|
|
pth
|
|
|
Heb de wedstrijd net pas kunnen kijken. Vond Ajax zeker niet de mindere van PiSVee, behalve dan in het lesje effectiviteit. Ben er nu wel van overtuigd dat het probleem niet echt in spits ligt. Voor mij ligt het echte probleem in de opbouw. Prima positiespel, maar allemaal een tempo of 2 te laag. Wat mist is een spelverdeler, een type Eriksen, die het spel veel sneller kan verplaatsen naar de buitenspelers die dan zelf een actie kunnen maken of een spits in stelling kunnen brengen zonder dat de tegenpartij al weer 10 man achter de bal heeft. Dan kan ook een Sigthorsson prima renderen, want een afmaker is het in mijn ogen wel. Of Milik wat wordt vind ik moeilijk te beoordelen, al viel het tot nu toe niet mee. En Zivkovic heeft absoluut potentie, een beetje gek dat die tot nu toe geen enkele kans lijkt te krijgen. Leeftijd zou toch geen probleem mogen zijn, dat is een handelsmerk van Ajax. En dat hij een beetje arrogant lijkt te zijn, wat mij betreft ook prima ... ook dat is Ajax en ik houd wel van spelers die overtuigd zijn van hun eigen kunnen. Maar goed, net als dat echte topspitsen voor Ajax onhaalbaar zijn of er moet met onzinnige bedragen gesmeten worden, zal het ook niet makkelijk zijn om een top middenvelder binnen te halen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 21:53 schreef remco k het volgende:Ik vind overigens niet dat Cilissen beide ballen moet houden. Maar het gebeurt maar zelden dat ie echt punten pakt. De verdediging staat met hem normaal wel een stuk zekerder en beter, en het is overall een erg goede doelman. Maar geen puntenpakker.. Vandaag heeft ie er ook meer doorgelaten dan er tegen gehouden, geen fouten te noemen die goals. Maar hij pakt nogmaals zelden onmogelijke ballen.. Ja en dan Vermeer verdedigen een heel seizoen lang.. Je ziet wel degelijk dat Cillessen het niet moet hebben van heel veel bijzondere reddingen maar van zijn rust, uitstraling en zijn degelijkheid. Waar Vermeer ons punten kan kosten en kan laten winnen is Cillessen iemand die ons heel soms punten laat winnen en nooit punten laat verliezen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 01:19 schreef freakie het volgende:[..] Ja en dan Vermeer verdedigen een heel seizoen lang.. Je ziet wel degelijk dat Cillessen het niet moet hebben van heel veel bijzondere reddingen maar van zijn rust, uitstraling en zijn degelijkheid. Waar Vermeer ons punten kan kosten en kan laten winnen is Cillessen iemand die ons heel soms punten laat winnen en nooit punten laat verliezen. Inderdaad Cilissen is gewoon super degelijk niet spectaculair om te zien maar doe gewoon wat hij moet doen. Betrap hem ook zelden op echt grote fouten. Vermeer kan stuntelen hij oogt ook gewoon onzekerder en de punten die hij vaak voor je pakt zijn er meestal geen 3 maar 1 omdat hij daarvoor al heeft gefaald en dan vervolgens bij een 2-2 nog wat ballen pakt. Ik ga toch voor degelijkheid bij een keeper |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Wij missen gewoon snelheid en fysiek bij onze middenvelders en verdedigers. Ook is er heel weinig creativiteit op het middenveld en daarnaast klaarblijkelijk een spitsenprobleem, dat we maar niet kunnen oplossen. We staan positioneel prima, maar bij een onderschepping van de tegenstander staan we met veel te veel spelers voor de bal. Daarnaast missen we ervaring en kom me niet met Moisander aan, daar is in het buitenland totaal geen interesse voor. Ook heeft onze Frank een voorkeur om spelers (Viergever, Andersen) niet op hun eigenlijke positie neer te zetten. Als Daley dan nog wordt verkocht, blijft er niets meer over aan rust, inzicht en creativiteit. Het kan wel weer voldoende zijn voor de 5e titel op rij in de eredivisie. Maar we leveren elk jaar alleen maar in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als Boilesen zijn aanvallende acties op deze manier blijft maken oké, maar hij moet verdedigend zijn taak beter uitvoeren. Bij de 1-3 gingen imo bliind en Boilesen niet geheel vrij uit en bij de 1-2 of 1-3 ging de bal bij Cillissen tussen zijn benen door....
