|
|
Clyde Best
|
|
|
En wat een lul van een commentator |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Nu alle dagen een mental coach AUB
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Excuses moest m'n frustraties even kwijt!! SORRY! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mulder weg, meteen! Rutten redt zich. Maar dit blijft bij. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
P.s. Achabar vond ik goed en fanatiek invallen. En zo ook Manu |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hoezo... hij heeft gelijk. .schamen moeten ze zich!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ben nog steeds misselijk van deze wedstrijd, alleen Schaken en Manu een voldoende. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Klaar met Mulder. Weg met die gozertje. Geef hahn maar een kans. Man wat ben ik blij dat het alsnog gelukt is. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nou gelukkig ik heb het deels mis gefeliciteerd feyenoord |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Mulder nu optiefen... fucking zoutzak. .!!!😤 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Gewoon zoooooo blij maar ook zoooo boos op Mulder !! |
|
|
|
|
FcBas77
|
|
|
Ik zei ook 'blijven hopen'. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Guidetti en El Ahmadi gauw halen. Clasie zal wel vertrekken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eindelijk een keer Europees geluk. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
quote: Dat zal best, maar dat hoef ik 20 seconden na de winnende goal echt niet te horen. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jezus christus. Wat was dit weer voor een wedstrijd? Dit was wel dramatisch... en dan heb je nog de mazzel dat Manu de winnende er nog inschiet.. |
|
|
|
|
buzio 1972
|
|
|
wat een klote instelling hebben deze spelers zeg en wat een klote td zijn kop mag ook wel eens gaan rollen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff, als Hahn nu nog de kans niet krijgt... |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
zoooo vreselijk blij maar t is ook zooo vreselijk duidelijk dat er echt dingen moeten veranderen |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ff ook nergens om. Zorja is de nr 7 van de Oekraïnse competitie. Tja I rest my case |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:54 schreef buzio 1972 het volgende:wat een klote instelling hebben deze spelers zeg en wat een klote td zijn kop mag ook wel eens gaan rollen Ach schei uit man. Zorya heeft een ploeg van niks. Dit Feyenoord moet daar makkelijk van kunnen winnen, daar heeft Van Geel niks mee te maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie verdomme na 7 wedstrijden Rutten geen enkele verbetering. Wat was dit voetballend alweer slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De as is niet goed. Dan krijg je geen voetbal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toppert dr love haha |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Wat is jou opstelling dan?? |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: "Wat hebben een geld |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een idioterie zeg. Dit mag toch nooit gebeuren natuurlijk. |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Mulder was weer ijzersterk , wat doet deze man op de goal lijkt wel steeds slechter te worden, zie dat eerste doelpunt tegen echt amateuritisch en ook bij goal 3 lekker gekeept echt waardeloos pakt nooit punten tijd voor Hahn.Ook Immers weer hopeloos gelukkig straks Toornstra en el Ahmadi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
MANU REDT FEYENOORD IN DE KUIP
Feyenoord heeft zich donderdagavond door een doelpunt diep in blessuretijd van Elvis Manu voor het eerst sinds 2008 geplaatst voor de groepsfase van de Europa League. De ploeg van Fred Rutten had kort na rust nog een comfortabele 3-0 voorsprong in De Kuip, maar zag vervolgens een doemscenario in werking treden. Doordat Zorya Luhansk terugkwam tot 3-3 leek uitschakeling nabij, totdat invaller Manu in blessuretijd redding bracht.
Feyenoord toonde voor rust een effectiviteit die de ploeg dit seizoen nog niet eerder had laten zien. De ploeg creëerde in de eerste 45 minuten vier grote kansen, waarvan er twee werden verzilverd. Daarmee deed Feyenoord recht aan de verhoudingen op het veld, want met name in het eerste half uur was het elftal beter dan de Oekraïense bezoekers.
Dat de score in De Kuip werd geopend door Mitchell Te Vrede mocht inmiddels al geen verrassing meer heten. De spits schoot na ruim een kwartier een afvallende bal overtuigend in het net, wat alweer zijn vijfde officiële doelpunt van dit prille seizoen betekende.
Vanwege de 1-1 uitslag een week eerder in Kiev veranderde het tegendoelpunt weinig aan het feit dat Zorya in De Kuip op zoek moest naar tenminste één goal. De ploeg kwam daar in de eerste helft ook tweemaal dichtbij, maar beide keren kwam Feyenoord goed weg. Vroeg in de wedstrijd redde Erwin Mulder een kopbal van dichtbij van Prince Segbefia, halverwege het eerste bedrijf voorkwam de lat een treffer van Ruslan Malinovskyi.
Feyenoord had aan de andere kant van het veld slechts enkele minuten later meer geluk, toen Terence Kongolo op aangeven van Tonny Vilhena de bal richting de vrijstaande Schaken kopte. De inlopende aanvaller kon de bal daarop langs de keeper in de verre hoek van het doel schuiven, waarmee de marge binnen het half uur werd vergroot tot twee doelpunten.
