BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Zorya Luhansk (28 augustus 2014, 20:00): 4 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:
Dus, vak E gewoon open?
Nee, blijft op last UEFA dicht toch?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:56 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Oh grote voetbalkenner (lees: onbenul), voor welke wedstrijd is deze opstelling? Want voor overmorgen een beetje onrealistisch vind je niet?
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 20:00 schreef piet de paler het volgende:
Ik wil Karim zien voetballen naast Mitchell meer slagkracht misschien?

Daar heb ik op gereageerd en verder niks ...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, blijft op last UEFA dicht toch?
Ik begreep dat dat idd een idee van hen was, maar als je toch geen uitsupporters hebt, wat is daar het nut van dan?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 augustus 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:59 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik begreep dat dat idd een idee van hen was, maar als je toch geen uitsupporters hebt, wat is daar het nut van dan?
Straf vanwege die racistische uitlatingen van die 'debielen' in de vorige Europese wedstrijd tegen Besiktas.

Dus dankzij die 'trouwe' supporters ! Die eikels en debielen ...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 augustus 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Op dinsdag 26 augustus 2014 - 20:00 schreef piet de paler het volgende:
Ik wil Karim zien voetballen naast Mitchell meer slagkracht misschien?

Daar heb ik op gereageerd en verder niks ...
In het topic voor de wedstrijd van overmorgen. Overigens ga ik er maar vanuit (gevaarlijk) dat Piet niet Karim, maar Kazim bedoelde. In dat geval zou dat nog logisch zijn, want die zit tenminste nog bij de selectie.

Ach ja, maakt ook niet uit. Je blijft een onbenul. Net als ik.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 augustus 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 22:01 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

In het topic voor de wedstrijd van overmorgen. Overigens ga ik er maar vanuit (gevaarlijk) dat Piet niet Karim, maar Kazim bedoelde. In dat geval zou dat nog logisch zijn, want die zit tenminste nog bij de selectie.

Ach ja, maakt ook niet uit. Je blijft een onbenul. Net als ik.
Haha, onbenullen onder elkaar ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 09:37   quote  deeplink  
interessant dat plaatsing voor EL tegenwoordig ook al 3 miljoen oplevert.
MMM
 MMM - woensdag 27 augustus 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Ik dacht dat dit 1,3 miljoen was? Pas nog gelezen ergens. Of het moet aangepast zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Blijkbaar.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 11:43   quote  deeplink  
5-1 met een ontketende te Vrede omdat Dost gaat komen.
Tjabba
 Tjabba - woensdag 27 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Weer een uitstekende kans om europa cup voetbal te ontlopen.
Barabas
 Barabas - woensdag 27 augustus 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag!
MMM
 MMM - woensdag 27 augustus 2014 - 12:05   quote  deeplink  
Extra belangrijke wedstrijd, blijkt uit veel nieuwsberichten vandaag.
legrande
 legrande - woensdag 27 augustus 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:
interessant dat plaatsing voor EL tegenwoordig ook al 3 miljoen oplevert.
Zou het niet zijn inclusief inkomsten van publiek 3 wedstrijden.
MMM
 MMM - woensdag 27 augustus 2014 - 12:37   quote  deeplink  
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 27 augustus 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 12:23 schreef legrande het volgende:

[..]

Laten we eerst maar even winnen. De rest komt daarna wel. GEEN WOORDEN MAAR DADEN!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 12:23 schreef legrande het volgende:

[..]

