|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha ze zijn allemaal groter dan ik... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Gaat uiteindelijk om kwaliteit. Ajax moet zorgen voor kwaliteit. Wanneer Ajax dat niet voldoende brengt dan moet je kijken of je beleid wel goed genoeg werkt.
Het gaat om nu, en niet om wat wel eerder bereikt hebben. Nu moet er voldoende kwaliteit zijn om PSV de baas te zijn en niet af te gaan in de CL. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ukkie :-p Ik ben lekker even groot als onze lasse! haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: mwah....ik meer als Babangida ;-) |
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Milik gaat hem niet worden. Siggi is het niet geworden Duarte is het niet geworden Hoorn schrijf ik nog niet af. Sana is het niet geworden Hoessen is het niet geworden Bojan heeft te weinig gepresteerd\
Beter één of twee bovengemiddeld, dan 6 twijffel gevallen waarvan je moet afwachten of het iets wordt, aan het eind v/d rit ben je met mindere voetballers financiëel niet beter uit, wat uitblinkt kun je beter verkopen en je hebt er meer plezier van, ook in doelsaldo's. Wat niet uitblinkt moet in de uitverkoop, of anders wachten tot contract afloopt. Ik heb in de oldtimerhandel gezeten, daar werkt het precies hetzelfde. Verder er moeten mensen in de technische staf rondlopen met een neusje voor talent. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ja lekkur Babipangang....mmmmmmmm.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Uiteindelijk moeten we het doen met wat we voorgeschoteld krijgen. En als je dat niet voldoende vind, heb je pech. Wij zijn Ajax, wij zijn de eigenwijste. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 17:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Waarom niet? Als de grote landen al vroeg stranden (8ste finale) in de CL en wij zetten daar meer clubs in de 8ste finale van EL neer, dan haal je meer punten binnen dan het ene land. Bijvoorbeeld wij zijn 3de geworden in de CL en PSG is 2de geworden. Ronde verder wij overleven en zitten bij de volgende loting en PSG loot Real en verliest. Dan halen wij meer punten binnen, als vervolgens ronde eerder meer franse clubs actief waren dan nederlandse dan word dat natuurlijk teniet gedaan. Om als land te kunnen stijgen op die lijst moet er meer clubs punten halen, dan enkel 1 club. Portugal met benfica die het goed doet in europa, kan de andere ook niet inhalen vanwege de andere clubs in Portugal minder punten binnen halen dan de andere clubs in de landen die ze willen halen. Bijvoorbeeld wij willen rusland in halen, dan moeten we hopen dat andere landen Russische clubs uitschakelen en dat wij zover mogelijk komen. De beste kans om ver te komen is in de EL. Ook voor andere landen geld dit natuurlijk. Als er 1 club uit een land in de finale komt terwijl het land strijd met een land die in de 8ste finale er 4 had dan wint volgens mij het land met de 4. Om het land en dus de competitie in een beter dag licht te brengen moet je succes boeken. Succes is niet geld want geld hebben we zat. Succes zijn prijzen, succes is ver komen, meer aanzien, dan komen de spelers echt wel weer naar nederland. Groeien dat doe je EL en niet in de CL. Portugal en andere landen zijn in te halen, als elke club maar gewoon zijn punten in europa haalt en meer dan andere clubs dan kom je er echt wel. Volgens mij winnen de ploegen in Portugal en Italie nog weleens wat in Europa.. Ook in de EL.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 14:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] +1 toch droevig dat je bijna gaat hopen dat Ajax geen kampioen wordt en er dan wat ogen geopend gaan worden. Kunnen ze wel weer komen met nepsupporter of dat je voor Psv moet worden. Als je tevreden bent met deze selectie ben je een nepsupporter of heb je er totaal geen kijk op. Moisander sorry hoort maar faalt gewoon nog wekelijks Ajax is zijn top.. Lm Blind ging wel de rest is middelmaat (Andersen moet je geduld mee hebben geen directe versterking) Sigthorsson niks voor Ajax Twee tot drie plekken in je basis elftal wat niet meer dan degelijk is. Schöne als buitenspeler kun je ook nog over twijfelen al vult hij het aardig in Ajax moet streven naar het beste en dat is dit gewoon niet +2. Niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 16:45 schreef remco k het volgende:[..] Schone heeft bewezen niet goed genoeg te zijn voor het middenveld maar wel in de aanval. Ik zou het dan eerder eens proberen met Al Ghazi op 9. Schone rechts en Kishna links.. Klaassen doet het juist goed op het middenveld als de komende man.. Is ook zeker een goede optie Remco. Maar De Boer heeft volgens mij al eens geopperd, dat Klaassen ook in de spits kan spelen. Heeft hij daar in de A1 al niet meerdere keren in de spits gespeeld? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Cassillias 1.82 Ramos 1,83 Pepe 1.87 Coentrao 1.79 Carvajal 1.71 Alonso 1.83 Modric 1.73 Dimaria 1.80 Ronaldo 1.86 Benzema 1.84 Bale 1.83
Zo speelde Real vorig jaar met regelmaat in de CL..
