|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat kan, maar aanvallend vond ik eigenlijk niemand goed. Als Karim aanvallend goed had gespeeld had ik hem een 9 gegeven. Vond hem ok aan de bal en geweldig zonder bal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
El Ahmadi brengt aanvallend te weinig. Wel sporadisch een aardige combinatie ingezet bij de 16. Blijft wel een goede stofzuiger in verdedigend opzicht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind hem al weken een stabiele factor. Ondergrens is nog steeds goed genoeg en ik meen ook een stijgende lijn te zien. Dat zou weer samen kunnen hangen met het ingespeeld raken van het elftal. Zondag had hij bijvoorbeeld een mooie assist bij Kuijt's eerste treffer en nu was hij weer goed. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Was weer goed gisterenavond |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Heerlijke speler gisteren. Steeds van die kleine kutovertredinkjes waar je als tegenstander horendol van kan worden. Bal net weg en dan toch nog een tikkie op een enkeltje. Heerlijke gluiperd gisterenavond. Dit gedraag heeft deze wedstrijden nodig. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij was gisteravond een beetje de "Nigel de Jong" van Feijenoord, niet goed maar wel zeer nuttig! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Deed precies dat wat nodig was..... dus eerder goed én nuttig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond hem zeer belangrijk. Hij was de verpersoonlijking van een scherp randje dat erin kwam en ging ook beter spelen in de tweede helft. Mijn MOTM van deze wedstrijd. Eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vond Kuijt (alweer, wordt saai) de beste, maar Karim was de beste van de rest! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kongolo niet gezien zeker? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Herhaal dat nou niet 100 keer, voordat je het weet -.- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''We staan helaas weer met beide benen op de grond''
''We staan helaas weer met beide benen op de grond'', treurde Karim El Ahmadi na de verloren wedstrijd in Den Haag tegenover Metronieuws.nl. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst was in vergelijking met de afgelopen weken onherkenbaar. ''Het had niet veel met ADO te maken, maar meer met ons zelf.''
''We waren veel te slordig en ook mentaal zat het niet lekker. Daardoor wordt het volgende week ook ineens een andere wedstrijd. We zitten weliswaar nog vroeg in het seizoen, maar we kunnen zomaar op zes punten achterstand komen te staan. De druk wordt groot. Maar we zijn kerels en professionals, dan moeten we daar maar gewoon mee om zien te gaan,'' sluit de middenvelder af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo, hij heeft toch gelijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijg je ervan als je iemand na een wedstrijd interviewt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup, tijdens de wedstrijd is een beetje een uitdaging. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 18:01 schreef RenatoBos het volgende:''We staan helaas weer met beide benen op de grond''[ afbeelding ] ''We staan helaas weer met beide benen op de grond'', treurde Karim El Ahmadi na de verloren wedstrijd in Den Haag tegenover Metronieuws.nl. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst was in vergelijking met de afgelopen weken onherkenbaar. ''Het had niet veel met ADO te maken, maar meer met ons zelf.''''We waren veel te slordig en ook mentaal zat het niet lekker. Daardoor wordt het volgende week ook ineens een andere wedstrijd. We zitten weliswaar nog vroeg in het seizoen, maar we kunnen zomaar op zes punten achterstand komen te staan. De druk wordt groot. Maar we zijn kerels en professionals, dan moeten we daar maar gewoon mee om zien te gaan,'' sluit de middenvelder af. Hij zegt t precies goed. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Haalde als een van de weinigen wel een redelijk niveau |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar is helaas geen afmaker |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Weer een maar.... het is niet snel goed bij jou he.... Alsof hij in zijn eentje de tent moet draaien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
El moet gewoon de controleur worden. Vejinovic /Schuurman en Gustafsson voor de andere posities. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt... Stel Schuurman nou eens op Van Bronckhorst!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schuurman. Waar blijft ie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is allemaal te behouden. Met El Ahmadi heb je altijd iemand die alleen maar achteruit of verdedigend denkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 09:34 schreef Stylzz het volgende:T is allemaal te behouden. Met El Ahmadi heb je altijd iemand die alleen maar achteruit of verdedigend denkt. Ik denk dat je hem wel nodig hebt in je elftal, maar staat nu verkeerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 09:34 schreef Stylzz het volgende:T is allemaal te behouden. Met El Ahmadi heb je altijd iemand die alleen maar achteruit of verdedigend denkt. Eens , dat past eigenlijk niet in n ploeg die top wil worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 09:34 schreef Stylzz het volgende:T is allemaal te behouden. Met El Ahmadi heb je altijd iemand die alleen maar achteruit of verdedigend denkt. El Ahmadi denkt net zo goed vooruit als achteruit vind ik. Zijn grootste mankement vind ik eerder dat hij teveel in een cirkel van laten we zeggen 10 meter om zich heen denkt. Aan de andere kant, had hij die mindere eigenschap niet dan was hij denk ik te goed geweest voor Feyenoord.
