BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan B; toch nog een spits of mooi zo laten zoals het nu is!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 13:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat Pantelic slim en technisch is?? Juist lomp en onbeholpen.
Dat is jou mening maar dan had ik je toch hoger ingeschat Pantelic was een slimme speler en ook erg goed in de kleine ruimte als je dat wil bestrijden dan zou dat me zwaar tegen vallen qua kijk op voetbal van jou zijde.
nora
 nora - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 14:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg eens verder uit.. Er is er geen omdat die niet gevonden wordt. En dat is naief??
Wie bewijst dat er wel gezocht wordt?
Stanley
 Stanley - dinsdag 26 augustus 2014 - 16:24   quote  deeplink  
Nora en alle anderen die steeds refereren aan het feit dat we in andere tijden verkeren. Mag ik hierop aangeven dat de verzameling beste voetballers bijna nooit iets als team winnen. Natuurlijk heb je goede spelers nodig maar deze in huis halen is echt niet onhaalbaar voor Ajax!

Het topteam van Ajax in 95 was hoofdzakelijk eigen jeugd aangevuld met op dat moment onbekende spelers die op basis van specifieke kwaliteiten iets toevoegde en het geheel compleet maakte. Waren dit allemaal toppers van de bovenste plank? Ik weet het niet, maar ze hebben geen van allen overal succesvol gefunctioneerd na de Ajax periode. Behalve Seedorf dan. Die heeft werkelijk overal gefunctioneerd.

Alles bij elkaar kom ik tijdens dit schrijven tot de conclusie en inzicht dat ze nu exact hetzelfde proberen. Alleen ontbreekt Marc het inzicht voor het juiste aanvullende talent of geluk in de juiste gok...

Om het compleet te maken hebben we een ervaren topper alla Frankie Rijkaard nodig om het huidige onervaren talent te begeleiden in het veld.

En oja, Zivkovic is dan de huidige Kluivert die opgesteld werd toen Ronaldo onhaalbaar bleek. ...

Come on we zijn rijk genoeg om een ervaren Hollandse rot aan te trekken, nu nog de juiste snaar bij zo'n iemand weten te raken
;-)
nora
 nora - dinsdag 26 augustus 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Ja dat is wat ik aanhaalde met v/d Vaart ik heb het idee dat er niet echt met hem gepraat is of dat ze hem laten merken dat ze hem echt graag willen hebben.
hjf
 hjf - dinsdag 26 augustus 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 16:24 schreef Stanley het volgende:
Nora en alle anderen die steeds refereren aan het feit dat we in andere tijden verkeren. Mag ik hierop aangeven dat de verzameling beste voetballers bijna nooit iets als team winnen. Natuurlijk heb je goede spelers nodig maar deze in huis halen is echt niet onhaalbaar voor Ajax!

Het topteam van Ajax in 95 was hoofdzakelijk eigen jeugd aangevuld met op dat moment onbekende spelers die op basis van specifieke kwaliteiten iets toevoegde en het geheel compleet maakte. Waren dit allemaal toppers van de bovenste plank? Ik weet het niet, maar ze hebben geen van allen overal succesvol gefunctioneerd na de Ajax periode. Behalve Seedorf dan. Die heeft werkelijk overal gefunctioneerd.

Alles bij elkaar kom ik tijdens dit schrijven tot de conclusie en inzicht dat ze nu exact hetzelfde proberen. Alleen ontbreekt Marc het inzicht voor het juiste aanvullende talent of geluk in de juiste gok...

Om het compleet te maken hebben we een ervaren topper alla Frankie Rijkaard nodig om het huidige onervaren talent te begeleiden in het veld.

En oja, Zivkovic is dan de huidige Kluivert die opgesteld werd toen Ronaldo onhaalbaar bleek. ...

Come on we zijn rijk genoeg om een ervaren Hollandse rot aan te trekken, nu nog de juiste snaar bij zo'n iemand weten te raken
;-)
Frank Rijkaard was in 95 inderdaad de leider van het elftal en de sleutel naar het succes. Een Jari Litmanen had nooit zo kunnen excelleren zonder een Frank Rijkaard achter zich. Wat kunnen we toch naar die tijd terug verlangen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 augustus 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 15:01 schreef hjf het volgende:

[..]

