|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 07:55 schreef Stylzz het volgende:Je zou kunnen overwegen als een van de CV's weg gaat om Karim daar voor te plaatsen, dus een verkapte 3-4-3 Dwing je hem iig in een controlerende rol:
-------------------- Hahn (Vermeer verkopen!)
Van Beek - Botteghin - Kongolo (of Woudenberg?)
-------------------- El Ahmadi
Karsdorp? ------------------------------------ Gustafson?
-------------------- Kuijt (of Schuurman?)
Bilal ------------- nieuwe spits ------------- Elia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2016 door JanM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Die postbode als verpakte cv. Waar ben jij tegen aan gelopen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijft een jaartje langer tot 2018 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zeer spijtig dat er verlengd wordt ! Wel een nuttige speler die helaas veel te weinig scoort. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 - 14:44 schreef lijdensweg het volgende:Zeer spijtig dat er verlengd wordt ! Wel een nuttige speler die helaas veel te weinig scoort. En allemaal weer op de banken staan wanneer Karim doorslaggevend is in Europa. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hopelijk loopt zijn contract niet voorbij de middencirkel. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahaha + clausule dat ontslag op staande voet volgt bij schieten op doel! Gewoon voor de zekerheid! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ben er wel blij mee dat ie een jaartje langer blijft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hopelijk komt Veijnovic bovendrijven |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoop het ook, maar wordt lastig. Hoe hij z, n laatste wedstrijd speelde..pff. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toch vroeger hadden de beste spelers veel moeite met hun eerste jaar bij Feyenoord. We weten dat hij het kan,das nog het ergste.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik persoonlijk vind t onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat kan. Hoe je het ook bekijkt, hij is wel een sterkhouder nu. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Van mij had het niet gehoeven...Vind hem OK, maar had hem liever verkocht.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik begrijp dat jaartje wel, ik ben bang dat we m nog hard nodig hebben. Na dit jaar hou je er nog wat aan over dan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is denk ik ook omdat er Europese wedstrijden volgen, waarin je hem goed kan gebruiken zoals rcrd zegt. plus dat Tapia ook aan de deur klopt voor de plek van El vermoed ik. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Zonde van de verlenging, blijft nu in de weg staan voor de jongere spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wie specifiek? Volgens mij zit er weinig achter m qua talent op dit moment. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor wie is Tapia gehaald dan ? Dan komt er plaats voor bv Gustafson/Schuurman op links om maar n voorbeeld te noemen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 - 20:47 schreef van geil het volgende:Voor wie is Tapia gehaald dan ? Dan komt er plaats voor bv Gustafson/Schuurman op links om maar n voorbeeld te noemen Vilhena toch ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee. Lijkt me niet, is n centrale speler. Plus ze zijn op zoek naar n vervanger voor Vilhena(bv de Turkse Messi) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 - 20:47 schreef van geil het volgende:Voor wie is Tapia gehaald dan ? Dan komt er plaats voor bv Gustafson/Schuurman op links om maar n voorbeeld te noemen Afgelopen winter nam FC Twente afscheid van Renato Tapia. De 20-jarige Peruviaanse middenvelder werd overgenomen door Feyenoord voor een bedrag van ongeveer drie miljoen euro. Tapia heeft echter tot nu toe nog geen geweldige indruk achtergelaten in Rotterdam, dus moet hij genoegen nemen met een plek op de tribune.
Feyenoord rekent er op dat Tonny Vilhena in de zomer zal vertrekken. Zijn contract loopt af en beide partijen hebben nog geen overeenkomst bereikt over een nieuw contract, dus is de kans groot dat hij transfervrij zal vertrekken. Dit is een reden voor de komst van Tapia, zo vertelt ook Martin van Geel aan FOX Sports-programma De Tafel van Kees. "Hij is gehaald als opvolger voor Vilhena", zegt Van Geel.
Het is dus nog maar de vraag of Tapia dit seizoen al een basisplaats kan veroveren bij Feyenoord. "Dit is het eerste seizoen dat we als Feyenoord kunnen anticiperen. Tapia is 20 jaar en Peruviaans international, hij is zwaar onder zijn marktwaarde gekocht", besluit Van Geel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zet dat gerucht over die Turk ook een beetje op losse schroeven, |
|
|
|
|
moa
|
|
|
--
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2016 door moa -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 - 20:56 schreef moa het volgende:[..] Afgelopen winter nam FC Twente afscheid van Renato Tapia. De 20-jarige Peruviaanse middenvelder werd overgenomen door Feyenoord voor een bedrag van ongeveer drie miljoen euro. Tapia heeft echter tot nu toe nog geen geweldige indruk achtergelaten in Rotterdam, dus moet hij genoegen nemen met een plek op de tribune. Feyenoord rekent er op dat Tonny Vilhena in de zomer zal vertrekken. Zijn contract loopt af en beide partijen hebben nog geen overeenkomst bereikt over een nieuw contract, dus is de kans groot dat hij transfervrij zal vertrekken. Dit is een reden voor de komst van Tapia, zo vertelt ook Martin van Geel aan FOX Sports-programma De Tafel van Kees. "Hij is gehaald als opvolger voor Vilhena", zegt Van Geel. Het is dus nog maar de vraag of Tapia dit seizoen al een basisplaats kan veroveren bij Feyenoord. "Dit is het eerste seizoen dat we als Feyenoord kunnen anticiperen. Tapia is 20 jaar en Peruviaans international, hij is zwaar onder zijn marktwaarde gekocht", besluit Van Geel. Dan is hij niet goed snik. Is n centrale verdediger/middenvelder. En zo begon hij volgens mij ook bij ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena speelde ook redelijk centraal hoor. We speelden met de punt naar achter, twee controlerende middenvelders, 1 een beetje links en 1 een beetje rechts, maar meer centraal dan echt op de flank. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tapia kan op 6 of 8,CV en zelfs spits. Origine een 6. Je kunt alle kanten op dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zit t anders maar goed. Stel je voor dat t zo is, dan zou ik Messi Ronaldo en Suarez er bij halen want anders scoor je never nooit de 80 benodigde goals met Tapia naast El . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gaat er meer om wat er voor komt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 - 21:07 schreef van geil het volgende:Ik zit t anders maar goed. Stel je voor dat t zo is, dan zou ik Messi Ronaldo en Suarez er bij halen want anders scoor je never nooit de 80 benodigde goals met Tapia naast El . Ik zou het perfect vinden. Eerst de 0 houden. Een scorende 10,gevaarlijke flankspelers,en een dynamische spits. Kampioen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja met Messi Ronaldo en Suarez kan dat. Maar toch niet in Nl met ons niveau aanvallers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je schrijft nu over 4 nieuwe spelers? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De nul houden, lukt zo ook niwt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het al knap als van Geel 1 goeie kan aantrekken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tenzij hij voor de deur wordt gelegd. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Rugnummer 9 en 10 zijn vacant in deze selectie, dus iig. 2 flinke aankopen wat mij betreft. |
|
|
|