Zo staat t er niet, plaatsing: 3 miljoen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 12:37 schreef MMM het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Er zijn tot nu toe 29.500 kaarten verkocht
MMM
 MMM - woensdag 27 augustus 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Er zijn tot nu toe 29.500 kaarten verkocht
Hmmmm.. Hopelijk vandaag nog wat extra en op de wedstrijddag zelf.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 27 augustus 2014 - 15:16   quote  deeplink  
Zit nog te twijfelen om te gaan..
beuk
 beuk - woensdag 27 augustus 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Niet twijfelen gewoon gaan. Kaartje kost voor seizoenskaart houders maar tientje en anders 15. Maken we eindelijk goede kans op Europees voetbal blijf je als feyenoord supporter toch niet thuis!
Peckerwood
 Peckerwood - woensdag 27 augustus 2014 - 15:31   quote  deeplink  
Zo is dat, fnoord thuis gekkenhuis.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 15:29 schreef beuk het volgende:
Niet twijfelen gewoon gaan. Kaartje kost voor seizoenskaart houders maar tientje en anders 15. Maken we eindelijk goede kans op Europees voetbal blijf je als feyenoord supporter toch niet thuis!
Avond wedstrijd, mij te ver :)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 27 augustus 2014 - 15:43   quote  deeplink  
Tuurlijk jo Tivus bestuur!
Geen sfeeractie! Hoe triest?!
Morge gaan we lkkr hele 90 min ** bestuur zingen !
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 27 augustus 2014 - 15:53   quote  deeplink  
Wordt je toch helemaal lijp van??
Serieus dit maakt mij kwaad! Vangeel je bent een hoerejong en alle directie leden erbij!
Nie gaan janke als er morgen weer een paar het Maasgebouw binnen komen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 27 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 15:31 schreef Peckerwood het volgende:
Zo is dat, fnoord thuis gekkenhuis.
Zowiezo! Al hebbe ze onze sfeeractie verkracht. Ze maken het alleen ma erger in dat Maasgebouw.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 16:13 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Zowiezo! Al hebbe ze onze sfeeractie verkracht. Ze maken het alleen ma erger in dat Maasgebouw.
De sfeer actie is ingetrokken omdat er geen grote doeken over de reclameborden getrokken mogen worden toch?
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 27 augustus 2014 - 16:48   quote  deeplink  
Rotzooi schoppen hoe simpel kan je zijn L met je grooooooote muil en klein hartje je hept nu es gelijk ! Ze zijn een schande voor Feyenoord ga rellen op een dance- party
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 27 augustus 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 16:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De sfeer actie is ingetrokken omdat er geen grote doeken over de reclameborden getrokken mogen worden toch?
Ja en een kleine mag weer wel.
Serieus waar praten ze over?
Ik bedoel zo'n groot spandoek hangt er voor 5 min. Afspraken hadden ze hier voor, en dat komen ze niet na
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 27 augustus 2014 - 17:05   quote  deeplink  
http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=27652
Appie53
 Appie53 - woensdag 27 augustus 2014 - 17:38   quote  deeplink  
Wie zend wedstrijd eigenlijk uit, NPO?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
Fox
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Fred Rutten en Ruben Schaken op de persconferentie voor het duel met Zorya Luhansk.

(http://youtu.be/Bgz_OFdmghY)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 18:23   quote  deeplink  
24 SPELERS OP AFSLUITENDE TRAINING

f2b761dc3179b8f00ab5dc9d82f39964_800_600.jpg

Feyenoord heeft woensdagmiddag onder uitstekende omstandigheden de afsluitende training afgewerkt in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen FC Zorya Luhansk. Tijdens de besloten sessie, die het eerste kwartier toegankelijk was voor pers, kon Fred Rutten voor het eerst aanwinst Jens Toornstra verwelkomen op Varkenoord. De middenvelder, die afgelopen maandag zijn handtekening zette onder een contract bij Feyenoord, trainde volledig mee. Toornstra is donderdag nog niet inzetbaar in de wedstrijd tegen Zorya Luhansk, omdat hij niet speelgerechtigd is.

In totaal had Rutten op een zonnig Varkenoord de beschikking over 24 spelers. De trainer liet eerder op de dag tijdens een persconferentie in De Kuip weten dat hij mede op basis van de afsluitende training zal bepalen welke elf spelers hij donderdag het veld in zal sturen. Ik heb het plan wel ongeveer in mijn hoofd, maar ik wil de laatste training nog afwachten, zei de oefenmeester.

04e658ed1e7f67dfe976d36b62e2b8d5_800_600.jpg

06f5de6aca752643e0e84c9242d5d6c4_800_600.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 18:29   quote  deeplink  
RUTTEN: VERTROUWEN DAT WE DE KLUS GAAN KLAREN

24b05694686752d28108d80bfcc4a971_450_250.jpg

Feyenoord strijdt donderdagavond in de return tegen Zorya Luhansk voor een plaats in de groepsfase van de Europa League, iets wat voor het laatst werd bewerkstelligd in 2008. Hoewel de hunkering naar een nieuw Europees avontuur binnen en rondom de club voelbaar is, zorgt dat volgens Fred Rutten niet voor extra druk. De normale druk die hoort bij een grote club als Feyenoord is niet groter dan anders. In mijn beleving is het zo dat we morgen de groepsfase halen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we de klus gaan klaren, zei de hoofdtrainer woensdagmiddag tijdens een persconferentie in De Kuip, waarbij ook aanvaller Ruben Schaken aanschoof.

