BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Zondag 24 augustus, 16:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Zoiezo wel een leuke site.. Zo valt bijvoorbeeld op dat bij Boilesen 1 op de 4 passes niet aankomen.

Bij Blind is dat bijvoorbeeld 1 op de 10 die niet aankomen..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:23   quote  deeplink  
"Oke ik spreek af ik ga 2/3 wedstrijden bekijken en speciaal letten op Cillesen, dan kijk ik hoeveel fouten hij maakt en hoeveel lange ballen er niet van Ajax zijn. "

je moet net als Louietju een notitieblok kopen. Truus ff bellen voor het adres waar hij dat koopt!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Ik heb geen idee hoe jullie zondag de wedstrijd ervaart hebben, na de verliespartij was ik toch niet extreem teleurgesteld. Het positieve wat ik zag deed me toch deugd. Ik zeg vaak; geluksfactor in voetbal is groter dan de meeste mensen denken. Dit was zo'n wedstrijd dat de uitslag ook in ons voordeel had kunnen uitvallen. Juist het perspectief deed me goed. Ik had genoten van dit Ajax op bepaalde momenten. En dat gaf me een smile op mijn gezicht.
freakie
 freakie - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Dit seizoen zegt ook al genoeg. Vorig seizoen heeft Cillesen 24 wedstrijden gespeeld en Vermeer 10

Dat betekend ook nog dat hij "moeilijkere" wedstrijden heeft. Vermeer speelt in de Beker.

Zie weinig verschil in deze statestieken. Ook niet veel minder lange ballen per wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door freakie --
freakie
 freakie - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 23:22 schreef remco k het volgende:
Zoiezo wel een leuke site.. Zo valt bijvoorbeeld op dat bij Boilesen 1 op de 4 passes niet aankomen.

Bij Blind is dat bijvoorbeeld 1 op de 10 die niet aankomen..
Dat is waar, zit wel te genieten van al die statistieken haha
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 augustus 2014 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Niet bepaald goede site, er staat dat Vermeer slecht is op schoten van dichtbij, terwijl zulke reddingen in een reflex juist zijn sterke punt is. en Cillessen is wat dat betreft een keeper die zowel van grote als korte afstand veel pakt...
remco k
 remco k - woensdag 27 augustus 2014 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 01:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Niet bepaald goede site, er staat dat Vermeer slecht is op schoten van dichtbij, terwijl zulke reddingen in een reflex juist zijn sterke punt is. en Cillessen is wat dat betreft een keeper die zowel van grote als korte afstand veel pakt...
Cilissen is van kort bij juist vrij makkelijk te passeren, Vermeer was afgelopen seizoen ook niet sterk in de kortere duels en reflexen, overall was hij afgelopen seizoen minder.

Ik vind de percentages wel grappig om te bekijken. De rest kijk ik eerlijk gezegd niet echt naar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 augustus 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Ons middenveld werd overlopen....daar moet iets aan gedaan worden...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
4gever is de oplossing, aanvallend én verdedigend sterk!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 augustus 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 09:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Cilissen is van kort bij juist vrij makkelijk te passeren, Vermeer was afgelopen seizoen ook niet sterk in de kortere duels en reflexen, overall was hij afgelopen seizoen minder.

Ik vind de percentages wel grappig om te bekijken. De rest kijk ik eerlijk gezegd niet echt naar.
Dat blijkt ook wel..
remco k
 remco k - vrijdag 29 augustus 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 20:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat blijkt ook wel..
Wat blijkt wel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Zondag 24 augustus, 16:45)

0.0113937