|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waar scheld ik dan, jij komt hier alles en iedereen voor lul uitmaken, of niet.. |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
quote: Alleen DOMME sukkels zeggen dit. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ik zet de tv maar uit denk ik. Sinds ik die aan heb vallen er 2 goals aan de verkeerde kant. Hmmm |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Of *Dat Lekker, doe er maar 2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kun jij niet gewoon je jurk weer aantrekken en je centen op straat gaan verdienen.. |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
quote: Ik scheld niet. Ik vindt het elftal zwaar onder de maat en president Rutten mag ook gelijk kappen, want die maakt niemand kampioen. Volgend jaar gewoon Henk fraser halen is er niets aan de hand. Rutten opkrassen. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Mee eens, doe er trouwens maar 3. Ik heb honger gekregen van dat gekloot van Mulder. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Joh, die moeten ze een worst om zijn nek binden, anders wil zelfs de hond er niet overheen. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:31 schreef Bilall het volgende:[..] Ik scheld niet. Ik vindt het elftal zwaar onder de maat en president Rutten mag ook gelijk kappen, want die maakt niemand kampioen. Volgend jaar gewoon Henk fraser halen is er niets aan de hand. Rutten opkrassen. Ik vindt... serieus? |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:31 schreef Bilall het volgende:[..] Ik scheld niet. Ik vindt het elftal zwaar onder de maat en president Rutten mag ook gelijk kappen, want die maakt niemand kampioen. Volgend jaar gewoon Henk fraser halen is er niets aan de hand. Rutten opkrassen. Want Henk Fraser is overal al kampioen geweest? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Waarschijnlijk had ie vintd ook al geprobeerd .. maar dat stond zo raar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door Fart -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:31 schreef Bilall het volgende:[..] Ik scheld niet. Ik vindt het elftal zwaar onder de maat en president Rutten mag ook gelijk kappen, want die maakt niemand kampioen. Volgend jaar gewoon Henk fraser halen is er niets aan de hand. Rutten opkrassen. Nu niet maar je eerste posts wel.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zucht, waarom verdedigen :( |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Verdediger voor een aanvaller ??! Als je dat wil doen , moet je dat bij 3-0 doen !! Rutten is in mijn ogen geen al te beste trainer. Wachten op de 3-3? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Nee, 3 broodjes shoarma |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Godvertering tis niet waar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ongelooflijk dit ... Mulder godverdegodverdegodver pak eens een bal!!!!!! |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:33 schreef lion1 het volgende:Verdediger voor een aanvaller ??! Als je dat wil doen , moet je dat bij 3-0 doen !! Rutten is in mijn ogen geen al te beste trainer. Wachten op de 3-3? Hij is nogal laf ingesteld ja, was bij 2-0 al te merken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ongelooflijk... wat een ellende dit elftal |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Immers ook zo idioot om uit te glijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En maar lachen om Twente.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
COME ON FEYENOORD VLAMMEN.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Echt serieus wat een sukkel die Mulder, fucking hell |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hadden we maar honderd miljoen uitgegeven, was er niets aan de hand geweest.
Tyfus zooi. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Echt bizar dit ... ben dr ziek van joh! |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Na vandaag ben ik Mulder wel kotsbeu, wat een slappe lul zeg |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik val hier dood neer. Wat een los zand. Mulder weg! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Goed..... Ik ben om wat Mulder betreft. |
|
|
|
|
FcBas77
|
|
|
Gaat lekker, nog 10 minuten. Blijven hopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja..het houd een keer op he.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat waren Clasie zijn laatste minuten.. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
ongelovelijk dit mijn feyenoord hart breekt |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Dit had gewoon 5-0 of 6-0 moeten zijn als je de druk er wat op houdt. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
De gene die hier nog durft te zeggen dat Mulder best goed is...is echt niet goed bij zijn hoofd... Opzouten met die gozer!! NU !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die druk was met de 1-0 al weg.. |
|
|
|