Zie jij iemand van 1.90 of meer?? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Hoe lang ben jij dan? 2.02 meter? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:02 schreef hjf het volgende:[..] Is ook zeker een goede optie Remco. Maar De Boer heeft volgens mij al eens geopperd, dat Klaassen ook in de spits kan spelen. Heeft hij daar in de A1 al niet meerdere keren in de spits gespeeld? In de jeugd speelde die daar wel met regelmaat. Maar aangezien Schone gewoon niet goed is op het middenveld denk ik dat dit de betere optie is.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Had altijd al het gevoel, dat je een smurf was. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Volgens mij kunnen we tegen een aantal echt wel winnen en laten de grote dan maar lekker sneuvelen in de CL.
Dan haal je meer punten binnen. Alleen de Portugezen willen niet door in de CL. Vorig jaar zat benfica in pot 1 en werd 3de, niet bepaald een knappe prestatie. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Cassillias 1.82 Ramos 1,83 Pepe 1.87 Coentrao 1.79 Carvajal 1.71 Alonso 1.83 Modric 1.73 Dimaria 1.80 Ronaldo 1.86 Benzema 1.84 Bale 1.83 Zo speelde Real vorig jaar met regelmaat in de CL.. Zie jij iemand van 1.90 of meer?? Ja en? Allemaal kabouters. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 20:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Cillessen 1,88m van Rhijn 1,83m Veltman 1,82m Moisander 1,82m Boilesen 1,85m Viergever 1,82m Blind 1,80m Klaassen 1,85m El Ghazi 1,88m Sigthorsson 1,86m Schöne 1,78m Volgensmij maar één persoon onder de 1,80m. Dat kabouter valt wel mee. Hahahaha waar zijn Serero 1,72m en Duarte 1,68m... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] In de jeugd speelde die daar wel met regelmaat. Maar aangezien Schone gewoon niet goed is op het middenveld denk ik dat dit de betere optie is.. Zeker omdat Schone te traag is voor het Middenveld, waardoor we overlopen worden? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij wonnen ze de CL..
Goede voetballers zijn zelden boven de 1.90.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Stonden die in de basis dan afgelopen week? of die week ervoor? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk door meerdere dingen, op het middenveld is het verdedigende spel een stuk lastiger als buitenspeler... Ik vind hem fysiek niet zo sterk en snel handelen.
