|
|
MMM
|
|
|
Nog niet uitverkocht las ik, jammer. Hopelijk worden er komende week nog flink wat kaarten verkocht. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
2-2
Gelukkig eruit! Je zet jezelf zo voor LUL in europa! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Welnee, hakken over de sloot Europa in en daar wat ervaring op doen. Winnen waarschijnlijk geen wedstrijd, maar die gasten zullen dr nooit slechter van worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Optimist... Ga lekker naar waterpolo kijken of zo... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb jij jezelf al voorgesteld? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ga snel naar de ARENA en blijf daar |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarom vraag je dat nou..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hahahaha, is die mafketel er ook nog? ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe eens normaal jij.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ken jij Hoogvliet dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gelukkig niet nee.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jaarkaart in leveren en lopen naar de ARENA galbak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb jij je al voorgesteld? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan nooit goed zijn! Wie wil er nu iets met Hoogvliet te maken hebben ... ;-) Nare dorp, ongezellig ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHA!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 17:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kan nooit goed zijn! Wie wil er nu iets met Hoogvliet te maken hebben ... ;-) Nare dorp, ongezellig ... Heb jij je al voorgesteld? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 17:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kan nooit goed zijn! Wie wil er nu iets met Hoogvliet te maken hebben ... ;-) Nare dorp, ongezellig ... DE TYFUS L! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat bedoel ik !!! Zo asociaal als het maar kan zijn ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Hoogvliet mooie rit hoor vanaf schiedam . Hoogvliet prachtig uitzicht op de zee schepen . Buitenlanders staan allemaal met een rol pepermunt in broekzak apathisch naar schepen te kijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoogvliet is zelf een slagschip.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
HAHAHA. Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar. Vrede op aarde, behalve in 020.
Ik ben positief....4-0 overwinning en 3 x LEXIE.. (dan lach ik mij rot) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 16:48 schreef koekie het volgende:HAHAHA. Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar. Vrede op aarde, behalve in 020. Ik ben positief....4-0 overwinning en 3 x LEXIE.. (dan lach ik mij rot) ik maak er 5, okay, 5-0..
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: HAHAHAHA...LEXIE HELD !!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee dit zijn er zes kijk maar eens goed naar ook zijn linker vinger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wil Karim zien voetballen naast Mitchell meer slagkracht misschien? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nog niet zo'n gek idee Palert |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Fred heeft vast ook aan die optie gedacht... Benieuwd welke opstelling hij in zijn hoofd heeft. Winnen moet gezien het niveau van de tegenstander en vooral onze eigen ambities. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kazim kazim ... noemen ze hem |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kaboem Kaboem doet zijn naam eer aan en rost er twee in de kruising! |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Kazan Kazan goochelt er een paar toverballen in. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 4-4-2 variant dan maar,
--------------------- Hahn --------------------
Wilkshire --- van Beek --- Kongolo --- Woudenberg
Toornstra --- El Ahmadi --- Clasie --- Vilhena
-------------te Vrede ------- Kazim ----------- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
FC Zorya Luhansk zonder uitsupporters naar Rotterdam voor return voorronde Europa League! [@TonStrooband] |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Toornstra mag niet spelen dacht ik. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] 4-4-2 variant dan maar, --------------------- Hahn -------------------- Wilkshire --- van Beek --- Kongolo --- Woudenberg Toornstra --- El Ahmadi --- Clasie --- Vilhena -------------te Vrede ------- Kazim ----------- Denk dat Toornstra en El Ahmadi (als ie dan al bij ons is) niet mogen spelen, donderdag. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] 4-4-2 variant dan maar, --------------------- Hahn -------------------- Wilkshire --- van Beek --- Kongolo --- Woudenberg Toornstra --- El Ahmadi --- Clasie --- Vilhena -------------te Vrede ------- Kazim ----------- Oh grote voetbalkenner (lees: onbenul), voor welke wedstrijd is deze opstelling? Want voor overmorgen een beetje onrealistisch vind je niet? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:56 schreef Bosifyable het volgende:[..] Oh grote voetbalkenner (lees: onbenul), voor welke wedstrijd is deze opstelling? Want voor overmorgen een beetje onrealistisch vind je niet? Moet jij verder lezen dan je neus lang is ;-) |
|
|
|