Dat de media veel onzin naar buiten brengt is helaas inderdaad waar. Ik lees net op AD.nl dat Van der Vaart in gesprek is met Trabzonspor. Ik wens dit echt niet te geloven. Had De Boer niet graag Van der Vaart terug naar Amsterdam gehaald? Als het wel waar is. Wat heeft Trabzonspor meer te bieden dan Ajax?
Geld? Zon? Vd Vaart mooie vent Ajax kan hem goed gebruiken, hij Ajac
ook om nog 1 keer te laten zien wat voor heerlijke voetballer het is..
Ajax is zijn club allang niet meer met zijn mooi praatjes.
Geld daar draait het om niks meer niks minder
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Opbokken met die van der Vaart....als die niet wil dan rot hij maar lekker op, nu niet dan nooit niet.....NEXT
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Wat ik naïef vind is dat mensen denken dat Ajax daadwerkelijk spelers gaat kopen. Enkel en alleen wanneer bepaalde spelers aan het eind nog verkocht worden kan het anders zijn. Ik acht de kans groot dat dit reeds was besloten en dat men alleen bij uitzondering een speler gaan kopen.
Robinho
 Robinho - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
Viel te verwachten. Dit soort gasten hebben een walgelijk bestedingspatroon.10 huizen, boten, alimentatie, orgies, gokken etc.etc. Ze MOETEN daarom wel voor het geld kiezen anders kunnen ze dit niet meer betalen. Triest!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 20:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Wat ik naïef vind is dat mensen denken dat Ajax daadwerkelijk spelers gaat kopen. Enkel en alleen wanneer bepaalde spelers aan het eind nog verkocht worden kan het anders zijn. Ik acht de kans groot dat dit reeds was besloten en dat men alleen bij uitzondering een speler gaan kopen.
Daar kan je wel eens gelijk in hebben....tis niet anders
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Ik denk dat het voor de club net zo'n kut tijd is als voor de supporters....Ajax heeft heus wel mensen gepolst, maar die domweg niet willen.
Ik denk dat Marc heel graag een grote aankoop wil aankondigen, net als jij Bobby....maar die zijn er gewoon niet.
Als ik directeur was zou ik heel graag een grote aankoop achter mijn naam hebben staan, het liefst een stuk of 3....dan zouden ze zeggen...die Nenam was zo slecht nog niet, waarom zou Marc dat niet hebben....of ben ik nu te naief.

Ik heb een stukje gelezen over Overmars....die gozer bezit half Epe, met panden en landerijen het is geen domme jongen, zal niet gouw zeggen van laten we het maar doen.....maar ook hier ben ik misschien te naief ;-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:34 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik denk dat het voor de club net zo'n kut tijd is als voor de supporters....Ajax heeft heus wel mensen gepolst, maar die domweg niet willen.
Ik denk dat Marc heel graag een grote aankoop wil aankondigen, net als jij Bobby....maar die zijn er gewoon niet.
Als ik directeur was zou ik heel graag een grote aankoop achter mijn naam hebben staan, het liefst een stuk of 3....dan zouden ze zeggen...die Nenam was zo slecht nog niet, waarom zou Marc dat niet hebben....of ben ik nu te naief.

Ik heb een stukje gelezen over Overmars....die gozer bezit half Epe, met panden en landerijen het is geen domme jongen, zal niet gouw zeggen van laten we het maar doen.....maar ook hier ben ik misschien te naief ;-)
Wij kunnen niet in Marc zijn koppie kijken.. Heb ook geen idee
waar ze achter de schermen mee bezig zijn. Misschien worden we nog verrast?
Of ben ik nu ook naïef? Zei al eerder dat Eto'o gebakken lucht was omdat ik die toch niet verwachte.
Zijn we toch mooi een tijdje zoet mee geweest!

Wordt weer hetzelfde liedje als vorig seizoen toen Erikssen verkocht werd.
Nu vertrekt Blind op het laatste moment en wij blijven weer gedesillusioneerd achter!
Weer geen echte stappen gemaakt!

Of vd Sar neemt Welbeck mee terug in een ruildeal met Blind..
Ook wordt vd Vaart nog snel even aangetrokken ok ok ik liet even mijn
fantasie op de vrije loop..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wij kunnen niet in Marc zijn koppie kijken.. Heb ook geen idee
waar ze achter de schermen mee bezig zijn. Misschien worden we nog verrast?
Of ben ik nu ook naïef? Zei al eerder dat Eto'o gebakken lucht was omdat ik die toch niet verwachte.
Zijn we toch mooi een tijdje zoet mee geweest!

Wordt weer hetzelfde liedje als vorig seizoen toen Erikssen verkocht werd.
Nu vertrekt Blind op het laatste moment en wij blijven weer gedesillusioneerd achter!
Weer geen echte stappen gemaakt!

Of vd Sar neemt Welbeck mee terug in een ruildeal met Blind..
Ook wordt vd Vaart nog snel even aangetrokken ok ok ik liet even mijn
fantasie op de vrije loop..
Ik zie Blind niet weggaan....waar naar toe ??
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 15:35 schreef nora het volgende:

[..]