Maar vanaf de flank is het een prima speler die nu in een goede periode zit en gewoon erg belangrijk is voor Ajax.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk door meerdere dingen, op het middenveld is het verdedigende spel een stuk lastiger als buitenspeler... Ik vind hem fysiek niet zo sterk en snel handelen. Maar vanaf de flank is het een prima speler die nu in een goede periode zit en gewoon erg belangrijk is voor Ajax.. Ik vind zijn handelingssnelheid ook aan de trage kant. Maar waar hij sterk in is, is zijn anticipatievermogen. Cruijff heeft ook al aangegeven, dat een middenveld met Blind en Viergever te traag is. En inderdaad is het ook zo, als je Schone daar ook nog eens bij zet, dan het niet echt snelheid verhogend gaat werken. Daarom kan ik niet wachten op de terugkeer van Fischer, maar dan zou ik hem wel op het middenveld eens gaan uitproberen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik was vroeger wel spits toen ik op voetbal zat, maar dat kwam meer omdat ik het snelste kon lopen van iedereen. Niet door mijn fantastische techniek!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Schöne hoort in de basis, alleen niet op links....ik vind Schöne een echte Ajacied |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In dit elftal zeker.. Maar ook op links wel prima vind ik.. Maakte hij ook de goal vandaan tegen AZ>> |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Thats right narreke...hij heeft ons heel vaak de winnende gebracht.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik denk dat hij samen met Blind de baasjes in het team zijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeer zeker, misschien cillesen nog maar de andere 8 kunnen nog niet over hun schoenen pissen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 20:29 schreef wvb het volgende:Milik gaat hem niet worden. Siggi is het niet geworden Duarte is het niet geworden Hoorn schrijf ik nog niet af. Sana is het niet geworden Hoessen is het niet geworden Bojan heeft te weinig gepresteerd\ Beter één of twee bovengemiddeld, dan 6 twijffel gevallen waarvan je moet afwachten of het iets wordt, aan het eind v/d rit ben je met mindere voetballers financiëel niet beter uit, wat uitblinkt kun je beter verkopen en je hebt er meer plezier van, ook in doelsaldo's. Wat niet uitblinkt moet in de uitverkoop, of anders wachten tot contract afloopt. Ik heb in de oldtimerhandel gezeten, daar werkt het precies hetzelfde. Verder er moeten mensen in de technische staf rondlopen met een neusje voor talent. Hahaha geweldig stukje recht in de roos....alleen wat betreft Milik is nog te vroeg om te oordelen...weet het zeke...gooi die Zivkovic maar voor de leeuwen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: zou best kunnen.... ze komen niet met hun uitleg naar buiten... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dat stukje van Nenam is veel zeggend. Wanneer hij gehandeld heeft tegen het advies van de scouting in, heeft hij gefaald. Daar is dan geen discussie over. Het lijkt erop dat hij gemakkelijk kan bepalen wat er gebeurd. Ajax is toch zo transparant?
Ook vraag ik me af hoe de bonussystemen werken die gelden voor de staf van Ajax? Kom maar op met je transparantie? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"Nu blijkt dat Milik helemaal niet bij Ajax had gevoetbald, als Overmars en De Boer hadden vertrouwd op het scoutingapparaat. Bart Sanders, Ajax-watcher, geeft in zijn column voor Ajax1.nl tussen neus en lippen door aan dat de scouting de Pool als ongeschikt had beoordeeld. In de desbetreffende column, die vooral gaat over de aflopende contracten van enkele Ajacieden en de vraag of die spelers al dan niet op de bank moeten belanden, geeft Sanders aan dat de optie tot koop in het contract van Milik niet reëel is. Maar ja, wat wil je als de spits door de scouting als ongeschikt werd beoordeeld, maar toch werd gehaald door lovende verhalen van Andries Ulderink, de vriend van Marc Overmars, aldus de Ajax-watcher." |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vraag me al heel lang af hoe het scoutings systeem van Ajax functioneert? Lekker transparant en de mensen die het beoordelen worden ook lekker serieus genomen!
Marc is fantastisch! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Uiteindelijk gaat het om de waarheid. Ik verwacht wel dat Ajax zal reageren op deze uitspraken. Ook Marc heeft het recht om het tegendeel te bewijzen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 01:18 schreef Bobby1972 het volgende:Dat stukje van Nenam is veel zeggend. Wanneer hij gehandeld heeft tegen het advies van de scouting in, heeft hij gefaald. Daar is dan geen discussie over. Het lijkt erop dat hij gemakkelijk kan bepalen wat er gebeurd. Ajax is toch zo transparant? Ook vraag ik me af hoe de bonussystemen werken die gelden voor de staf van Ajax? Kom maar op met je transparantie? Dat stukje is niet van mij mijn beste Bobby, het komt van een site waarvan ik weet dat Alibaba daar op het forum zit, soms lees ik daar mee omdat Ali een gappie van mij is.