Fred Rutten:'Alleen al voor het aanzien van de club is het spelen van Europees voetbal van grote waarde'

Ten overstaan van de aanwezige Nederlandse pers somde de oefenmeester nog maar eens op waarom het voor Feyenoord zo belangrijk is om na zes jaar weer voor langere tijd uit te komen op het Europese toneel. Alleen al voor het aanzien van de club is het spelen van Europees voetbal van grote waarde, begon Rutten. Ook is het zo dat de spelers er veel baat bij hebben in hun persoonlijke ontwikkeling. De cyclus van het spelen op zowel donderdag als zondag, dat is iets wat vooral jongere spelers moeten ervaren. In fysiek opzicht is dat niet zon probleem, het gaat er vooral om in hoeverre iedereen dat mentaal kan opbrengen. Deze jongens moeten zelf gaan meemaken hoe het is om continu te moeten presteren in verschillende competities.

In dat opzicht liet Feyenoord afgelopen week zien hoe het niet moet, door drie dagen na het gelijkspel in Kiev, waarmee de ploeg zich een kansrijke uitgangspositie verschafte voor de aanstaande return, in eigen huis onderuit te gaan tegen FC Utrecht. Volgens Rutten is het zaak dat zijn ploeg de juiste lessen uit dat duel trekt. Een daarvan is dat we taakbewuster moeten blijven spelen op het moment dat we in een vermoeidheidsfase belanden, zoals afgelopen zondag na een uitstekend eerste uur het geval was. Terug naar de basis en zuiniger omgaan met de energie is dan het devies.

In Kiev kreeg Feyenoord te maken met een tegenstander die uitgaat van een defensieve speelwijze, om van daaruit te loeren op de kansen in de tegenaanval. De verwachting van Rutten is dat Zorya ook in De Kuip op die manier voor de dag zal komen. We hebben hen in zowel thuis- als uitwedstrijden uitvoerig geanalyseerd. Misschien dat ze hier en daar wat nuances aanbrengen, maar verder denk ik niet dat ze heel anders gaan spelen. Zorya wacht op een fout van onze kant, om er vervolgens als een speer uit te komen. Daar moeten wij voor waken.

Hoewel de kracht van Zorya bij iedereen binnen Feyenoord bekend is, ligt er volgens Ruben Schaken een uitgelezen kans om na diverse mislukte pogingen van de laatste jaren nu wél door te stoten tot de groepsfase in Europa. Het zou een enorme domper zijn als het opnieuw niet lukt, maar ik ben positief gestemd, sprak de aanvaller, die bezig is aan zijn vijfde seizoen in De Kuip en tijdens die periode nooit verder kwam dan de voorrondes. Daarom ben ik extra gemotiveerd. In mijn ogen is deze tegenstander niet zo sterk als bijvoorbeeld Dinamo Kiev of Sparta Praag, waar we de afgelopen jaren door werden uitgeschakeld. Bovendien hebben we nu de kans om het in eigen huis af te maken.

Feyenoord moet het tegen Zorya Luhansk doen zonder Jean-Paul Boёtius en Colin Kazim-Richards, die beiden geschorst zijn voor het Europese duel. Ook zijn de langer geblesseerden Khalid Boulahrouz en Rodny Lopes Cabral (allebei knie) zeker niet van de partij.

DE TEGENSTANDER

Feyenoord-FC-Zorya-Luhansk_CD9F38ADDCB1E373C1257D2E0049B98C.jpg

Waar Feyenoord er alles aan gelegen is om dit seizoen eindelijk weer eens een succesvol hoofdstuk aan haar rijke internationale historie toe te voegen, is Zorya Luhansk bezig aan haar tweede Europese avontuur sinds de oprichting in 1923. De eerste stappen op het Europese podium voor de club uit het oosten van Oekraïne dateren alweer van lang geleden (seizoen 1973-1974) en waren bovendien van korte duur, omdat in de tweede ronde uitschakeling volgde tegen Spartak Trnava.

Wie de historie en het (internationale) palmares van beide clubs verder tegen elkaar afzet, kan weinig anders dan concluderen dat het een behoorlijke stunt zou zijn als Zorya donderdag als winnaar uit de strijd komt en ten koste van Feyenoord de groepsfase van de Europa League bereikt. Dat de selectie en staf van de Oekraïners desondanks niet van plan zijn om als toeristen naar Nederland af te reizen, bleek uit de woorden die Yuri Vernidub na afloop van de heenwedstrijd liet optekenen. We zijn ons er goed van bewust wat ons te wachten staat in Rotterdam. Het resultaat van het eerste duel biedt perspectief en we zien zeker kansen voor onszelf, sprak de hoofdtrainer.