Kortom een beter ajax dan psv, maar psv heeft het slim en redelijk snel uitgecounterd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 09:41 schreef Ztjes het volgende:Wij missen gewoon snelheid en fysiek bij onze middenvelders en verdedigers. Ook is er heel weinig creativiteit op het middenveld en daarnaast klaarblijkelijk een spitsenprobleem, dat we maar niet kunnen oplossen. We staan positioneel prima, maar bij een onderschepping van de tegenstander staan we met veel te veel spelers voor de bal. Daarnaast missen we ervaring en kom me niet met Moisander aan, daar is in het buitenland totaal geen interesse voor. Ook heeft onze Frank een voorkeur om spelers (Viergever, Andersen) niet op hun eigenlijke positie neer te zetten. Als Daley dan nog wordt verkocht, blijft er niets meer over aan rust, inzicht en creativiteit. Het kan wel weer voldoende zijn voor de 5e titel op rij in de eredivisie. Maar we leveren elk jaar alleen maar in. Ik weet het niet maar volgens mij was het een geweldige wedstrijd om naar te kijken en zat het ons gewoon niet mee en PSV wel .Ajax was gewoon de beter ploeg en PSV counterde beter en ja de persoonlijke fouten van Ajax en van de scheidsrechter werden ons noodlottig. Ik heb Ajax in het hele vorige seizoen buiten BARCA zo,n prima wedstrijd zien spelen genoeg kansen gecreeerd bij de 1-0 moet je 2-0 maken krijgen geen hoekschop en geen strafschop (zoals gewoonlijk) en maken dan daarna wat foutjes Boilessen en Schone en Blind/Veltman en het staat 1-3 dodelijk effectief van de Amsterdammers in dienst bij PSV maar een goed niveau wedstrijd gezien, dus zwaar overdreven jou commentaar op deze selectie.Het enige wat ik wel nodig vind is een goede mee voetballende spits want Siggi werkt zijn eigen de kolere maar struikelt over zijn eigen benen is techn/slecht en te traag. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Nora, ik heb ook een prima wedstrijd op eredivisie-niveautje gezien, alleen sluit ik mijn ogen niet voor wat er fout is gegaan tijdens deze wedstrijd. Ik heb me groen en geel geërgerd aan de verdedigende onkunde van Boilessen. Veldman gaat 2x cruciaal in de fout. Onze aanvoerder Moisander kan niet eens leiding geven aan zijn eigen defensie. We spelen eigenlijk met 6 verdedigers en kunnen nog niet verdedigen. Viergever werkt keihard op het middenveld, maar is eigenlijk als vervanger voor Moisander gehaald. Schone en Blind hadden niet hun beste dag, maar dat kan. En Siggi krijgt het meeste krediet van alle spelers ooit bij ons clubje. We hebben nog geen enkele versterking gehaald om ons naar een hoger niveau te tillen en er zijn ook weer ervaren spelers (Siem de Jong en Poulsen) vertrokken.
PS Johan schrijft exact hetzelfde in zijn column over ons middenveld, wat ik heb gezegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
" We hebben nog geen enkele versterking gehaald om ons naar een hoger niveau te tillen en er zijn ook weer ervaren spelers (Siem de Jong en Poulsen) vertrokken"
wanneer aan het eind van het seizoen nu blijkt dat we niks gewonnen hebben zal men pas toegeven dat het beleid niet optimaal werkt.
Deze voorspelling heb ik al een paar keer eerder aangegeven. Waarom zou Ajax dat risico willen nemen? Zo geef je PSV het kampioenschap straks cadeau.