Dat is jou mening maar dan had ik je toch hoger ingeschat Pantelic was een slimme speler en ook erg goed in de kleine ruimte als je dat wil bestrijden dan zou dat me zwaar tegen vallen qua kijk op voetbal van jou zijde.
Mooi dat jij dat vind, maar ik bestrijd dat zeker ja. Vond hem prima in het kaatswerk en kon een bal even bij zich houden ondanks zijn slechte eerste aanname, technisch gewoon een matige voetballer in mijn optiek.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Wanneer Marc nu had gezegd van; we laten het zo en er komt alleen maar iemand bij wanneer dat noodzakelijk is. Dan vind ik het prima. Het suggestieve ( we zijn opzoek naar een ervaren spits) irriteert me omdat ik oprechtheid mis. En dat zit me niet lekker. Ik vind dat respectloos, en ja dat is mijn persoonlijke mening. Ik vraag niemand om het daar mee eens te zijn!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:09 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer Marc nu had gezegd van; we laten het zo en er komt alleen maar iemand bij wanneer dat noodzakelijk is. Dan vind ik het prima. Het suggestieve ( we zijn opzoek naar een ervaren spits) irriteert me omdat ik oprechtheid mis. En dat zit me niet lekker. Ik vind dat respectloos, en ja dat is mijn persoonlijke mening. Ik vraag niemand om het daar mee eens te zijn!
Ik heb je al gezegd dat ik begrijp wat je bedoeld.....maar je irritatie is zonde van je energie, je veranderd er niets aan beste Bobby
nora
 nora - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Laat maar dat heeft geen zin zie ik al
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:09 schreef Bobby1972 het volgende:
Kerel, dat heeft men gezegd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:13 schreef nora het volgende:
Laat maar dat heeft geen zin zie ik al
Wat zie jij dan ??
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Remco is tegenwoordig woordvoerder van Marc! :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Mwah dat zei jij ook ergens over mij....zou wel dan
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Nope, sta volledig achter het beleid, en vind ook dat ze dit goed uitvoeren. En ik ben van mening dat wat jij stelt dat ze onduidelijk zijn gewoon niet waar is.

Ze zeggen juist precies wat er gebeurt, uiteraard niet altijd met naam, maar ik neem aan dat jij dat wel snapt..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Ik hou van peppie en kokkie duidelijkheid!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Nope, sta volledig achter het beleid, en vind ook dat ze dit goed uitvoeren. En ik ben van mening dat wat jij stelt dat ze onduidelijk zijn gewoon niet waar is.

Ze zeggen juist precies wat er gebeurt, uiteraard niet altijd met naam, maar ik neem aan dat jij dat wel snapt..
Hahahahaha...zo meteen gaan ze zeggen dat ik jouw side kick ben.....moeten ze toch maar eens terug lezen.
Ik ben de enige (en jij mij) die je ooit een ban aangesmeerd heb ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:30   quote  deeplink  
En van Ajax!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:31   quote  deeplink  
Uw presentatie duo van vanavond: Remco&Nenam!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Klinkt eigenlijk ook wel als een soort peppie&kokkie. Ik zie mogelijkheden jongens? Hadden jullie nog een manager nodig?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:31 schreef Bobby1972 het volgende:
Uw presentatie duo van vanavond: Remco&Nenam!
BAM !!!...dat bedoel ik dus
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Klinkt eigenlijk ook wel als een soort peppie&kokkie. Ik zie mogelijkheden jongens? Hadden jullie nog een manager nodig?
Nee wij hebben grote Marc al ;-)
freakie
 freakie - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ook :) Ik vind Ajax heel open, als iets een optie is, zeggen ze vaak gelijk of het klopt en niet met allemaal ontkenningen erbij.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:41   quote  deeplink  
wat een harmonie en eensgezindheid vanavond!!
freakie
 freakie - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Wil jij er ook bij horen? :):)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Sarcasme....hou ik wel van

2hzpdv.gif
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:42 schreef freakie het volgende:

[..]

