
Het enige verwijt aan Frank en zijn gabbertjes zijn dat ze al heel lang geen fasoenlijke spits of voetballer kunnen krijgen die in iedergeval een aanwinst is in het centrum van de aanval.Met een type v/d Vaart of zoals in het verleden met Pantalic slimme techn/jongens die onze jonkies kunnen begeleiden en coachen waardoor ze beter en slimmer worden in hun akties.
Hoe kom je erbij dat Pantelic slim en technisch is?? Juist lomp en onbeholpen.
riveco
 riveco - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 12:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Als Ajax gewild had had er nu een ervaren spits gestaan. Wat mij irriteert is dat ze naar buiten doen of ze een spits gaan kopen. Dan gaat Remco weer zeggen; als ze een goede spits kunnen vinden gaan ze er ook voor. Hoe naïef kun je zijn!
Ik wil wel reageren in plaats van Remco, Je hebt het over naïef maar hoe naïef ben jij om te denken dat ze minder met de kwaliteit van het elftal bezig zijn als jij.
En wat jou irriteert is dat er naar buiten toe anders wordt gereageerd dan in werkelijkheid. Nou laat ik je uit de droom helpen, alles wat door de media naar buiten wordt gebracht is misschien wel helemaal niet waar ( of in mindere mate waar )
Pas wanneer Mark jou belt en je het nieuws dus hebt uit betrouwbare bron ( dus niet net als die Boy die hier af en toe iets in de lucht los laat ) mag je oordelen.
Geloof mijn maar dat ze alle mogelijkheden die hier worden genoemd, bekeken en gewogen hebben hoor. Laat hun gewoon hun werk doen en doe jij jou werk dan komt het allemaal wel goed. In de top jaren van Ajax was er nog geen internet dus toen waren er niet zoveel onwaarheden te lezen, nu wordt er een mening gegeven door iedereen die denkt er verstand van te hebben. Een mening is leuk, maar een mening vellen op wat de media naar buiten brengt is onbegonnen werk en zorgt alleen voor onrust in de club.
PS, dat vind ik haha
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 12:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Leg eens verder uit.. Er is er geen omdat die niet gevonden wordt. En dat is naief??
hjf
 hjf - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 14:08 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik wil wel reageren in plaats van Remco, Je hebt het over naïef maar hoe naïef ben jij om te denken dat ze minder met de kwaliteit van het elftal bezig zijn als jij.
En wat jou irriteert is dat er naar buiten toe anders wordt gereageerd dan in werkelijkheid. Nou laat ik je uit de droom helpen, alles wat door de media naar buiten wordt gebracht is misschien wel helemaal niet waar ( of in mindere mate waar )
Pas wanneer Mark jou belt en je het nieuws dus hebt uit betrouwbare bron ( dus niet net als die Boy die hier af en toe iets in de lucht los laat ) mag je oordelen.
Geloof mijn maar dat ze alle mogelijkheden die hier worden genoemd, bekeken en gewogen hebben hoor. Laat hun gewoon hun werk doen en doe jij jou werk dan komt het allemaal wel goed. In de top jaren van Ajax was er nog geen internet dus toen waren er niet zoveel onwaarheden te lezen, nu wordt er een mening gegeven door iedereen die denkt er verstand van te hebben. Een mening is leuk, maar een mening vellen op wat de media naar buiten brengt is onbegonnen werk en zorgt alleen voor onrust in de club.
PS, dat vind ik haha
Dat de media veel onzin naar buiten brengt is helaas inderdaad waar. Ik lees net op AD.nl dat Van der Vaart in gesprek is met Trabzonspor. Ik wens dit echt niet te geloven. Had De Boer niet graag Van der Vaart terug naar Amsterdam gehaald? Als het wel waar is. Wat heeft Trabzonspor meer te bieden dan Ajax?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5872
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan B; toch nog een spits of mooi zo laten zoals het nu is!

0.0080709