We gaan de laatste week in. Ik zou zeggen; verras me.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat zou jij eigenlijk een echte verrassing vinden? KJH of VdV?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Boliesen dacht ik te menen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Frank was wel boos op van Rhijn, omdat hij te veel de aanval heeft gezocht. Ik vond van Rhijn onze beste verdediger en had Depay prima onder controle tot het moment dat hij Depay niet volgt bij de gelijkmaker. Frank zijn lieverdje heb ik geen enkele goede verdedigende actie zien uitvoeren.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 08:44 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad Cilissen is gewoon super degelijk niet spectaculair om te zien maar doe gewoon wat hij moet doen. Betrap hem ook zelden op echt grote fouten. Vermeer kan stuntelen hij oogt ook gewoon onzekerder en de punten die hij vaak voor je pakt zijn er meestal geen 3 maar 1 omdat hij daarvoor al heeft gefaald en dan vervolgens bij een 2-2 nog wat ballen pakt. Ik ga toch voor degelijkheid bij een keeper Ik denk dat Vermeer die 1-2 misschien wel gehad zou hebben, met name over de grond bij het uitkomen heel erg sterk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 15:52 schreef Ztjes het volgende:[..] Frank was wel boos op van Rhijn, omdat hij te veel de aanval heeft gezocht. Ik vond van Rhijn onze beste verdediger en had Depay prima onder controle tot het moment dat hij Depay niet volgt bij de gelijkmaker. Frank zijn lieverdje heb ik geen enkele goede verdedigende actie zien uitvoeren. Dit is het deel van de Boer waar ik op doelde.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/368417_de-boer-baalt-van-boilesen
Overigens heb ik Narsingh op die twee momenten na niet gezien en werd hij uit de wedstrijd gehouden door diezelfde Boilesen..
Net de gehele wedstrijd nog eens terug gekeken, maar Ajax was echt gewoon veel beter dan PSV, het was niet eens dat PSV op de counter voetbalde, daar werd het toe gedwongen door Ajax..
Een prima wedstrijd van Ajax, en dat terwijl Schone en Blind normaal onze sterkhouders geen goede pot speelden, maar we vergeten de trekker over te halen.. En dan kan men wel roepen dat we een spits nodig hebben, maar dat was gister echt niet de persoon die de kansen miste.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat Huntelaar en VDV een verrijking zijn voor het huidige Ajax. Alleen zie ik ze niet komen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax moet durven om 2 ervaren spelers erbij te kopen. Een spits en een middenvelder.
Ik hoop dat Vermeer blijft. Omdat je zo bij een blessure van Cillessen een prima stand-in hebt. Details zijn aan het eind belangrijk en kunnen het verschil maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij weet Ajax die details de laatste jaren vrij goed in te vullen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 20:37 schreef remco k het volgende:[..] Dit is het deel van de Boer waar ik op doelde. http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/368417_de-boer-baalt-van-boilesenOverigens heb ik Narsingh op die twee momenten na niet gezien en werd hij uit de wedstrijd gehouden door diezelfde Boilesen.. Net de gehele wedstrijd nog eens terug gekeken, maar Ajax was echt gewoon veel beter dan PSV, het was niet eens dat PSV op de counter voetbalde, daar werd het toe gedwongen door Ajax.. Een prima wedstrijd van Ajax, en dat terwijl Schone en Blind normaal onze sterkhouders geen goede pot speelden, maar we vergeten de trekker over te halen.. En dan kan men wel roepen dat we een spits nodig hebben, maar dat was gister echt niet de persoon die de kansen miste.. Een spits eist die bal dan op, of staat dan net op de goede plek. Nu moeten spelers schieten die eigenlijk niet hoeven te scoren bij een ander team. Wel bij Ajax, maar een spits is er om dan net dat zetje extra te geven enzo. Misschien had Boilessen nog meer ruimte gehad als ze bang waren geweest voor een spits die bij Ajax loopt en makkelijker scoort. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Vermeer die 1-2 misschien wel gehad zou hebben, met name over de grond bij het uitkomen heel erg sterk.. Kan, en had dan bij het opbouwen gezorgd voor nog meer fouten ballen en hadden we nooit die 1-0 kunnen scoren omdat het zo traag gaat of dat we de bal al kwijt zijn omdat een lange bal oveer de zijlijn gaat. Cillessen keept niet met spectaculaire reddingen, maar maakt nooit echte fouten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 00:32 schreef freakie het volgende:[..] Een spits eist die bal dan op, of staat dan net op de goede plek. Nu moeten spelers schieten die eigenlijk niet hoeven te scoren bij een ander team. Wel bij Ajax, maar een spits is er om dan net dat zetje extra te geven enzo. Misschien had Boilessen nog meer ruimte gehad als ze bang waren geweest voor een spits die bij Ajax loopt en makkelijker scoort. We hebben eigenlijk maar zelden echt veel scorende spitsen gehad.