Wil jij er ook bij horen? :):)
2hzpdv.gif
Stanley
 Stanley - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:50   quote  deeplink  
Ik vind ajax helemaal niet open. Ze droppen doelstellingen maar zie dit niet vertaald worden naar acties om daad bij het woord te voegen
..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:50 schreef Stanley het volgende:
Ik vind ajax helemaal niet open. Ze droppen doelstellingen maar zie dit niet vertaald worden naar acties om daad bij het woord te voegen
..
Welke club doet dat wel...Stan my man ??
freakie
 freakie - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:50 schreef Stanley het volgende:
..
Wij droppen doelstellingen, zei geven aan dat ze alles doen om ons de titel te geven dit seizoen. Jij ziet namelijk helemaal niks bij Ajax, je ziet ze niet ploeteren of wat dan ook want we lopen daar niet. Hoe kan je dan zeggen dat je geen acties ziet? Misschien loopt het minder soepel dan verwacht. Verkopen en aankopen altijd wat laat in de transferperiode he, just saying
freakie
 freakie - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Welke club doet dat wel...Stan my man ??
uuuu feyenoord, hand in hand kameradennnnnnnn. Samen ten onder zeg maar
freakie
 freakie - woensdag 27 augustus 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gele billen, bahbahbah
nora
 nora - woensdag 27 augustus 2014 - 09:00   quote  deeplink  
ja ze zijn heel open bij Ajax we gaan helemaal voor Eto O laat me niet lachen dat sprookje heb ik al nooit in geloofd. Ze zijn open voor plan B de onzichtbare man.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 augustus 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Ik hoop dat we nog een goede spits erbij halen, eentje die kan voetballen en af en toe eens een bal der in schiet. Maar vraag me af of ze uberhaupt ergens mee bezig zijn, zie de laatste tijd weinig geruchten over bepaalde spelers.
freakie
 freakie - woensdag 27 augustus 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 11:03 schreef NatjosFC het volgende:
Ik hoop dat we nog een goede spits erbij halen, eentje die kan voetballen en af en toe eens een bal der in schiet. Maar vraag me af of ze uberhaupt ergens mee bezig zijn, zie de laatste tijd weinig geruchten over bepaalde spelers.
Geruchten zeggen niks bij Ajax. Ze komen altijd met spelers die je niet verwacht, dan krijg je t nieuws dat ze iemand hebben gekocht en dan is hij binnen 1 dag van Ajax. Laat die geruchten en wacht rustig af
martymcfly
 martymcfly - woensdag 27 augustus 2014 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 11:03 schreef NatjosFC het volgende:
Volgens mij gaat er echt niemand meer komen. Zoals het nu lijkt blijft sigthorsson en dan gaan ze echt geen spits meer halen. Dus hier zullen we het mee moeten doen. En volgens mij hebben we met el-ghazi een topper in huis. En wellicht vind kishna ook wat van zijn oude vorm terug.
Stanley
 Stanley - woensdag 27 augustus 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Wij droppen doelstellingen, zei geven aan dat ze alles doen om ons de titel te geven dit seizoen. Jij ziet namelijk helemaal niks bij Ajax, je ziet ze niet ploeteren of wat dan ook want we lopen daar niet. Hoe kan je dan zeggen dat je geen acties ziet? Misschien loopt het minder soepel dan verwacht. Verkopen en aankopen altijd wat laat in de transferperiode he, just saying
Hahahaha je zegt precies wat ik zeg....

Ik zie niets ;-) Dus wat zeg je nu eigenlijk. Wat is nu jouw punt?

Voorlopig zie ik niets en onderstreep jij dit. ....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 augustus 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Hoop toch nog op een goede spits waarom wachten tot dat Sigthorsson weg is...graag ook nog een aanvallende middenvelder...
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 27 augustus 2014 - 18:45   quote  deeplink  
We hopen allemaal, maar we krijgen waarschijnlijk niks! En niemand wil Sigthorson. Het is net een boemerang, kom altijd weer terug!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door Bobby1972 --
nora
 nora - woensdag 27 augustus 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Het wordt helemaal niks met nw spits vergeet het maar !!!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 augustus 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 15:26 schreef martymcfly het volgende:

[..]

Volgens mij gaat er echt niemand meer komen. Zoals het nu lijkt blijft sigthorsson en dan gaan ze echt geen spits meer halen. Dus hier zullen we het mee moeten doen. En volgens mij hebben we met el-ghazi een topper in huis. En wellicht vind kishna ook wat van zijn oude vorm terug.
Dan moeten we Kishna maar in de spits laten spelen, kan El Ghazi op rechts en Schöne op links. hebben we iig een spits die kan ballen, Kishna speelde bij Jong Ajax ook in de spits dus hij kan dat wel, hebben we ook weer wat snelheid voor in. Kunnen wij ook eens counteren.
martymcfly
 martymcfly - woensdag 27 augustus 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dan moeten we Kishna maar in de spits laten spelen, kan El Ghazi op rechts en Schöne op links. hebben we iig een spits die kan ballen, Kishna speelde bij Jong Ajax ook in de spits dus hij kan dat wel, hebben we ook weer wat snelheid voor in. Kunnen wij ook eens counteren.
Lijkt me een goed idee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 augustus 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Schöne op links gaat niet werken...doe maar niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan B; toch nog een spits of mooi zo laten zoals het nu is!

0.0095930