Dat het legioen ook na de 3-0 vroeg in de tweede helft Maxym Bilyy kopte een voorzet van Schaken knullig in eigen doel niet rustig achterover kon leunen, had Feyenoord aan zichzelf te wijten. Het spel van de ploeg was na rust beduidend minder dan in de eerste helft, wat Zorya de gelegenheid gaf om terug in de wedstrijd te komen. Tien minuten na rust kopte Pylyp Budkivskyi binnen uit een vrije trap, twintig minuten later maakte Bilyy zijn eerdere fout goed door uit een hoekschop de aansluitingstreffer te maken.
Daarmee brak een nerveuze eindfase aan, waarin Feyenoord wist dat het zich geen tegendoelpunt meer kon veroorloven. Die wetenschap had zijn weerslag op het spel van de ploeg, die overduidelijk hinkte op twee gedachten en daardoor in de eigen val liep. Tien minuten voor tijd schoot Dmytro Malinovskyi van grote afstand raak, waarmee Feyenoord virtueel uitgeschakeld was.
Feyenoord ging daarop over tot een alles-of-niets tactiek na het inbrengen van Anass Achahbar en Elvis Manu. Met succes, want diep in blessuretijd kreeg Manu het op zijn heupen en zorgde met een fraaie actie en dito afronding voor een enorme ontlading in De Kuip. Die ontlading werd enkele minuten later nog eens dunnetjes over gedaan, toen scheidsrechter Kenn Hansen voor het laatst op zijn fluit blies.
Feyenoord FC Zorya Luhansk 4-3
Scoreverloop: 18 1-0 Te Vrede 26 2-0 Schaken 49 3-0 Bilyy (e.d.) 55 3-1 Budkivskyi 71 3-2 Bilyy 80 3-3 Malinovskyi 90+3 4-3 Manu
Scheidsrechter: Hansen (Den)
Geel: Basaçikoglu, Te Vrede (Feyenoord)
Opstellingen: Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen (84 Manu), Kongolo; Clasie (84 Achahbar), Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede en Basaçikoglu (78 Nelom). FC Zorya Luhansk: Shevchenko; Chaikovsky (79 Grytsai), Bilyy, Andrii, Ignyatijevic (72 Pysko); Kamenyukam Khomchenovskyy, Malinovsky, Karavaev; Budkivskyi en Segfebia (66 Ljubenovic). Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
HELD: elvis manu Feyenoord - zorya 4-3
(http://youtu.be/tdn23_AruZU)
Mitchell Te Vrede Goal ~ Feyenoord vs Zorya Luhansk 1-0 ~ Europa League 2014
(http://youtu.be/TgnNchtgO60)
Ruben Schaken Goal ~ Feyenoord vs Zorya Luhansk 2-0 ~ Europa League 2014
(http://youtu.be/H8vgDSgPLsE)
Feyenoord vs Zorya Luhansk 4-3 All Goals & Highlights | UEFA Europa League 28.08.2014 HD
(http://youtu.be/QLwZ4Lbqjpk)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaat me niet om de opstelling. Ik zie geen automatismen, geen smoel, geen overtuiging. En dat al 6 en een half wedstrijden lang. 1e helft Utrecht leek het er op. Dit gaat niet goed.
Verdediging is zorgwekkend: van Beek en Mathijsen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gaat me niet om de opstelling. Ik zie geen automatismen, geen smoel, geen overtuiging. En dat al 6 en een half wedstrijden lang. 1e helft Utrecht leek het er op. Dit gaat niet goed. Verdediging is zorgwekkend: van Beek en Mathijsen. Vond Mathijsen solide vandaag. Vond Kongolo heel vreemd spelen. Rare ballen telkens. Van Beek mwa.. Wilkshire ook redelijk. Feyenoord had weer problemen met lopende mensen. Immers faalde daarin opzichtig. Ook Vilhena liet steken vallen. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gaat me niet om de opstelling. Ik zie geen automatismen, geen smoel, geen overtuiging. En dat al 6 en een half wedstrijden lang. 1e helft Utrecht leek het er op. Dit gaat niet goed. Verdediging is zorgwekkend: van Beek en Mathijsen. Je hebt kwaliteit verloren en die kwaliteit is niet terug gekomen, Rutten kan geen 11 betere spelers opstellen. Het is zo makkelijk om meteen de trainer aan te wijzen. Team is op de schop gegaan en automatisme komt vanzelf.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wanvertoning, het enige woord waard |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:14 schreef Nicotti het volgende:[..] Je hebt kwaliteit verloren en die kwaliteit is niet terug gekomen, Rutten kan geen 11 betere spelers opstellen. Het is zo makkelijk om meteen de trainer aan te wijzen. Team is op de schop gegaan en automatisme komt vanzelf.... 