|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 23:39 schreef Eide het volgende:Nou Remco. De Telegraaf en dus Mike Verweij zijn al sinds jaar en dag heel erg goed ingevoerd bij Ajax... en ik kan ze zelden op verkeerde informatie betrappen. Edit: op sportgebied dan. Heb ik dan de naam verkeerd? Ik dacht juist dat veel van zijn informatie uiteindelijk juist niet bleek te kloppen.. Hmmm |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Schaken is vooruit denken. Volgens mij loopt zijn contract na dit seizoen af. Geen transfergeld volgend jaar, dus gewoon hetzelfde salaris bieden als Schalke en hij komt dan gegarandeerd terug. Dit is een speler die ons verder kan helpen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:12 schreef Robinho het volgende:Schaken is vooruit denken. Volgens mij loopt zijn contract na dit seizoen af. Geen transfergeld volgend jaar, dus gewoon hetzelfde salaris bieden als Schalke en hij komt dan gegarandeerd terug. Dit is een speler die ons verder kan helpen. Klopt maar is te goed voor de ere divisie....hij komt echt niet terug, die gaat eerder naar Turkije |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Klopt maar is te goed voor de ere divisie....hij komt echt niet terug, die gaat eerder naar Turkije Er hebben er meer gezegd dat ze terug zouden komen. Gebeurt meestal niet, maar bij Huntelaar kan het best. Geen duur wijffie, geen kastelen en twintig auto's voor de deur. Een beetje een no nonsens type. Altijd positief over Ajax. Ik heb er wel vertrouwen in |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Dan heb je de voorhoede dubbel bezet: Fischer, Kishna //Huntelaar, Zivkovic // El Ghazi, Muric . Zit wel potentie in.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:22 schreef Robinho het volgende:[..] Er hebben er meer gezegd dat ze terug zouden komen. Gebeurt meestal niet, maar bij Huntelaar kan het best. Geen duur wijffie, geen kastelen en twintig auto's voor de deur. Een beetje een no nonsens type. Altijd positief over Ajax. Ik heb er wel vertrouwen in Tsja geld maakt geld gap.....die haalt in de zandbak 2 miljoen netto op,en geef hem ongelijk....jij zou het zelfde doen, binnen spelen qwa bankrekening |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tsja geld maakt geld gap.....die haalt in de zandbak 2 miljoen netto op,en geef hem ongelijk....jij zou het zelfde doen, binnen spelen qwa bankrekening Ach, 20 miljoen of 22 miljoen maakt niet uit toch? Als je nog niks hebt kies je voor het geld, maar als je al binnen bent gaat het om andere zaken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:29 schreef Robinho het volgende:[..] Ach, 20 miljoen of 22 miljoen maakt niet uit toch? Als je nog niks hebt kies je voor het geld, maar als je al binnen bent gaat het om andere zaken. Moet je aan Eto'o vragen gap, niet aan mij....hij kiest voor Everton en die spelen geen CL, dus wat is zijn motivatie Robinho ??.....juist Doekoes en die heeft hij zat |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
ACh, als De Boer zegt dat niemand meer komt, waarom moet Huntelaar dan komen ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:24 schreef Robinho het volgende:Dan heb je de voorhoede dubbel bezet: Fischer, Kishna //Huntelaar, Zivkovic // El Ghazi, Muric . Zit wel potentie in.... Hebben we nu ook toch..
