|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:T hele end indraven om m dan in de voeten bij Kongolo te plaatsen 2 meter verderop. Mathijsen in de opbouw. Ongelooflijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind Kongolo, Vilhena en Immers een matige indruk maken. Schaken en Van Beek moeten ook beter kunnen. Bilal, Clasie en Mathijsen de beteren bij ons. De rest ok. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind van Beek en Vilhena verschrikkelijk. Kongolo opbouwend drama.
Mulder opbouwend ook ruk. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Vilhena echt de minste vandaag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kongolo.... Ik moet toegeven dat hij centraal beter uit de verf zou komen....
Met zijn loopvermogen en techniek lijkt de zijkant beter, maar het is duidelijk dat hij daar te goed voor is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena solliciteert naar de bank, Kongolo moet stukken beter kunnen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vilhena moet er gewoon ff doorheen... Ben ervan overtuigd dat het binnenkort gebeurd. |
|
|
|
|
SV-23
|
|
|
Ben bang dat Clasie dit seizoen geen 30 wedstrijden gaat voetballen voor Feyenoord.. Lange zomer gehad, last van schouder. Wel slim dat ze El Ahmadi willen. Hopen dat ze nog wat scoren goed voor hun zelfvertrouwen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Typisch voor een slikheks... |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Heb echt een zwak voor Vilhena, maar dit seizoen toch echt ondermaats, vrees voor hem dat ie zondag op de bank zit..... |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Aan de andere kant, Immers......pffff |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Waarom is de topictitel gewijzigd in 'ruststand 0-0'? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoppaaaaaaaaa cadeautje.. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk die reactie van die keeper..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
Wat een kinderclub hier.
Come on FEYENOORD. Wat een kinderlijk gedoe hier.
Als Te vrede blijft staan en die lul van Van Beek wordt je echt geen kampioen, en haal je de eerste 5 niet eens. Ruk op met die Te Vrede, wat een loser. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:04 schreef Bilall het volgende:Wat een kinderclub hier. Come on FEYENOORD. Wat een kinderlijk gedoe hier. Als Te vrede blijft staan en die lul van Van Beek wordt je echt geen kampioen, en haal je de eerste 5 niet eens. Ruk op met die Te Vrede, wat een loser. Je mag geen. Gsm's het veld in nemen.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Twente bij deze sptand eruit. Ziyech net gewisseld. Zou hij al spijt van zijn keuze hebben ? Haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:04 schreef Bilall het volgende:Wat een kinderclub hier. Come on FEYENOORD. Wat een kinderlijk gedoe hier. Als Te vrede blijft staan en die lul van Van Beek wordt je echt geen kampioen, en haal je de eerste 5 niet eens. Ruk op met die Te Vrede, wat een loser. je hebt een l te veel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:04 schreef Bilall het volgende:Wat een kinderclub hier. Come on FEYENOORD. Wat een kinderlijk gedoe hier. Als Te vrede blijft staan en die lul van Van Beek wordt je echt geen kampioen, en haal je de eerste 5 niet eens. Ruk op met die Te Vrede, wat een loser. Ga maar lekker aan je zuster zitten.... |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
Schaken is los? Een droplul is het. Maken ze een keer een goal, dan wordt het hier kinderlijk gebracht. Tegen een hoofdklasser uit Kiev zijn ze blij dat ze met 2-0 voorstaan. Van Geel heeft slecht werk vericht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:06 schreef Bilall het volgende:Schaken is los? Een droplul is het. Maken ze een keer een goal, dan wordt het hier kinderlijk gebracht. Tegen een hoofdklasser uit Kiev zijn ze blij dat ze met 2-0 voorstaan. Van Geel heeft slecht werk vericht. 3-0 maar ja jij bent ook voor een andere club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als hij daadwerkelijk wil bewijzen dat hij zeker nog mee kan komen dan is dit inderdaad een overtuigende manier! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Waar is L als je hem nodig hebt... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:06 schreef Bilall het volgende:Schaken is los? Een droplul is het. Maken ze een keer een goal, dan wordt het hier kinderlijk gebracht. Tegen een hoofdklasser uit Kiev zijn ze blij dat ze met 2-0 voorstaan. Van Geel heeft slecht werk vericht. Als je zuster er niet is dan kun je altijd nog je moeder proberen... |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Denk dat ie liever z'n vader doet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh laat gaan, dat zijn van die gefrusteerde internet trolletjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
quote: Meneer is blij met 3-0. Klein kind. Tegen Utrecht en Heerenveen heb je punten verloren. Dat vind ik veel erger. Dit jaar weer geen kampioen door prutsers. Goosens is al weg. Nu nog Vormer, Van Beek, Wilkshire, Nelom, Te Vrede, Schaken. Dit zijn zwakke schakels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niemand raakt die bal Erwin.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Wat is nou een wedstrijd van Feyenoord zonder blunder van Mulder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:10 schreef Bilall het volgende:[..] Meneer is blij met 3-0. Klein kind. Tegen Utrecht en Heerenveen heb je punten verloren. Dat vind ik veel erger. Dit jaar weer geen kampioen door prutsers. Goosens is al weg. Nu nog Vormer, Van Beek, Wilkshire, Nelom, Te Vrede, Schaken. Dit zijn zwakke schakels. Hey L.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
lol mulder :(
Nu moeten we allemaal L gelijk geven, bah. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Immers in de goal dan maar |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:06 schreef Bilall het volgende:Schaken is los? Een droplul is het. Maken ze een keer een goal, dan wordt het hier kinderlijk gebracht. Tegen een hoofdklasser uit Kiev zijn ze blij dat ze met 2-0 voorstaan. Van Geel heeft slecht werk vericht. n jij bent een Azijnzijker, rot op . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:10 schreef Bilall het volgende:[..] Meneer is blij met 3-0. Klein kind. Tegen Utrecht en Heerenveen heb je punten verloren. Dat vind ik veel erger. Dit jaar weer geen kampioen door prutsers. Goosens is al weg. Nu nog Vormer, Van Beek, Wilkshire, Nelom, Te Vrede, Schaken. Dit zijn zwakke schakels. Ik weet niet waarom je mij moet beledigen? Al vanaf binnenkomst? Ja ik ben blij met 3-1 inmiddels, want ik vind het mooi als we Europa ingaan.
We hebben een paar wedstrijden gespeeld in de competitie, er komen nog wijzigingen in de selectie. Prima. Ik weet niet wat jij denkt? Dat Feyenoord honderd miljoen te besteden heeft en even in 1x de halve selectie kan vervangen? |
|
|
|