7 wedstrijden he, met dezelfde spelers. Dan moet er echt ontwikkeling, een gedachte zichtbaar zijn. Zelfs met een aantal ondermaatse spelers. Zie jij het wel dan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Wel drie mln bijschrijven :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:14 schreef Nicotti het volgende:[..] Je hebt kwaliteit verloren en die kwaliteit is niet terug gekomen, Rutten kan geen 11 betere spelers opstellen. Het is zo makkelijk om meteen de trainer aan te wijzen. Team is op de schop gegaan en automatisme komt vanzelf.... Zoveel spelers zijn er nu ook weer niet vertrokken. Van Beek en Kongolo ipv BMI en De Vrij is wel een verschil, maar zou niet zóveel uit moeten maken. Wilkshire lijkt het vertrek van Janmaat redelijk op te vangen. En Te Vrede voetbalt niet zo goed als Pellè, maar maakt wel goals. Voor de rest is iedereen er nog. En heb je bv Bilal erbij... |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] 7 wedstrijden he, met dezelfde spelers. Dan moet er echt ontwikkeling, een gedachte zichtbaar zijn. Zelfs met een aantal ondermaatse spelers. Zie jij het wel dan? Mentaliteit was in ieder geval beter dan tegen Utrecht. En er is gewoon een heleboel onrust, ivm transfers. Dus vind ik dat je Rutten pas kunt beoordelen in de winterstop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:19 schreef Nicotti het volgende:[..] Mentaliteit was in ieder geval beter dan tegen Utrecht. En er is gewoon een heleboel onrust, ivm transfers. Dus vind ik dat je Rutten pas kunt beoordelen in de winterstop. Ik zeg ook nergens dat Rutten weg moet. Maar ik word niet blijer van zijn voetballende invloed tot nog toe. |
|
|
|
|
Joostpieter
|
|
|
Pfoe komen we goed weg, hopen dat clasie blijft en dit het team een boost geeft |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik zeg ook nergens dat Rutten weg moet. Maar ik word niet blijer van zijn voetballende invloed tot nog toe. Ik zeg ook niet, dat jij zegt dat Rutten weg moet. Maar ik vind het altijd zo makkelijk om gelijk zoveel kritiek te hebben op de trainer. Kan me herinneren dat Koeman ook geen beste seizoen start had, vorig jaar, maar herpakt zich wel. En ik denk dat, dat ook te maken heeft met vertrouwen en volgens mij krijg je dat door een aantal overwinningen achter elkaar te boeken. Het is heel simpel, het ligt allemaal aan Mulder! :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zoveel spelers zijn er nu ook weer niet vertrokken. Van Beek en Kongolo ipv BMI en De Vrij is wel een verschil, maar zou niet zóveel uit moeten maken. Wilkshire lijkt het vertrek van Janmaat redelijk op te vangen. En Te Vrede voetbalt niet zo goed als Pellè, maar maakt wel goals. Voor de rest is iedereen er nog. En heb je bv Bilal erbij... Deja vu. |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Pff.. waarom toch.alrijd die paniek na een tegen goal.. ik vind ook niet dat je meteen rutten als dader kan aanwijzen, maar wat ik wel een foute keuze vond was het inbrengen van nelom dan roep je die laatste goal op jezelf af en die viel ook weer.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:29 schreef Nicotti het volgende:[..] Ik zeg ook niet, dat jij zegt dat Rutten weg moet. Maar ik vind het altijd zo makkelijk om gelijk zoveel kritiek te hebben op de trainer. Kan me herinneren dat Koeman ook geen beste seizoen start had, vorig jaar, maar herpakt zich wel. En ik denk dat, dat ook te maken heeft met vertrouwen en volgens mij krijg je dat door een aantal overwinningen achter elkaar te boeken. Het is heel simpel, het ligt allemaal aan Mulder! :) Hoho, ik oordeel nu over 7 wedstrijden. Heb het eerst allemaal aan gekeken. En met jou hoop ik dat Rutten het op de rit krijgt. En het liefst met aanvallend voetbal.
Maar op dit moment ben ik niet overtuigd. We gaan het afwachten.
Zoals Rutten zelf zegt: vanaf 1 september gaan we echt beginnen. Rare uitspraak, en vanavond was dat alweer te zien. Dus over twee weken gaat het pas wat worden. ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dus door Nelom kan Mulder een simpel afstandschot niet meer tegenhouden? ;) Vrij zicht, zo hard ging het allemaal niet, maar toch vliegt 'ie erin..?
Nelom//Homo! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
schitterde reactie van die commentator, naar de goal van Manu |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat een fucking thriller was dit!zo volks deze overwinning zo arbeidersachtig hoe slecht het ook het laatste half uur was maar wat was die lekker!!alleen mathijssen en te vrede en schaken haalde een voldoende en manu.mulder was weer superslecht!ook immers was triestelijk. fred had eerder moeten wisselen want de pijp was leeg na een uur dat deed dat loegansk wel maar feyenoord wisselde te laat vond ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|