Fischer Kishna Milliki Siggy Zivkovic Schone el Ghazi Muric. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Moet je aan Eto'o vragen gap, niet aan mij....hij kiest voor Everton en die spelen geen CL, dus wat is zijn motivatie Robinho ??.....juist Doekoes en die heeft hij zat Maar spelen wel 34 wedstrijden in een mooiere competitie dan deze.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat vind jij....een bij elkaar gekochte competitie, ik heb er niks mee |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik kijk naar de wedstrijden, die zijn leuk om te zien.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet als je weet dat dat soort competities het voetbal naar de klote helpt....ik kijk het niet. Wat was Engeland goed hé op het WK.....pffffffffffffffff....maar jij Remco draait er toch wel weer een punt aan...Oja Spanje en Italië ook van genoten |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niet als je weet dat dat soort competities het voetbal naar de klote helpt....ik kijk het niet. Wat was Engeland goed hé op het WK.....pffffffffffffffff....maar jij Remco draait er toch wel weer een punt aan...Oja Spanje en Italië ook van genoten Ach, ons landje heeft het uiteindelijk zo slecht nog niet gedaan! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Omdat ze met jeugd spelen Ron |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zie je wel dat je er verstand van hebt ;-) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ach ja, jeugd heeft de toekomst, toch ? Nu nog goed voetbal, dan komt de rest vanzelf wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Iek nee...ik blijf de forum nar, daar voel ik mij goed bij |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vond jij ze zo slecht dan tegen Psv.....ik niet, was gewoon goed voetbal |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Maar het gaat altijd om de resultaat. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: beter nu verliezen, dan als het er echt op aan komt toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niet als je weet dat dat soort competities het voetbal naar de klote helpt....ik kijk het niet. Wat was Engeland goed hé op het WK.....pffffffffffffffff....maar jij Remco draait er toch wel weer een punt aan...Oja Spanje en Italië ook van genoten Ik praat het beleid niet goed, vind het belachelijk wat daar gebeurt en het geld dat er in om gaat, dat weet jij ook wel.. Maar wat kan mij het schelen wat Engeland doet op het Wk.. een pot tussen Sunderland en het grote City, daar kan ik van genieten, ook de grote wedstrijden, daar kan ik ook van genieten. Tijdens die wedstrijden denk ik niet aan het geld. Sorry, maar ik wil gewoon heel graag nog van mijn hobby genieten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: In 34 wedstrijden behaal je die soms niet nieuwe....pffffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Inderdaad moet he beleid beter worden bij Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoezo beter en in welk opzicht....het is allemaal loos gelul, kom dan met feiten en onderbouwing, ik bedoel....overtuig mij dan |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Fijn dat je zo reageert. Is goed voor Ajax. Laat Ajax maar eerst goed voetballen. We zien het wel in de CL, dan praat je wel anders. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 23:29 schreef nieuwe ajax het volgende:Fijn dat je zo reageert. Is goed voor Ajax. Laat Ajax maar eerst goed voetballen. We zien het wel in de CL, dan praat je wel anders. Ajax heeft goed voetbal laten zien.....en de CL heb ik me nooit illusies over gemaakt, daar komen we financieel tekort, maar dat heeft niks met voetbal te maken vriend |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Bedankt dat je me gelijk geeft! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Als jullie Ajax zo goed vinden, dan vind ik het jammer voor jullie ( en voor mezelf ) waarom Ajax dan niet bij de beste 16 zit. Het blijft jammer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 23:37 schreef nieuwe ajax het volgende:Als jullie Ajax zo goed vinden, dan vind ik het jammer voor jullie ( en voor mezelf ) waarom Ajax dan niet bij de beste 16 zit. Het blijft jammer. Ik geef het op....ga terug naar soccer news ....daar zitten de gay parade Ajacieden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 23:37 schreef nieuwe ajax het volgende:Als jullie Ajax zo goed vinden, dan vind ik het jammer voor jullie ( en voor mezelf ) waarom Ajax dan niet bij de beste 16 zit. Het blijft jammer. Wij zeggen nergens dat we Ajax goed vinden, we geven alleen aan dat sprookjes niet mogelijk zijn! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 23:37 schreef nieuwe ajax het volgende:Als jullie Ajax zo goed vinden, dan vind ik het jammer voor jullie ( en voor mezelf ) waarom Ajax dan niet bij de beste 16 zit. Het blijft jammer. Ja nee raar he dat we niet eens bij de beste 16 zitten?