De coach baseerde zijn woorden op het verloop van het duel in Kiev, waar zijn ploeg bij vlagen liet zien dat het niet voor niets is doorgedrongen tot de laatste voorronde van de Europa League. Hoewel Zorya door de gemiste kansen van Lex Immers en Mitchell Te Vrede in de slotfase ontsnapte aan een nederlaag, zat er in een eerder stadium misschien wel meer in dan een gelijkspel. De Rotterdamse aanhang zal bijvoorbeeld niet vergeten zijn hoe Feyenoord halverwege de tweede helft kraakte onder een serieus offensief van de tegenstander en doelman Erwin Mulder enkele keren noodzakelijk moest optreden.

In de wetenschap dat de druk voornamelijk bij Feyenoord ligt en het tweeluik door de tussenstand van 1-1 allesbehalve beslist is, kan Zorya vrij relaxed toeleven naar het duel in Rotterdam. Bovendien zal Vernidub zijn selectie nog eens hebben gewezen op de unieke mogelijkheid om voor het eerst in de clubhistorie de groepsfase te bereiken en zodoende geschiedenis te schrijven, iets wat door de spelers ongetwijfeld als extra motivatie zal worden aangegrepen om in De Kuip tot het uiterste te gaan.

Feyenoord FC Zorya Luhansk
Donderdag 28 augustus om 20.00 uur in De Kuip
Scheidsrechter: Hansen (DEN)
bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 10:58 schreef MMM het volgende:
Ik dacht dat dit 1,3 miljoen was? Pas nog gelezen ergens. Of het moet aangepast zijn.
Platini heeft een tijdje geleden het bedrag verhoogd naar 3 miljoen
voor de eindplaatsing in de EL
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 augustus 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 12:02 schreef Barabas het volgende:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag!
dat gaan we allemaal morgenavond in de Kuip steeds zingen
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 augustus 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 15:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Avond wedstrijd, mij te ver :)
Waar kom je dan vandaan, ik kom uit Zutphen
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 augustus 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 18:14 schreef RenatoBos het volgende:
Fred Rutten en Ruben Schaken op de persconferentie voor het duel met Zorya Luhansk.
[ filmpje ]
(http://youtu.be/Bgz_OFdmghY)
Zeer goeie persconferentie van Fred
zo ken ik hem al jaren
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:32 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Waar kom je dan vandaan, ik kom uit Zutphen
Ik woon in de kop van NH.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 augustus 2014 - 19:50   quote  deeplink  
Jammer zonder Boetius geschorst
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:30 schreef de bluffer het volgende:

[..]

dat gaan we allemaal morgenavond in de Kuip steeds zingen
Steeds (?) zie liever wat meer variatie bluffie, weet jij nog een paar goede tips..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik woon in de kop van NH.
Sterkte man..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sterkte man..
Weinig 020 hier hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Weinig 020 hier hoor.
Okay, ik zal ze die kant opsturen, beetje overschot zeg ma..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
Ik hoop dat de sfeer van,,, dat klusje klaren we even, ja misschien met de mogelijke versterkingen maar nu is alles moeilijk
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 augustus 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:
5-1 met een ontketende te Vrede omdat Dost gaat komen.
Is het mooi weer in West-Friesland?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geen idee? Hier wel.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 27 augustus 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Yep!
dr love
 dr love - woensdag 27 augustus 2014 - 22:13   quote  deeplink  
M.v.geel wordt toch es wakker man ga proberen die soriano te halen van r.b.szalsburg voordat die joden hem wegkapen voor je neus.wat heb je nu in huis gehaald allemaal shit spelers

Bilal basasigoglu: grote moeite om te aarden met druk van toeschouwers

Boularhouz heb je ook al niks aan geblesseerd

Wilkshere matig tot redelijk.

Kazim kazim grote vraagteken uit vorm of weer een ander kut smoes blijft zo doorgaan

Clasie dondert ie nou op of niet die jongetje lekker dumpen bij subtop club heeft het niet de niveau voor een topclub anders hadden de topclubs hem echt wel genomen zoals de vrij bmi janmaat en het ligt echt niet aan het geld maar feyenoord vraagt gewoon te veel voor zo,n kinderlijke speler.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Zorya Luhansk (28 augustus 2014, 20:00): 4 - 3

0.0081450