Ik vind El Ahmadi een van de betere spelers bij Feyenoord dit seizoen. Vorig seizoen vond ik hem overigens veel minder.
De overige middenvelders + aanvallers denken wel heel nadrukkelijk vooruit. Plus je hebt twee opkomende backs. Zelfs Van der Heijden en Vermeer hebben voor hun positie een bovengemiddeld voetballend vermogen. Dus ik vind het niet zo behouden allemaal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 18:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] El Ahmadi denkt net zo goed vooruit als achteruit vind ik. Zijn grootste mankement vind ik eerder dat hij teveel in een cirkel van laten we zeggen 10 meter om zich heen denkt. Aan de andere kant, had hij die mindere eigenschap niet dan was hij denk ik te goed geweest voor Feyenoord. Ik vind El Ahmadi een van de betere spelers bij Feyenoord dit seizoen. Vorig seizoen vond ik hem overigens veel minder. Eens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zeker 1 van de betere spelers in de selectie. Misschien afspreken dat hij alleen nog maar met zijn ogen dicht hard mag punteren bij doelpogingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee verdient een schotverbod..
We |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zijn er niet zo veel bij ons die goed van afstand kunnen schieten helaas |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt en dan hebben we het nog niet eens over de corners |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Doen we dit seizoen niet aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 18:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] El Ahmadi denkt net zo goed vooruit als achteruit vind ik. Zijn grootste mankement vind ik eerder dat hij teveel in een cirkel van laten we zeggen 10 meter om zich heen denkt. Aan de andere kant, had hij die mindere eigenschap niet dan was hij denk ik te goed geweest voor Feyenoord. Ik vind El Ahmadi een van de betere spelers bij Feyenoord dit seizoen. Vorig seizoen vond ik hem overigens veel minder. De overige middenvelders + aanvallers denken wel heel nadrukkelijk vooruit. Plus je hebt twee opkomende backs. Zelfs Van der Heijden en Vermeer hebben voor hun positie een bovengemiddeld voetballend vermogen. Dus ik vind het niet zo behouden allemaal. Eens. Speelt af en toe wel te veel als extra centrale verdediger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De islam maakt El Ahmadi een beter mens
Ook bij Karim El Ahmadi heerst ongeloof over al het terreur dat de wereld de afgelopen week heeft getroffen. Het doet de Feyenoorder pijn dat zijn geloof - hij is moslim - misbruikt wordt en in een kwaad daglicht komt te staan.
"Het is jammer. De islam maakt mij een beter mens. Ik voel alleen maar liefde in mijn geloof. Dat houdt mij met beide benen op de grond. Dat deel zien en weten mensen niet," zegt hij vandaag tegenover de NOS.
De aanslagen zijn ook binnen de spelersgroep van Feyenoord onderwerp van gesprek. El Ahmadi: "Je praat erover met de jongens, dat is logisch. Voor mij is het dubbel. Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets doet uit naam van je geloof."
Zondag zit De Kuip weer vol als FC Twente op bezoek komt. Door de wereldwijde terreurdreiging is het duel anders dan anders. "Tuurlijk ben ik wat gespannen", zegt El Ahmadi. "Maar we moeten daar niet te veel mee bezig zijn. Voetbal moet plezier zijn, dat moeten we uitstralen." |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Misschien kan hij na het volgende raam een bidclubje beginnen met Ziyech... |
|
|
|