|
|
FR-Henk
|
|
|
Met verlenging van een jaar. Het kan. Met Tapia in een zelfde rol meerdere mogelijkheden in een Europees seizoen: ook als centrale verdediger inzetbaar. Zinvol anticiperen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 - 14:53 schreef rcrd het volgende:[..] En allemaal weer op de banken staan wanneer Karim doorslaggevend is in Europa. En dan noem je zijn enige hoogtepunt in zijn carriere! Triest toch voor een 31 jarige profvoetballer! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 02:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dan noem je zijn enige hoogtepunt in zijn carriere! Triest toch voor een 31 jarige profvoetballer! Dat zeg ik: jij hebt er geen verstand van. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Als Vilhena bijtekend dan snapt van Geel er niks van door El Ahmadi een langer contract te geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doet ie op advies van de trainer, hij staat er zelf volgens mij ook niet achter dat Vilhena bijtekent. Zit er zelf niet eens bij de gesprekken. Beide verlengingen zijn op nadrukkelijk verzoek van Gio |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zegt wel wat over de positie van Van Geel nu.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goed nieuws dat Karim langer blijft! Zonder hem wordt het middenveld compleet overlopen, maar dat zien sommigen hier blijkbaar anders... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gewoon verstandig en slim: komend seizoen absoluut nog nodig/bruikbaar en met deze verlenging kun je dan volgend jaar nog een transfersom voor hem krijgen. Dan is hij ik meen 32 dus kan dan nog één keer een stap maken. KutVanGeel ;-P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 02:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dan noem je zijn enige hoogtepunt in zijn carriere! Triest toch voor een 31 jarige profvoetballer! Aan de tijd van je post te zien had je jezelf beter nog een keertje omgedraaid 😊 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:29 schreef tomson het volgende:[..] Aan de tijd van je post te zien had je jezelf beter nog een keertje omgedraaid 😊 Of voorgoed in slaap gevallen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, ga je 'm toch missen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als kiespijn kan ik je verzekeren! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Plus een lange wortelkanaalbehandeling |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Dit heb ik hier nog nooit meegemaakt''
Feyenoord werkt in alle rust toe naar het nieuwe voetbalseizoen. En die rust bevalt middenvelder Karim El Ahmadi wel. ''Dit heb ik in al die jaren bij Feyenoord nog nooit meegemaakt'', aldus de 31-jarige international van Marokko tegenover het Algemeen Dagblad.
''In deze periode waren er altijd wel jongens die weggingen en jongens die kwamen. Dat heeft natuurlijk effect op het team'', weet El Ahmadi. ''Als spelers te veel met een transfer bezig zijn, merk je dat in de groep. Nu speelt er totaal niets, dat is het grote verschil.''
''Het is rustig en dat is mooi om te zien. Iedereen heeft dezelfde doelstelling. Dat is weleens anders geweest. Ook bij mij. We willen komend jaar echt meedoen om de prijzen. Dat heeft wel een rol gespeeld. Naast de beker wil ik met Feyenoord nog meer prijzen pakken. Hopelijk lukt dat eind deze maand al in de wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff Schaal.'' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig denkt El anders over de JC schaal dan menig supporter . Vanaf de meet aan vlammen ,hou je aan het einde een beker en JC schaal over,en je word 4de. Dan is het seizoen wat mij betreft niet geslaagd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar op alle fronten mee doen en vooral het kampioenschap |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies. Er word voor het eerst in jaren ook helemaal niets verwacht, hoger dan plek 3. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kers en de slagroom zijn al van de taart. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beginnen bij de basis. Slagroom en kers maken het af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aardbei en slagroom en ik ga met je mee Henk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vergeet t maar, hier alleen maar citroen mascarpone taart. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met limoncello..lekkert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang het geen ouwe taart is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''We hebben een garantie op doelpunten''
Karim El Ahmadi kijkt met een goed gevoel terug op de voorbereiding van dit seizoen. De middenvelder vindt met name dat de organisatie goed staat. ''En de goals waren vanavond ook prima'', stelde de Marokkaan na afloop van Feyenoord - Valencia (2-1).
''Volgende week begint het echt en dan moeten we er ook staan'', vervolgt El Ahmadi tegenover RTV Rijnmond. ''Een goede voorbereiding zegt misschien niks, maar we krijgen een boost als we facetten waarop we hebben getraind terugzien in de wedstrijd.''
Het geloof is groot in de ploeg. ''Elke positie is dubbel bezet, iedereen kan spelen. Met Jorgensen en Kramer hebben we een garantie op doelpunten. Dat gaan we dit jaar terugzien. Ik ben blij dat de voorbereiding erop zit. Hopelijk pakken we onze tweede prijs in een paar maanden.''
Karim El Ahmadi na afloop van Feyenoord - Valencia
(https://youtu.be/1iTGny7Klt0) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Johan Cruijff Schaal is een belangrijke prijs''
Karim El Ahmadi hoopt zondag de eerste prijs van het seizoen te pakken, als hij met Feyenoord in de Amsterdom aRENa tegen landskampioen PSV speelt om de Johan Cruijff Schaal.''Het is toch weer een prijs er bij en je gaat ook met vertrouwen het seizoen in", aldus de middenvelder tegenover RTV Rijnmond.
