|
|
Rdamnoord
|
|
|
Dit is wat ik bedoelde kwaliteit te kort! Kan niet echt positief blijven al 5 punten kwijt! !!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:58 schreef Rdamnoord het volgende:Dit is wat ik bedoelde kwaliteit te kort! Kan niet echt positief blijven al 5 punten kwijt! !!!!!!! Ben je hier nou nog? Rot op mislukte Spartaan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:58 schreef Rdamnoord het volgende:Dit is wat ik bedoelde kwaliteit te kort! Kan niet echt positief blijven al 5 punten kwijt! !!!!!!! Zijn ze niet kwijt hoor .. weet precies waar ze naar toe zijn gegaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ja dat klopt. Mijn voorkeur is dat hij op de bank zit. Al 2 maanden roep ik, net als vele anderen, om een scorende spits. Een betere dan Mitchell. Aangezien die spits er nog niet is moeten we wel met Mitchell... En hij deed het goed, voor zijn doen. Een dikke voldoende dus... Azijnzeiker
Enne... Dit ging over die wedstrijd in de Oekraïne...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
En wat lul je met mislukte spartaan, heb al meer wedstrijden bijgewoont dan jou mislukte sesam straat homo |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
feyenoord heeft gewoon nooit geluk en dat is nu weer het geval.veel beter maar niet weten te winnen. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Maar jullie hebben gelijk feyenoord speelt echt goed doorgaan vooral doorgaan zo |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Heeft niks met geluk te maken maar met kwaliteit |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik zal de groeten doen aan je moeder... Zometeen naar de Geleenstraat... |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:06 schreef Rdamnoord het volgende:En wat lul je met mislukte spartaan, heb al meer wedstrijden bijgewoont dan jou mislukte sesam straat homo He niet fucken met Sesamstraat.. daar hebben wij geen homo's. ELMO kan het beamen.. haha |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij lijkt op zijn moeder... Die zuigt ook... |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Ik zuig niet ik laat me altijd zuigen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:06 schreef Rdamnoord het volgende:En wat lul je met mislukte spartaan, heb al meer wedstrijden bijgewoont dan jou mislukte sesam straat homo Grafkop houden |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Ok mijn moeder zuigt maar wel Nederlanders en geen turken zoals mamma barabas |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Niet zo'n bekkie he, had je vader kennen wezen als je moeder niet zo duur was |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Originaliteitsprijs gaat naar Noord.... Kneus |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij denkt echt dat je de enige bent die baalt. Kappen. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
nee nicotti jouw Moeder dat dat bij me alleen ze kan het niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij zat je stiekem te hopen dat Feyenoord zou falen. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Klopt, ze had het erover dat ze hem niet kon vinden. Valt me tegen, als je me moeder iets geeft, geef dan iets goeds. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Binnenkort twente en ajax |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Maarja hebben goed elftal toch? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: He Noord...Nou moet je kappen met je opmerkingen! Tis leuk geweest zo...Klaar nu. He Nicotti.. het ken net jer! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan hoop ik dat er een andere keeper, rechtsback ,linksback ,Linker centrale verdediger, nummer 10 en spits erin sta !!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:06 schreef Rdamnoord het volgende:En wat lul je met mislukte spartaan, heb al meer wedstrijden bijgewoont dan jou mislukte sesam straat homo Heb je gelijk in, in het kasteel ben ik maar 1 keer geweest, wel in het uit vak. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan hoop ik dat er een andere keeper, rechtsback ,linksback ,Linker centrale verdediger, nummer 10 en spits erin sta !!! Haha een heel nieuw elftal volgens jou...He maar Mulder krijgt vandaag een 10 van mij...huh bedoel 1.0. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:31 schreef koekie het volgende:[..] Haha een heel nieuw elftal volgens jou...He maar Mulder krijgt vandaag een 10 van mij...huh bedoel 1.0. Ik zie het somber in voor komende donderdag ... na die wanprestatie van vandaag !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als je speelt zoals de eerste 44 minuten, prima. Als je speelt zoals het restant, wordt t huilen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:09 schreef koekie het volgende:[..] He niet fucken met Sesamstraat.. daar hebben wij geen homo's. ELMO kan het beamen.. haha Klopt maar met Pino in de buurt buk ik niet. Veiligheid voor alles. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:34 schreef Stylzz het volgende:[..] Als je speelt zoals de eerste 44 minuten, prima. Als je speelt zoals het restant, wordt t huilen. Die eerste 44 minuten werden dotten van kansen om zeep geholpen en dat vind jij goed? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iets tegen vogels lamlul..(?) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zolang je kansen blijft creëren, is de kans groter dat je scoort dan wanneer je voetbalt zoals in de tweede helft. Dus zie ik ze liever voetballen zoals in de eerste helft en begin ik spontaan te huilen bij het spel van de tweede helft. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hahaha..Ja die rare vogel was ik even vergeten. .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die eerste 44 minuten werden dotten van kansen om zeep geholpen en dat vind jij goed? Dat was goed voetbal, veel druk zetten enzo, afwerking was minder.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:40 schreef Bosifyable het volgende:Zolang je kansen blijft creëren, is de kans groter dat je scoort dan wanneer je voetbalt zoals in de tweede helft. Dus zie ik ze liever voetballen zoals in de eerste helft en begin ik spontaan te huilen bij het spel van de tweede helft. Snap er geen reet van waarom dat verschil er in moest zitten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hahaha. Als jij niet uitkijkt pakt die Pino jou ook. Inimini heeft ie ook al genomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die eerste 44 minuten werden dotten van kansen om zeep geholpen en dat vind jij goed? Stond je 1-0 voor en niets aan t handje, dus ja. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: 1e helft geloofde ik ook erin.. Totdat die flapdrol van Schaken in de fout ging. ..zucht!!😭 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos