|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zou die Boilessen weten dat hij linksback is |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
GOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLL |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
lalalalalalalalalalalala.....koekkoek......El Ghazhi blijvertje? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knappe pass van Klaassen hoor. En natuurlijk goed afgemaakt door El Ghazi maar goed de ruimte gezien door Davy. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
tering ventje die Rekik.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Boilessen je bent LB....maar steeds te laat |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mag tie Willems n hand geven.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hou toch eens op met die lange ballen Jasper |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Valt me mee dat het nog geen 2-2 staat ofzo. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor Nederlandse begrippen een schaakpotje op een redelijk niveau.
Ik vind overigens dat Blind niet goed speel, en dat hij vermoeid oogt..
De beste man op het veld is denk ik Wijnaldum, de beste ploeg in de eerste helft was Ajax zonder echte uitblinkers, als spelen van Rhijn en Klaassen wel goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet wel als ie niet kort kan..
PSV zet hoog druk.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
We staan voor, maar we staan ook wankel! Eeerlijk gezegd horen we niet voor te staan.
2e helft moeten er niet zoveel kansen worden weggegeven anders gaan de punten naar fc dutraux |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:36 schreef remco k het volgende:Voor Nederlandse begrippen een schaakpotje op een redelijk niveau. Ik vind overigens dat Blind niet goed speel, en dat hij vermoeid oogt.. De beste man op het veld is denk ik Wijnaldum, de beste ploeg in de eerste helft was Ajax zonder echte uitblinkers, als spelen van Rhijn en Klaassen wel goed.. El Gappie speelt ook goed....gap ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:36 schreef remco k het volgende:Voor Nederlandse begrippen een schaakpotje op een redelijk niveau. Ik vind overigens dat Blind niet goed speel, en dat hij vermoeid oogt.. De beste man op het veld is denk ik Wijnaldum, de beste ploeg in de eerste helft was Ajax zonder echte uitblinkers, als spelen van Rhijn en Klaassen wel goed.. Vond je Ajax echt beter remco?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Aantrekkelijke en spannende wedstrijd....:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt.. Is Willems de eerste helft de baas.. Mooie goal ook.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:36 schreef remco k het volgende:Voor Nederlandse begrippen een schaakpotje op een redelijk niveau. Ik vind overigens dat Blind niet goed speel, en dat hij vermoeid oogt.. De beste man op het veld is denk ik Wijnaldum, de beste ploeg in de eerste helft was Ajax zonder echte uitblinkers, als spelen van Rhijn en Klaassen wel goed.. Ik ben het wel met je eens. Daarnaast mag Ajax zich verwijten, dat het nog maar 1-0 staat. Nu leeft PSV nog. Wat mij ook opvielis dat Joël Veltman weer ouderwets (zoals in het begin van het vorige seizoen) goed staat te verdedigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja, PSv speelt wat aantrekkelijker met name door Wijnaldum. Maar wij hebben een aantal hele goede kansen gehad, ik denk PSV maar 1 echt goede kans die Wijnaldum et links inschiet. En nog een paar kleine mogelijkheden..
Ajax wint overigens erg veel duels op het veld, iets dat Ajax vaak wordt kwalijk genomen door veel mensen hier..
Schone vond ik trouwens erg zwak de eerste helft net als Blind.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede eerste helft van Van Rhijn en Klaassen. Steken er wat mij betreft bovenuit. Klaassen heel sterk in de duels, veroverd heel veel ballen.
Alleen de lopende man vaaf het middenveld, dat blijft een kwetsbaarheid bij Ajax, ook vandaag weer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:41 schreef remco k het volgende:[..] Ja, PSv speelt wat aantrekkelijker met name door Wijnaldum. Maar wij hebben een aantal hele goede kansen gehad, ik denk PSV maar 1 echt goede kans die Wijnaldum et links inschiet. En nog een paar kleine mogelijkheden.. Ajax wint overigens erg veel duels op het veld, iets dat Ajax vaak wordt kwalijk genomen door veel mensen hier.. Schone vond ik trouwens erg zwak de eerste helft net als Blind.. ik vind Schöne zeker niet goed, maar zwak is wat anders. vind eigenlijk iedereen wel redelijk spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:42 schreef Eide het volgende:Goede eerste helft van Van Rhijn en Klaassen. Steken er wat mij betreft bovenuit. Klaassen heel sterk in de duels, veroverd heel veel ballen. Alleen de lopende man vaaf het middenveld, dat blijft een kwetsbaarheid bij Ajax, ook vandaag weer. Speelt Blind daar niet in negatieve zin een hoofdrol?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik vind Schöne zeker niet goed, maar zwak is wat anders. vind eigenlijk iedereen wel redelijk spelen. Ik vind eigenlijk de gehele linkerkant zwak, ook Boilesen en Blind.. En met zwak bedoel ik een 6-.. Terwijl juist twee van die jongens de kar zouden moeten trekken in zon wedstrijd als vandaag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik weet niet hoe ze dat hebben afgesproken, het is of Blind of Viergever. Feit is dat dit de 3e wedstrijd op rij is waar de lopende man vanaf het middenveld voor veel gevaar zorgt. Of de centrale verdedigers moeten daarom instappen, of de middenvelders moeten daar actiever op letten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
lekker binnenkomer voor Andersen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Tja... daar kon je op wachten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk hoe slecht van Rhijn daar loopt zeg, had ie nu niet het idee dat er nog iemand in zijn rug zou komen. Bijvoorbeeld zijn EIGEN man..
Godverdomme, en net op het moment dat je de 2-0 MOET maken..
GODVERDGODVER>.
Nu veranderd de hele wedstrijd.. PSV had totaal geen momentum.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die speelt trouwens wel echt slect... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kom op kerel, je weet toch dat die backs mee moeten in de aanval.. Hij speelt erg slecht, maar vind het meer de fout van anderen die de duels te laf aangaan, wie stond er bij de Jong?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens verdedigd Ajax echt heel erg laks terug, net al weer 5 of 6 tegen 3 of 4.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De eerste minuten van Andersen wel heel erg veel dreiging van Andersen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siggie, doet die eigenlijk mee?? Rijp voor een wissel lijkt me? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:59 schreef remco k het volgende:[..] Kom op kerel, je weet toch dat die backs mee moeten in de aanval.. Hij speelt erg slecht, maar vind het meer de fout van anderen die de duels te laf aangaan, wie stond er bij de Jong?? Zijn primaire taak is verdedigen....waardeloos dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
100% penaty, gaat gewoon over de knie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat was zo in 1990.. Tegenwoordig niet meer.. Zeker niet onder trainers als de Boer en van Gaal.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Is goed als linksbuiten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:02 schreef remco k het volgende:[..] dat was zo in 1990.. Tegenwoordig niet meer.. Zeker niet onder trainers als de Boer en van Gaal.. Toen wonnen we CL ouwe.... |
|
|
|