In Nederland wordt er wel eens lacherig gedaan over het duel tussen de kampioen en de bekerwinnaar. Maar Feyenoord ziet de Super Cup als een serieuze prijs. "Zondag gaat het beginnen, dan kunnen we weer een mooie prijs pakken. Dus dat is het belangrijkste. Dit allemaal (presentatie van de clubkostuums, red.) is nu een beetje bijzaak. Ik heb zelf in Engeland gespeeld. En als je om een prijs ging spelen dan gaat het er gewoon om", aldus El Ahmadi.
Ook Eljero Elia gaat voor niets minder dan de winst. "Je ziet dat we heel scherp trainen. Iedereen is er al mee bezig. Tegen Valencia was het eerste doel om goed te presteren, voor het eerst weer in het stadion dit seizoen. Nu moeten we er vol tegenaan gaan tegen PSV. Het is gewoon een prijs. Je kan hoog of laag springen, maar het is gewoon een prijs. Iedereen wil prijzen winnen, als je er staat wil je winnen ook. Wij gaan er vol voor", aldus de vleugelaanvaller van Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hou van zijn hardheid en werklust ,ik vind alleen zijn overzicht ,passing en daarmee het lopen met de bal waardeloos. Maar zijn mentaliteit is 1 van de beste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 18:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik hou van zijn hardheid en werklust ,ik vind alleen zijn overzicht ,passing en daarmee het lopen met de bal waardeloos. Maar zijn mentaliteit is 1 van de beste. Precies die moet je twee keer voorbij.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook in de opbouw , helaas. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vond hem tegen Valencia prima functioneren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Functioneert altijd voldoende. Belangrijke spil. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig is zijn contract verlengd..
Had je lekker moeten laten gaan, beste is er al een tijd van af |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:25 schreef MMM het volgende:Gelukkig is zijn contract verlengd.. Had je lekker moeten laten gaan, beste is er al een tijd van af Eens. Dit blokkeert voetbal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ha Dat kun je ook van Dirk zeggen..misschien nog wel meer. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vind ik dus ook. Alles stagneert bij hem. De opbouw, de diepte, en als klap op de vuurpijl jaagt hij als n kip zonder kop, waarmee hij iedereen uit positie brengt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Matige eerste helft van hem. Ok tweede. Vond overigens met name Kuyt en Toornstra nog zwakker. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 21:27 schreef van geil het volgende:[..] Vind ik dus ook. Alles stagneert bij hem. De opbouw, de diepte, en als klap op de vuurpijl jaagt hij als n kip zonder kop, waarmee hij iedereen uit positie brengt. Eens, ik had hem gewisseld na zijn eerste overtreding terwijl 4 man Hendriks opvangen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: Dit knaagt niet aan ons zelfvertrouwen
PSV was de eerste helft de betere ploeg, dat is duidelijk. Hoe wij speelden, mag eigenlijk niet gebeuren. Positief is dat we in de tweede helft direct hebben laten zien dat we veel beter kunnen. In fases vond ik ons zelfs beter spelen dan PSV. Het verschil is alleen dat zij wel scoorden in hun sterke fase, terwijl wij dat hebben nagelaten. Verliezen is nooit leuk, maar we moeten niet vergeten dat PSV een heel volwassen ploeg heeft en vorig jaar terecht kampioen is geworden. Daarom knaagt dit verlies niet aan ons zelfvertrouwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 22:41 schreef RenatoBos het volgende:El Ahmadi: Dit knaagt niet aan ons zelfvertrouwenPSV was de eerste helft de betere ploeg, dat is duidelijk. Hoe wij speelden, mag eigenlijk niet gebeuren. Positief is dat we in de tweede helft direct hebben laten zien dat we veel beter kunnen. In fases vond ik ons zelfs beter spelen dan PSV. Het verschil is alleen dat zij wel scoorden in hun sterke fase, terwijl wij dat hebben nagelaten. Verliezen is nooit leuk, maar we moeten niet vergeten dat PSV een heel volwassen ploeg heeft en vorig jaar terecht kampioen is geworden. Daarom knaagt dit verlies niet aan ons zelfvertrouwen. Wat een gelul weer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Behoorlijk end in de ruimte ja... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: "We namen geen gas terug"
Feyenoord is het nieuwe seizoen uitstekend begonnen. Waar vorige week PSV nog te sterk was, wonnen de Rotterdammers vandaag overtuigend van FC Groningen. In de tweede helft tegen PSV hebben we goed druk gezet, en je ziet vandaag weer dat we er daardoor een paar goed uitkomen, aldus El Ahmadi voor de cameras van Fox Sports.
Feyenoord zat vanaf het begin goed in de wedstrijd en stond bij rust al op een 3-0 voorsprong. In de tweede helft namen we geen gas terug, we gingen voor meer. Als we te ver naar achter lopen zie je meteen dat we kansen weggeven, aldus El Ahmadi.
De middenvelder heeft er vertrouwen in dat Feyenoord een belangrijke rol gaat spelen in de strijd om de titel. We hebben iedereen bij elkaar gehouden, Berghuis en een nieuwe spits erbij en goede spelers op de bank. Wij hebben allemaal spelers die in de basis zouden kunnen staan. Hopelijk doen we mee tot het einde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk