|
|
Hasjkoph
|
|
|
Verdomme, maak die tweede is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat was in 94 95.. Zoals ik al zei, zeker niet onder van Gaal..
Ik zeg niet dat het een of het ander beter is.. Maar zijn rol is zowel aanvallen als verdedigen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Niemand die Siggi nog gaat kopen, naar jong Ajax sturen en je verlies nemen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Psv maakt er zo 1 uit de counter.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Andersen is ook niet echt geweldig nu hoor |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik al zei..
Schone speelt gewoon echt slecht, Blind speelt heel slecht en PSV maak er zo 1 uit de counter..
Je ziet het allemaal gewoon aankomen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
PSV heeft het volkomen overgenomen. Ik ben bang voor het scenario PSV-Ajax van vorig seizoen (4-0). GVD 1-2 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
En weer Boilessen....dipstick |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat was trouwens wel een hele dikke fout van Boilesen, die moet daar met gemak nog bij kunnen komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:07 schreef Pavlov14 het volgende:PSV heeft het volkomen overgenomen. Ik ben bang voor het scenario PSV-Ajax van vorig seizoen (4-0). GVD 1-2 Lul op man.. 3 counters door domme fouten van Ajax.. 2 goals.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Oehh daar komt de 1-4 die ik al voorspelde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boilesen speelt trouwens gewoon op het middenveld, ik denk echt dat dit een opdracht van de Boer is.. Als dat zo is verlies je daardoor die wedstrijd.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Gewoon te zielig hoe we staan te verdedigen....we lijken fcking fnoord wel 😠 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa. Dat wordt dus ontkracht.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Pardon? Ik vind dat er de tweede helft wel erg veel dreiging van PSV uitgaat. Niet soms? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk, van de wedstrijd volledig onder controle hebben, kansen op de 2-0 hebben naar 2-1 achter..
Pfffffffff |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Das de kracht van lampenstad, counteren... iets waar wij niet tegen kunnen 😡 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa. En nu is alles in het straatje van die kutlampen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het is gewoon zinloos. Eerst dat slappe ingrijpen aan de linkerkant bij de 1-1. Daarna die domme bal van Schone..
Ik kan er gewoon niet tegen dat iedereen loopt te roepen om ervaring.. En dat nu Blind en Schone samen met Boilesen het elftal gewoon zwakker maken.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zei het hier net ook al. We hadden 2 of 3 goals voor moeten staan en dan wordt je zo weg gecounterd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben echt woest.. Hoe kan je dit zo dom weggeven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:14 schreef Eide het volgende:Ik zei het hier net ook al. We hadden 2 of 3 goals voor moeten staan en dan wordt je zo weg gecounterd. Ik kan er echt niet tegen, ben kwaad.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:14 schreef Eide het volgende:Ik zei het hier net ook al. We hadden 2 of 3 goals voor moeten staan en dan wordt je zo weg gecounterd. En dan zijn het in mijn optiek ook nog eens je twee beste mensen die zo matig spelen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gewoon onnozel verdedigen. En aanvallend de trekker maar niet overhalen :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaat ook niet meer goed komen vandaag..
jammer, op naar volgende week.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En dan lukt er ineens ook niks meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nog een kwartier, en het oogt gewoon vermoeid.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die commentator moet ook zijn muil drukken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja, en als je dat soort ballen niet maakt, verdien je niet te winnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoveel mogelijkheden/kansen. maar 1 goal.. Tsjaa, je kan dat soort wedstrijden spelen in een seizoen... Alleen jammer dat het tegen PSV gebeurt.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En waarom laat de Boer Sigthorsson staan??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En die wissels doen het ook niet zo bijzonder goed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zeker die eerste helft, daar hadden al zeker 2 goals moeten vallen. Maar goed, we hebben nog een klein kwartier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat je niet meer kan wisselen. El ghazi blessure uit voorzorg gewisseld, Boilesen terecht als je zo slecht speelt. . En Van Rhijn kon maar 70 minuten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind Andersen prima invallen. Kan hij er iets aan doen dat als hij de bal heeft geen enkele voorwaartse speler in de bal komt??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nope, gaat niet meer gebeuren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel man....wacht maar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens speelt Ajax verder prima.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik wacht, maar we scoren niet eerder dan volgende week in Groningen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat is gewoon een corner.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer Blind in de fout... Sjonge jonge.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk, 3 PSV goals door 3 grove Ajax fouten.. En niet door de minste Ajacieden..
Tering zeg.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja, en het is nu ook niet zo dat Cilissen een keer een bal pakt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, en nog een verdedigingsfout er overheen. Poeh. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Leuk afscheid voor Siem..
Ajax heeft het in de eerste helft, maar zeker ook in de tweede helft volledig laten liggen..
Moeten zeker 2 goals meer maken, en dan hou je de 3 punten.. Nu geen punten.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 18:25 schreef remco k het volgende:Ik vind Andersen prima invallen. Kan hij er iets aan doen dat als hij de bal heeft geen enkele voorwaartse speler in de bal komt??? Kom op man, dat is echt nonsence.. Hij doet echt niks goed... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk toch eens hoe machteloos de middenvelders zijn doordat de voorste spelers de bal niet willen ontvangen.. |
|
|
|