Vaak juist de mensen erom heen die veel scoren. Je laatste zou alleen kloppen als er maar 1 verdediger was die moest kiezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 00:35 schreef freakie het volgende:[..] Kan, en had dan bij het opbouwen gezorgd voor nog meer fouten ballen en hadden we nooit die 1-0 kunnen scoren omdat het zo traag gaat of dat we de bal al kwijt zijn omdat een lange bal oveer de zijlijn gaat. Cillessen keept niet met spectaculaire reddingen, maar maakt nooit echte fouten. Vermeer is voetballend een stuk beter dan Cillisen, die schiet met regelmaat de bal over de zijlijn en speelt nog vaker de lange bal.
Cilissen de terechte eerste keeper hoor, maar punten pakken doet ie zelden of nooit.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 13:29 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer is voetballend een stuk beter dan Cillisen, die schiet met regelmaat de bal over de zijlijn en speelt nog vaker de lange bal. Cilissen de terechte eerste keeper hoor, maar punten pakken doet ie zelden of nooit.. Vermeer voetballend beter? Hans Anders een optie voor je? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 13:29 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer is voetballend een stuk beter dan Cillisen, die schiet met regelmaat de bal over de zijlijn en speelt nog vaker de lange bal. Cilissen de terechte eerste keeper hoor, maar punten pakken doet ie zelden of nooit.. He waar kijk jij naar?? Vermeer schiet minimaal 4/5 keer de bal over de zijlijn want ja er werd druk gezet op Vermeer.
Cillesen blijft rustig en is voetballend stukken beter. Als je trouwens zegt dat Cillesen terechte eerste keeper is en Vermeer volgens jou punten pakt en voetballend beter is, snap ik niet helemaal waarom, volgens jou, hij terechte eerste keeper is.
Vermeer sierlijke keeper met fratsen Cillesen is een meevoetballende keeper met rust die geen/nauwelijks punten pakt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 13:29 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer is voetballend een stuk beter dan Cillisen, die schiet met regelmaat de bal over de zijlijn en speelt nog vaker de lange bal. Cilissen de terechte eerste keeper hoor, maar punten pakken doet ie zelden of nooit.. Heb Cillesen geen enkele keer de bal over de zijlijn zien trappen tegen PSV trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En jij denkt dat ik het over 1 wedstrijd heb??
Ik kijk naar iets meer wedstrijden voordat ik ergens een oordeel over heb..
Kijk die lange ballen die hij op de backs of buitenspelers probeert te spelen maar eens terug, vaak gaan die ballen er gewoon overheen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] En jij denkt dat ik het over 1 wedstrijd heb?? Ik kijk naar iets meer wedstrijden voordat ik ergens een oordeel over heb.. Kijk die lange ballen die hij op de backs of buitenspelers probeert te spelen maar eens terug, vaak gaan die ballen er gewoon overheen.. Lange ballen hoort niet bij Ajax....daar heb ik een bloedhekel aan |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] En jij denkt dat ik het over 1 wedstrijd heb?? Ik kijk naar iets meer wedstrijden voordat ik ergens een oordeel over heb.. Kijk die lange ballen die hij op de backs of buitenspelers probeert te spelen maar eens terug, vaak gaan die ballen er gewoon overheen.. Okeoke, dan nog 1 Cillesen was op het WK de keeper die de meeste lange ballen kreeg bij de medespelers. Oo heey weet je hij die speler uitkapte op het WK? Ik zie Vermeer dat nooit doen, bang, dus maar een blinde bal naar voren gerost en dan oei over de zijlijn. Dat is bij Vermeer minimaal 4/5 keer in de wedstrijd.