Qua waarheid gehalte neem ik daar afstand van, ik las het en ik dacht ik deel het met jullie. Persoonlijk denk ik dat er best wel een kern van waarheid inzit, als ik een vriend van Overmars was had ik ook gezegd van haal die Dominico Berardi op.
Het blijft gissen Bobby, maar jouw frustratie gaat buiten proportionele vormen aan nemen, ik zou zeggen schrijf een brief of een mail naar Overmars. Ik kan ook zeggen deal with it, dit is jouw club en je moet het er mee doen.
P.A. heeft vandaag een post neer gezet waarin alles klopt, en precies zoals ik het ook zie, geen speld tussen te krijgen...lees die maar eens terug. Dat is de enige manier om je kanis een keer boven het maaiveld uit te krijgen, maar vanavond door Twente weer onderuit geschoffeld wordt.
Pec neem ik niks kwalijk.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb niks tegen Marc persoonlijk. Ik hou alleen van openheid en eerlijkheid. Daarom zeg ik ook; wees transparant. Die woorden in het artikel moeten wel gegrond zijn.
De hele gang van zaken in en rond Ajax overtuigen mij alleen niet. Ik heb niet het gevoel dat men tot het uiterste gaat en dat men op basis van de middelen er alles uit haalt wat er in zou kunnen zitten.
Voor de rest ben ik Ajacied tot aan mijn dood, ook al spelen ze in de eerste divisie! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Sinkgraven vind ik op dit moment het grootste talent in de Eredivisie, een klasse beter als zijn voorganger die nu bij Twente zit. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Kopen en Duarte verkopen en de namen die wij zg op het middenveld hebben kun je Lasse en Duarte en Viergever van schrappen die horen niet op het middenveld. Dan hou je over Serero-Blind-Klaasen, dus een vierde middenvelder en zeker deze kanjer van een Sinkgraven is geen overbodige luxe hij zou met Andersen en Klaasen volgend seizoen het nw middenveld kunnen worden, als hij zo door gaat kost hij in januari 3x zoveel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door nora -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax gaat niks meer kopen zoals ik al voorspelde. Dit is nu een mooi voorbeeld van risico nemen. Wanneer hij nu opnieuw niet presteert dan worden er uiteindelijk ook andere mensen op afgerekend. Hoe groot is de kans dat hij ineens wel veel gaat scoren?
Een hardwerkende Sigthorsson is heel wat anders dan een kwalitatief goede spits die speelt zoals Ajax dat zou wensen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Cassillias 1.82 Ramos 1,83 Pepe 1.87 Coentrao 1.79 Carvajal 1.71 Alonso 1.83 Modric 1.73 Dimaria 1.80 Ronaldo 1.86 Benzema 1.84 Bale 1.83 Zo speelde Real vorig jaar met regelmaat in de CL.. Zie jij iemand van 1.90 of meer?? Hahahaha, maar die staan op een berg geld en dan lijken ze al snel een stuk groter ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee man, Ronaldo gaat bij de elftal foto op z'n tenen staan. daar komt het door. Kijk maar.
Edit: Overigens is groot helemaal niet zo goed. Dat gaat al snel ten koste van snelheid, reactievermogen en atletisch vermogen. Zoals altijd is het een kwestie van de juiste balans vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Thanks gap, direct het bewijs geleverd ;-) Zou hij trouwens gewend zijn op naaldhakken te lopen ;-)? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 13:38 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Thanks gap, direct het bewijs geleverd ;-) Zou hij trouwens gewend zijn op naaldhakken te lopen ;-)? Stiletto's....doet hij ook wedstrijden mee ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIet met een uitleg die jou aanstaat, ze zijn juist transparant.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 01:37 schreef Bobby1972 het volgende:Uiteindelijk gaat het om de waarheid. Ik verwacht wel dat Ajax zal reageren op deze uitspraken. Ook Marc heeft het recht om het tegendeel te bewijzen! Denk jij echt dat ze zullen reageren op zoiets niks zeggends?? Als ze op al dat soort verhalen moeten reageren hebben ze er een dagtaak aan.. |
|
|
|