Ik bedoel met al die honderden miljoenen op onze bankrekening en al die spelers die we kunnen kopen enzo. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
[
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Tja,, had Ajax maar beter moeten voetballen. We hebben de laatste 4 jaar niet één keer de halve finale gehaald. Is wel jammer voor Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 23:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja nee raar he dat we niet eens bij de beste 16 zitten? Ik bedoel met al die honderden miljoenen op onze bankrekening en al die spelers die we kunnen kopen enzo. Financieel is Ajax de 27e club van Europa volgens de Deloitte Money League 2014, waarbij je mag en misschien wel moet aanmerken dat wij een ontzettende ongunstig belastingklimaat hebben voor wat betreft prof voetbal.
De nummer 10 (AC Milan) werkt met een ruim 2x groter budget dan Ajax. De nummer 16 (Galatasaray) heeft een budget dat 50% groter is dan het onze.... met een veel gunstiger belastingklimaat. Het is dus ook gewoon financieel moeilijk grote spelers te halen en te binden, waarbij onze Mickey Mouse liga natuurlijk niet echt helpt.
Maar goed, Turkije heeft ook een Mickey Mouse liga.... maar wel met 2 steenrijke clubs dus gewoon met grof geld kunnen smijten. Zij hebben beide 50 miljoen meer te besteden aan spelers dan Ajax en van dat budget aanmerkelijk minder hoeven af te geven aan de belastingdien. Ze hebben dus tientallen miljoenen meer te spenderen aan spelers en daarom speelt een Wesley Sneijder in Turkije en niet bij Ajax (als voorbeeld). Omdat zij lachend 5 miljoen salaris op tafel leggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 00:01 schreef nieuwe ajax het volgende:Tja,, had Ajax maar beter moeten voetballen. We hebben de laatste 4 jaar niet één keer de halve finale gehaald. Is wel jammer voor Ajax. Gaat ook niet gebeuren....deal with it |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 00:03 schreef Eide het volgende:[..] Financieel is Ajax de 27e club van Europa volgens de Deloitte Money League 2014, waarbij je mag en misschien wel moet aanmerken dat wij een ontzettende ongunstig belastingklimaat hebben voor wat betreft prof voetbal. De nummer 10 (AC Milan) werkt met een ruim 2x groter budget dan Ajax. De nummer 16 (Galatasaray) heeft een budget dat 50% groter is dan het onze.... met een veel gunstiger belastingklimaat. Het is dus ook gewoon financieel moeilijk grote spelers te halen en te binden, waarbij onze Mickey Mouse liga natuurlijk niet echt helpt. Maar goed, Turkije heeft ook een Mickey Mouse liga.... maar wel met 2 steenrijke clubs dus gewoon met grof geld kunnen smijten. Zij hebben beide 50 miljoen meer te besteden aan spelers dan Ajax en van dat budget aanmerkelijk minder hoeven af te geven aan de belastingdien. Ze hebben dus tientallen miljoenen meer te spenderen aan spelers en daarom speelt een Wesley Sneijder in Turkije en niet bij Ajax (als voorbeeld). Omdat zij lachend 5 miljoen salaris op tafel leggen. Ach, die ambtenaren in Den Haag verneuken heel het land! ;-) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, ook politiek den Haag speelt een hoofdrol, hierin. Verder moet de KNVB eens voor een nog betere voetbalcompetitie zorgen qua niveau ervan, gezien we veel te laag staan, dat dit wel te zien is op de Nederlandse velden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 00:03 schreef Eide het volgende:[..] Financieel is Ajax de 27e club van Europa volgens de Deloitte Money League 2014, waarbij je mag en misschien wel moet aanmerken dat wij een ontzettende ongunstig belastingklimaat hebben voor wat betreft prof voetbal. De nummer 10 (AC Milan) werkt met een