Jou voorbeeld over Cillesen is maximaal 3 keer, en dan heeft het nog een gedachten. Ik ben blij dat je het zegt want zo'n bal geeft namelijk aan dat hij mee voetbalt. Kijk jij de wedstrijden alsjeblieft terug. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En die speelt Cilissen nog al eens.. Zeg maar gewoon bijna alles.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man, vind ik wel meevallen....geeft hem vaak aan de verdediging mee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 22:52 schreef freakie het volgende:[..] Okeoke, dan nog 1 Cillesen was op het WK de keeper die de meeste lange ballen kreeg bij de medespelers. Oo heey weet je hij die speler uitkapte op het WK? Ik zie Vermeer dat nooit doen, bang, dus maar een blinde bal naar voren gerost en dan oei over de zijlijn. Dat is bij Vermeer minimaal 4/5 keer in de wedstrijd. Jou voorbeeld over Cillesen is maximaal 3 keer, en dan heeft het nog een gedachten. Ik ben blij dat je het zegt want zo'n bal geeft namelijk aan dat hij mee voetbalt. Kijk jij de wedstrijden alsjeblieft terug. In dit geval zegt dat echt iets over de rest van de keepers op het WK en helemaal niets positoef over Cilissen.. Als je namelijk zoiets roept, zorg er dan ook even voor dat je de juiste cijfers daarbij pakt.. 34 lange ballen, en slechts 14 die aankomen..
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/79814/cillessen-leidt-lange-ballen-klassement.html
Daarnaast is het altijd maar spelen van die lange ballen een gebrek aan kwaliteit en inzicht.
En iemand uitkappen zie ik een keeper liever niet doen, een compleet onnodig risico dat nog weleens kan eindigen in een domme fout met alle gevolgen van dien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Afgelopen pot alleen al een keer of 8 a 10. Oja, daar kwam er bijna niet 1 van aan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens vind ik nog steeds dat Cilissen terecht de eerste doelman is.
Maar dat van Gaal zegt dat Vermeer eigenlijk beter in zijn profiel past snap ik wel..
Het is ook totaal niet zo dat er een groot gat zit tussen beide keepers.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat viel mij dan wel weer op, vorig seizoen viel het wel mee...... Maar ja dat is dan weer meer als 10 minuten geleden :-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 22:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat viel mij dan wel weer op, vorig seizoen viel het wel mee...... Maar ja dat is dan weer meer als 10 minuten geleden :-( Kijk maar tegen Salszburg, alle lange ballen van Cilissen zijn gewoon verkeerd.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] In dit geval zegt dat echt iets over de rest van de keepers op het WK en helemaal niets positoef over Cilissen.. Als je namelijk zoiets roept, zorg er dan ook even voor dat je de juiste cijfers daarbij pakt.. 34 lange ballen, en slechts 14 die aankomen.. http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/79814/cillessen-leidt-lange-ballen-klassement.htmlDaarnaast is het altijd maar spelen van die lange ballen een gebrek aan kwaliteit en inzicht. En iemand uitkappen zie ik een keeper liever niet doen, een compleet onnodig risico dat nog weleens kan eindigen in een domme fout met alle gevolgen van dien.. Dan heb ik die ook voor jou:
!00% van de korte en middellange passen kwamen aan bij cillesen. Die 14 ballen die aankomen zijn ook vrij logisch in de opstelling die Nederland speelde he. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: We weten dat je pro Vermeer bent, maar je kan toch zelf wel zien dat we meer kansen tegen krijgen, slechter spelen etc als Vermeer op doel staat? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] In dit geval zegt dat echt iets over de rest van de keepers op het WK en helemaal niets positoef over Cilissen.. Als je namelijk zoiets roept, zorg er dan ook even voor dat je de juiste cijfers daarbij pakt.. 34 lange ballen, en slechts 14 die aankomen.. http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/79814/cillessen-leidt-lange-ballen-klassement.htmlDaarnaast is het altijd maar spelen van die lange ballen een gebrek aan kwaliteit en inzicht. En iemand uitkappen zie ik een keeper liever niet doen, een compleet onnodig risico dat nog weleens kan eindigen in een domme fout met alle gevolgen van dien.. Dat kan je vinden maar het geeft aan dat hij niet schrikt, iets dat Vermeer altijd doet en dan maar gewoon naar voren rost.