ruim 2x groter budget dan Ajax. De nummer 16 (Galatasaray) heeft een budget dat 50% groter is dan het onze.... met een veel gunstiger belastingklimaat. Het is dus ook gewoon financieel moeilijk grote spelers te halen en te binden, waarbij onze Mickey Mouse liga natuurlijk niet echt helpt. Maar goed, Turkije heeft ook een Mickey Mouse liga.... maar wel met 2 steenrijke clubs dus gewoon met grof geld kunnen smijten. Zij hebben beide 50 miljoen meer te besteden aan spelers dan Ajax en van dat budget aanmerkelijk minder hoeven af te geven aan de belastingdien. Ze hebben dus tientallen miljoenen meer te spenderen aan spelers en daarom speelt een Wesley Sneijder in Turkije en niet bij Ajax (als voorbeeld). Omdat zij lachend 5 miljoen salaris op tafel leggen. Bam....die kunnen onze notoire Ajax bashers in hun rugzakje mee nemen...aankoop + salaris is een aanslag op je doekoes |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 00:08 schreef nieuwe ajax het volgende:Ja, ook politiek den Haag speelt een hoofdrol, hierin. Verder moet de KNVB eens voor een nog betere voetbalcompetitie zorgen qua niveau ervan, gezien we veel te laag staan, dat dit wel te zien is op de Nederlandse velden. De KNVB heeft al moeite genoeg om zijn eigen broeksriem op te halen, dus hoe kunnen die er nu voor zorgen dat er een betere voetbalcompetitie komt? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 00:08 schreef nieuwe ajax het volgende:Ja, ook politiek den Haag speelt een hoofdrol, hierin. Verder moet de KNVB eens voor een nog betere voetbalcompetitie zorgen qua niveau ervan, gezien we veel te laag staan, dat dit wel te zien is op de Nederlandse velden. Hahahahahaha.....pis in mijn broek hier, de tweede kamer gaat zich ermee bemoeien....jezus wat een lul ben jij |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Om wel verstandige mensen daar neer te zetten. Net hadden we het over Politiek Den Haag. Zowel Politiek Den Haag en de KNVB moeten veel beter gaan samenwerken. Het blijft allemaal belastingtechnisch, dus financieel.Waarom is er in het buitenland dan veel meer geld bij de clubs ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 00:03 schreef Eide het volgende:[..] Financieel is Ajax de 27e club van Europa volgens de Deloitte Money League 2014, waarbij je mag en misschien wel moet aanmerken dat wij een ontzettende ongunstig belastingklimaat hebben voor wat betreft prof voetbal. De nummer 10 (AC Milan) werkt met een ruim 2x groter budget dan Ajax. De nummer 16 (Galatasaray) heeft een budget dat 50% groter is dan het onze.... met een veel gunstiger belastingklimaat. Het is dus ook gewoon financieel moeilijk grote spelers te halen en te binden, waarbij onze Mickey Mouse liga natuurlijk niet echt helpt. Maar goed, Turkije heeft ook een Mickey Mouse liga.... maar wel met 2 steenrijke clubs dus gewoon met grof geld kunnen smijten. Zij hebben beide 50 miljoen meer te besteden aan spelers dan Ajax en van dat budget aanmerkelijk minder hoeven af te geven aan de belastingdien. Ze hebben dus tientallen miljoenen meer te spenderen aan spelers en daarom speelt een Wesley Sneijder in Turkije en niet bij Ajax (als voorbeeld). Omdat zij lachend 5 miljoen salaris op tafel leggen. Dit bedoel ik. Thanks voor de info ;) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het blijft niet voor niets dat het bedrijfsleven zich op de achtergrond houd, om clubs financieel beter te ondersteunen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 00:17 schreef nieuwe ajax het volgende:Het blijft niet voor niets dat het bedrijfsleven zich op de achtergrond houd, om clubs financieel beter te ondersteunen. Ik had hoop voor jou.....pfffff ik geef het op |
|
|
|