Dat je dan zegt dat het dan aan de keepers ligt.. Dat moet ik echt huilen hoor... Hij heeft de meeste lange ballen die aankomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door freakie -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:01 schreef freakie het volgende:[..] We weten dat je pro Vermeer bent, maar je kan toch zelf wel zien dat we meer kansen tegen krijgen, slechter spelen etc als Vermeer op doel staat? Hij zegt hier boven dat er geen groot gat tussen zit Freakie....op zijn Remco's gezegd lezen vriend |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hij zegt hier boven dat er geen groot gat tussen zit Freakie....op zijn Remco's gezegd lezen vriend Nee aan zijn manier van praten geeft hij eigenlijk aan dat Vermeer overal beter in is maar dat Cillesen terecht eerste keeper is. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Maar ook geen 1 die over de zijlijn gaat en meestal is dan de 2e bal van Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:05 schreef freakie het volgende:[..] Nee aan zijn manier van praten geeft hij eigenlijk aan dat Vermeer overal beter in is maar dat Cillesen terecht eerste keeper is. Nee hoor, dat is jouw interpretatie....ik lees het anders |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:01 schreef freakie het volgende:[..] We weten dat je pro Vermeer bent, maar je kan toch zelf wel zien dat we meer kansen tegen krijgen, slechter spelen etc als Vermeer op doel staat? Lul op man, ik ben helemaal niet pro Vermeer. Kan jij niet lezen? Ik zeg toch overal duidelijk dat Cilissen terecht de eerste keeper is, houd ook wel van het type keeper. Alleen moet men hem niet bepaalde kwaliteiten toedichten die hij zeker niet heeft op het niveau dat men hem toedicht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:02 schreef freakie het volgende:[..] Dat kan je vinden maar het geeft aan dat hij niet schrikt, iets dat Vermeer altijd doet en dan maar gewoon naar voren rost. Dat je dan zegt dat het dan aan de keepers ligt.. Dat moet ik echt huilen hoor... Hij heeft de meeste lange ballen die aankomen. 14 van de 34 is gewoon bedroevend.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Krijg je als je daar lange ballen bij optelt he;) Slim hoor haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:05 schreef freakie het volgende:[..] Nee aan zijn manier van praten geeft hij eigenlijk aan dat Vermeer overal beter in is maar dat Cillesen terecht eerste keeper is. Zoals ik je al heel wat vaker heb gezegd, jij kan niet begrijpend lezen.. Ik wil het dus ook zo makkelijk mogelijk voor je maken.. Ik bedoel precies dat wat er staat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ga maar terug kijken trouwens, ging er 1 over Boilesen heen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 100% is helemaal niet waar. Kan me echt verschillende ballen herinneren die voor de middellijn niet aankwamen, er gingen er ook genoeg over Kuyt heen bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Doe het totale optelsommetje maar eens trouwens, kijken of je gelijk hebt, ik heb het rekensommetje net gemaakt. 3 keer raden wat er uit komt.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ach lul op man, met verdedigers en met 2 mannen die aanvallen valt de bal vaak fout ja. Dat zei ik net toch? Het lag toch heel erg aan de manier van spelen?
Oke ik spreek af ik ga 2/3 wedstrijden bekijken en speciaal letten op Cillesen, dan kijk ik hoeveel fouten hij maakt en hoeveel lange ballen er niet van Ajax zijn.
Vermeer heeft er in de wedstrijden ontzettend veel uitgeschoten in de laatste 2 wedstrijden bij Ajax, mag jij die even terugkijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|